Через військову агресію РФ, товариству Херсонгаз завдано значних матеріальних збитків, але ми робимо усе можливе щоб максимально налагодити роботу в умовах прифронтової зони.
З січня повністю відновлено роботу особистого кабінету для перегляду стану рахунку за розподіл та надання показників лічильника. Через тривалий час неможливості надати показники у багатьох споживачів виникли питання як надавати показники і як їх корегувати із постачальником.
На сьогодні у період з 01 по 05 число показники можна надати такими способами:
- Через особистий кабінет з реєстрацією – сервіс, що надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ природного газу, за адресою :
http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
2.Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок/ ПІБ/дата показань/ показання лічильника або його фото - Автоматична передача через вайбер-бот за посиланням viber://pa/info?uri=khersongaz
Якщо споживач з якихось причин не зміг своєчасно надати показники лічильника, йому обраховується планове споживання відповідно до Кодексу ГРМ, як і раніше.
Якщо споживач надав фактичні показники лічильника після 07 числа місяця, або персонально звернувся до АТ Херсонгаз для їх виправлення – показники перераховуються, але до державної інформаційної платформи, звідки постачальники обирають своїх клієнтів, дані все одно потраплять тільки 07 числа наступного місяця.
Як формуються/корегуються рахунки постачальником:
• До 9 числа оператор ГРМ – в Херсонській області це АТ Херсонгаз, формує та передає дані на Платформу газотранспортної системи.
• Щомісяця до 13 числа постачальник формує рахунок за спожитий газ на основі даних, отриманих від Платформи.
• Щоб скоригувати об’єми,необхідно звернутися до оператора ГРМ, а змінені об’єми перенесуться до платіжки на наступний місяць.