Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Светлана від 57594; Херсон написав 09.02.2020:
Здравствуйте, нужно ли перезаключать договор в связи с вступлением нового кодекса? Если не нужно то как получить копию существующего договора?
Здравствуйте, нужно ли перезаключать договор в связи с вступлением нового кодекса? Если не нужно то как получить копию существующего договора?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Перезаключати договір на транспортування немає необхідності. Публічний договір зназходиться за посиланням http://gaz.kherson.ua/?page_id=511
Дякуємо за звернення.
Перезаключати договір на транспортування немає необхідності. Публічний договір зназходиться за посиланням http://gaz.kherson.ua/?page_id=511
Наталья від 6077310; м.Херсон написав 08.02.2020:
В квартирі більше року не проживаю, газ не використовую. Лічильник не прострочений. Регулярні звіти показників лічильника не виконувала. Яка форма заяви на виклик контролера та перерахунок заборгованості споживання і розподіл газу, а також адреса її отримувача. З повагою. Дякую за відповідь.
В квартирі більше року не проживаю, газ не використовую. Лічильник не прострочений. Регулярні звіти показників лічильника не виконувала. Яка форма заяви на виклик контролера та перерахунок заборгованості споживання і розподіл газу, а також адреса її отримувача. З повагою. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Оплата здійснюється за розподіл у поточному році (у січні 2020 року за січень 2020 року, у лютому за лютий і т.д.). Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно до наданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Дякуємо за звернення.
Оплата здійснюється за розподіл у поточному році (у січні 2020 року за січень 2020 року, у лютому за лютий і т.д.). Для визначення суми оплати, відповідно до кодексу ГРМ обирається споживання (м куб) за минулий газовий рік, який тривав з 01.10.2018 по 01.10.2019 Ваше споживання розраховано відповідно до наданих показань у період з 01 по 05 число щомісяця. Перерахунок за минулий газовий рік не здійснюється.
Сергеева Ольга від 227862, г. Херсон написав 08.02.2020:
Добрый вечер. Неделю назад подала заявку на ремонт газового котла. Перезвонили, скинули счет за вызов мастера, оплатила 145 грн. Мастер так и не перезвонил, а личном кабинете прочитала что "замовлення скасовано"! Куда дальше обращаться с этой проблемой?
Добрый вечер. Неделю назад подала заявку на ремонт газового котла. Перезвонили, скинули счет за вызов мастера, оплатила 145 грн. Мастер так и не перезвонил, а личном кабинете прочитала что "замовлення скасовано"! Куда дальше обращаться с этой проблемой?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергеева Ольга.
Чи телефонували ви з даного питання до сервісного центру?
Дякуємо за звернення.
Чи телефонували ви з даного питання до сервісного центру?
Ирина від 12065. Херсон написав 08.02.2020:
Не могу зарегистрировать личный счёт, оплату вношу в точности до копейки и ничего не пропускает! Как мне добавить номер счета?? Ничего не работает!
Не могу зарегистрировать личный счёт, оплату вношу в точности до копейки и ничего не пропускает! Как мне добавить номер счета?? Ничего не работает!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Вказаний особовий рахунок зареєстровано на Vladkarp781@gmail.com Для додавання іншого особового разунку натисніть - ДОДАТИ ОСОБОВИЙ РАХУНОК
Дякуємо за звернення.
Вказаний особовий рахунок зареєстровано на Vladkarp781@gmail.com Для додавання іншого особового разунку натисніть - ДОДАТИ ОСОБОВИЙ РАХУНОК
игорь від херсон 204192 написав 08.02.2020:
оплатил за расподил газу еще 28.01.2020 а в личном кабинете показывает долг
оплатил за расподил газу еще 28.01.2020 а в личном кабинете показывает долг
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день игорь.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Валентина від 176611 написав 07.02.2020:
Добрий вечір! 28.01.2020р. здійснила оплату в сумі 153,00 грн за розподіл природного газу через Приват 24, за наступними реквізитами: Отримувач: АТ "Херсонгаз" код ЄДРПОУ: 03355353 р/р: UA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805. Чек є. Але на сьогоднішній день 07.02.2020р. кошти не зараховані, висвічується борг на вище вказану суму. При оплаті не вказала свій особовий рахунок(не звернула уваги коли вносила дані). Що треба зробити, щоб кошти були зараховані? Так як вже сплачені.
Добрий вечір! 28.01.2020р. здійснила оплату в сумі 153,00 грн за розподіл природного газу через Приват 24, за наступними реквізитами: Отримувач: АТ "Херсонгаз" код ЄДРПОУ: 03355353 р/р: UA053808050000000026005619739 АТ Райффайзен Банк АВАЛЬ у м. Києві, МФО 380805. Чек є. Але на сьогоднішній день 07.02.2020р. кошти не зараховані, висвічується борг на вище вказану суму. При оплаті не вказала свій особовий рахунок(не звернула уваги коли вносила дані). Що треба зробити, щоб кошти були зараховані? Так як вже сплачені.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновилися дані про оплату транспортування газу, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua Також просимо враховувати, що платіж з банку надходить протягом 3-5 робочих днів.
Олексій Поліщук від М. Херсон написав 07.02.2020:
Добрий вечір, При горінні газу відчувається запах керосину. Не можливо користуватися газ.плитою. Що сталося? Чому змінився склад газу?
Добрий вечір, При горінні газу відчувається запах керосину. Не можливо користуватися газ.плитою. Що сталося? Чому змінився склад газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій Поліщук.
Склад газу є сталим. Якщо у вас відчуваються сторонні запахи, будь ласка викличте майстра для проведення ТО газових приладів.
Дякуємо за звернення.
Склад газу є сталим. Якщо у вас відчуваються сторонні запахи, будь ласка викличте майстра для проведення ТО газових приладів.
Александр від 017253, г. Херсон написав 07.02.2020:
Доброго времени суток! оплату произвожу через приват24,как и моя соседка. она сказала,что приват24 при передаче двух счетов за оплату объединил их в один, как быть в таком случае
Доброго времени суток! оплату произвожу через приват24,как и моя соседка. она сказала,что приват24 при передаче двух счетов за оплату объединил их в один, как быть в таком случае
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Будь ласка, уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть ваше питання
Людмила від о/р 761 Верхній Рогачик написав 07.02.2020:
Дякую за допомогу і за оперативність.
Дякую за допомогу і за оперативність.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Раді допомогти
Дякуємо за звернення.
Раді допомогти
Валерия від 62713 написав 07.02.2020:
Может ли владелец квартиры самостоятельно разорвать договор с АО "Херсонгаз" и больше не платить за распределение природного газа
Может ли владелец квартиры самостоятельно разорвать договор с АО "Херсонгаз" и больше не платить за распределение природного газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерия.
З даного питання зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
З даного питання зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз