Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5287 записів
Ірина від 7080529, Херсон написав 13.01.2023:
Доброго дня! Я в Херсоні (з 24.02.2022). Ваш контактний телефон не обслуговується. Із серпня місяця не мала можливості потрапити на Ваші сайти (саме числа з 30 майже на початок місяця ми не мали такої можливості - то інтернет відключать, то на Ваш сайт потрапити не можу...) Все розумію, але вже на початку січня передала всі показники правильно. А Ви нічого не виправили У мене не працює котел опалювальний (вийшов з ладу), у квартирі знаходжусь час від часу, бо проживаю в будинку сина, там безпечніше. і. Але знову 12.01 там цей борг виставлений мені: на лічильнику 15335, а Ви мені пишете 15422. У будинку майже ніхто зараз не проживає. Ми поруч з ДСНС. Коли Вам треба переконатися в правильності показників, надішліть свого працівника. Але припинить це. Бо не дай Боже щось трапиься з будинком, кому я буду демонструвати фото ліічильника. Там не зазначено дату. Але у разі нереагування мені доведеться про це повідомити голові ОВА. Я розумію, що Ви героїчно боретеся за життєдіяльність газопроводів, але чому ігноруєте надані Вам показники
Доброго дня! Я в Херсоні (з 24.02.2022). Ваш контактний телефон не обслуговується. Із серпня місяця не мала можливості потрапити на Ваші сайти (саме числа з 30 майже на початок місяця ми не мали такої можливості - то інтернет відключать, то на Ваш сайт потрапити не можу...) Все розумію, але вже на початку січня передала всі показники правильно. А Ви нічого не виправили У мене не працює котел опалювальний (вийшов з ладу), у квартирі знаходжусь час від часу, бо проживаю в будинку сина, там безпечніше. і. Але знову 12.01 там цей борг виставлений мені: на лічильнику 15335, а Ви мені пишете 15422. У будинку майже ніхто зараз не проживає. Ми поруч з ДСНС. Коли Вам треба переконатися в правильності показників, надішліть свого працівника. Але припинить це. Бо не дай Боже щось трапиься з будинком, кому я буду демонструвати фото ліічильника. Там не зазначено дату. Але у разі нереагування мені доведеться про це повідомити голові ОВА. Я розумію, що Ви героїчно боретеся за життєдіяльність газопроводів, але чому ігноруєте надані Вам показники
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Якщо ви надали показники через особистий кабінет на 01.01.23 вони обрахуються і перерахунок буде зроблено і направлено до вашого постачальника наступного місяця. Будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Якщо ви надали показники через особистий кабінет на 01.01.23 вони обрахуються і перерахунок буде зроблено і направлено до вашого постачальника наступного місяця. Будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Александр від 207220 Херсон написав 13.01.2023:
Показники за листопад 2022, грудень 2022 були передані по Viber на сайт АТ Херсонгаз за їхнім посиланням на сайті АТ Херсонгаз.
Показники за листопад 2022, грудень 2022 були передані по Viber на сайт АТ Херсонгаз за їхнім посиланням на сайті АТ Херсонгаз.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Олександр від 350172357 написав 13.01.2023:
Добрий день. Турбує Попов О.Л ао.рах.350172357 Питання: З Нафтогаз розрахувались включно по червень( останній платіж був за травень у червні 230,84)) У червні ми мешкали до 25 червня і виїхали у зв'язку з окупацією міста( тобто заборгували тільки за червень))) Чому нам кожен місяць після 06.2022 виставляють рахунки якщо там нікого не мешкає ? Дані вам не передаемо( немає доступу до лічильника бо виїхали. Звідкіля беруться ці цифри? Згодні оплатити за червень
Добрий день. Турбує Попов О.Л ао.рах.350172357 Питання: З Нафтогаз розрахувались включно по червень( останній платіж був за травень у червні 230,84)) У червні ми мешкали до 25 червня і виїхали у зв'язку з окупацією міста( тобто заборгували тільки за червень))) Чому нам кожен місяць після 06.2022 виставляють рахунки якщо там нікого не мешкає ? Дані вам не передаемо( немає доступу до лічильника бо виїхали. Звідкіля беруться ці цифри? Згодні оплатити за червень
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Людмила від 234322 написав 13.01.2023:
Передавала показники газового лічильника через кабінет Херсонгаз: за вересень 14208, за жовтень 14210, за листопад 14254. З 1 по 5 грудня 2022р. кабінет Херсонгаз не відкривався. З 1 по 5 грудня 2022р.у вайбері GASUA показники лічильника не приймались і з’явилось повідомлення з текстом у Вайбері: « На жаль, для клієнтів тимчасово окупованої частини Херсонської області функція передачі показань лічильника наразі недоступна. Заборгованість за споживання газу також не нараховується.” Відкрився мій кабінет Херсонгаз і що я бачу: за листопад спожито 98,83 м кубічних, а за грудень спожито 219 метрів кубічних. Херсон газ, будь ласка роз’ясніть де ви взяли ці показники ? На яку адресу мені писати заяву щоб зробили корегування показників? Нафтогаз вимагає щоб я вирішувала питання з вами, а яким способом? Куди до вас звертатись?
Передавала показники газового лічильника через кабінет Херсонгаз: за вересень 14208, за жовтень 14210, за листопад 14254. З 1 по 5 грудня 2022р. кабінет Херсонгаз не відкривався. З 1 по 5 грудня 2022р.у вайбері GASUA показники лічильника не приймались і з’явилось повідомлення з текстом у Вайбері: « На жаль, для клієнтів тимчасово окупованої частини Херсонської області функція передачі показань лічильника наразі недоступна. Заборгованість за споживання газу також не нараховується.” Відкрився мій кабінет Херсонгаз і що я бачу: за листопад спожито 98,83 м кубічних, а за грудень спожито 219 метрів кубічних. Херсон газ, будь ласка роз’ясніть де ви взяли ці показники ? На яку адресу мені писати заяву щоб зробили корегування показників? Нафтогаз вимагає щоб я вирішувала питання з вами, а яким способом? Куди до вас звертатись?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Лидия від 350230360, г. Херсон написав 12.01.2023:
Добрый день! Обьясните, пожалуйста, что это за "корегування" сделано в декабре 2022 года (дополнительно начислено 151.96 грн) ? Спасибо
Добрый день! Обьясните, пожалуйста, что это за "корегування" сделано в декабре 2022 года (дополнительно начислено 151.96 грн) ? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лидия.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Владислав Катренко від 45790, Херсон написав 12.01.2023:
Доброе утро! Нас нет в Херсоне с 20 го марта. За листопад неподал показники, потому что сайт ваш не работал. Вы самтвольно написали 53 куба. За грудень подал показники 9106, а вы сообщить в Нафтогаз свои.
Доброе утро! Нас нет в Херсоне с 20 го марта. За листопад неподал показники, потому что сайт ваш не работал. Вы самтвольно написали 53 куба. За грудень подал показники 9106, а вы сообщить в Нафтогаз свои.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владислав Катренко.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Проятгом січня ситуація нормалізується, будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Проятгом січня ситуація нормалізується, будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Анна від 1070864, м. Херсон написав 12.01.2023:
Місто Херсон. Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Місто Херсон. Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Проятгом січня ситуація нормалізується, будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання, як і було до цього (нічого не змінилося). Поступово Херсонгаз відновлює роботу та надання усіх послуг. Проятгом січня ситуація нормалізується, будь ласка не хвилюйтея, та надавайте показники вже на 01.02.23
Оксана від Херсон написав 12.01.2023:
Добрий день. Ми виїхали з Херсону 24.02, у нашому будинку проживали загарбники, зараз прийшов великий борг, що робити? Ми поки в місто не повернулись.
Добрий день. Ми виїхали з Херсону 24.02, у нашому будинку проживали загарбники, зараз прийшов великий борг, що робити? Ми поки в місто не повернулись.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ви маєте надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото)  докази, що підтверджують вашу відсутність у помешканні або його руйнацію, тощо (довідка ВПО, акт про пошкодження помешкання, повідомлення від поліції/ДСНС про вчинення злочину, акт або довідка від місцевих органів влади за місцем проживання)  фото або відео докази Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Ви маєте надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон) на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. До заяви додати:  останні відомі показники лічильника (бажано фото)  докази, що підтверджують вашу відсутність у помешканні або його руйнацію, тощо (довідка ВПО, акт про пошкодження помешкання, повідомлення від поліції/ДСНС про вчинення злочину, акт або довідка від місцевих органів влади за місцем проживання)  фото або відео докази Надати документи за адресою м.Херсон вул Поповича3, або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Светлана від 3307 написав 12.01.2023:
На каком основании мне увеличили в два раза потребление газа за декабрь месяц?я передала показания где указано что я израсходовала 22 куба,в личном кабинете выставлено 43 куба,ни за какие лишние кубы я платить не собираюсь!у меня счётчик на котом все за фиксированно!
На каком основании мне увеличили в два раза потребление газа за декабрь месяц?я передала показания где указано что я израсходовала 22 куба,в личном кабинете выставлено 43 куба,ни за какие лишние кубы я платить не собираюсь!у меня счётчик на котом все за фиксированно!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Максим від 64344, Херсон написав 12.01.2023:
Доброго вечора. У кабінеті за місяць вже 3 раз сума боргу міняється раз на декілька днів, не зрозуміло як. Оплата борг за рік, було 110 гривень до оплати, вже 200 чимось.
Доброго вечора. У кабінеті за місяць вже 3 раз сума боргу міняється раз на декілька днів, не зрозуміло як. Оплата борг за рік, було 110 гривень до оплати, вже 200 чимось.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Кабінет поки працює нестабільно, протягом січня усе налагодиться будь ласка не хвилюйтеся.
Дякуємо за звернення.
Кабінет поки працює нестабільно, протягом січня усе налагодиться будь ласка не хвилюйтеся.