Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Ирина від 1073455 Херсон написав 01.06.2024:
Чи робите ви зараз повірку газового лічильника? Якщо так, як визвати майстра ? строк повірки нашого лічильника 09.06.24
Чи робите ви зараз повірку газового лічильника? Якщо так, як визвати майстра ? строк повірки нашого лічильника 09.06.24
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не проводиться. В даному випадку споживач, не несе відповідальності, крім за збереження самого приладу (не втручання в його роботу) та охоронних пломб на ньому.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні повірка лічильників тимчасово не проводиться. В даному випадку споживач, не несе відповідальності, крім за збереження самого приладу (не втручання в його роботу) та охоронних пломб на ньому.
Тетяна від 1070343 Херсон написав 01.06.2024:
Не користувалась газом рік. Де зробити перелік нової суми за доставку газу за рік некорестування. Дякую
Не користувалась газом рік. Де зробити перелік нової суми за доставку газу за рік некорестування. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Татьяна від 11467 написав 30.05.2024:
Як ,і йде,написати заяву на замену лічильника
Як ,і йде,написати заяву на замену лічильника
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Будь ласка уточніть ваше питання: у звязку із чим необхідна заміна
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання: у звязку із чим необхідна заміна
Тамара від 23232, Херсон написав 30.05.2024:
Добрий день. Прошу вас перерахувати мій рахунок, в листопаді 2023 року я виїхала за кордон і не мала можливості передавати данні лічильника. Останній показник був 658. В квартирі ніхто не жив і газом не користувався. Я вже писала вам, але відповіді нема. Дякую.
Добрий день. Прошу вас перерахувати мій рахунок, в листопаді 2023 року я виїхала за кордон і не мала можливості передавати данні лічильника. Останній показник був 658. В квартирі ніхто не жив і газом не користувався. Я вже писала вам, але відповіді нема. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Олексій від 214529, м.Херсон написав 29.05.2024:
Доброго дня. Будь ласка, можете перевірити платіж по о/р 214529, який був сплачений 11.04.2024 в сумі 1713.28 грн. Так як заборгованість в особистому кабінеті на даний час присутня.
Доброго дня. Будь ласка, можете перевірити платіж по о/р 214529, який був сплачений 11.04.2024 в сумі 1713.28 грн. Так як заборгованість в особистому кабінеті на даний час присутня.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олексій.
Будь ласка надішліть на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com квитанцію про оплату для перевірки
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com квитанцію про оплату для перевірки
татаринова ю в від херсон 49гвард див 18 кор 2 кв 97 р.сч.350172787 написав 29.05.2024:
,будь ласка-напишить мий борг показники2417
,будь ласка-напишить мий борг показники2417
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день татаринова ю в.
Дякуємо, Борг на 30.05.2024 431,07 грн
Дякуємо за звернення.
Дякуємо, Борг на 30.05.2024 431,07 грн
Кудіна Марія від 46605 написав 28.05.2024:
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, як зробити заявку на пошкоджений від обстрілу газопровід від мережі до будинку. В будинку не проживаємо, селище знаходиться під постійними обстрілами, показники останні 2165, боргів не маю, транспортування сплачую. Підскажіть як зафіксувати пошкодження?
Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, як зробити заявку на пошкоджений від обстрілу газопровід від мережі до будинку. В будинку не проживаємо, селище знаходиться під постійними обстрілами, показники останні 2165, боргів не маю, транспортування сплачую. Підскажіть як зафіксувати пошкодження?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Кудіна Марія.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати: - останні відомі показники лічильника (бажано фото); - докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання); - документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника; - фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Дякуємо за звернення.
Якщо система газопостачання/помешкання НЕПРИДАТНІ до використання, власнику необхідно надати наступні документи: Заява від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя Акціонерне товариство Херсонгаз. До заяви необхідно додати: - останні відомі показники лічильника (бажано фото); - докази, що підтверджують руйнацію помешкання та газової системи, (наприклад:повідомлення від поліції про вчинення злочину, витяг (або копію) з Єдиного реєстру досудових розслідувань, або акт від ДСНС про пожежу чи пошкодження, або акт/довідка від місцевих органів влади за місцем проживання про пошкодження помешкання); - документи на право власності на помешкання, паспорт та код власника; - фото або відео докази. Також надати доступ до об’єкта для можливості здійснення працівниками Товариства обстеження та відключення системи газопостачання за Вашою адресою виключно у присутності власника (або юридично оформленого представника власника) у той період коли це буде можливо. Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3 (залишити на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com До моменту оформлення усіх відповідних документів для коректного обрахування спожитих обсягів необхідно щомісяця надавати показники лічильника, навіть якщо вони не змінюються.
Марія від 6076776, м. Херсон написав 19.05.2024:
Сьогодні вночі хтось пошкодив огородження ГРП, що розташований у дворі будинку № 22 по вул. Привокзальній. Вирізано два шматки кутиків огородження, та пошкоджено сітку. Я не знаю кому можно це повідомити, бо кожен телефон не відповідає, можливо, тому що сьогодні неділя.
Сьогодні вночі хтось пошкодив огородження ГРП, що розташований у дворі будинку № 22 по вул. Привокзальній. Вирізано два шматки кутиків огородження, та пошкоджено сітку. Я не знаю кому можно це повідомити, бо кожен телефон не відповідає, можливо, тому що сьогодні неділя.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Дякуємо за ваше повідомлення. В разі потреби або виникнення аварійної ситуації завжди можна звернутися на 104 або за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Дякуємо за звернення.
Дякуємо за ваше повідомлення. В разі потреби або виникнення аварійної ситуації завжди можна звернутися на 104 або за номерами - 050 396 75 10 або 050 49 49 224 (sms, viber, telegram,whatsapp).
Ксенія від Дніпровський Старостат написав 19.05.2024:
Попри війну робітники служби надають послуги з дотриманням безпекової ситуації . Так було і 18.05.24 коли шість сел через порив труби високого тиску лишились без газу . Згуртувавшись із населенням , знайшли де саме сталася аварія . А професіонали свого діла - відновили постачання ! Дякуємо ! Бережи Вас і ваші родини , Боже !
Попри війну робітники служби надають послуги з дотриманням безпекової ситуації . Так було і 18.05.24 коли шість сел через порив труби високого тиску лишились без газу . Згуртувавшись із населенням , знайшли де саме сталася аварія . А професіонали свого діла - відновили постачання ! Дякуємо ! Бережи Вас і ваші родини , Боже !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ксенія.
Щиро дякуємо
Дякуємо за звернення.
Щиро дякуємо
Олена від Херсон написав 16.05.2024:
Доброго дня. Виїхали з Херсону ще з часу окупації. В будинку не проживаємо,є відповідні довідки ВПО. Можливість зняти показники відсутня. Чому нараховуються десятки тисяч за розподіл газу,коли там ніхто ним не користується?Заяву власник будинку написати не зможе,так як вона померла. Діти та онуки ВПО. Хто ще може написати заяву? І як викликати контролера на необхідну нам дату,щоб зафіксувати показники?
Доброго дня. Виїхали з Херсону ще з часу окупації. В будинку не проживаємо,є відповідні довідки ВПО. Можливість зняти показники відсутня. Чому нараховуються десятки тисяч за розподіл газу,коли там ніхто ним не користується?Заяву власник будинку написати не зможе,так як вона померла. Діти та онуки ВПО. Хто ще може написати заяву? І як викликати контролера на необхідну нам дату,щоб зафіксувати показники?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.