5062 записи
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Я оплатила за транспортировку газа за 2 месяца ещё 30.01.2020 года в 8.10 утра, а в моем кабинете показывает досих пор задолженность. В назначении платежа указано г.Берислав, ул.Белгородская 6/28 и р/ с 1211.
Добрий день Оксана.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
30.01 2020 оплатила транспортировку газа в сумме 121,12 гр. через Приват банк. Код квитанции 1855-8010-3399-1143. Сегодня 04.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Добрий день Валентина.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
не вдається оплатити послуги з транспортування через Приват 24. При ручному введенні р/р одержувача ("АТ"Херсонгаз") , а саме UA053808050000000026005619739, комп"ютер видає, що введено некоректні дані р\Р. А при автоматичному ввЕдені реквізитів, взагалі комп"ютер видає, що одержувача за вказаними реквізитами не знайдено.
Добрий день ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр. через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
24.01 2020 оплатил транспортировку газа в сумме 160,80 гр.
через Приват банк. Код квитанции 1849-3415-0271-2902. Сегодня 03.02. 2020 в личном кабинете висит долг, почему и как узнать причину?
Добрий день Обуховський Ігор Віталійович.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Доброго дня! Показники лічильника, передані через сайт по р/о 100156 внесені помилково замість р/о 100158 (показники 55722)
Добрий день Ірина.
Надайте фото показників через систему вайбер
Дякуємо за звернення.
Надайте фото показників через систему вайбер
Дякуємо за звернення.
Надайте фото показників через систему вайбер
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Не могу проплатить за транспортировку газа.При внесении л/с появляется запись*Данные не обнаружены.Проверьте правильность введеного значения.*Куда обращаться?
Добрий день Светлана.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
Дякуємо за звернення.
Усі банківські установи отримали нові реквізити 12.01.2020
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
я не можу проплатити за розподіл газу тому що мій особовий рахунок і адреса відсутні у базі даних хоч у особистому кабінеті відображена заборгованість.Куди треба звернутись з цього питання?
Добрий день Людмила.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Дякуємо за звернення.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Дякуємо за звернення.
В усіх банківський установах є реквізити на оплату, номер вашого особового рахунку не змінювався.
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г. Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом 0955382754
Не получаеться добавить особистий рахунок в учетную запись, последняя сумма оплаты 2449.49грн 20.01.2020г.
Пишит что ошибка или сумма не совпадает с номером особистого рахунку
Помогите решить проблему, для удобного пользования сайтом
0955382754
Добрий день Людмила.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі. Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку. Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму. Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння. Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї. Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН. Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Дякуємо за звернення.
Сума останнього платежу знаходиться у вас в останньому платіжному документі.
Можливо від суми необхідно відняти суму комісії банку.
Якщо ви платили кілька разів в один день\місяць — введіть по черзі різні суми, або додайте їх та введіть загальну суму.
Якщо у вас немає ніяких документів про оплату - зверніться до найближчого абонпункту з документами власника домоволодіння.
Або сплатіть певну суму та через 4-5 робочих днів пройдіть реєстрацію на неї.
Якщо ви користуєтеся пільгою чи субсидією, суми оплати повінні бути у ваших документах від органів УПСЗН.
Якщо пільгу чи субсидію ви отримуєте готівкою, тому, можливо, остання ваша сума може бути 0 грн 00 коп
Технічна підтримка з питань реєстраціїї та користування особовим кабінетом 35-47-87
Здравствуйте. Интересует два вопроса: 1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января? 2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Здравствуйте. Интересует два вопроса:
1)Как проверить прошла ли оплата за транспортировку газа за январь (75грн), произведенная 27го января?
2)Если в личном кабинете 2го февраля весит долг 75 грн, что это означает: это долг уже за февраль? Спасибо заранее.
Добрий день Ольга.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку. Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту. Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Дякуємо за звернення.
Якщо 10.02.20 в особистому кабінеті не оновляться дані про оплату, Вам необхідно звернутися з письмовою заявою у банк з проханням надіслати на АТ Херсонгаз лист про виправлення помилки (призначення платежу/ невірний район/ невірний особовий рахунок тощо). За листом з банку протягом 3-х робочих днів будуть проведені коригування по особовому рахунку.
Або із копією квитанції та заявою написаною власноруч на імя: Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу.. ) звернутися до найближчого абонпункту.
Також ви можете надіслати копію платіжного документу та копію власноруч написаної заяви на електронну адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Ссылка на кабинет для населения не работает
Ссылка на кабинет для населения не работает
Добрий день Александр.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію. Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна. Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет - це сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ та ПОСТАЧАННЯ природного газу, за адресою http://194.79.22.199:8080/Abonent
Для перегляду стану розрахунків необхідно пройти реєстрацію.
Споживачі, які були зареєстровані раніше можуть входити до кабінету під своїми логінами. Повторна реєстрація не потрібна.
Служба технічної підтримки з питань реєстрації 35-47-87 (ПН -ПТ з 08.00 до 17.00 перерва 12.00-13.00)