Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5661 запис
Анастасія від 208018, Херсон написав 30.06.2023
Доброго ранку, Після підриву ГЕС затоплено багато будинків у м.Херсон, разом із газовими лічильниками. Все непридатне для використання. Чи будуть продовжувати нараховувати послуги за доставку газу в такому випадку?
Доброго ранку, Після підриву ГЕС затоплено багато будинків у м.Херсон, разом із газовими лічильниками. Все непридатне для використання. Чи будуть продовжувати нараховувати послуги за доставку газу в такому випадку?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!
Повідомлення для споживачів природного газу, будинки яких постраждали від підтоплення Шановні мешканці будинків, що постраждали від затоплення внаслідок підриву Каховської ГЕС! АТ "Херсонгаз" приділяє особливу увагу вашим потребам і безпеці. У зв'язку зі здійсненими відключеннями газопостачання для уникнення аварійних ситуацій через підтоплення, ми робимо все можливо, щоб відновити послугу в цей важкий час. Після відступу води, наші спеціалісти вже розпочали підготовчі роботи з відновлення газопостачання у ваших будинках. Період, коли газопостачання не функціонує, буде виключено з нарахування за послуги з розподілу природного газу. Газопостачання - це важливий аспект побутового життя, тому після підключення послуги та закриття розрахункового періоду ми зробимо все необхідне, щоб забезпечити вам точний перерахунок послуги з розподілу природного газу, який ви зможете побачити у вашому особистому кабінетів АТ «Херсонгаз». У випадку, якщо, з якихось причин перерахунок з розподілу не буде здійснено, будь ласка, зверніться до нас на електрону пошту або на наш веб-сайт для отримання інструкції, як подати відповідну заяву. Ми завжди готові надати вам допомогу та відповісти на всі ваші запитання. Будьте впевнені, що ми зробимо все можливо, щоб забезпечити надійне та безперебійне газопостачання у ваших домівках. Для ліквідації наслідків підтоплення газових мереж, їх очищення та відновлення, залучено увесь наявний особовий склад працівників. Але такі роботи не можуть бути виконані дуже швидко, тому просимо поставитися до цього питання із порозумінням. Дякуємо, разом до Перемоги!... Згорнути
Любов від 206929 смт. Комишани написав 30.06.2023
Доброго ранку. Чому знову не працює електроний кабінет?
Доброго ранку. Чому знову не працює електроний кабінет?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?
Особистий кабінет працює без збоїв, будь ласка уточніть в чому саме у вас виникають складнощі?... Згорнути
Бондар Любов Іванівна від Херсон,237031 написав 29.06.2023
Добрий день! Бондар Любов Іванівна номер рахунку237031.В грудні 2021року до особистого кабінету були помилково внесені не вірні показники лічільника.Замість вірних на той час 10158 помилково внесли 11115, на 957 кубів більше , чим потрібно, що й спричинило заборгованість, яка не є дійсною.Прошу Вас зробить перерахунок доя відкоригування суми боргу.
Добрий день! Бондар Любов Іванівна номер рахунку237031.В грудні 2021року до особистого кабінету були помилково внесені не вірні показники лічільника.Замість вірних на той час 10158 помилково внесли 11115, на 957 кубів більше , чим потрібно, що й спричинило заборгованість, яка не є дійсною.Прошу Вас зробить перерахунок доя відкоригування суми боргу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.
У березні 2022 року у вас було вирівнювання на показники 10572 які ви надали, надалі показники обраховуються від цих цифр.... Згорнути
Олександр від 5078003, м.Херсон, Воронцовська (Комунарів), 2, кв.16 написав 29.06.2023
Добрий день. Питання щодо боргу за червень 2023 о/р 5078003, Шелудько О.О. Будинок за адресою:м.Херсон, було підтоплено внаслідок руйнування Каховської ГЕС. Газ було перекрито та на даний час газ по трубі не подається. Витяг з ЄРДР з поліції є. О якій сумі боргу може бути мова та нарахуванні?Дякую за відповідь.
Добрий день. Питання щодо боргу за червень 2023 о/р 5078003, Шелудько О.О. Будинок за адресою:м.Херсон, було підтоплено внаслідок руйнування Каховської ГЕС. Газ було перекрито та на даний час газ по трубі не подається. Витяг з ЄРДР з поліції є. О якій сумі боргу може бути мова та нарахуванні?Дякую за відповідь.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви вже звернулися через особистий кабінет - відповідь вам надіслано.
