Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення

Новини компанії

Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС!

АТ “Херсонгаз” приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв’язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час.

Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках.

Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу.

Газопостачання – це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз».

У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву.

Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання.

Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників.

 Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням.

Дякуємо, разом до Перемоги!