З 2015 року оператор ГРМ – АТ Херсонгаз виконує технічне обслуговування мереж споживачів на договірних засадах. Своєчасне технічне обслуговування газових прибудинкових мереж – запорука утримання газопроводів у робочому стані, безперервне та безаварійне постачання газу, а найголовніше – безпека споживачів газу.
У зоні ліцензійної діяльності АТ “Херсонгаз” на території Херсонської області налічується:
1606 діючих непобутових споживачів природного газу, які мають 2109 пунктів споживання.
АТ “Херсонгаз” забезпечує проведення технічного обслуговування 759 непобутових споживачів по 1421 пункту споживання, що складає – 67,38 %.
Станом на 01 червня з АТ “Херсонгаз” укладено договори на обслуговування внутрішньобудинкових мереж із 430 власниками/балансоутримувачами 883 багатоквартирних будинків.
Нагадуємо, що відповідальність за стан газового обладнання, мереж будинків, квартир, а також нежитлових приміщень несуть власники будівель, або балансоутримувачі: Згідно з положенням пунктів 1,2 глави 5 розділу III Кодексу газорозподільних систем, Правила безпеки систем газопостачання – пункти 3.2, 3.3 розділу III.
У свою чергу відсутність своєчасного та регулярного технічного огляду газопроводів та обладнання на них призводить до погіршення їх роботи, стану мереж, що призводить до зниження безпеки використання та надійності.
АТ Херсонгаз відповідає за свою роботу, та виконує її виключно на договірних засадах із складанням актів про виконані роботи та дотриманням діючого законодавства.