Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4936 записів
Игорь від 3306 Херсон написав 03.12.2019:
Когда в конце концов заработает личный кабинет? Почему этот вопрос остается без ответа?
Когда в конце концов заработает личный кабинет? Почему этот вопрос остается без ответа?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
николай від 234272 херсон написав 03.12.2019:
03.12.19 г. .... не работает Кабинет и невозможно передать показания.... примите меры
03.12.19 г. .... не работает Кабинет и невозможно передать показания.... примите меры
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день николай.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Олексій від Нова Каховка написав 03.12.2019:
Сайт не працює вже 3 дні, рекомендую залучити більш професійну команду спеціалістів ІТ і змінити хостинг для Вашого ресурсу. Начебто небідна контора, а навіть елементарний сервіс не в змозі супроводжувати...
Сайт не працює вже 3 дні, рекомендую залучити більш професійну команду спеціалістів ІТ і змінити хостинг для Вашого ресурсу. Начебто небідна контора, а навіть елементарний сервіс не в змозі супроводжувати...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Андрей від 44826 написав 03.12.2019:
Да что с вашим сайтом такое????!!!!!!
Да что с вашим сайтом такое????!!!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Марія від м.Херсон написав 03.12.2019:
Теж декілька днів хотіла внести показники через сайт, а там все дуже погано.... Вирішила спробувати іншими шляхами: 1.Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото 2. За багатоканальним телефоном колл-центру 31-60-40 для м.Херсона Тільки так вдалося.
Теж декілька днів хотіла внести показники через сайт, а там все дуже погано.... Вирішила спробувати іншими шляхами: 1.Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото 2. За багатоканальним телефоном колл-центру 31-60-40 для м.Херсона Тільки так вдалося.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Сергій Анатолійович від 227301 написав 03.12.2019:
Неможливо зайти на ваш сайт, шоб занести поеазники, уже третій день сайт перегружений.
Неможливо зайти на ваш сайт, шоб занести поеазники, уже третій день сайт перегружений.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій Анатолійович.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Владимир від 217529 написав 02.12.2019:
С какой целью вы отключили личные кабинеты ?
С какой целью вы отключили личные кабинеты ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Анна від Херсон написав 02.12.2019:
Вже другий день неможливо передати показники. Ще можна було зрозуміти аби збій стався на вихідні, але не виправити це в понеділок - просто недбальство!
Вже другий день неможливо передати показники. Ще можна було зрозуміти аби збій стався на вихідні, але не виправити це в понеділок - просто недбальство!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Виктор від 45520 с.Днепровское написав 02.12.2019:
Здравствуйте. Второй день днем и ночью пытаюсь внести показания и не могу зайти в кабинет, перегружен сайт. Как быть? Еще кроме своих показаний нужно внести за две семьи пенсионеров.
Здравствуйте. Второй день днем и ночью пытаюсь внести показания и не могу зайти в кабинет, перегружен сайт. Как быть? Еще кроме своих показаний нужно внести за две семьи пенсионеров.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Лариса від 9926 написав 02.12.2019:
Здравствуйте,второй день пытаюсь внести показания счетчика( 3 лиц.счета).Что происходит? Почему такие проблемы?Как решить ?Цените время абонентов.
Здравствуйте,второй день пытаюсь внести показания счетчика( 3 лиц.счета).Что происходит? Почему такие проблемы?Как решить ?Цените время абонентов.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Шановні споживачі, у період з 01 по 03 грудня в особистому кабінеті проводяться заходи із відновлення роботи серверу прийому показників лічильника. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Показники лічильника можна надати через особистий кабінет до 05 числа поточного місяця включно, або скористатися іншим способом передачі. Усі можливі способи розміщені на головній сторінці сайту підприємства. http://gaz.kherson.ua