Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5062 записи
Андрій від о/р 4488, г.Берислав написав 02.05.2024:
Добрий вечір. Показники за газ : м.Берислав. о/р : 4488; показники - 13512 ; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266 ; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942 ;
Добрий вечір. Показники за газ : м.Берислав. о/р : 4488; показники - 13512 ; м.Берислав. о/р : 1109; показники - 6266 ; м.Берислав. о/р : 4619; показники - 15942 ;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Васькіна Галина Федорівна від с. Дар’ївка, вул. Соборна, написав 02.05.2024:
Добрий день. Внесіть, будь ласка правильні показання лічильника. Наразі це 2659 куб.м Дякую
Добрий день. Внесіть, будь ласка правильні показання лічильника. Наразі це 2659 куб.м Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Васькіна Галина Федорівна.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Валентина від 176649 с.Киселівка написав 01.05.2024:
Обсяг спожитого газу з 14.04.2024 не змінився і залишається 1718 станом на 01травня 2024. Будь ласка ці показники 1718 передайте на Нафтогаз .Дякую.
Обсяг спожитого газу з 14.04.2024 не змінився і залишається 1718 станом на 01травня 2024. Будь ласка ці показники 1718 передайте на Нафтогаз .Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
За вашим попереднім зверненням здіснено коригування. У подальшому для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Дякуємо за звернення.
За вашим попереднім зверненням здіснено коригування. У подальшому для коректного обрахування обсягів споживання, не забувайте, будь ласка, обов’язково надавати показники щомісяця до АТ Херсонгаз з 01 по 05 число, навіть якщо вони не змінилися.
Олена від 65919 написав 01.05.2024:
Доброго дня ,чому ви не зберегаете показники зайшла,а у вас за февраль ... я даю кожен місяц все зберегаю це що политика така зараз у вас щоб потім казати ви не чого не вносили-
Доброго дня ,чому ви не зберегаете показники зайшла,а у вас за февраль ... я даю кожен місяц все зберегаю це що политика така зараз у вас щоб потім казати ви не чого не вносили-
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Будь ласка зверніть увагу, що усі ваші показники, надані до АТ Херсонгаз збережено у вашому особистому кабінеті. Для перегляду цієї опції необхідно натиснути кнопку "Використання газу"
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніть увагу, що усі ваші показники, надані до АТ Херсонгаз збережено у вашому особистому кабінеті. Для перегляду цієї опції необхідно натиснути кнопку "Використання газу"
Валентина від 176649 с.Киселівка написав 01.05.2024:
Будь ласка внесіть зміни в показання лічильника .Правильні показання станом на 1 травня 2024 р. є 1718 куб.м. Показники 1810 не правильні це іншого абонента
Будь ласка внесіть зміни в показання лічильника .Правильні показання станом на 1 травня 2024 р. є 1718 куб.м. Показники 1810 не правильні це іншого абонента
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Ваші показники 1718 були відкореговані на 14.04.24
Дякуємо за звернення.
Ваші показники 1718 були відкореговані на 14.04.24
Тетяна від О/р1072103, м.Херсон написав 01.05.2024:
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.05.2024 О/р 1072103 : 1026 О/р 12098342 : 14 О/р 14798 : 1866 Дякую!
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.05.2024 О/р 1072103 : 1026 О/р 12098342 : 14 О/р 14798 : 1866 Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Микола Рибаченко від 24001, Любимівка, Нововоронцовський р-н написав 29.04.2024:
Доброго дня, після деокупації в селі проводилося підключення до мережі. Так як я був тоді ВПО і тимчасово проживав в Дніпрі, трубу до моєї хати тоді запломбували. Як мені можна відновити газопостачання?
Доброго дня, після деокупації в селі проводилося підключення до мережі. Так як я був тоді ВПО і тимчасово проживав в Дніпрі, трубу до моєї хати тоді запломбували. Як мені можна відновити газопостачання?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микола Рибаченко.
Будь ласка зверністья зв номером 096 594 88 75
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверністья зв номером 096 594 88 75
Дрогобицька Антоніна від місто Херсон, о/р 64029 написав 29.04.2024:
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як зробити перерахунок послуги за розподіл газу за період окупації відповідно до Постанови 1405 від 29 грудня 2023 року?
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як зробити перерахунок послуги за розподіл газу за період окупації відповідно до Постанови 1405 від 29 грудня 2023 року?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дрогобицька Антоніна.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Марія від 216868 написав 25.04.2024:
Добрий день. Підкажіть будьласка, як зробити перерахунок, якщо в будинку ніхто не проживав, але не були передані показники лічильника кожного місяця.
Добрий день. Підкажіть будьласка, як зробити перерахунок, якщо в будинку ніхто не проживав, але не були передані показники лічильника кожного місяця.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Марія.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Наталия від 4965 написав 24.04.2024:
Добрый день. У меня 2х контурный котел, при его замене на новый, какие мои действия, куда обращаться и какие документы нужны, или все это можно как то через личный кабинет оформить документально замену котла. Спасибо.
Добрый день. У меня 2х контурный котел, при его замене на новый, какие мои действия, куда обращаться и какие документы нужны, или все это можно как то через личный кабинет оформить документально замену котла. Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.
Дякуємо за звернення.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.