Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Павло від 42074069 написав 10.02.2020:
23 січня 2020 року сплатив за розподіл газу із розрахунку за рік 60 грн. Без пояснень 31 січня сума була повернута на картковий рахунок, з якого проводилась оплата. 01 лютого сплатив за розподіл газу за січень 2020 року 4 грн. 19 коп. До теперішнього часу в особистому кабінеті все ще "висить" борг за січень 4грн. 19 коп. Вже пора б сплачувати за лютий, але аніф попередній платіж не враховано, ані рахунку на лютий вами не виставлено. А потім ви будете нараховуваати пеню?
23 січня 2020 року сплатив за розподіл газу із розрахунку за рік 60 грн. Без пояснень 31 січня сума була повернута на картковий рахунок, з якого проводилась оплата. 01 лютого сплатив за розподіл газу за січень 2020 року 4 грн. 19 коп. До теперішнього часу в особистому кабінеті все ще "висить" борг за січень 4грн. 19 коп. Вже пора б сплачувати за лютий, але аніф попередній платіж не враховано, ані рахунку на лютий вами не виставлено. А потім ви будете нараховуваати пеню?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Максим від 64344 написав 10.02.2020:
Добрый день. ввел неправильно показания, система не исправляет, отправил на почту для показаний фото счётчика с подтверждением что оно новое, все ровно стоит неправильные показания. Счёт 64344
Добрый день. ввел неправильно показания, система не исправляет, отправил на почту для показаний фото счётчика с подтверждением что оно новое, все ровно стоит неправильные показания. Счёт 64344
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Иван від 11861 Каховка написав 10.02.2020:
cделал давно оплату за транзит газа и за потраченный газ а в программе стоят сумме .когда потребитель увидеть нули
cделал давно оплату за транзит газа и за потраченный газ а в программе стоят сумме .когда потребитель увидеть нули
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Иван.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Обревко Сергей від 3284, Каховка написав 10.02.2020:
Почему каждый год зимой падает давление газа? Тарифы огромные, а качество услуг паршивое! Если на улице минус, то газ еле горит, котел газовый отключается и делай что хочешь!
Почему каждый год зимой падает давление газа? Тарифы огромные, а качество услуг паршивое! Если на улице минус, то газ еле горит, котел газовый отключается и делай что хочешь!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Обревко Сергей.
Будь ласка уточніть коли ви проводили ТО вашого газового обладнання.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть коли ви проводили ТО вашого газового обладнання.
Виктор від Херсон написав 10.02.2020:
Спасибо за договор с ПриватБанком! Оплата услуг по транспортировке за февраль прошла без комиссионного сбора. Неожиданно и оперативно вы отреагировали. Мелочь, но приятно!
Спасибо за договор с ПриватБанком! Оплата услуг по транспортировке за февраль прошла без комиссионного сбора. Неожиданно и оперативно вы отреагировали. Мелочь, но приятно!
наталья від 7080627, Херсон написав 10.02.2020:
Можно узнать- в каких банках Херсона можно оплатить счёт за распред.газа БЕЗ КОМИССИИ. И в каких банках оплата минимальна ? Спасибо.
Можно узнать- в каких банках Херсона можно оплатить счёт за распред.газа БЕЗ КОМИССИИ. И в каких банках оплата минимальна ? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день наталья.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні процедура отримання комісії наявна в усіх банківських установах.
Александр від 224211 Херсон написав 10.02.2020:
Оплата транспортировки газа произведена 24.01.20020г с карточного счёта Альфабанка, мемориальный ордер MB42029038. В личном кабинете это не отразилось. Прошу проверить этот факт и исправить ошибку.
Оплата транспортировки газа произведена 24.01.20020г с карточного счёта Альфабанка, мемориальный ордер MB42029038. В личном кабинете это не отразилось. Прошу проверить этот факт и исправить ошибку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Сергій від 206589 Херсон написав 10.02.2020:
Добрий день! На мій л/рахунок Ощадбанк 23.01.2020р перевів суму 248,75 грн (пільги дітям війни). Чому немає відображення такої суми на моєму рахунку?
Добрий день! На мій л/рахунок Ощадбанк 23.01.2020р перевів суму 248,75 грн (пільги дітям війни). Чому немає відображення такої суми на моєму рахунку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/index/0-24. Для оперативного перегляду інформації про стан рахунку скористайтеся програмою Особистий кабінет з реєстрацією за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Стрелов Сергей Иванович від 7080626 Херсон написав 10.02.2020:
Оплатил через Ощадбанк квитанция №26 от31.01.20 за распределение газа сумму за полгода, а в личном кабинете до сих пор стоит задолженность .Мой т. 0677586752
Оплатил через Ощадбанк квитанция №26 от31.01.20 за распределение газа сумму за полгода, а в личном кабинете до сих пор стоит задолженность .Мой т. 0677586752
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Стрелов Сергей Иванович.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Светлана від 5224,скадовск написав 10.02.2020:
Будут ли пересчитывать транспортировку газа для тех, кто этой зимой отоплением не пользуется?? За месяц использовали 16 кубов, а за транспортировку должны заплатить как за 100 кубов(100грн),в итоге мне выходит газ по 12-13грн,где справедливость, почему не считать по факту?? Может где то можно заявление написать о перещете начисления за транспортировку?
Будут ли пересчитывать транспортировку газа для тех, кто этой зимой отоплением не пользуется?? За месяц использовали 16 кубов, а за транспортировку должны заплатить как за 100 кубов(100грн),в итоге мне выходит газ по 12-13грн,где справедливость, почему не считать по факту?? Может где то можно заявление написать о перещете начисления за транспортировку?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Оплата здійснюється за розподіл у поточному році (у лютому 2020 року за лютий 2020 року, у березні за березень і т.д.). Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно до наданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця, та розраховано як рівномірна помісячна оплата. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Дякуємо за звернення.
Оплата здійснюється за розподіл у поточному році (у лютому 2020 року за лютий 2020 року, у березні за березень і т.д.). Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно до наданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця, та розраховано як рівномірна помісячна оплата. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.