Ви вже звернулися через особистий кабінет - відповідь вам надіслано.... Згорнути
Оксана від 211927 Чорнобаївка написав 28.06.2023
Вибачте, будь ласка, куди можна звернутися з приводу уточнення надання газопостачання. За цим особовим рахунком воно відсутнє з 2009р, а рахунки надходять
Вибачте, будь ласка, куди можна звернутися з приводу уточнення надання газопостачання. За цим особовим рахунком воно відсутнє з 2009р, а рахунки надходять... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
За вказаною адресою газопостачання відключено за самовільне відновлення. Також несплачено попередню заборгованість, рекомедуємо вам звернутися до АТ Херсонгаз на Поповича 3.
За вказаною адресою газопостачання відключено за самовільне відновлення. Також несплачено попередню заборгованість, рекомедуємо вам звернутися до АТ Херсонгаз на Поповича 3.... Згорнути
Світлана від Бериславський район написав 28.06.2023
Доброго дня, прошу зазначити періоди у 2022 та 2023 році коли через пошкодженням газорозподільної інфраструктури або з інших підстав був відсутній цілодобовий доступ до газорозподільної системи в Бериславському районі (цікавить місто Берислав, смт Високопілля та смт Велика Олександрівка). Заздалегідь дякую!
Доброго дня, прошу зазначити періоди у 2022 та 2023 році коли через пошкодженням газорозподільної інфраструктури або з інших підстав був відсутній цілодобовий доступ до газорозподільної системи в Бериславському районі (цікавить місто Берислав, смт Високопілля та смт Велика Олександрівка). Заздалегідь дякую!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте особові рахунки
Будь ласка зазначте особові рахунки... Згорнути
Олександр від 350168750.м.Херсон написав 28.06.2023
ошибочно передал показания за май месяц.вместопоказания за газ (798) передал показания за воду(1259).вышло ,что за май я израсходовал 449куб.м.прошу пересчитать по новым показаниям -798куб.м.
ошибочно передал показания за май месяц.вместопоказания за газ (798) передал показания за воду(1259).вышло ,что за май я израсходовал 449куб.м.прошу пересчитать по новым показаниям -798куб.м.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка... Згорнути
Олександр від село Бiлозерка о/р 14062 написав 28.06.2023
Добрий день! Для погашення боргу було проплачено 200 гривень 29 травня 2023 року в УКРПОШТi . Сьогоднi вже 28 червня 2023 року . Фактично мiсяць пройшов . Чому борг не зменьшився на 200 грн ?..
Добрий день! Для погашення боргу було проплачено 200 гривень 29 травня 2023 року в УКРПОШТi . Сьогоднi вже 28 червня 2023 року . Фактично мiсяць пройшов . Чому борг не зменьшився на 200 грн ?..... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси. Будь ласка не хвилюйтеся та перегляньте стан рахунку через 10 робочих днів, усі оплати будуть рознесені - для цього необхідно час.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси. Будь ласка не хвилюйтеся та перегляньте стан рахунку через 10 робочих днів, усі оплати будуть рознесені - для цього необхідно час.... Згорнути
Віктор Матвійчук від 176598 с. Киселівка написав 27.06.2023
12 червня здійснена оплата 212,53грн. У кабінеті виставлено борг за червень. Чому?
12 червня здійснена оплата 212,53грн. У кабінеті виставлено борг за червень. Чому?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси. Будь ласка не хвилюйтеся та перегляньте стан рахунку через 10 робочих днів, усі оплати будуть рознесені - для цього необхідно час.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси. Будь ласка не хвилюйтеся та перегляньте стан рахунку через 10 робочих днів, усі оплати будуть рознесені - для цього необхідно час.... Згорнути
Олександр від 203152. м. Херсон написав 27.06.2023
Добрий день. На початку червня було сплачено розподіл газу у сумі 207,19грн. На даний час оплати немає. Прошу роз'яснити. В особистому кабінеті кудись зникли розрахунки за травень місяць 2023р.
Добрий день. На початку червня було сплачено розподіл газу у сумі 207,19грн. На даний час оплати немає. Прошу роз'яснити. В особистому кабінеті кудись зникли розрахунки за травень місяць 2023р.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси. Будь ласка не хвилюйтеся та перегляньте стан рахунку через 10 робочих днів, усі оплати будуть рознесені - для цього необхідно час.
Через відсутнсіть електрики внаслідок теракту на Каховській ГЕС, не працювали електронні сервіси. Будь ласка не хвилюйтеся та перегляньте стан рахунку через 10 робочих днів, усі оплати будуть рознесені - для цього необхідно час.... Згорнути