Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Оксана від 1211 м.Берислав написав 04.02.2020:
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Валентина від 30949 написав 04.02.2020:
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
ольга від 6703 Олешки написав 03.02.2020:
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Обуховський Ігор Віталійович від 17048. Хлібодарівка Чаплинський рн. написав 03.02.2020:
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр. через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр. через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Обуховський Ігор Віталійович.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Ірина від 100158 написав 03.02.2020:
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайте фото показників через систему вайбер
Дякуємо за звернення.
Надайте фото показників через систему вайбер
Светлана від Херсон л/с 61878 написав 03.02.2020:
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Людмила від о/р 761 Верхній Рогачик вул.35річчя Перемоги буд.37 кв.11 написав 03.02.2020:
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Дякуємо за звернення.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Людмила від 219020 написав 03.02.2020:
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г. Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом 0955382754
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г. Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом 0955382754
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Ольга від 231069 Херсон написав 02.02.2020:
Здравствуйте. Интересует два вопроса: 1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января? 2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Здравствуйте. Интересует два вопроса: 1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января? 2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Александр від 225839, Херсон написав 02.02.2020:
Ссылка на кабинет для населения не работает
Ссылка на кабинет для населения не работает
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)