Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5238 записів
Игорь від 222632 Херсон написав 03.11.2024:
Примите,пожалуйста мои показания за октябрь 2024 34339
Примите,пожалуйста мои показания за октябрь 2024 34339
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олександр від 222631 Херсон написав 03.11.2024:
Пожалуйста,примите показания за октябрь 2024 46302
Пожалуйста,примите показания за октябрь 2024 46302
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Іннa від 29401 написав 02.11.2024:
Доброго дня! Внесіть, будь ласка, показники особистий рахунок 29401, показники: 200 куб.
Доброго дня! Внесіть, будь ласка, показники особистий рахунок 29401, показники: 200 куб.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Іннa.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Андрій від о/р 4488, м.Берислав написав 02.11.2024:
Доброго дня. Показники за газ ; м.Берислав. о/р : 4488 ; показники : 13512; м.Берислав. о/р : 1109 ; показники : 6266; м.Берислав. о/р : 4619 ; показники : 15942;
Доброго дня. Показники за газ ; м.Берислав. о/р : 4488 ; показники : 13512; м.Берислав. о/р : 1109 ; показники : 6266; м.Берислав. о/р : 4619 ; показники : 15942;
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Олекксандр від 16088807, м. Херсон написав 01.11.2024:
Показники за жовтень 2445, прийміть, будь ласка.
Показники за жовтень 2445, прийміть, будь ласка.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олекксандр.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Тамара від 34881, м. Херсон написав 01.11.2024:
Особовий рахунок 34881Показник за жовтень 2024р. 485м3 Особовий рахунок 2265 Показник за жовтень 2024 977м3
Особовий рахунок 34881Показник за жовтень 2024р. 485м3 Особовий рахунок 2265 Показник за жовтень 2024 977м3
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Тетяна від О/р1072103, м.Херсон написав 01.11.2024:
Доброго ранку! Внесіть, будь ласка, показники на 01.11.2024 О/р 1072103: 1089 О/р 12098341: 14 О/р 14798: 1910 Дякую!
Доброго ранку! Внесіть, будь ласка, показники на 01.11.2024 О/р 1072103: 1089 О/р 12098341: 14 О/р 14798: 1910 Дякую!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Сергій від Село Одрадокам'янка написав 30.10.2024:
Доброго дня, скажіть будь ласка, де можна отримати копію технічної документації по газифікації приватного будинку.
Доброго дня, скажіть будь ласка, де можна отримати копію технічної документації по газифікації приватного будинку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 / 050 49 49 224 ( також за цими номерами доступні звернення через мережі - вайбер, телеграм, смс, вацап)
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться за номерами - 050 396 75 10 / 050 49 49 224 ( також за цими номерами доступні звернення через мережі - вайбер, телеграм, смс, вацап)
Олександр від 233629, м. Херсон написав 28.10.2024:
Мені не потрібна повна інформація і я не бажаю її отримати: я задав питання із розряду як користуватись Вашою гостьовою книгою. Питання повторю: як побачити всі питання, що я задавав, а Ви не відповіли чи ще не відповіли?
Мені не потрібна повна інформація і я не бажаю її отримати: я задав питання із розряду як користуватись Вашою гостьовою книгою. Питання повторю: як побачити всі питання, що я задавав, а Ви не відповіли чи ще не відповіли?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
На усі запитання надається відповідь. Якщо запитання повторне чи однотипне від того самого користувача - повторна відповідь надається один раз і у подальшому не повторюється. Якщо запитання потребує більш розгорнутої інформації - споживач має звернутися іншим способом, який буде запропоновано йому у відповіді.
Дякуємо за звернення.
На усі запитання надається відповідь. Якщо запитання повторне чи однотипне від того самого користувача - повторна відповідь надається один раз і у подальшому не повторюється. Якщо запитання потребує більш розгорнутої інформації - споживач має звернутися іншим способом, який буде запропоновано йому у відповіді.
Олександр від 233629, м. Херсон написав 28.10.2024:
Добрий день! Я задав питання саме по гостьовій книзі, а не про те, що Ви відповіли. ПОВТОРЮ: по гостьовій книзі: як побачити всі питання, що я задавав, а Ви не відповіли чи ще не відповіли?
Добрий день! Я задав питання саме по гостьовій книзі, а не про те, що Ви відповіли. ПОВТОРЮ: по гостьовій книзі: як побачити всі питання, що я задавав, а Ви не відповіли чи ще не відповіли?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Якщо ви дійснобажаєте отримати повну інформацію з вашого питання , будь ласка, зверніться із письмовою заявою у довільній формі на імя АТ Херсонгаз на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Дякуємо за звернення.
Якщо ви дійснобажаєте отримати повну інформацію з вашого питання , будь ласка, зверніться із письмовою заявою у довільній формі на імя АТ Херсонгаз на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com