4936 записів
При регистрации в личном кабинете,пишет успешно,но письмо с подтверждением на почту не приходит.Что нужно сделать? Спасибо
При регистрации в личном кабинете,пишет успешно,но письмо с подтверждением на почту не приходит.Что нужно сделать? Спасибо
Добрий день Лидия.
Ваша реєстрація підтверджена
Дякуємо за звернення.
Ваша реєстрація підтверджена
Дякуємо за звернення.
Ваша реєстрація підтверджена
Здравствуйте по вызову (так как были неверные показания счётчика 1389)26.11.2019 приходил контролёр,зафиксировал показания счётчика 1374.На следующий день в Особыстом кабинете исправили на правильные показания,(т.к было 1389),но в графе поточні показники откудато взялися 1379????Физически невозможно за один день намотать,и Показания я эти не вносила.Внесла 4.12.2019 -1375,но их конечно опять никто не принимает???исправьте пожалуста
Здравствуйте по вызову (так как были неверные показания счётчика 1389)26.11.2019 приходил контролёр,зафиксировал показания счётчика 1374.На следующий день в Особыстом кабинете исправили на правильные показания,(т.к было 1389),но в графе поточні показники откудато взялися 1379????Физически невозможно за один день намотать,и Показания я эти не вносила.Внесла 4.12.2019 -1375,но их конечно опять никто не принимает???исправьте пожалуста
Добрий день Ірина.
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті. Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019
Дякуємо за звернення.
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті. Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019
Дякуємо за звернення.
Ваші показники отримані через систему вайбер 04.12.19 та сайт 03.12.19 прийняті.
Будь ласка зверніть також увагу на текст в особистому кабінеті у назві рахунку - Розрахунок та друк рахунку за Листопад 2019 р. з 10.12.2019
не могу зайти в личный кабинет. зачем он нужен не понимаю
не могу зайти в личный кабинет. зачем он нужен не понимаю
Добрий день Роман.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua
Почему нет ответа на обращение через сайт? Прошло 30 дней. Нарушаете Закон Украины "Про звернення громадян...."
Почему нет ответа на обращение через сайт?
Прошло 30 дней. Нарушаете Закон Украины "Про звернення громадян...."
Добрий день Юрий.
Пожалуйста уточните свой вопрос
Дякуємо за звернення.
Пожалуйста уточните свой вопрос
Дякуємо за звернення.
Пожалуйста уточните свой вопрос
К сожалению не работает бот Вайбера по ссылке на сайте. Хотелось бы его использовать, удобно ведь. Пока что попбробуем ввести показания без регистрации или на е-майл, хотя при таком сбое сейчас, есть ли гарантия что данные зафиксируют?
К сожалению не работает бот Вайбера по ссылке на сайте.
Хотелось бы его использовать, удобно ведь.
Пока что попбробуем ввести показания без регистрации или на е-майл, хотя при таком сбое сейчас, есть ли гарантия что данные зафиксируют?
Добрий день Анна.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua
Доброго дня! Сьогодні вже 4грудня а сайт досі не працює. Коли телефоную номер або зайнятий або всі оператори зайняті. Ви писали що технічне обслуговування сайту до 3го грудня включно. Занесіть, будь-ласка, показники 5199 на О/Р 28129. Дайте відповідь коли запрацює сайт, і чи будуть внесені мої показники. Дякую.
Доброго дня! Сьогодні вже 4грудня а сайт досі не працює. Коли телефоную номер або зайнятий або всі оператори зайняті. Ви писали що технічне обслуговування сайту до 3го грудня включно. Занесіть, будь-ласка, показники 5199 на О/Р 28129. Дайте відповідь коли запрацює сайт, і чи будуть внесені мої показники. Дякую.
Добрий день Олена.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua
Почему не работает личный кабинет? Как внести показания счетчика?
Почему не работает личный кабинет? Как внести показания счетчика?
Добрий день Светлана.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua
более недееспособного сайта и личного кабинета нет ни у одной конторы. как разобраться, какую сумму надо оплатить?? как разобраться в вашей таблице?? что такое остаток на конец месяца?? остаток чего? таблица алогичная!! хочу оплатить бабушке долги, как м что платить неясно! в кол-центр не дозвониться. просто провал!
более недееспособного сайта и личного кабинета нет ни у одной конторы.
как разобраться, какую сумму надо оплатить??
как разобраться в вашей таблице?? что такое остаток на конец месяца?? остаток чего? таблица алогичная!! хочу оплатить бабушке долги, как м что платить неясно!
в кол-центр не дозвониться.
просто провал!
Добрий день олександра.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua
Невозможно внести показания счетчика в личном кабинете!!!! Невозможно дозвониться по телефону по городскому и по мобильному, чтобы передать показания в Бериславское отделение!!!! Даже тариф за газ-ноябрь невозможно узнать ни у кого!!!!! Что за сервис????!!!!Что за работа???!!!
Невозможно внести показания счетчика в личном кабинете!!!! Невозможно дозвониться по телефону по городскому и по мобильному, чтобы передать показания в Бериславское отделение!!!! Даже тариф за газ-ноябрь невозможно узнать ни у кого!!!!! Что за сервис????!!!!Что за работа???!!!
Добрий день Анна.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua
Також інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
З усіх питань нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua
Кабинет лёг, меняйте АЙ-ТИ пусть учаться сервера настраивать...
Кабинет лёг, меняйте АЙ-ТИ пусть учаться сервера настраивать...
Добрий день Гала.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі.
Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства.
http://gaz.kherson.ua