5287 записів
Звідки виникає заборгованість за газ, якщо за даною адресою споживання його відсутнє?
Звідки виникає заборгованість за газ, якщо за даною адресою споживання його відсутнє?
Добрий день Бочкарьова Тетяна Володимирівна.
Якщо показники не надаються споживачем щомісяця, обраховується планове споживання. Якщо ви будете щомісяця надавати фактичні показники лічильника, ситуація виправиться.
Дякуємо за звернення.
Якщо показники не надаються споживачем щомісяця, обраховується планове споживання. Якщо ви будете щомісяця надавати фактичні показники лічильника, ситуація виправиться.
Дякуємо за звернення.
Якщо показники не надаються споживачем щомісяця, обраховується планове споживання. Якщо ви будете щомісяця надавати фактичні показники лічильника, ситуація виправиться.
По особистому рвхунку 230353 в особистому кабінеті за листопад місяць вказані невірні показники 16785. Повинні бути 16615 як і за попередні місяці, так як з квітня і до кінця грудня по адресу ніхто не проживав. Прошу відкоригувати спожиті куб.м і корректно подати в нафтогаз за листопад. Повинно бути 0 куб.м Також вніс показники за грудень 16731 , але їх нема в особистому кабінеті.
По особистому рвхунку 230353 в особистому кабінеті за листопад місяць вказані невірні показники 16785. Повинні бути 16615 як і за попередні місяці, так як з квітня і до кінця грудня по адресу ніхто не проживав. Прошу відкоригувати спожиті куб.м і корректно подати в нафтогаз за листопад. Повинно бути 0 куб.м
Також вніс показники за грудень 16731 , але їх нема в особистому кабінеті.
Добрий день Ольга.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів.
Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, ще таку інформацію - де можна подивитися в ел.кабінеті про нарахування по транспортуванню газу. Яка в мене заборгованість на сьогодні, та чи не змінилися реквізити по оплаті? Дякую.
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, ще таку інформацію - де можна подивитися в ел.кабінеті про нарахування по транспортуванню газу. Яка в мене заборгованість на сьогодні, та чи не змінилися реквізити по оплаті? Дякую.
Добрий день Євченко Ярослава.
Реквізити не змінилися, нарахування ви можете побачити в кабінеті за вкладинкою "перейти до розрахунку"
Дякуємо за звернення.
Реквізити не змінилися, нарахування ви можете побачити в кабінеті за вкладинкою "перейти до розрахунку"
Дякуємо за звернення.
Реквізити не змінилися, нарахування ви можете побачити в кабінеті за вкладинкою "перейти до розрахунку"
За декабрь 2022 года внес объем потребленноого газа 214 м.куб. Насчитали оплату за 271м.куб. Почему?
За декабрь 2022 года внес объем потребленноого газа 214 м.куб. Насчитали оплату за 271м.куб. Почему?
Добрий день Александр.
Будь ласка уточніть яким чином ви надали показники
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть яким чином ви надали показники
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть яким чином ви надали показники
В Херсоні ми відсутні з квітня, за листопад та грудень нам нарахували з якогось дива 320 кубів, хоча я в грудні поаазники передавала ті самі, що і попередні. По телефону дозвонитися нереально. Що робити?
В Херсоні ми відсутні з квітня, за листопад та грудень нам нарахували з якогось дива 320 кубів, хоча я в грудні поаазники передавала ті самі, що і попередні. По телефону дозвонитися нереально. Що робити?
Добрий день Світлана.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз та ваш населений пункт/район області
Прошу відповісти, чи потрібно оплачувати розподіл газу за місяці з нульовим споживанням газу. Дякую.
Прошу відповісти, чи потрібно оплачувати розподіл газу за місяці з нульовим споживанням газу. Дякую.
Добрий день Михайло Власович Дикун.
Послуга розподілу сплачується щомісяця рівними сумами, якщо у якийсь період у вас були відсутні послуги розподілу та постачання - нарахувань вам не проводилося.
Дякуємо за звернення.
Послуга розподілу сплачується щомісяця рівними сумами, якщо у якийсь період у вас були відсутні послуги розподілу та постачання - нарахувань вам не проводилося.
Дякуємо за звернення.
Послуга розподілу сплачується щомісяця рівними сумами, якщо у якийсь період у вас були відсутні послуги розподілу та постачання - нарахувань вам не проводилося.
Добрий день. За моєю адресою м.херсон вул.Робояа 76а кв.72 газ не використовувався з 01.07.22. Я надавала показання на 01.07.22-17300, на 01.08.22-17300 на 01.09.22-17300, на 01.10.22 -17300, на 1.11.22-17300, на 01.12.22за листопад-не надала, на 01.01.23 за грудень я надала -17300. Оператор Грм вказали об'єм 72м.куб за листопад, 97 м.куб за грудень.Коли буде коректно відображени показання та нарахування за листопад, та грудень 22р, фактично я газ не використовувала. Дякую за відповідь
Добрий день. За моєю адресою м.херсон вул.Робояа 76а кв.72 газ не використовувався з 01.07.22. Я надавала показання на 01.07.22-17300, на 01.08.22-17300 на 01.09.22-17300, на 01.10.22 -17300, на 1.11.22-17300, на 01.12.22за листопад-не надала, на 01.01.23 за грудень я надала -17300. Оператор Грм вказали об'єм 72м.куб за листопад, 97 м.куб за грудень.Коли буде коректно відображени показання та нарахування за листопад, та грудень 22р, фактично я газ не використовувала. Дякую за відповідь
Добрий день Курохтіна Альона Олександрівна.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів.
Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Добрий день. 01 січня 2023 року внесла на ваш сайт показники лічильника без реєстрації - 3376. Сьогодні отримала на ел.пошту квитанцію від Нафтогазу, де з'ясувалося, що показники за грудень - 3387. Неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. Дякую
Добрий день.
01 січня 2023 року внесла на ваш сайт показники лічильника без реєстрації - 3376.
Сьогодні отримала на ел.пошту квитанцію від Нафтогазу, де з'ясувалося, що показники за грудень - 3387.
Неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру.
Дякую
Добрий день Максименко Ірина.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Дякуємо за звернення.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно вносити дані, обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів.
Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка, не хвилюйтеся
Нафтогаз прислав разунок на споживання 124 куб м. Але газом ніхто не користувався. Звідки у херсонгазу такі показники? Як можна призупинити надання послуги з постачання газу?
Нафтогаз прислав разунок на споживання 124 куб м.
Але газом ніхто не користувався. Звідки у херсонгазу такі показники?
Як можна призупинити надання послуги з постачання газу?
Добрий день Сергій Осипенко.
З питань припинення постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника. Якщо ви не користуєтеся газом ви маєте подавати показники до АТ Херсонгаз щомісяця, навіть якщо вони не змінюються
Дякуємо за звернення.
З питань припинення постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника. Якщо ви не користуєтеся газом ви маєте подавати показники до АТ Херсонгаз щомісяця, навіть якщо вони не змінюються
Дякуємо за звернення.
З питань припинення постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника. Якщо ви не користуєтеся газом ви маєте подавати показники до АТ Херсонгаз щомісяця, навіть якщо вони не змінюються
Доброго дня! Допоможіть вирішити питання, так як неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. З жовтня місяця у мене неправильно вказано об'єми сожитого газу, тому нарахування оплати за спожитий газ завищено. Показники лічильника наступні: за вересень - 41798 за жовтень - 41825 за листопад - 41851 за грудень - 42012. Чому я повинна платити за зайві 68 куб.м, які мені приписали? На початку січня показники було передано.
Доброго дня! Допоможіть вирішити питання, так як неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. З жовтня місяця у мене неправильно вказано об'єми сожитого газу, тому нарахування оплати за спожитий газ завищено.
Показники лічильника наступні:
за вересень - 41798
за жовтень - 41825
за листопад - 41851
за грудень - 42012.
Чому я повинна платити за зайві 68 куб.м, які мені приписали? На початку січня показники було передано.
Добрий день Жанна Шаталова.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Дякуємо за звернення.
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені.
Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час.
Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності