5661 запис
Добрий день. Показники не змінюються щомісяця,а нарахування за транпортировку кожний місяць йде. Вже є борг,але газ не використовувався. Як розв'язати цю проблему? Що потрібно робити? ДЯКУЮ ща відповідь.
Добрий день. Показники не змінюються щомісяця,а нарахування за транпортировку кожний місяць йде. Вже є борг,але газ не використовувався. Як розв'язати цю проблему? Що потрібно робити? ДЯКУЮ ща відповідь.... Згорнути
Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися. Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Також перерахунок вартості послуги розподілу можливий за наявності підтверджуючих документів про пошкодження системи газопостачання помешкання, що унеможливлює її подальше використання.
Для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, У ПЕРШУ ЧЕРГУ обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Кодекс ГРМ, Розділ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу
Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Також перерахунок вартості послуги розподілу можливий за наявності підтверджуючих документів про пошкодження системи газопостачання помешкання, що унеможливлює її подальше використання.... Згорнути
Добрий день. Скажіть, будь ласка, показники газу так і треба передавати в Херсонгаз?
Добрий день. Скажіть, будь ласка, показники газу так і треба передавати в Херсонгаз?... Згорнути
Так, нічого не змінилося.
Так, нічого не змінилося.... Згорнути
Доброго дня. Поясніть, яки могут бути нарахування за транспортировку газу за червень 2023, якщо в результате піддтоплення ціх будинків, була перекрита подача газу. Газа нема по сей день. Газ перекрили 07.07.2023
Доброго дня. Поясніть, яки могут бути нарахування за транспортировку газу за червень 2023, якщо в результате піддтоплення ціх будинків, була перекрита подача газу. Газа нема по сей день. Газ перекрили 07.07.2023... Згорнути
З 06.06.23 усім споживачам, які постраждали внаслідок підриву Каховської ГЕС буде здійснено перерахунок. Для отримання більш детальної інформації , зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
З 06.06.23 усім споживачам, які постраждали внаслідок підриву Каховської ГЕС буде здійснено перерахунок.
Для отримання більш детальної інформації , зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка... Згорнути
Доброго дня. О/р 64846, 75023, МУЗИКІВКА, 1 ТРАВНЯ, буд. 18 На даний момент нам нарахували борг, але ми все вірно оплачували. Скоріше за все ви просто не отримали від нас показники і порахували середнє значення. Показники я завжди передава через сайт Нафтогазу. А після цього збою дублюю ще й через особистий кабінет. Розходження почалося з січня, було вами пораховано 450 м.к, а по факту було 210 м.к по лічильнику. Відповідно оплата робилася по лічильнику теж. Наступні місяці теж неправильно пораховані. У кабінеті Нафтогазу всі переданні показники вказані вірно. Допоможіть розібратися. Дякую.
Доброго дня. О/р 64846, 75023, МУЗИКІВКА, 1 ТРАВНЯ, буд. 18
На даний момент нам нарахували борг, але ми все вірно оплачували. Скоріше за все ви просто не отримали від нас показники і порахували середнє значення.
Показники я завжди передава через сайт Нафтогазу. А після цього збою дублюю ще й через особистий кабінет.
Розходження почалося з січня, було вами пораховано 450 м.к, а по факту було 210 м.к по лічильнику. Відповідно оплата робилася по лічильнику теж. Наступні місяці теж неправильно пораховані. У кабінеті Нафтогазу всі переданні показники вказані вірно. Допоможіть розібратися. Дякую.... Згорнути
У вас майже усі показники отримано, за лютий місяць у вас обсяг 450 м куб, а в наступному місяці обсяг - 0, за показниками, які ви надали постачальнику. Оскільки ваші показники на 01.07.23 (12534 які ви надали самі) більші за попередні (12504) - перерахунок вам не потрібен, адже загальний обсяг спожитого газу збігається.
У вас майже усі показники отримано, за лютий місяць у вас обсяг 450 м куб, а в наступному місяці обсяг - 0, за показниками, які ви надали постачальнику.
Оскільки ваші показники на 01.07.23 (12534 які ви надали самі) більші за попередні (12504) - перерахунок вам не потрібен, адже загальний обсяг спожитого газу збігається.... Згорнути
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка О/р 16088729
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
О/р 16088729... Згорнути
Будь ласка уточніть ваше питання. Якщо ви звертаєтеся повторно, зберігайте історію листування
Будь ласка уточніть ваше питання. Якщо ви звертаєтеся повторно, зберігайте історію листування... Згорнути
Лічильник перестав працювати. За червень місяць накрутив тільки 1 куб.м Такого не може бути. Куди звертатися?
Лічильник перестав працювати. За червень місяць накрутив тільки 1 куб.м Такого не може бути. Куди звертатися?... Згорнути
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224
Будь ласка повідомьте про це за телефонами 050 396 75 10 або 050 49 49 224... Згорнути
С сентября 2022(выехал и перекрыл краник) выставляю(по возможности) одни и теже показания но все равно мене накручивают газ, может кто то проверить? https://citykherson.com/gaz.png
С сентября 2022(выехал и перекрыл краник) выставляю(по возможности) одни и теже показания но все равно мене накручивают газ, может кто то проверить?
https://citykherson.com/gaz.png... Згорнути
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка... Згорнути
01.06.2023 Підписана заява у вкладці. Ця заява була надіслана 01.06.2023 на електронну адресу no-reply@gaz.kherson.ua. Прошу вчасно надати відповідь, відповідно до вимог Мінімальних стандартів. Також питання стосовно того, чи буде зроблено перерахунок на розподіл газу в той період коли домівка була затоплена?
01.06.2023
Підписана заява у вкладці.
Ця заява була надіслана 01.06.2023 на електронну адресу no-reply@gaz.kherson.ua. Прошу вчасно надати відповідь, відповідно до вимог Мінімальних стандартів. Також питання стосовно того, чи буде зроблено перерахунок на розподіл газу в той період коли домівка була затоплена?... Згорнути
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл. Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.
Електронна адреса no-reply@gaz.kherson.ua перекладається - як "неможна відповісти" і використовується виключно для розсилки рахунків за розподіл.
Якщо ви бажаєте надати заяву надішліть її за адресою Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Усім постраждалим від підтоплення з 06.06.23 буде зроблено корегування оплат за розподіл, про що на сайті АТ Херсонгаз є офіційне повідомлення.... Згорнути
телефон населення не обслуживается Для населення (0552) 31-65-55 – кол-центр какой актуальный телефон? куда можно позвонить, что бы узнать кто рисует цифры по расходу газа?
телефон населення не обслуживается
Для населення (0552) 31-65-55 – кол-центр
какой актуальный телефон? куда можно позвонить, что бы узнать кто рисует цифры по расходу газа?... Згорнути
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр. Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників: Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси і поки що не працює кол-центр.
Якщо у віас є питання ви можете задати їх тут, стосовно показників:
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.... Згорнути
Доброго день, таке питання Михайлівська 28, рахунок за червень за розподіл прийшов - а де газ? В будинку вже місяць газопостачання відсутнє. За що тоді захунок?
Доброго день, таке питання Михайлівська 28, рахунок за червень за розподіл прийшов - а де газ? В будинку вже місяць газопостачання відсутнє. За що тоді захунок?... Згорнути
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення
Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС!
АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час.
Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках.
Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу.
Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз».
У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву.
Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання.
Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників.
Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням.
Дякуємо, разом до Перемоги!... Згорнути
