Як споживачу дистанційно отримати консультацію з питань розподілу газу

Головні події

На жаль, через постійні обстріли, сьогодні АТ Херсонгаз немає можливості відновити повний спектр сервісів, до яких звикли споживачі.

До завершення усіх стабілізаційних заходів в обласному центрі та області, тимчасово недоступні послуги: сервісне обслуговування та прийом громадян.

Але товариство не припиняє спілкування зі споживачами. Звертаємо вашу увагу !

Уся необхідна інформація з питань розподіл природного газу знаходиться в особистому кабінеті споживача АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/

Для   користування   кабінетом  необхідно пройти  досить просту реєстрацію.

У кабінеті  є можливість додати   та керувати  кількома рахунками  за розподіл, наприклад, за  родичів  чи   близьких, які  з тих  чи інших причин не можуть   здійснити реєстрацію  самостійно.  

Тут можна дізнатися про: загальний стан рахунку, стан оплати за послугу, історія надання та способів передачі показників лічильника, історія електронних звернень, перегляд і друк рахунку та ін.

В разі потреби отримання більш детальної консультації, споживач може звернутися через:

– форму звернення в особистому кабінеті АТ Херсонгаз – кнопка внизу сторінки «ФОРМА ДЛЯ ЗВ`ЯЗКУ»

– гостьову книгу на офіційному сайті – https://gaz.kherson.ua/?page_id=946

– мережу Фейсбук – https://www.facebook.com/Khersongas

– кол-центр 0504943037

УВАГА! телефон доступний для консультацій  щомісяця  з   07 числа в робочі дні з 09.00 до 14.00

Щиро дякуємо усім споживачам за оплату послуги розподілу природного газу, що дає нам можливість забезпечувати на Херсонщині стабільне цілодобове та безаварійне газопостачання.