5068 записів
Робітники газової служби перекрили газопостачання на будинок . За яке транспортування газу я повинна оплачувати.
Робітники газової служби перекрили газопостачання на будинок . За яке транспортування газу я повинна оплачувати.
Добрий день Вікторія.
Коли саме перекрито газопостачання, за якою причиною? Чи є у вас відповідний акт?
Дякуємо за звернення.
Коли саме перекрито газопостачання, за якою причиною? Чи є у вас відповідний акт?
Дякуємо за звернення.
Коли саме перекрито газопостачання, за якою причиною? Чи є у вас відповідний акт?
м.Херсон (а номера рахунку недостатньо?)
м.Херсон (а номера рахунку недостатньо?)
Добрий день Світлана.
Обсяг споживання за вашим рахунком у січні наданий постачальнику як 0 м куб. Перегляньте свій особистий кабінет у постачальника, можливо технічна помилка?
Дякуємо за звернення.
Обсяг споживання за вашим рахунком у січні наданий постачальнику як 0 м куб. Перегляньте свій особистий кабінет у постачальника, можливо технічна помилка?
Дякуємо за звернення.
Обсяг споживання за вашим рахунком у січні наданий постачальнику як 0 м куб. Перегляньте свій особистий кабінет у постачальника, можливо технічна помилка?
Доброго дня! Завжди вчасно вносимо показники лічильника, починаючи з листопада місяця показники не змінюються (газ не використовується), зате Нафтогаз за січень добавив 39 кубів газу. На гарячій лінії Нафтогазу відповіли що такі показники передав ім оператор Херсонгаз. Чому у вас показники вірні ( не змінюються) а у них інші? Як виправити сітуацію?
Доброго дня! Завжди вчасно вносимо показники лічильника, починаючи з листопада місяця показники не змінюються (газ не використовується), зате Нафтогаз за січень добавив 39 кубів газу. На гарячій лінії Нафтогазу відповіли що такі показники передав ім оператор Херсонгаз. Чому у вас показники вірні ( не змінюються) а у них інші? Як виправити сітуацію?
Добрий день Світлана.
Будь ласка вкажіть свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка вкажіть свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка вкажіть свій населений пункт
Добрий день.Потрібен номер Високопільскої газової служби для з'язування заборгованості за розподіл газу. Я не знаходжуся у селищі з квітня 2022 року.
Добрий день.Потрібен номер Високопільскої газової служби для з'язування заборгованості за розподіл газу. Я не знаходжуся у селищі з квітня 2022 року.
Добрий день Вікторія.
На період з квітня по середину листопада по вашому населеному пункту розподіл не обраховувався.
Дякуємо за звернення.
На період з квітня по середину листопада по вашому населеному пункту розподіл не обраховувався.
Дякуємо за звернення.
На період з квітня по середину листопада по вашому населеному пункту розподіл не обраховувався.
Добрий день. Як можна дізнатися номер телефону газової служби Високопілля Херсонської
Добрий день. Як можна дізнатися номер телефону газової служби Високопілля Херсонської
Добрий день Вікторія.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Доброго дня. На період відсутності зв"язку з АТ "Херсонгаз" кожен місяць показники( включая січень 2023р.) передавались Нафтогазу України. У зв"язку з тим, що я не проживаю з 07.08.2022р. показники не змінювались , але чомусь в січні написали 1309, замість 1302. Фктичні показники 1302. Прошу виправити помилку і повідомити про результат.
Доброго дня. На період відсутності зв"язку з АТ "Херсонгаз" кожен місяць показники( включая січень 2023р.) передавались Нафтогазу України. У зв"язку з тим, що я не проживаю з 07.08.2022р. показники не змінювались , але чомусь в січні написали 1309, замість 1302. Фктичні показники 1302.
Прошу виправити помилку і повідомити про результат.
Добрий день Скакун Людмила.
Ваші показники прийнято, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
о/р 30702 написано 23.02.2023р. Доброго дня. На період відсутності зв"язку зХерсонгазом показники кожен місяць передавались Нафтогазу України. Тепер необхідно виправити неясні помилки. Фактичні показники: за вересень-3967; жовтень -3972; листопад -3984; грудень 3994; січень 2023р. -3997. Будь ласка, повідомте про результати.
о/р 30702 написано 23.02.2023р. Доброго дня. На період
відсутності зв"язку зХерсонгазом показники кожен місяць передавались Нафтогазу України. Тепер необхідно виправити неясні помилки.
Фактичні показники:
за вересень-3967; жовтень -3972; листопад -3984; грудень 3994; січень 2023р. -3997.
Будь ласка, повідомте про результати.
Добрий день Валентина.
Ваші показники прийняті, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийняті, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийняті, через 1-1,5 місяця постачальник перевиставить вам рахунок, не забувайте будь ласка надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Підкажіть будь ласка, чому на сайті нафотогазу в листопаді 2022 об'єм спожитого газу 5,20, в той час як в Вас на сайті значиться 5,00? Нафтогаз каже, що то Ви їм так передали (5,2 замість 5). Чи можна це виправити?
Підкажіть будь ласка, чому на сайті нафотогазу в листопаді 2022 об'єм спожитого газу 5,20, в той час як в Вас на сайті значиться 5,00? Нафтогаз каже, що то Ви їм так передали (5,2 замість 5). Чи можна це виправити?
Добрий день Геряк Наталя.
На жаль, через технічний збій та відсутність стабільного зв'язку та Інтернету в Херсоні наші можливості отримання та передачі інформації були обмежені. По закінченню розрахункового періоду (лютого 2023) інформацію про фактичне споживання природного газу з урахування проведеного коригування ( -0,20 куб. м.) буде надано на інформаційну платформу Оператора ГТС України. Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Дякуємо за звернення.
На жаль, через технічний збій та відсутність стабільного зв'язку та Інтернету в Херсоні наші можливості отримання та передачі інформації були обмежені. По закінченню розрахункового періоду (лютого 2023) інформацію про фактичне споживання природного газу з урахування проведеного коригування ( -0,20 куб. м.) буде надано на інформаційну платформу Оператора ГТС України. Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Дякуємо за звернення.
На жаль, через технічний збій та відсутність стабільного зв'язку та Інтернету в Херсоні наші можливості отримання та передачі інформації були обмежені. По закінченню розрахункового періоду (лютого 2023) інформацію про фактичне споживання природного газу з урахування проведеного коригування ( -0,20 куб. м.) буде надано на інформаційну платформу Оператора ГТС України.
Дякуємо за розуміння та співпрацю.
Добрый день.Почему идёт начисление за газ?У меня с октября 2022г,не используется газ,на счётчике показание 24,8 куб,а Вы пишете уже 32 .Каждый месяц мне пишите 4 куба использования.Я там не живу на данный момент.Каждый месяц я даю показания 25 ,а Вы пишите своё,почему ?И поэтому собирается долг,за не использованный газ?
Добрый день.Почему идёт начисление за газ?У меня с октября 2022г,не используется газ,на счётчике показание 24,8 куб,а Вы пишете уже 32 .Каждый месяц мне пишите 4 куба использования.Я там не живу на данный момент.Каждый месяц я даю показания 25 ,а Вы пишите своё,почему ?И поэтому собирается долг,за не использованный газ?
Добрий день Оксана.
Останні показники ви надали 01.11.22 до свого постачальника. За інші періоди вам нараховано плановий обсяг відповідно до кодексу ГРМ, для корегування обсягів надайте фактичні показники з 01.11.22 або на 01.02.23, у подальшому для коректного обрахування обсягів, передавайте показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Останні показники ви надали 01.11.22 до свого постачальника. За інші періоди вам нараховано плановий обсяг відповідно до кодексу ГРМ, для корегування обсягів надайте фактичні показники з 01.11.22 або на 01.02.23, у подальшому для коректного обрахування обсягів, передавайте показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Останні показники ви надали 01.11.22 до свого постачальника. За інші періоди вам нараховано плановий обсяг відповідно до кодексу ГРМ, для корегування обсягів надайте фактичні показники з 01.11.22 або на 01.02.23, у подальшому для коректного обрахування обсягів, передавайте показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Звертаюсь вже в третій раз. Помилку в електронній платформі необхідно перевірити та виправити.. Перевірте по о/р 16082572 Херсон які дані внесені Вами до інформаційної платформи ОГТСУ за листопад 2022 по лютий 2023. Доступ до неї у мене відсутній. Вами передано що в листопаді 2022 спожито 3.12 м куб. Фактично за цей період (листопад-лютий) газом не користувалися, обсяг 0,00 м куб. В січні 2023 знято з обсягу 3 м куб. Проте залишено об'єм 0,12 м куб. Мені відповідаєте, що ведете облік в цілих числах, ваш обсяг 0 м куб, а в системі занесено в сотих 0,12 м куб. Тобто штучно збільшено об'єм газу в електронній платформі на 0.12 м куб. Помилку в електронній платформі необхідно перевірити та виправити.. Це ваші помилки, а мені потрібно стільки часу витрачати на Нафтогаз , на Вас. Ви робите формальні відписки, навіть не читаючи про що до Вас звертаються. У мене немає фактично спожитого газу в об'ємі 0,12 м куб, а в Нафтогазі є завдяки вашій помилці.
Звертаюсь вже в третій раз. Помилку в електронній платформі необхідно перевірити та виправити.. Перевірте по о/р 16082572 Херсон які дані внесені Вами до інформаційної платформи ОГТСУ за листопад 2022 по лютий 2023. Доступ до неї у мене відсутній. Вами передано що в листопаді 2022 спожито 3.12 м куб. Фактично за цей період (листопад-лютий) газом не користувалися, обсяг 0,00 м куб. В січні 2023 знято з обсягу 3 м куб. Проте залишено об'єм 0,12 м куб. Мені відповідаєте, що ведете облік в цілих числах, ваш обсяг 0 м куб, а в системі занесено в сотих 0,12 м куб. Тобто штучно збільшено об'єм газу в електронній платформі на 0.12 м куб. Помилку в електронній платформі необхідно перевірити та виправити.. Це ваші помилки, а мені потрібно стільки часу витрачати на Нафтогаз , на Вас. Ви робите формальні відписки, навіть не читаючи про що до Вас звертаються. У мене немає фактично спожитого газу в об'ємі 0,12 м куб, а в Нафтогазі є завдяки вашій помилці.
Добрий день Луташева П А.
Будь ласка надайте копію рахунку вашого постачальника за січень та його відповідь на ваше зверенення щодо зазначеного питання на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надайте копію рахунку вашого постачальника за січень та його відповідь на ваше зверенення щодо зазначеного питання на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надайте копію рахунку вашого постачальника за січень та його відповідь на ваше зверенення щодо зазначеного питання на адресу Secretary.gaz.kherson@gmail.com