Щоденно представники оператора ГРМ в області фіксують різні види порушень на адресах споживачів, які тягнуть за собою наслідки щодо значного відшкодування завданих збитків.
Мешканці намагаються “економити” газ через втручання у роботу газового лічильника або підробку/пошкодження пломб, підключення газових приладів в обхід лічильника газу тощо, вважаючи, що вони мають на це право, оскільки не є власниками помешкання.
Як правило до 70% усіх порушень вчиняються саме проживаючими: квартирантами, родичами, знайомими тощо. Але відсутність власника приміщення (тимчасова або тривала) не звільняє від відповідальності.
В будь якому випадку, відшкодовувати збитки буде власник будівлі, виправдовування що, це зробили до нього родичі або квартиранти, не знімає відповідальності з власника приміщення, а затягування вирішення питання, або уникання від спілкування із представниками газової служби призведе до судового позову та арешту майна, що збільшить суму відкошування збитків майже наполовину.
Також вступ у спадщину, не звільняє від обтяжень, вразі виявлення порушень. Разом із правами, спадкоємець набуває і обов’язків від спадкодавця.
АТ Херсонгаз звертає увагу власників помешкань, які тимчасово не проживають у своїх приміщеннях більш відповідально відноситися до свого майна, в тому числі до газової системи.