Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Екатерина від 14333г.Каховка написав 29.12.2021:
Я ходила показывала документы,что непрописана и непроживаю.Права наследования на домовладения на бывшего мужа с которыми в официальном разводе с 2013года.В Каховском горгазе отказывают мне,требуют документы бывшего мужа которые я предоставить не могу.Что делать?
Я ходила показывала документы,что непрописана и непроживаю.Права наследования на домовладения на бывшего мужа с которыми в официальном разводе с 2013года.В Каховском горгазе отказывают мне,требуют документы бывшего мужа которые я предоставить не могу.Что делать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Екатерина.
Якщо ви не проживаєте, то яким чином ви підписали заяву-приєднання у 2016 році?
Дякуємо за звернення.
Якщо ви не проживаєте, то яким чином ви підписали заяву-приєднання у 2016 році?
Катерина від 14333,г.Каховка написав 28.12.2021:
Законо ли,что на моё имя Ордо Е.В переоформлен лицевой счёт в декабре 2021года, без моего ведома,лишь на основании договора на подключение газового оборудования (после оплаты задолженности)составленный 2016году.Я обращалась в Каховский горгаз,и умения возникли сомнения в их компетенции.Мои дальнейшие действия.
Законо ли,что на моё имя Ордо Е.В переоформлен лицевой счёт в декабре 2021года, без моего ведома,лишь на основании договора на подключение газового оборудования (после оплаты задолженности)составленный 2016году.Я обращалась в Каховский горгаз,и умения возникли сомнения в их компетенции.Мои дальнейшие действия.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
У 2016 році із вами укладено договір на розподіл газу - ви є споживачем за вказаною адресою. Якщо ви більше не власник/не прживаєте - надайте підтверджуючі документи про це до Каховської дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
У 2016 році із вами укладено договір на розподіл газу - ви є споживачем за вказаною адресою. Якщо ви більше не власник/не прживаєте - надайте підтверджуючі документи про це до Каховської дільниці АТ Херсонгаз.
Наталья від 5165 Новая Каховка Херсонская область написав 28.12.2021:
Почему не выполняется Заказ на замену газового счётчика? Заявка контролёром была подана.
Почему не выполняется Заказ на замену газового счётчика? Заявка контролёром была подана.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
У звязку із погодними умовами установка лічильника за вашою адресою перенесена на 30.12.21
Дякуємо за звернення.
У звязку із погодними умовами установка лічильника за вашою адресою перенесена на 30.12.21
Настя від 49858 написав 23.12.2021:
Как вернуть переплату в херсонрегионгазе?
Как вернуть переплату в херсонрегионгазе?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Настя.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Кошти, які помилково сплачені після 01.01.2021 на рахунок ТОВ Херсонрегіонгаз, можуть бути повернуті за оригіналом листа (надісланими нарочно або через укрпошту) з банківської установи. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Кошти, які помилково сплачені після 01.01.2021 на рахунок ТОВ Херсонрегіонгаз, можуть бути повернуті за оригіналом листа (надісланими нарочно або через укрпошту) з банківської установи. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Наталья від 33179 новая каховка написав 23.12.2021:
Подскажите сколько стоит заглушить трубу в связи с заменой плиты на электрическую
Подскажите сколько стоит заглушить трубу в связи с заменой плиты на электрическую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Для відєднання точки приєднання вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз (сервісна служба) для замовлення виконання робіт.
Дякуємо за звернення.
Для відєднання точки приєднання вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз (сервісна служба) для замовлення виконання робіт.
Ващенко Людмила від 47051 херсон написав 23.12.2021:
Подскажите пожалуйста, поломался котел для отопления. Если покупать новый надо опять обращаться в Херсонгаз для переделки документов?
Подскажите пожалуйста, поломался котел для отопления. Если покупать новый надо опять обращаться в Херсонгаз для переделки документов?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ващенко Людмила.
Заміна обладнання обовязково має бути оформлена документально. Також пускові роботи мають бути проведені виключно через АТ Херсонгаз відповідно до правил систем газопостачання.
Дякуємо за звернення.
