Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4958 записів
Казаков Александр від 350180058 херсон написав 22.03.2023:
Здравствуйте. Прошу снова напишите мне данные счетчика на 01.04.22. Мы когда уезжали не взяли показания. Сейчас приходят каждый месяц счет. И каждый раз увеличивают потребление. Мой адрес ул. Порт Элеватор д.10 кв.24. С уважением.
Здравствуйте. Прошу снова напишите мне данные счетчика на 01.04.22. Мы когда уезжали не взяли показания. Сейчас приходят каждый месяц счет. И каждый раз увеличивают потребление. Мой адрес ул. Порт Элеватор д.10 кв.24. С уважением.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Казаков Александр.
Показники на 01.03.23 - 555 - планові нарахування.
Дякуємо за звернення.
Показники на 01.03.23 - 555 - планові нарахування.
Тетяна від О/р 207386,м.Херсон написав 21.03.2023:
Шановне АТ «Херсонгаз», я, Комаренко Тетяна Сергіївна, о/р 207386, не згодна з нарахуваними об‘ємами газу, які були передані ГПК «Нафтогаз України», у зв‘язку з тим , що в будинку з середини червня 2022 року та по даний час ніхто не проживає, тому прошу вас, зробити коригування показників та передати ГПК «Нафтогазу України». Останні показники лічильника 31813.
Шановне АТ «Херсонгаз», я, Комаренко Тетяна Сергіївна, о/р 207386, не згодна з нарахуваними об‘ємами газу, які були передані ГПК «Нафтогаз України», у зв‘язку з тим , що в будинку з середини червня 2022 року та по даний час ніхто не проживає, тому прошу вас, зробити коригування показників та передати ГПК «Нафтогазу України». Останні показники лічильника 31813.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Ваші показники на 01.03.23 - 31813, отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.23 - 31813, отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Жанна Миколаївна від О/р 68478 Херсон написав 21.03.2023:
Доброго дня! Від липня 2022 показники лічильника не змінюються(1923). В листопаді 2022 не встигла вчасно надати показники, після цього почали нараховувати обсяг споживання. Будь ласка, допоможіть зробити перерахунок.
Доброго дня! Від липня 2022 показники лічильника не змінюються(1923). В листопаді 2022 не встигла вчасно надати показники, після цього почали нараховувати обсяг споживання. Будь ласка, допоможіть зробити перерахунок.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жанна Миколаївна.
Оскільки з листопада 2022 року показники від вас не надходили, вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. На сьогодні ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Оскільки з листопада 2022 року показники від вас не надходили, вам обраховувався плановий обсяг споживання за кодексом ГРМ. На сьогодні ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Тетяна Василівна від 350210355 херсон написав 21.03.2023:
О/р 350210355 Показники за січень 14 515, за лютий 14839 були надіслані вчасно в о/кабінеті Нафтогаз. Прошу відредагувати. Дякую
О/р 350210355 Показники за січень 14 515, за лютий 14839 були надіслані вчасно в о/кабінеті Нафтогаз. Прошу відредагувати. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна Василівна.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Рибак Олексiй Андрiйович від 350196996 написав 21.03.2023:
Добрый день. У меня в личном кабинете значится сумма задолженности 1232.88грн.Обьясните мне пожалуйста на каком основании я вдруг стал должником если в квартире с марта месяца никто не живет и никаких долгов на момент выезда у меня небыло , как у меня могло появится 38 кубов в октябре и 58 в ноябре. А нафтогазе мне обьяснили что показания им передает оператор грм на основании показаний счетчика, счетчик находится на кухне и закрыт на замок.проясните ситуацию. Ответьте пожалуйста на емеил . Семья выехала и у меня нет возможности нанести ва визит.
Добрый день. У меня в личном кабинете значится сумма задолженности 1232.88грн.Обьясните мне пожалуйста на каком основании я вдруг стал должником если в квартире с марта месяца никто не живет и никаких долгов на момент выезда у меня небыло , как у меня могло появится 38 кубов в октябре и 58 в ноябре. А нафтогазе мне обьяснили что показания им передает оператор грм на основании показаний счетчика, счетчик находится на кухне и закрыт на замок.проясните ситуацию. Ответьте пожалуйста на емеил . Семья выехала и у меня нет возможности нанести ва визит.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Рибак Олексiй Андрiйович.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Вікторія від о/р 350213860 написав 21.03.2023:
Вчора Вам писала, Ви просите особовий рахунок? Серйозно? А для чого/ кого споживач в шапці звернення відповідає на запитання??? Мій особовий рахунок- 350213860(на цю інформацію я зсилаюсь на лист від вашої служби на мою електронну адресу). Сподіваюсь на Ваш професіоналізм і чітку відповідь на мої запитання в попередньому зверненні. І, доречі, телефон для населення, котрий вказаний на цьому сайті -«не обслуговується». Дякую за час , витрачений на мене і мою проблему.
Вчора Вам писала, Ви просите особовий рахунок? Серйозно? А для чого/ кого споживач в шапці звернення відповідає на запитання??? Мій особовий рахунок- 350213860(на цю інформацію я зсилаюсь на лист від вашої служби на мою електронну адресу). Сподіваюсь на Ваш професіоналізм і чітку відповідь на мої запитання в попередньому зверненні. І, доречі, телефон для населення, котрий вказаний на цьому сайті -«не обслуговується». Дякую за час , витрачений на мене і мою проблему.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вікторія.
Як неодноразово повідомлялося - на сьогодні через бойові дій, неможливо відновити послугу кол-центр, тому споживачам запропоновано інші сучасні способи для звязку. Для отримання консультації необхідно вказати ваш населений пункт та особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. На сьогодні інформації від вас не отримано.
Дякуємо за звернення.
Як неодноразово повідомлялося - на сьогодні через бойові дій, неможливо відновити послугу кол-центр, тому споживачам запропоновано інші сучасні способи для звязку. Для отримання консультації необхідно вказати ваш населений пункт та особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. На сьогодні інформації від вас не отримано.
Світлана від 350205868, м.Херсон написав 21.03.2023:
Добрий день. 16.03.2023 зверталась до вас:"Виїхали в травні 2022 року. Остання оплата 07.04.2022, показники лічильника - 10963. Газом ніхто не користується (перекрили). Листи заборгованості надходять. Підкажіть, будь ласка, як розв'язати це питання". Зазначила особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ, вказавши показники. Але листи заборгованости надходять. Підкажіть алгоритм моїх дій. Дякую. Бажаю мирного неба та гарних новин!!!
Добрий день. 16.03.2023 зверталась до вас:"Виїхали в травні 2022 року. Остання оплата 07.04.2022, показники лічильника - 10963. Газом ніхто не користується (перекрили). Листи заборгованості надходять. Підкажіть, будь ласка, як розв'язати це питання". Зазначила особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ, вказавши показники. Але листи заборгованости надходять. Підкажіть алгоритм моїх дій. Дякую. Бажаю мирного неба та гарних новин!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
16.03.23 ви отримали відповідь №5888 (із дублікатом на вказану електоронну пошту) із проханням зазначити особовий рахунок в АТ Херсонгаз, станом на 22.03.23 - відповіді та уточнення рахунку від вас не надійшло.
Дякуємо за звернення.
16.03.23 ви отримали відповідь №5888 (із дублікатом на вказану електоронну пошту) із проханням зазначити особовий рахунок в АТ Херсонгаз, станом на 22.03.23 - відповіді та уточнення рахунку від вас не надійшло.
Олена від 204855 м.Херсон написав 21.03.2023:
Фактичні показники: 46705,допоможіть будь ласка зробити перерахунок вт, 21 мар. 2023 г., 11:14 Олена Маляренко : Добрий день, в тому і проблема, особистий кабінет не приймає фактичні,так як там вже стоять завишені показники, чат-бот вайбер також не хоче,як мені їх передати,є також і фото, може у вас можна викликати спеціаліста до дому,то як це зробити. А місто Херсон.
Фактичні показники: 46705,допоможіть будь ласка зробити перерахунок вт, 21 мар. 2023 г., 11:14 Олена Маляренко : Добрий день, в тому і проблема, особистий кабінет не приймає фактичні,так як там вже стоять завишені показники, чат-бот вайбер також не хоче,як мені їх передати,є також і фото, може у вас можна викликати спеціаліста до дому,то як це зробити. А місто Херсон.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок. Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок. Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Леонід від 1103 м. Херсон написав 21.03.2023:
Мельничук Леонід Михайлович м. Херсон о/р 1103 Доброго дня! Від вересня 2022 року показники газового лічильника не змінюються 21321 ! Регулярно передаю їх кожного місяця з фото на вайбер бот ! Але приходить відповідь, що надіслані показники менші від зафіксованих в системі !
Мельничук Леонід Михайлович м. Херсон о/р 1103 Доброго дня! Від вересня 2022 року показники газового лічильника не змінюються 21321 ! Регулярно передаю їх кожного місяця з фото на вайбер бот ! Але приходить відповідь, що надіслані показники менші від зафіксованих в системі !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Леонід.
Останній раз показники через вайбер-бот надійшли на 01.09.22. Надалі, показники не надходили і вам обраховувався плановий осбяг, тому зараз бот показники приймає, але не активує, оскільки вони менші за попередні. Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Останній раз показники через вайбер-бот надійшли на 01.09.22. Надалі, показники не надходили і вам обраховувався плановий осбяг, тому зараз бот показники приймає, але не активує, оскільки вони менші за попередні. Ваші показники на 01.03.23 отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Володимир від 217577, Херсон написав 21.03.2023:
було сплачено борг 1045,96 гр 17.03.2023. Борг так і вісить не сплаченний у особистому кабінеті...
було сплачено борг 1045,96 гр 17.03.2023. Борг так і вісить не сплаченний у особистому кабінеті...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
На час дії стабілізаційних заходів, можливі затримки із банківськими платежами до 10 робочих днів. Якщо кошти не зявляться в особистому кабінеті до 27.03.23, будь ласка зверніться сюди ще раз. Дякуємо за оплату.
Дякуємо за звернення.
На час дії стабілізаційних заходів, можливі затримки із банківськими платежами до 10 робочих днів. Якщо кошти не зявляться в особистому кабінеті до 27.03.23, будь ласка зверніться сюди ще раз. Дякуємо за оплату.