Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4957 записів
Тетяна від О/р у АТ Херсонгаз 16087218, написав 21.02.2023:
Із показниками на 05.05.2022 мабуть сталась технічна помилка, бо на той момент показники були 12508. На підтвердження останніх показників - 12515, що не змінювались з кінця травня можу надати фото лічильника з показиками.
Із показниками на 05.05.2022 мабуть сталась технічна помилка, бо на той момент показники були 12508. На підтвердження останніх показників - 12515, що не змінювались з кінця травня можу надати фото лічильника з показиками.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Показники 12580 ви надавали тричі з серпня по грудень. Якщо є можливість, надішліть фото лічильника з датою зйомки на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Показники 12580 ви надавали тричі з серпня по грудень. Якщо є можливість, надішліть фото лічильника з датою зйомки на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Александр від 56095809, Херсон, написав 21.02.2023:
В соответствии с моим обращением от 18.02. 2023 сообщаю, что показатели счетчика были: 01.02.2023-20309 01.01.2023-20218 01.12.2022 -не передавались из-за отсутствия связи с Нефтегазом. 01.11.2022- 19928 01.10.2022-19851 Счета оплачивались регулярно. Спасибо!
В соответствии с моим обращением от 18.02. 2023 сообщаю, что показатели счетчика были: 01.02.2023-20309 01.01.2023-20218 01.12.2022 -не передавались из-за отсутствия связи с Нефтегазом. 01.11.2022- 19928 01.10.2022-19851 Счета оплачивались регулярно. Спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Ваші показники прийнято, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Луташева П А від 16082572, Херсон написав 21.02.2023:
Я запитувала за різницю в 0.12 м куб за листопад 2022, а не за 3 м куб. У Вас споживання нуль, а в Нафтогазі 0.12 м куб. в листопаді 2022, що відображена як заборгованість в оплаті на сьогоднішній день на цю різницю. Цю невідповідність не врегульовано. Нафтогаз відповідає, що звертайтесь до облгазу: "Ми, як постачальник газу беремо дані про споживання газу клієнтами виключно з інформаційної платформи ОГТСУ. Дані на платформу зі свого боку завантажує оператор ГРМ (облгаз)" Так ось, виправивте ту помилку в 0.12 м куб що Ви передали.
Я запитувала за різницю в 0.12 м куб за листопад 2022, а не за 3 м куб. У Вас споживання нуль, а в Нафтогазі 0.12 м куб. в листопаді 2022, що відображена як заборгованість в оплаті на сьогоднішній день на цю різницю. Цю невідповідність не врегульовано. Нафтогаз відповідає, що звертайтесь до облгазу: "Ми, як постачальник газу беремо дані про споживання газу клієнтами виключно з інформаційної платформи ОГТСУ. Дані на платформу зі свого боку завантажує оператор ГРМ (облгаз)" Так ось, виправивте ту помилку в 0.12 м куб що Ви передали.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Луташева П А.
Повторно повідомляємо, що корегування на обсяг мінус 3 м куб, вам здійснено, про нарахування 0,12 м куб, будь ласка зверніться до постачальника.
Дякуємо за звернення.
Повторно повідомляємо, що корегування на обсяг мінус 3 м куб, вам здійснено, про нарахування 0,12 м куб, будь ласка зверніться до постачальника.
Наталія від О/р 28510 м.Херсон написав 20.02.2023:
У зв'язку з некоректними показниками і невірними нарахуванням оплати, прошу відкорегувати показники і передати в Нафтогаз, (в Нафтогаз зверталися, але вони дали відповідь, що Ви повинні особисто передати дані). Я вже до Вас зверталися в особистому кабінеті через зворотній зв'язок, але відповідь не дочекалась. Додзвонитися до вас не можливо. Під час окупації надсилаючи дані, не все доходило, тому є значні відхилення у показниках. Так у жовтні 2022 показник 501м.куб спожито 31 м.куб., листопад 2022 показник 555м.куб. спожито 54м.куб, грудень 2022 показник 666м.куб. спожито 111м.куб, січень 2023 показник 770м.куб. спожито 104м.куб
У зв'язку з некоректними показниками і невірними нарахуванням оплати, прошу відкорегувати показники і передати в Нафтогаз, (в Нафтогаз зверталися, але вони дали відповідь, що Ви повинні особисто передати дані). Я вже до Вас зверталися в особистому кабінеті через зворотній зв'язок, але відповідь не дочекалась. Додзвонитися до вас не можливо. Під час окупації надсилаючи дані, не все доходило, тому є значні відхилення у показниках. Так у жовтні 2022 показник 501м.куб спожито 31 м.куб., листопад 2022 показник 555м.куб. спожито 54м.куб, грудень 2022 показник 666м.куб. спожито 111м.куб, січень 2023 показник 770м.куб. спожито 104м.куб
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Ви надали показники через особистий кабінет АТ Херсонгаз на 01.02.23 - 770, та через постачальника на 01.01.23 - 555. Різниця 770-555= 215 м куб. Також через постачальника ви надали показники на 01.11.22 - 477, різниця за 2 місяці 555-477= 78 м куб. Усі показники отримано особисто від вас і зафіксовано в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
Ви надали показники через особистий кабінет АТ Херсонгаз на 01.02.23 - 770, та через постачальника на 01.01.23 - 555. Різниця 770-555= 215 м куб. Також через постачальника ви надали показники на 01.11.22 - 477, різниця за 2 місяці 555-477= 78 м куб. Усі показники отримано особисто від вас і зафіксовано в особистому кабінеті.
Тетяна від О/р у АТ Херсонгаз 16087218, написав 20.02.2023:
Прошу внести актуальні показникиї лічильника на 01.01.2023 - 12515 01.02.2023 - 12515
Прошу внести актуальні показникиї лічильника на 01.01.2023 - 12515 01.02.2023 - 12515
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Будь ласка уточніть яким чином ви надали 05.05.2022 показники 12580
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть яким чином ви надали 05.05.2022 показники 12580
Володимир від 16087274 написав 19.02.2023:
У зв'язку з некоректними показниками і невірними нарахуванням оплати ,прошу відкоректувати показники і передати в Нафтогаз,( в Нафтогаз зверталися,але вони дали відповідь,що Ви повинні особисто передати дані). Я вже до Вас зверталися в особистому кабінеті з письмом через оборотний зв'язок ,але відповідь не дочекалась. До дзвонитися не можливо. Під час окупації надсилаючи дані,не все доходило,тому є значні відхилення у показниках,так у липні показники -151 Використовали 7 куб. У серпні показники -159 , використовували 8 куб На 01.10.2022 показники -167, використовували 8 куб. На 01.11.2022 показники -177, використовували 10 куб. На 01.12.2022 показники -199, використовували 13 куб. На 01.01.2023 показники 201, використовували 11 куб. На 01.02.2023 показники не змінні - 201. Район Корабельний . Прошу відкоректувати ,і надіслати дані у Нафтогаз.
У зв'язку з некоректними показниками і невірними нарахуванням оплати ,прошу відкоректувати показники і передати в Нафтогаз,( в Нафтогаз зверталися,але вони дали відповідь,що Ви повинні особисто передати дані). Я вже до Вас зверталися в особистому кабінеті з письмом через оборотний зв'язок ,але відповідь не дочекалась. До дзвонитися не можливо. Під час окупації надсилаючи дані,не все доходило,тому є значні відхилення у показниках,так у липні показники -151 Використовали 7 куб. У серпні показники -159 , використовували 8 куб На 01.10.2022 показники -167, використовували 8 куб. На 01.11.2022 показники -177, використовували 10 куб. На 01.12.2022 показники -199, використовували 13 куб. На 01.01.2023 показники 201, використовували 11 куб. На 01.02.2023 показники не змінні - 201. Район Корабельний . Прошу відкоректувати ,і надіслати дані у Нафтогаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Ваші показники отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Дякуємо за звернення.
Ваші показники отримано, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Луташева П А від 16082572, Херсон написав 18.02.2023:
Виникла різниця в обліку 0,12 м куб за листопад 2022 між даними Херсонгазу та Нафтогазу. Показники передавалися цілим числом і на сайті Херсонгазу ціле число лічильника газу без зап'ятих. При цьому Нафтогаз посилається на передані показники облгазу і відображає нарахування за 0,12 м куб, що є помилкою. При цьому корегування мінус 3 м куб здійснено вірно. Здійсніть взаємозвірку та зніміть невідомо звідки взятий об'єм в кількості 0,12 м куб газу.
Виникла різниця в обліку 0,12 м куб за листопад 2022 між даними Херсонгазу та Нафтогазу. Показники передавалися цілим числом і на сайті Херсонгазу ціле число лічильника газу без зап'ятих. При цьому Нафтогаз посилається на передані показники облгазу і відображає нарахування за 0,12 м куб, що є помилкою. При цьому корегування мінус 3 м куб здійснено вірно. Здійсніть взаємозвірку та зніміть невідомо звідки взятий об'єм в кількості 0,12 м куб газу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Луташева П А.
Обсяги спожитого газу надаються виключно цілими числами. Корегування 3 м куб виконано, ваш обсяг - 0 м куб
Дякуємо за звернення.
Обсяги спожитого газу надаються виключно цілими числами. Корегування 3 м куб виконано, ваш обсяг - 0 м куб
Марина від Посад-Покровське написав 18.02.2023:
Вітаю. Наше село було майже знищене, поки Херсон був в окупації. Зараз нам почали приходити квитанції з оплатою труби за газ, хоча трубопровід по УСЬОМУ селі було пошкоджено ще в березні 2022 року. З тих пір там немає світла, газу, трубопроводу, води чи взагалі цілих будинків. Більшість жителів в інших областях та країнах. Щоб не нараховували плату за неіснуючі блага кожен має подати заявку, що трубопровод пошкоджений. Чи не раціональніше прислати в село комісію з Херсонгазу, щоб оцінити стан газовох труби і не збирати папірці від тих хто здатний їх прислати, і не нараховувати неіснуючі борги усім іншим? Порадьте, як жителям села отримати акт про пошкодження труби від Херсонгазу. Особливо цікавить, як бути тим, хто живе навіть не в Херсонскій області, через те, що будинок знищено повністю ще рік назад(((
Вітаю. Наше село було майже знищене, поки Херсон був в окупації. Зараз нам почали приходити квитанції з оплатою труби за газ, хоча трубопровід по УСЬОМУ селі було пошкоджено ще в березні 2022 року. З тих пір там немає світла, газу, трубопроводу, води чи взагалі цілих будинків. Більшість жителів в інших областях та країнах. Щоб не нараховували плату за неіснуючі блага кожен має подати заявку, що трубопровод пошкоджений. Чи не раціональніше прислати в село комісію з Херсонгазу, щоб оцінити стан газовох труби і не збирати папірці від тих хто здатний їх прислати, і не нараховувати неіснуючі борги усім іншим? Порадьте, як жителям села отримати акт про пошкодження труби від Херсонгазу. Особливо цікавить, як бути тим, хто живе навіть не в Херсонскій області, через те, що будинок знищено повністю ще рік назад(((
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марина.
Необхідно надати : Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. У заяві необхідно зазначити примірну дату (+/- 3 дні), коли можна здійснити обстеження системи газопостачання у присутності власника. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (акт про пошкодження помешкання,повідомлення від поліції/ДСНС про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, акт або довідка від місцевих органів влади за місцем проживання);  документи на право власності на помешкання;  фото або відео докази. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Необхідно надати : Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. У заяві необхідно зазначити примірну дату (+/- 3 дні), коли можна здійснити обстеження системи газопостачання у присутності власника. До заяви необхідно додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото);  докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (акт про пошкодження помешкання,повідомлення від поліції/ДСНС про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, акт або довідка від місцевих органів влади за місцем проживання);  документи на право власності на помешкання;  фото або відео докази. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Александр від 56095809, Херсон, написав 18.02.2023:
В Нефтегаз передал показания счетчика на 01.02.2023-20309куб, на 01.01.2023 они были -20218куб. Следовательно расход газа-91 куб. Но мне пришел счет за 184 куб. После обращения в Нефтегаз мне рекомендовали обратиться в Херсонгаз для уточнения показателей. Прошу помочь решить этот вопрос для дальнейшего перерасчета.
В Нефтегаз передал показания счетчика на 01.02.2023-20309куб, на 01.01.2023 они были -20218куб. Следовательно расход газа-91 куб. Но мне пришел счет за 184 куб. После обращения в Нефтегаз мне рекомендовали обратиться в Херсонгаз для уточнения показателей. Прошу помочь решить этот вопрос для дальнейшего перерасчета.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Останні отримані від вас показники були 01.11.22. Зазначте які показники у вас від цієї дати. Не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Дякуємо за звернення.
Останні отримані від вас показники були 01.11.22. Зазначте які показники у вас від цієї дати. Не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Алла від О/р 25220, Херсон написав 17.02.2023:
Добрий день. Показники лічильника завжди передавали в перших числах кожного місяця через чат-бот в вайбері. Але зараз з'ясувалось, що за останні місяці показники в Херсонгаз не попали. На 01.02.2023 року показники лічильника 1039. Прошу відкорегувати показники згідно реальних цифр. Дякую.
Добрий день. Показники лічильника завжди передавали в перших числах кожного місяця через чат-бот в вайбері. Але зараз з'ясувалось, що за останні місяці показники в Херсонгаз не попали. На 01.02.2023 року показники лічильника 1039. Прошу відкорегувати показники згідно реальних цифр. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Ваші показники прийняті, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийняті, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися