Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Надежда від 12092, пгт.Аскания-Нова написав 12.01.2022:
В декабре 2020 г. вами была допущена ошибка. За месяц было израсходовано 142 куба, а на сайте значится 284 куба. Показания счетчика везде правильные. Неправильный подсчет. Я писала, что из-за вашей ошибки у меня получилась задолженность в "Нафтогазе". Вопрос решился положительно, откорректировали. Но на сайте в кабинете так и осталось - 284 куба вместо 142. Теперь же это повлияло на расчет оплаты за транспортировку газа в 2022 г. Годовая заявленная мощность взята - 705 куб.м., а надо -563 куб.м. В связи с этим стоимость услуги по распределению газа завышена. Я пенсионерка и лишние деньги платить не могу. Прошу решить этот вопрос. Только не пишите, что показания счетчика нужно подавать с 1 по 5 число. Я всегда подаю только 1-го числа!
В декабре 2020 г. вами была допущена ошибка. За месяц было израсходовано 142 куба, а на сайте значится 284 куба. Показания счетчика везде правильные. Неправильный подсчет. Я писала, что из-за вашей ошибки у меня получилась задолженность в "Нафтогазе". Вопрос решился положительно, откорректировали. Но на сайте в кабинете так и осталось - 284 куба вместо 142. Теперь же это повлияло на расчет оплаты за транспортировку газа в 2022 г. Годовая заявленная мощность взята - 705 куб.м., а надо -563 куб.м. В связи с этим стоимость услуги по распределению газа завышена. Я пенсионерка и лишние деньги платить не могу. Прошу решить этот вопрос. Только не пишите, что показания счетчика нужно подавать с 1 по 5 число. Я всегда подаю только 1-го числа!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Надежда.
З 11.10.2021 від АТ Херсонгаз усім споживачам надіслано прогнозні розрахунки за розподіл спожитого газу у період з 01.10.2020 по 30.09.2021 року ( попередній газовий рік). Зареєстрованим користувачам особистого кабінету прогнозні рахунки надійшли на вказані при реєстрації електронні адреси. Споживачі, незареєстровані в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, можуть побачити розрахунки у платіжних документах на своїх поштових адресах. Для здійснення звірки за обсягами спожитого газу (для коректного обрахування розподілу на 2022 календарний рік) споживачі мають можливість звернутися до найближчого абонпункту до кінця поточного року. Дізнатися адресу найближчого пункту обслуговування можна за посиланням http://gaz.kherson.ua Також перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Для проведення звірки в разі відсутності щомісячних показників лічильника або їх ненадання до АТ Херсонгаз протягом півроку та більше, споживач має надати квитанції про оплату постачальнику із обовязовим зазначенням показників лічильника або помісячні фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння.
Дякуємо за звернення.
З 11.10.2021 від АТ Херсонгаз усім споживачам надіслано прогнозні розрахунки за розподіл спожитого газу у період з 01.10.2020 по 30.09.2021 року ( попередній газовий рік). Зареєстрованим користувачам особистого кабінету прогнозні рахунки надійшли на вказані при реєстрації електронні адреси. Споживачі, незареєстровані в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, можуть побачити розрахунки у платіжних документах на своїх поштових адресах. Для здійснення звірки за обсягами спожитого газу (для коректного обрахування розподілу на 2022 календарний рік) споживачі мають можливість звернутися до найближчого абонпункту до кінця поточного року. Дізнатися адресу найближчого пункту обслуговування можна за посиланням http://gaz.kherson.ua Також перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. Для проведення звірки в разі відсутності щомісячних показників лічильника або їх ненадання до АТ Херсонгаз протягом півроку та більше, споживач має надати квитанції про оплату постачальнику із обовязовим зазначенням показників лічильника або помісячні фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння.
Наталія від Борозенське написав 12.01.2022:
Доброго дня, підкажіть будь ласка. яка вартість заміни старого котла на новий на тому ж місці і проведення точки до газплити(в літній кухні є, а в будинок треба.)? Дякую.
Доброго дня, підкажіть будь ласка. яка вартість заміни старого котла на новий на тому ж місці і проведення точки до газплити(в літній кухні є, а в будинок треба.)? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Великолександрівська дільниця - 050-49-48-801 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Великолександрівська дільниця - 050-49-48-801 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Наталя від 350128134, Брилівка написав 12.01.2022:
Дуже дякую за відповідь та оперативну роботу та відповілальність.Нехай Господь вас благословляє!🙏💓🌝
Дуже дякую за відповідь та оперативну роботу та відповілальність.Нехай Господь вас благословляє!🙏💓🌝
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Раді були допомогти .
Дякуємо за звернення.
Раді були допомогти .
Ірина Вікторівна від 17626 г.Геническ написав 12.01.2022:
я так понимаю, доказать что то Херсонгазу о подаче показателя потребления газа НЕВОЗМОЖНО!!!! Система постоянно дает сбой!!! очень много обращений по этому поводу на сайте!!!! в личном кабинете даже если подаешь через сайт --НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ!!! Может вам нужен СПЕЦИАЛИСТ по работе с программой.
я так понимаю, доказать что то Херсонгазу о подаче показателя потребления газа НЕВОЗМОЖНО!!!! Система постоянно дает сбой!!! очень много обращений по этому поводу на сайте!!!! в личном кабинете даже если подаешь через сайт --НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ!!! Может вам нужен СПЕЦИАЛИСТ по работе с программой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина Вікторівна.
При правильному наданні показників лічильника - усі дані зберігаються в історії під кнопкою "Використання газу"
Дякуємо за звернення.
При правильному наданні показників лічильника - усі дані зберігаються в історії під кнопкою "Використання газу"
Ольга від Голопристанського район,с.Стара Збур'ївка,7907 написав 12.01.2022:
Доброго дня.Чому не пройшла оплата за транспортування у грудні?
Доброго дня.Чому не пройшла оплата за транспортування у грудні?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Яку суму та коли сплатили.
Дякуємо за звернення.
Яку суму та коли сплатили.
Ірина від 10652 Білозерка написав 12.01.2022:
Ще раз звертаюсь, бо відповідь не зрозуміла ваша з питання розбіжності в показниках.Особисто на сайт Нафтогазу в особистий кабінет 01.01.2022 внесено були показники 48163 (359м3) , ваш сайт 01.01.2022 взагалі не працював. Контролер знімала показники станом на 06.01.2022 ( це вже січень місяць). Чому їх взяли до розрахунку??? Чому по моєму рахунку показуєте використання за грудень 412 м3??? Чому проміжні показники у січні місяці взяли до обліку за грудень??? Я особисто намагаюсь економити і розраховую свій бюджет. Як тепер платити ???
Ще раз звертаюсь, бо відповідь не зрозуміла ваша з питання розбіжності в показниках.Особисто на сайт Нафтогазу в особистий кабінет 01.01.2022 внесено були показники 48163 (359м3) , ваш сайт 01.01.2022 взагалі не працював. Контролер знімала показники станом на 06.01.2022 ( це вже січень місяць). Чому їх взяли до розрахунку??? Чому по моєму рахунку показуєте використання за грудень 412 м3??? Чому проміжні показники у січні місяці взяли до обліку за грудень??? Я особисто намагаюсь економити і розраховую свій бюджет. Як тепер платити ???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Показники зняті/отримані у період з 01 по 05 число місяця є розрахунковими за минулий місяць.
Дякуємо за звернення.
Показники зняті/отримані у період з 01 по 05 число місяця є розрахунковими за минулий місяць.
Лілія від 17193, м.Каховка написав 12.01.2022:
Доброго дня! За спожитий газ (листопад) сплатили 14.12.21р. у Приват24 на старі реквізити (не бачили змін). З'явився борг. Який алгоритм дій для зарахування (повернення) коштів? Дякую
Доброго дня! За спожитий газ (листопад) сплатили 14.12.21р. у Приват24 на старі реквізити (не бачили змін). З'явився борг. Який алгоритм дій для зарахування (повернення) коштів? Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лілія.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Володимир від 4513 Скадовськ написав 11.01.2022:
Доброго дня! Як довго будуть оновлюватися данні Особового кабінету? Дякую !
Доброго дня! Як довго будуть оновлюватися данні Особового кабінету? Дякую !
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Кабінет працює
Дякуємо за звернення.
Кабінет працює
Катерина від 12211 написав 11.01.2022:
Катерина від 12211 написав 11.01.2022: Не вірно пораховано обьєми спожитого газу. З градень спожито 199 куб.м., про що передавались до Нафтогазу відповідні показники, водночас Херсонгазом зазначено про 1252 куб.м та суму заборгованості 9500, замість 199 та 1400грн відповідно. Повідомте, коли ви виправите цю помилку? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. Зазначте свій населений пункт Дякуємо за звернення. Населений пункт: Херсонська область, Білозерка
Катерина від 12211 написав 11.01.2022: Не вірно пораховано обьєми спожитого газу. З градень спожито 199 куб.м., про що передавались до Нафтогазу відповідні показники, водночас Херсонгазом зазначено про 1252 куб.м та суму заборгованості 9500, замість 199 та 1400грн відповідно. Повідомте, коли ви виправите цю помилку? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Катерина. Зазначте свій населений пункт Дякуємо за звернення. Населений пункт: Херсонська область, Білозерка
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Ваш обсяг споживання на 01.01.21 - 199 м куб, вони надані до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Ваш обсяг споживання на 01.01.21 - 199 м куб, вони надані до вашого постачальника.
Ірина Вікторівна від 17626 г.Геническ написав 11.01.2022:
хотелось узнать как рассчитывают показания потребления газа в новогодние праздники. Показания за декабрь по состоянию на 31.12.2021г. 10857 на 30.11.2021 г. 10769. Разница 88 куб. выставлено 113 куб. Вопрос : откуда взялись 25 куб.. (при внесении показателей ошибки не было внесено все правильно).Что делать и как быть.??? показания подавались через ОСОБИСТИЙ кабінет СПОЖИВАЧА 01.01.2022р. лічно
хотелось узнать как рассчитывают показания потребления газа в новогодние праздники. Показания за декабрь по состоянию на 31.12.2021г. 10857 на 30.11.2021 г. 10769. Разница 88 куб. выставлено 113 куб. Вопрос : откуда взялись 25 куб.. (при внесении показателей ошибки не было внесено все правильно).Что делать и как быть.??? показания подавались через ОСОБИСТИЙ кабінет СПОЖИВАЧА 01.01.2022р. лічно
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина Вікторівна.
Останні надані вами показники через особистий кабінет 01.12.21 - 10769. Станом на 01.01.22 показники не надходили - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ
Дякуємо за звернення.
Останні надані вами показники через особистий кабінет 01.12.21 - 10769. Станом на 01.01.22 показники не надходили - вам обраховано планове споживання за кодексом ГРМ