Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5287 записів
Карножицька О.В. від 234504, с.Чорнобаївка. написав 23.01.2023:
Добрий день. Чи можна дізнатися електронну адресу АТ "Херсонгаз", щоб написати онлайн заяву.
Добрий день. Чи можна дізнатися електронну адресу АТ "Херсонгаз", щоб написати онлайн заяву.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Карножицька О.В..
На яку тему ви плануєте звернутися
Дякуємо за звернення.
На яку тему ви плануєте звернутися
Володимир від 205971, м. Херсон написав 23.01.2023:
Доброго дня. Скажіть, будь-ласка, протягом якого строку здійснюється зарахування оплати послуг з розподілу природного газу? Оплату було проведено 10.01.2023 року на О/Р 205971. Але на даний час в особистому кабінеті відображається заборгованість в сумі 1071,01 грн. Або, надайте, будь-ласка, контактні телефони осіб, які можуть надати відповідь на запитання, у зв'язку із тим, що номери телефонів, розміщених на сайті, не відповідають.
Доброго дня. Скажіть, будь-ласка, протягом якого строку здійснюється зарахування оплати послуг з розподілу природного газу? Оплату було проведено 10.01.2023 року на О/Р 205971. Але на даний час в особистому кабінеті відображається заборгованість в сумі 1071,01 грн. Або, надайте, будь-ласка, контактні телефони осіб, які можуть надати відповідь на запитання, у зв'язку із тим, що номери телефонів, розміщених на сайті, не відповідають.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Зараз цей процес займає до 10 і більше днів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся.
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Зараз цей процес займає до 10 і більше днів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся.
Андрей від о/р 4488, г.Берислав написав 23.01.2023:
Доброї ночі.Підскажіть чи є заборгованість за розподіл газу. м.Берислав, о/р : 4488. м.Берислав, о/р : 1109. м.Берислав, о/р : 4619.
Доброї ночі.Підскажіть чи є заборгованість за розподіл газу. м.Берислав, о/р : 4488. м.Берислав, о/р : 1109. м.Берислав, о/р : 4619.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрей.
о/р : 4488. - Переплата на 24.01.2023 332,22 грн о/р : 1109- Переплата на 24.01.2023 785,47 грн о/р : 4619 - Борг на 24.01.2023 61,71 грн
Дякуємо за звернення.
о/р : 4488. - Переплата на 24.01.2023 332,22 грн о/р : 1109- Переплата на 24.01.2023 785,47 грн о/р : 4619 - Борг на 24.01.2023 61,71 грн
Наталія від 103993 написав 22.01.2023:
103993 мій особовий рахунок за розподіл газу. Моя адреса: Херсонська обл. ,Херсонський район ( раніше був Білозерський район) с. САДОВЕ, вул. Набережна, 106. Чи не змінювався особовий рахунок або реквізити Херсонгазу? Я не можу оплатити за розподіл газу через Приват 24. А іншого варіанту оплати немає, тому що я зараз на період війни за кордоном.
103993 мій особовий рахунок за розподіл газу. Моя адреса: Херсонська обл. ,Херсонський район ( раніше був Білозерський район) с. САДОВЕ, вул. Набережна, 106. Чи не змінювався особовий рахунок або реквізити Херсонгазу? Я не можу оплатити за розподіл газу через Приват 24. А іншого варіанту оплати немає, тому що я зараз на період війни за кордоном.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Реквізити та ваш особовий рахунок не змінилися, оплати проводяться через будь-який онлайн банк, незалежно від місяця розташування платника. Дякуємо за оплату
Дякуємо за звернення.
Реквізити та ваш особовий рахунок не змінилися, оплати проводяться через будь-який онлайн банк, незалежно від місяця розташування платника. Дякуємо за оплату
Наталія від 230830 Зеленівка пров.Пушкінський буд.9 написав 21.01.2023:
Добрий день. Мене хвилює таке питання. Так як батьки виїхали і у будинку ніхто не проживає, газом ніхто не користується. А нафта газ виставила свої показники, вони не вірні і дуже завеликі .Як можно відкорегувати і повернути вірні показники. Ор.230830
Добрий день. Мене хвилює таке питання. Так як батьки виїхали і у будинку ніхто не проживає, газом ніхто не користується. А нафта газ виставила свої показники, вони не вірні і дуже завеликі .Як можно відкорегувати і повернути вірні показники. Ор.230830
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Зазначте показники на 01.01.23
Дякуємо за звернення.
Зазначте показники на 01.01.23
Наталія від 54816 м.Херсон написав 20.01.2023:
Вітаю. Прошу скорегувати з Нафтогазом показники по моєму особовому рахунку: 1) За грудень поточні показники згідно даних Херсонгазу 18954 м3, а в Нафтогазі 18869м3, а об'єм спожитого газу однаковий 204 м3. 2) за листопад згідно Херсонгазу спожито 114м3, в Нафтогазі стоїть 114, 4 м3. На моє звернення до Нафтогазу відкорегувати показники мені відповіли, що це робить облгаз.
Вітаю. Прошу скорегувати з Нафтогазом показники по моєму особовому рахунку: 1) За грудень поточні показники згідно даних Херсонгазу 18954 м3, а в Нафтогазі 18869м3, а об'єм спожитого газу однаковий 204 м3. 2) за листопад згідно Херсонгазу спожито 114м3, в Нафтогазі стоїть 114, 4 м3. На моє звернення до Нафтогазу відкорегувати показники мені відповіли, що це робить облгаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Инна від 350247389, Херсон написав 20.01.2023:
Здравствуйте! Дозвониться в колцентр не возможно. Других телефонов, к сожалению, нет. Я передаю в течение полугода данные по газу через нафтогаз. В квартире полгода не живут и не пользуются газом. Показания газа 2736 в течение 6 мес одни и те же. Скажите, откуда появился долг за газ на январь 1647.07???? Ответьте на почту, что написана выше или дайте рабочий телефон, куда можно обратиться за разъяснения. Заранее благодарю
Здравствуйте! Дозвониться в колцентр не возможно. Других телефонов, к сожалению, нет. Я передаю в течение полугода данные по газу через нафтогаз. В квартире полгода не живут и не пользуются газом. Показания газа 2736 в течение 6 мес одни и те же. Скажите, откуда появился долг за газ на январь 1647.07???? Ответьте на почту, что написана выше или дайте рабочий телефон, куда можно обратиться за разъяснения. Заранее благодарю
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инна.
Послуга кол-центр наразі недоступна, АТ Херсонгаз працює виключно в аварійному режимі. Зазначте свій особовий рахунок в АТ Херсонгаз та показники на 01.01.23
Дякуємо за звернення.
Послуга кол-центр наразі недоступна, АТ Херсонгаз працює виключно в аварійному режимі. Зазначте свій особовий рахунок в АТ Херсонгаз та показники на 01.01.23
Петро від 3379 с. Нова Збур'ївка Херсонська обл. написав 19.01.2023:
Чиїм газом (Українським, чи російським, з Криму) зараз користуються споживачі на тимчасово окупованих територіях? А саме Голопристанський район, село Нова Збур'ївка.
Чиїм газом (Українським, чи російським, з Криму) зараз користуються споживачі на тимчасово окупованих територіях? А саме Голопристанський район, село Нова Збур'ївка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Петро.
До повної деокупації наразі окупованих територій, нажаль інформація недоступна.
Дякуємо за звернення.
До повної деокупації наразі окупованих територій, нажаль інформація недоступна.
Віталій від 60861 Херсон написав 19.01.2023:
Вітаю. Відкорегуйте будь-ласка показники за о/р 60861. Реальні останні показники були передані 552. За жовтень. В листопаді в особистому кабінеті показники передати не вийшло, не працював і бот в вайбері. В грудні в кабінеті зявилась цифра 556. ( +4 куби дописали, хоча газом вже не користувалися) Щоб вийти на Нуль , подав такі самі показники 556. В особистому кабінеті написало, що показники прийняті до обробки. В січні мав бути Нуль куб за грудень. Але нафтогаз надсилає листа про борг за 11 куб. Заходжу в кабінет, і бачу вже не 556, ті що я передав, а 567 куб. Звідки взялися 4+11 кубів, якщо газом не користувалися і передавали інші показники.?
Вітаю. Відкорегуйте будь-ласка показники за о/р 60861. Реальні останні показники були передані 552. За жовтень. В листопаді в особистому кабінеті показники передати не вийшло, не працював і бот в вайбері. В грудні в кабінеті зявилась цифра 556. ( +4 куби дописали, хоча газом вже не користувалися) Щоб вийти на Нуль , подав такі самі показники 556. В особистому кабінеті написало, що показники прийняті до обробки. В січні мав бути Нуль куб за грудень. Але нафтогаз надсилає листа про борг за 11 куб. Заходжу в кабінет, і бачу вже не 556, ті що я передав, а 567 куб. Звідки взялися 4+11 кубів, якщо газом не користувалися і передавали інші показники.?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники потрапили до особистого кабінету, але через відсутність електрики та зв’язку не потрапили у систему. На сьогодні, в умовах постійних обстрілів та відсутності обладнання, яке було повністю викрадено окупантами, товариство не може повноцінно відновити свою роботу та надання послуг, але ми активно працює над цим. Протягом січня ситуація виправиться і в лютому перераховані обсяги будуть направлено на державну платформу, де ваш постачальник побачить ваші скореговані обсяги та пере виставить вам рахунок.
Світлана від Херсон написав 19.01.2023:
Доброго дня. Прошу допомогти у наступному питанні. У листопаді 2022 року у зв’язку із війною я мусила екстрено залишити м. Херсон та зараз маю статус ВПО (підтверджується документально). На сьогоднішній час я не споживаю послуги, т. я. мешкаю в іншому регіоні. До евакуації я одноособово була споживачем послуг за адресою: м. Херсон, вул. Московська, б.20, кв.18. Я об’єктивно (через форс-мажор) не маю можливості щомісяця надавати показники лічильника (навіть на рівні останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації) виходячи із наступного: – у зв’язку із вимушено швидкою евакуацією, в мене відсутня інформація щодо реквізитів та стану особового рахунку, останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації; також відсутній доступ до кабінету споживача та інших джерел надання інформації (відсутня ел енергія, зв’язок). На підставі вищевикладеного прошу відповісти: яким чином можна запобігти нарахуванню з боку вашої компанії плати за неспожиті мною послуги із розрахунку планових (середніх) показників?
Доброго дня. Прошу допомогти у наступному питанні. У листопаді 2022 року у зв’язку із війною я мусила екстрено залишити м. Херсон та зараз маю статус ВПО (підтверджується документально). На сьогоднішній час я не споживаю послуги, т. я. мешкаю в іншому регіоні. До евакуації я одноособово була споживачем послуг за адресою: м. Херсон, вул. Московська, б.20, кв.18. Я об’єктивно (через форс-мажор) не маю можливості щомісяця надавати показники лічильника (навіть на рівні останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації) виходячи із наступного: – у зв’язку із вимушено швидкою евакуацією, в мене відсутня інформація щодо реквізитів та стану особового рахунку, останніх показників лічильника, які були повідомлені мною до дня евакуації; також відсутній доступ до кабінету споживача та інших джерел надання інформації (відсутня ел енергія, зв’язок). На підставі вищевикладеного прошу відповісти: яким чином можна запобігти нарахуванню з боку вашої компанії плати за неспожиті мною послуги із розрахунку планових (середніх) показників?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок