5287 записів
Доброго дня! О/р 225304 Херсон.Скажіть будь ласка звідки в Нафтогазі зьявляются завищені в рази показники? Вони кажуть це ви їм такі надаєте? Я кожного місяця передаю вам дійсні показники. Навіщо ви передайте інші в Нафтогаз? На сайті Херсонгаз за жовтень показники 45090 ( листопад відсутній т.к не було інтернету) в грудні 45200 різниця 110. На сайті Нафтогаз використаного 560 м3 долг 5600 грн??? Як це розуміти? Так само і по іншіх моїх рахунках.
Доброго дня! О/р 225304 Херсон.Скажіть будь ласка звідки в Нафтогазі зьявляются завищені в рази показники? Вони кажуть це ви їм такі надаєте? Я кожного місяця передаю вам дійсні показники. Навіщо ви передайте інші в Нафтогаз?
На сайті Херсонгаз за жовтень показники 45090 ( листопад відсутній т.к не було інтернету) в грудні 45200 різниця 110. На сайті Нафтогаз використаного 560 м3 долг 5600 грн??? Як це розуміти? Так само і по іншіх моїх рахунках.
Добрий день Оксана.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання. Оскільки наразі тривають стабілізаційні заходи, товариство працює виключно в аварійному режимі. Згодом усі перерахунки будуть зроблені, будь ласка тимчасово фіксуйте показники лічильника іншим, зручним для вас способом.
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання. Оскільки наразі тривають стабілізаційні заходи, товариство працює виключно в аварійному режимі. Згодом усі перерахунки будуть зроблені, будь ласка тимчасово фіксуйте показники лічильника іншим, зручним для вас способом.
Дякуємо за звернення.
В разі відсутності показників, обраховується планове споживання. Оскільки наразі тривають стабілізаційні заходи, товариство працює виключно в аварійному режимі. Згодом усі перерахунки будуть зроблені, будь ласка тимчасово фіксуйте показники лічильника іншим, зручним для вас способом.
05.11.2022 показники 1954куб, 01.01.2023 показники 2090куб, різниця 136куб. Як можна було передати Нафтогазу використання 150,8куб за листопад та 327куб за грудень!!!!!!
05.11.2022 показники 1954куб, 01.01.2023 показники 2090куб, різниця 136куб. Як можна було передати Нафтогазу використання 150,8куб за листопад та 327куб за грудень!!!!!!
Добрий день Степанов Валерій.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився. Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 1919 станом на кінець листопада, попередні зафіксовані 1910 і постійно повторювались, різниця складає 9 куб.м. Звідки з'явились показники, передані Нафтогазу для нарахування 9 куб.м? Відповідно, Нафтогаз нарахував неправильну суму для сплати та вимагає НЕГАЙНО сплатити рахунок. Показники з цифрою 1910 ми передавали вам кожного місяця вчасно, а 2.01.23 і електронною поштою і на сайті у особовому кабінеті, і на сайті без реєстрації і ще продублювали у вайбер боті та іще і з підтверджуючим фото самого лічильника. Результат не змінився.
Буду вдячна за відповідь. Дякую.
Добрий день Анна.
Зазначте будь ласка свій наслений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь ласка свій наслений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте будь ласка свій наслений пункт
Добрий день! Маю укладений договір на постачання газу з ГК Нафтогаз. Щомісячно з 1 по 5 число я своєчасно передаю показники лічильника через особистий кабінет ГК Нафтогаз у цілих одиницях без десяткових знаків. Проте, у листопаді 2022 року мені нараховано об’єм споживання газу для розрахунку у кількості 2,08 м3, тобто з десятковими знаками, які я не передавала. При зверненні до ГК Нафтогаз щодо корегування невірно нарахованого об’єму та суми, мені було роз’яснено, що об’єми споживання газу для розрахунку їм надає місцевий облгаз, тобто ХерсонГаз. Тому для вирішення цього питання необхідно звертатися до ХерсонГазу. Вимушена Вас турбувати, тому що у грудні 2022 року перерахунок не проведений і помилка не виправлена. Враховуючи викладене, прошу привести у відповідність об’єми спожитого газу до показників газового лічильника, а саме відкорегувати об’єм споживання газу за листопад 2022 року на мінус 0,08 м3 та відповідно на 0,63 грн.
Добрий день! Маю укладений договір на постачання газу з ГК Нафтогаз. Щомісячно з 1 по 5 число я своєчасно передаю показники лічильника через особистий кабінет ГК Нафтогаз у цілих одиницях без десяткових знаків. Проте, у листопаді 2022 року мені нараховано об’єм споживання газу для розрахунку у кількості 2,08 м3, тобто з десятковими знаками, які я не передавала. При зверненні до ГК Нафтогаз щодо корегування невірно нарахованого об’єму та суми, мені було роз’яснено, що об’єми споживання газу для розрахунку їм надає місцевий облгаз, тобто ХерсонГаз. Тому для вирішення цього питання необхідно звертатися до ХерсонГазу. Вимушена Вас турбувати, тому що у грудні 2022 року перерахунок не проведений і помилка не виправлена. Враховуючи викладене, прошу привести у відповідність об’єми спожитого газу до показників газового лічильника, а саме відкорегувати об’єм споживання газу за листопад 2022 року на мінус 0,08 м3 та відповідно на 0,63 грн.
Добрий день Марія.
