Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Ирина від О/р 16391, 74900, НОВА КАХОВКА написав 25.03.2022:
Доброго дня. У мене виникла така ситуація, я повина на де який час виїхати з миста. Що мені треба зробити щоб газконтора не нараховувала мені куби газу за моєй відсутності? Допоможіть мені вирішити це питання. Дякую за відповідь.
Доброго дня. У мене виникла така ситуація, я повина на де який час виїхати з миста. Що мені треба зробити щоб газконтора не нараховувала мені куби газу за моєй відсутності? Допоможіть мені вирішити це питання. Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Ви маєте надавати показники лічильника станом на 01 число місяця у будь-якому випадку, наваіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
Ви маєте надавати показники лічильника станом на 01 число місяця у будь-якому випадку, наваіть якщо вони не змінилися.
Наталья від 110582 написав 20.03.2022:
За январь неправильно записали разницу показаний.Обращалась.Сказали исправят так ничего не сделали
За январь неправильно записали разницу показаний.Обращалась.Сказали исправят так ничего не сделали
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Будь ласка зверністья до кол центру 31 65 55
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверністья до кол центру 31 65 55
Чаленко Дина Афанасьевна від О/О №596 г.Херсон написав 19.03.2022:
Счетчик газа в квартире остановился. Поломок нет,все пломбы на месте.
Счетчик газа в квартире остановился. Поломок нет,все пломбы на месте.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Чаленко Дина Афанасьевна.
Зверніться на 104 будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зверніться на 104 будь ласка
Татьяна від 105572 написав 19.03.2022:
Я заплатила за трубу за січень 28.01.2022р. Та за лютий 22.02.2022р.мені пише борг о/р 105572
Я заплатила за трубу за січень 28.01.2022р. Та за лютий 22.02.2022р.мені пише борг о/р 105572
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій населений пункт
Iгор від 16085464 Херсон написав 18.03.2022:
Вітаю! Чому недоступні сторінки сайту за адресами http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ http://194.79.22.199:8080/cabinet/ ? Неможливо зареєструвати особистий кабінет...
Вітаю! Чому недоступні сторінки сайту за адресами http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/cabinet/ http://194.79.22.199:8080/cabinet/ ? Неможливо зареєструвати особистий кабінет...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Iгор.
Особистий кабінет працює, можливі перебої тільки через відсутність мережі інтернет. В чому у вас складнощі із реєстарцією
Дякуємо за звернення.
Особистий кабінет працює, можливі перебої тільки через відсутність мережі інтернет. В чому у вас складнощі із реєстарцією
Світлана від 5541,м.Берислав Херсонская обл. написав 18.03.2022:
Добрий день. 11.02.2022р я помилково здійснила платіж на суму 277.26 не на той рахунок. Повторний лист від Приватбанку від 15.03.2022р^ 20.1.0.0.0./7 - 20220315/1109. Прошу повідомити, що потрібно ще зробити ,щоб повернути свої кошти.
Добрий день. 11.02.2022р я помилково здійснила платіж на суму 277.26 не на той рахунок. Повторний лист від Приватбанку від 15.03.2022р^ 20.1.0.0.0./7 - 20220315/1109. Прошу повідомити, що потрібно ще зробити ,щоб повернути свої кошти.
Ирина від О/р 16391, 74900, НОВА КАХОВКА написав 16.03.2022:
Доброго дня. скажіть будь ласка як можна змінити кількість осіб в осбовому кабінеті.
Доброго дня. скажіть будь ласка як можна змінити кількість осіб в осбовому кабінеті.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
За наявності лічильника кількість осіб не впливає на осбяги споживання
Дякуємо за звернення.
За наявності лічильника кількість осіб не впливає на осбяги споживання
Наталія від 42788, Херсон написав 14.03.2022:
Добрий вечір. Помітила, що на лічильку відломилась пломба (можливо зачепили, та не помітили). Підскажіть, що робити в цьому випадку і куди звернутись?
Добрий вечір. Помітила, що на лічильку відломилась пломба (можливо зачепили, та не помітили). Підскажіть, що робити в цьому випадку і куди звернутись?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Повідомте на 104
Дякуємо за звернення.
Повідомте на 104
Олег (11258) від Білозерка написав 14.03.2022:
Доброго дня. Зробив оплату за траспортування ще 06.03.22 и по цей день у мене на сайті відображається борг в чому справа? Можна перевірити чи пройшла оплата бо квитанція у мене присутня. о/р 11258
Доброго дня. Зробив оплату за траспортування ще 06.03.22 и по цей день у мене на сайті відображається борг в чому справа? Можна перевірити чи пройшла оплата бо квитанція у мене присутня. о/р 11258
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег (11258).
Ви сплатили 06.03.22 за березень чи за лютий?
Дякуємо за звернення.
Ви сплатили 06.03.22 за березень чи за лютий?
Світлана від 350126213 Херсонська обл, Брилівка написав 12.03.2022:
Перестаньте нараховувати мені борг!!! Пришліть ЗНОВУ вашого працівника і нехай звірить мої показники з вашими !!!
Перестаньте нараховувати мені борг!!! Пришліть ЗНОВУ вашого працівника і нехай звірить мої показники з вашими !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Будь ласка надайте рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надайте рахунок в АТ Херсонгаз