Шановні споживачі природного газу, нагадуємо про передачу показників лічильника до АТ Херсонгаз

Новини компанії

АТ Херсонгаз нагадує споживачам природного газу про необхідність надання показників лічильника для коректного обрахування спожитих обсягів природного газу та подальшого вірного обрахування послуги постачання.

Показники прийматимуться з 01 по 05 листопада включно, наступними способами:

1.Цілодобово через особистий кабінет з реєстрацією – сервіс, що цілодобово надає інформацію щодо стану розрахунків за послуги з РОЗПОДІЛУ природного газу, за адресою:

http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/

За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет . Кількість надання показників – необмежена.

2.Через електронну пошту pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото

3. Цілодобова автоматична передача через вайбер-бот, за посиланням viber://pa/info?uri=khersongaz

4. Кол-центр (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37 : УВАГА! з 01 по 05 число місяця включно телефони доступні тільки для прийому показників, після 07 числа місяця телефони доступні для консультацій.

Телефони працюють у робочі дні з 09.00 до 14.00 години.

УВАГА! При наданні показників будь-яким способом необхідно зазначати САМЕ рахунок за РОЗПОДІЛ природного газу – це рахунок присвоєний домогосподарству з моменту його газифікації.

Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.

Дякуємо, усім сумлінним споживачам за оплату послуги розподілу газу для продовження діяльності товариства, зокрема цілодобової роботи аварійних та ремонтних бригад для стабільного та цілодобового забезпечення газопостачанням споживачів області.