Заміна обладнання обовязково має бути оформлена документально. Також пускові роботи мають бути проведені виключно через АТ Херсонгаз відповідно до правил систем газопостачання.
Светлана від Алешки написав 22.12.2021:
Чому нараховують за розподіл газу по максимуму, тобто 314м/ куб, якщо ніхто в квартирі не проживає і споживання газу за рік 0 м/ куб.? Чому не нараховувати по -мінімуму 34 м/ куб?, якщо вже ви нарахуєте?????
Чому нараховують за розподіл газу по максимуму, тобто 314м/ куб, якщо ніхто в квартирі не проживає і споживання газу за рік 0 м/ куб.? Чому не нараховувати по -мінімуму 34 м/ куб?, якщо вже ви нарахуєте?????
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
E відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками газового року фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Дякуємо за звернення.
E відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками газового року фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Тетяна від 201497 написав 21.12.2021:
Доброго дня - хочу зробити повірку газового лічильника.Як замовити цю послугу, надайте номери телефонів і який регламент цієї процедуриюДякую та гарного дня
Доброго дня - хочу зробити повірку газового лічильника.Як замовити цю послугу, надайте номери телефонів і який регламент цієї процедуриюДякую та гарного дня
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт будь ласка
Олена від м. Каховка о/р 5168 написав 21.12.2021:
Добрый день, у меня ложилась такая ситуация, с мая месяца я начала заниматься реконструкцией рабочего проекта по отоплению в г.Каховка по ул. Жовтнева 2/122 о/р 5168 . И по сегодняшний день мне не могут предоставить услуги по доставке газа в квартиру. Все необходимые платежи совершала вовремя. Вот 18.10.2021 оплатила монтажные работы по перевариванию труб непосредственно в квартире, рабочие приехали спустя месяц после оплаты (все необходимые материалы были закуплены нами лично и уже ждали их дома). Наконец то дождались и работы выполнили, но вот счетчик ждем до сих пор , квартира в отопительный сезон стоит без газа, жить в ней соответственно невозможно, вынуждены с двумя детьми снимать жилье. Хотелось бы узнать сколько еще это будет продолжаться? последний платеж провели три недели назад , я так понимаю за технадзор, тоже до сегодня так никто и не приехал. Новая Каховка трубки не берет или сбрасывает, говорит что во всем вина Херсона. Якобы не поставляют счетчик. Просто сплошной кошмар. зарание спасибо за ответ, я надеюсь вы разберетесь как можно быстрее с нашей проблемой и мы наконец то будем с газифицированной квартирой.
Добрый день, у меня ложилась такая ситуация, с мая месяца я начала заниматься реконструкцией рабочего проекта по отоплению в г.Каховка по ул. Жовтнева 2/122 о/р 5168 . И по сегодняшний день мне не могут предоставить услуги по доставке газа в квартиру. Все необходимые платежи совершала вовремя. Вот 18.10.2021 оплатила монтажные работы по перевариванию труб непосредственно в квартире, рабочие приехали спустя месяц после оплаты (все необходимые материалы были закуплены нами лично и уже ждали их дома). Наконец то дождались и работы выполнили, но вот счетчик ждем до сих пор , квартира в отопительный сезон стоит без газа, жить в ней соответственно невозможно, вынуждены с двумя детьми снимать жилье. Хотелось бы узнать сколько еще это будет продолжаться? последний платеж провели три недели назад , я так понимаю за технадзор, тоже до сегодня так никто и не приехал. Новая Каховка трубки не берет или сбрасывает, говорит что во всем вина Херсона. Якобы не поставляют счетчик. Просто сплошной кошмар. зарание спасибо за ответ, я надеюсь вы разберетесь как можно быстрее с нашей проблемой и мы наконец то будем с газифицированной квартирой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
До кінця поточного року вам встановлять лічильник газу.
Дякуємо за звернення.
До кінця поточного року вам встановлять лічильник газу.
Світлана від 24563 написав 19.12.2021:
Як видалити кабінет на сайті або змінити електронну адресу?
Як видалити кабінет на сайті або змінити електронну адресу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту