Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Люба від 206929 пгт. Камышаны написав 07.12.2021:
Платіж від: ГУСАКОВА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА особовий рахунок 2-206929 розподіл дата: 13.07.2021 Зарахуйте будьласка кошті за розподил за грудень місяць я помилково в самому кінці не змінила дату а оплатила я за грудень.
Платіж від: ГУСАКОВА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА особовий рахунок 2-206929 розподіл дата: 13.07.2021 Зарахуйте будьласка кошті за розподил за грудень місяць я помилково в самому кінці не змінила дату а оплатила я за грудень.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Люба.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти за розподіл (транспортування)сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу ( яку може юридично здійснити тільки платник — тобто власник особового рахунку), для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Документи, підтверджуючі оплату - виписка з банку, квитанція, банківсткий лист тощо - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Валентина від 12098324, Херсон написав 07.12.2021:
23.11.2021 написана заявка из ЛК, N946. по поводу незаконно установленного тарифа группы 2, с требованием предьявить документально факты установки газового котла и соответственно нашу заявку на его подключение! И спустя две недели что-то вы зависли?! а дискусию подняли уже от 02.11.2021!
23.11.2021 написана заявка из ЛК, N946. по поводу незаконно установленного тарифа группы 2, с требованием предьявить документально факты установки газового котла и соответственно нашу заявку на его подключение! И спустя две недели что-то вы зависли?! а дискусию подняли уже от 02.11.2021!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
09.11.21. на електронну адресу, відповідно до вашої заяви ви вже отримали письмову відповідь. На ваш запит від 23.11.21 відповідь надійде протягом 15 робочих днів, про статус роботи над заявкою ви можете стежити в особистому кабінеті.
Дякуємо за звернення.
09.11.21. на електронну адресу, відповідно до вашої заяви ви вже отримали письмову відповідь. На ваш запит від 23.11.21 відповідь надійде протягом 15 робочих днів, про статус роботи над заявкою ви можете стежити в особистому кабінеті.
Альона від 214914 Чорнобаївка написав 06.12.2021:
Добрий день, подскажите пожалуйста график работы абонпункта по адресу г. Херсон, ул. Безродного, 41а
Добрий день, подскажите пожалуйста график работы абонпункта по адресу г. Херсон, ул. Безродного, 41а
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альона.
ПН-ПТ з 08 до 17.00, оьід 12.00-13.00, кожен ЧТ - не прийомний день Усі пункти працюватимуть з 8 грудня
Дякуємо за звернення.
ПН-ПТ з 08 до 17.00, оьід 12.00-13.00, кожен ЧТ - не прийомний день Усі пункти працюватимуть з 8 грудня
Тамара від 350107928 Новониколаевка. Скадовский район. написав 06.12.2021:
Добрый день! В данном населеном пункте я не проживаю постоянно и не пользуюсь газом для отопления помещений. а только использую плиту для приготовлеия пищи. когда там бываю. Сейчас я получила в личном кабинете сообщениею что с 01.01.2022 года. я должна буду платить не меньше чем за 23 куба газа. при фактическом использовании. в некоторые месяцы ноль кубов. Подскажите. что мне сделать.куда обратиться для решения этого вопроса?
Добрый день! В данном населеном пункте я не проживаю постоянно и не пользуюсь газом для отопления помещений. а только использую плиту для приготовлеия пищи. когда там бываю. Сейчас я получила в личном кабинете сообщениею что с 01.01.2022 года. я должна буду платить не меньше чем за 23 куба газа. при фактическом использовании. в некоторые месяцы ноль кубов. Подскажите. что мне сделать.куда обратиться для решения этого вопроса?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тамара.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Дякуємо за звернення.
Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів.
Люба від 206929 пгт. Камышаны написав 06.12.2021:
Здравствуйте. я оплатила за распридиления газа. через райфайзен банк Номер транзакції 116926741 Статус Виконано Дата виконання 02.12.2021, 18:47 Отримувач АТ "Херсонгаз" IBAN UA303223130000026032000008680 Назва банку АТ "Укрексімбанк" ІПН/ЄДРПОУ 03355353 Призначення Платіж від: ГУСАКОВА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА особовий рахунок 2-206929 розподіл . Почему не зачислены деньги на счет как переплата?
Здравствуйте. я оплатила за распридиления газа. через райфайзен банк Номер транзакції 116926741 Статус Виконано Дата виконання 02.12.2021, 18:47 Отримувач АТ "Херсонгаз" IBAN UA303223130000026032000008680 Назва банку АТ "Укрексімбанк" ІПН/ЄДРПОУ 03355353 Призначення Платіж від: ГУСАКОВА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА особовий рахунок 2-206929 розподіл . Почему не зачислены деньги на счет как переплата?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Люба.
Банківський платіж проходить до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Банківський платіж проходить до 5 робочих днів.
Анастасия від 57904 Херсон написав 06.12.2021:
Данные через особистий кабинет АТ Херсон газ 224,а через вайбер АТ Херсонгаза ошибочно 2245 . Также в вайбере есть фото счётчика, на котором видно показания 224 куба, а 5 идёт после запятой.
Данные через особистий кабинет АТ Херсон газ 224,а через вайбер АТ Херсонгаза ошибочно 2245 . Также в вайбере есть фото счётчика, на котором видно показания 224 куба, а 5 идёт после запятой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
За вашим запитом показники будуть відкореговані на 224
Дякуємо за звернення.
За вашим запитом показники будуть відкореговані на 224
Анастасия від 57904 Херсон написав 04.12.2021:
1 декабря п 1 декабря по вайберу передала фото 1декабря по вайберу передала фото счётчика, а показания введены с ошибкой. Исправить в вайбере нельзя. Внесла данные в особистим кабинете Херсонгаза и Нафтогаза. Что ещё надо сделать?
1 декабря п 1 декабря по вайберу передала фото 1декабря по вайберу передала фото счётчика, а показания введены с ошибкой. Исправить в вайбере нельзя. Внесла данные в особистим кабинете Херсонгаза и Нафтогаза. Что ещё надо сделать?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анастасия.
Які дані ви надали до АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Які дані ви надали до АТ Херсонгаз
Юлия від 41939,г. Херсон написав 03.12.2021:
Добрый день. Как изменить электронный адрес? Спасибо.
Добрый день. Как изменить электронный адрес? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Анна від 350219614, Херсон написав 03.12.2021:
при внесении данных завис компьютер, вместо 45951 записалась только цифра 4. Как исправить показания?
при внесении данных завис компьютер, вместо 45951 записалась только цифра 4. Как исправить показания?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Якщо показник менше за попередній - він не будет прийнятий, внесіть показники іншим способом.
Дякуємо за звернення.
Якщо показник менше за попередній - він не будет прийнятий, внесіть показники іншим способом.
Галина від 14294, Нова Каховка написав 03.12.2021:
Лічильник газу не враховує витрати газу при включенні найменшої комфорки на мінімумі. В особистому кабінеті знайшла тільки послугу - визов контролера для зняття показників. Замовила таку послугу. Чи потрібні ще якісь мої дії?
Лічильник газу не враховує витрати газу при включенні найменшої комфорки на мінімумі. В особистому кабінеті знайшла тільки послугу - визов контролера для зняття показників. Замовила таку послугу. Чи потрібні ще якісь мої дії?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Галина.
Терміново телефонуйте 104
Дякуємо за звернення.
Терміново телефонуйте 104