Показники мають обовязково надаватися до АТ Херсонгаз, і вони приймаються виключно у цілих числах без десятих та сотих. Ваш перелданий обсяг на 01.12.22 - 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Показники мають обовязково надаватися до АТ Херсонгаз, і вони приймаються виключно у цілих числах без десятих та сотих. Ваш перелданий обсяг на 01.12.22 - 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Показники мають обовязково надаватися до АТ Херсонгаз, і вони приймаються виключно у цілих числах без десятих та сотих. Ваш перелданий обсяг на 01.12.22 - 2 м куб
Роблю повторний запис: Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 16710, попередні зафіксовані 16604, що складає 106 куб.м. Звідки з'явились показники передані Нафтогазу для нарахування 87 та 156 куб.м? Виходячи з цього Нафтогазом нараховані не правильні суми для сплати та листи з проханням НЕГАЙНО сплатити рахунок. P.S. Об'єм 156 куб.м з'явився вже після зафіксованих показників 16710. Буду вдячна за відповідь. Дякую
Роблю повторний запис: Доброго дня! Допоможіть з'ясувати ситуацію: в особистому кабінеті зафіксовані показники лічильника 16710, попередні зафіксовані 16604, що складає 106 куб.м. Звідки з'явились показники передані Нафтогазу для нарахування 87 та 156 куб.м? Виходячи з цього Нафтогазом нараховані не правильні суми для сплати та листи з проханням НЕГАЙНО сплатити рахунок. P.S. Об'єм 156 куб.м з'явився вже після зафіксованих показників 16710. Буду вдячна за відповідь. Дякую
Добрий день Тетяна.
Вам надано відповідь (пост № 5450) з копією на вказану електронну адресу.
Дякуємо за звернення.
Вам надано відповідь (пост № 5450) з копією на вказану електронну адресу.
Дякуємо за звернення.
Вам надано відповідь (пост № 5450) з копією на вказану електронну адресу.
Доброго дня. По вказаному особовому рахунку перебільшено впоживання гузу. У листопаді нараховано 97 кубів, а у грудні 206 кубів газу. В той же, враховуючи показники лічильника з квітня (показники 11550) по грудень (11606) спожито лише 56 кубів. Допоможіть вирішити питання. З ГК Нафтогаз отримую рахунки за неспожитий газ.
Доброго дня. По вказаному особовому рахунку перебільшено впоживання гузу. У листопаді нараховано 97 кубів, а у грудні 206 кубів газу. В той же, враховуючи показники лічильника з квітня (показники 11550) по грудень (11606) спожито лише 56 кубів. Допоможіть вирішити питання. З ГК Нафтогаз отримую рахунки за неспожитий газ.
Добрий день Віктор.
Останні отримані від вас показники на 02.09.22- 11571. Відповідно до законодаства,в разі відсутності показникків, обраховується планове споживання. В разі отримання від вас фактичних помісячних показників , ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
Останні отримані від вас показники на 02.09.22- 11571. Відповідно до законодаства,в разі відсутності показникків, обраховується планове споживання. В разі отримання від вас фактичних помісячних показників , ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
Останні отримані від вас показники на 02.09.22- 11571. Відповідно до законодаства,в разі відсутності показникків, обраховується планове споживання.
В разі отримання від вас фактичних помісячних показників , ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
01/01/2023 вніс показники 6862 за грудень 2022р. Ці дані є в моєму особистому кабінеті. Прийшов рахунок за грудень в мій кабінет - з показниками 7097. Хто цю помилку зробив нехай виправить і анулює мій рахунок за грудень.
01/01/2023 вніс показники 6862 за грудень 2022р. Ці дані є в моєму особистому кабінеті. Прийшов рахунок за грудень в мій кабінет - з показниками 7097. Хто цю помилку зробив нехай виправить і анулює мій рахунок за грудень.
Добрий день Володимир.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів.
Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Доброго дня! 07.01.2023 було проведено оплату через "Приватбанк" суму 2087,14 грн на рахунок "Херсонгаз" щодо розподілу газу. До теперішнього часу в моєму особистому кабінеті немає відомостей про зарахування грошей. Платіжні документи в наявності.Дякую.
Доброго дня! 07.01.2023 було проведено оплату через "Приватбанк" суму 2087,14 грн на рахунок "Херсонгаз" щодо розподілу газу. До теперішнього часу в моєму особистому кабінеті немає відомостей про зарахування грошей. Платіжні документи в наявності.Дякую.
Добрий день Юлія Калугіна.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів.
Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
05.11.2022 показники 1954куб, 01.01.2023 показники 2090куб, різниця 136куб. Як можна було передати Нафтогазу використання 150,8куб за листопад та 327куб за грудень!!!!!! я
05.11.2022 показники 1954куб, 01.01.2023 показники 2090куб, різниця 136куб. Як можна було передати Нафтогазу використання 150,8куб за листопад та 327куб за грудень!!!!!! я
Добрий день Степанов Валерій.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Добрий день. Особовий рахунок 46953 м. Херсон оплачено через приват24 23.11.2022 сума 331.42грн. В особовому кабінеті оплата на 11.01.2023 не відображена. Висить заборгованість. Прошу розібратись. Наперед дякую.
Добрий день. Особовий рахунок 46953 м. Херсон оплачено через приват24 23.11.2022 сума 331.42грн. В особовому кабінеті оплата на 11.01.2023 не відображена. Висить заборгованість. Прошу розібратись. Наперед дякую.
Добрий день Чуянов О. Г..
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів.
Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся