Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4957 записів
Галина Кустенко від 350237896 написав 04.03.2023:
Доброго дня, в нашій квартирі ми не проживаємо з 24.10.2022. Повідомляти показники не було можливості. Останні оплачені показники 14240 за вересень. Яким чином ви додавали нам кубометри газу для сплати, які ми фактично не споживали? У квартирі не проживаємо до сих пір. Яким чином з'явилася заборгованість майже у три тисячі гривень?
Доброго дня, в нашій квартирі ми не проживаємо з 24.10.2022. Повідомляти показники не було можливості. Останні оплачені показники 14240 за вересень. Яким чином ви додавали нам кубометри газу для сплати, які ми фактично не споживали? У квартирі не проживаємо до сих пір. Яким чином з'явилася заборгованість майже у три тисячі гривень?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина Кустенко.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Тетяна від 350259454. Херсон написав 03.03.2023:
Полтавець Тетяна Миколаївна Особовий рахунок 350259454 Вірні показники на 01.03.2023 - 347 м3, прошу перерахувати заборгованість. Внесені 01.09.2022р.- 382 м3 - помилкові, переплутала рахунки.
Полтавець Тетяна Миколаївна Особовий рахунок 350259454 Вірні показники на 01.03.2023 - 347 м3, прошу перерахувати заборгованість. Внесені 01.09.2022р.- 382 м3 - помилкові, переплутала рахунки.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Володимир від Херсон смт Антонівка. 235573 написав 03.03.2023:
Дякую за виправлення показників.
Дякую за виправлення показників.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, звертайтеся в разі потреби.
Олена від 350237883 Херсон написав 03.03.2023:
Доброго дня. З червня 2022 року знахожусь за межами міста. Підкажіть де можна подивитись останні показники лічильника щоб вчасно та правильно передати показники. на розрахунках позначається тільки сума. На сайті Нафтогазу також не фіксується. Де можна узнати останні передані цифри. Дякую
Доброго дня. З червня 2022 року знахожусь за межами міста. Підкажіть де можна подивитись останні показники лічильника щоб вчасно та правильно передати показники. на розрахунках позначається тільки сума. На сайті Нафтогазу також не фіксується. Де можна узнати останні передані цифри. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Олена від 204855 написав 03.03.2023:
Добрий день, так як у мене не було змоги передавати показники лічильника під часокупації, я побачила завишені показники сьогодні. Фактичні показники на 01.03.2023:46705;особливий рахунок:204855.Чат-бот не пропускає ці показники, також в мене є фото показників.Прошу вашої допомоги .
Добрий день, так як у мене не було змоги передавати показники лічильника під часокупації, я побачила завишені показники сьогодні. Фактичні показники на 01.03.2023:46705;особливий рахунок:204855.Чат-бот не пропускає ці показники, також в мене є фото показників.Прошу вашої допомоги .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Ольга від 1410 Олешки написав 03.03.2023:
Добрий день. Кожного місяця подаю показники лічильника в особистому кабінеті - бачу відповідь: який об'єм витрачено і підтверджують що показники прийняті. Але наступного місяця в кабінеті бачу попередні показники станом на 30.09.2022. Будинок знаходиться на окупованій території. Які мої дії як користувача в цій ситуації?
Добрий день. Кожного місяця подаю показники лічильника в особистому кабінеті - бачу відповідь: який об'єм витрачено і підтверджують що показники прийняті. Але наступного місяця в кабінеті бачу попередні показники станом на 30.09.2022. Будинок знаходиться на окупованій території. Які мої дії як користувача в цій ситуації?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
До моменту деокупації вашого населеного пункту, нажаль, інформації немає.
Дякуємо за звернення.
До моменту деокупації вашого населеного пункту, нажаль, інформації немає.
Ірина від Херсон39073 написав 03.03.2023:
Чи можна за особистим рахунком 39073 дізнатися які показники лічильника зафіксовано у Херсонгазі? І друге питання -чи працює особистий кабінет?
Чи можна за особистим рахунком 39073 дізнатися які показники лічильника зафіксовано у Херсонгазі? І друге питання -чи працює особистий кабінет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Особистий кабінет працює і приймає ваші показники, які ви через нього надали 03.03.23
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює і приймає ваші показники, які ви через нього надали 03.03.23
Інна від 52222 Херсон написав 03.03.2023:
Добрий день,звірила з вашими показниками свої і вони не сходяться, по вашим даним більше на 5м.куб.Для виправлення ваших данних, що я маю зробити,вислати фото лічильника?
Добрий день,звірила з вашими показниками свої і вони не сходяться, по вашим даним більше на 5м.куб.Для виправлення ваших данних, що я маю зробити,вислати фото лічильника?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Які у вас показники на 01.02 та 01.03
Дякуємо за звернення.
Які у вас показники на 01.02 та 01.03
Олена від 146451 написав 03.03.2023:
Я подала показники лічильника вперше за рік в особистому кабінеті. тому що знаходжусь за межами країни протягом цьго часу. Я побачила завишені показники лічильника. тому прошу прийняти фактичні показники на 02.03.2023: 47310 (факт 47310.97). я маю фото лічильника. Чат-бот не прийняв показники. Ось відповідь: Введені показники менші за останні в системі!" Тому прошу допомоги по відновленню показників. Дуже дякую. З повагою.
Я подала показники лічильника вперше за рік в особистому кабінеті. тому що знаходжусь за межами країни протягом цьго часу. Я побачила завишені показники лічильника. тому прошу прийняти фактичні показники на 02.03.2023: 47310 (факт 47310.97). я маю фото лічильника. Чат-бот не прийняв показники. Ось відповідь: Введені показники менші за останні в системі!" Тому прошу допомоги по відновленню показників. Дуже дякую. З повагою.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Наталія Попова від 20874 написав 02.03.2023:
01.03.2023 при знятті показників з газового приладу звернула увагу, що цифри плохо видно, а сьогодні взагалі цифри зникли і на табло пусто. Які мої дії в такій ситуації???
01.03.2023 при знятті показників з газового приладу звернула увагу, що цифри плохо видно, а сьогодні взагалі цифри зникли і на табло пусто. Які мої дії в такій ситуації???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія Попова.
Повідомте про це до аварійної служби - 050 21 09 253 (viber) -050 49 49 224 (viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Повідомте про це до аварійної служби - 050 21 09 253 (viber) -050 49 49 224 (viber, telegram,whatsapp).