На жаль, через постійні обстріли, сьогодні АТ Херсонгаз немає можливості відновити повний спектр сервісів, до яких звикли споживачі.
До завершення усіх стабілізаційних заходів в обласному центрі та області, тимчасово недоступні послуги: сервісне обслуговування та прийом громадян.
Але товариство не припиняє спілкування зі споживачами. Звертаємо вашу увагу !
Уся необхідна інформація з питань розподіл природного газу знаходиться в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Для користування кабінетом необхідно пройти досить просту реєстрацію.
У кабінеті є можливість додати та керувати кількома рахунками за розподіл, наприклад, за родичів чи близьких, які з тих чи інших причин не можуть здійснити реєстрацію самостійно.
Тут можна дізнатися про: загальний стан рахунку, стан оплати за послугу, історія надання та способів передачі показників лічильника, історія електронних звернень, перегляд і друк рахунку та ін.
В разі потреби отримання більш детальної консультації, споживач може звернутися через:
– форму звернення в особистому кабінеті АТ Херсонгаз – кнопка внизу сторінки «ФОРМА ДЛЯ ЗВ`ЯЗКУ»
– гостьову книгу на офіційному сайті – https://gaz.kherson.ua/?page_id=946
– мережу Фейсбук – https://www.facebook.com/Khersongas
– кол-центр 0504943037
УВАГА! телефон доступний для консультацій щомісяця з 07 числа в робочі дні з 09.00 до 14.00
Щиро дякуємо усім споживачам за оплату послуги розподілу природного газу, що дає нам можливість забезпечувати на Херсонщині стабільне цілодобове та безаварійне газопостачання.