Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Виктор від 56XM35C00011084C, Новая Каховка, 350025702 написав 02.12.2021:
Добрый день! С Нафтогазом договор не заключал, т.к. нахожусь за границей. Доверенность на заключение никому не давал. Сегодня зашел в личный кабинет Нафтогаза, а там мой счет присвоили неизвестному человеку, при этом адрес стоит мой. Это как такое может быть? Прошу разобраться.
Добрый день! С Нафтогазом договор не заключал, т.к. нахожусь за границей. Доверенность на заключение никому не давал. Сегодня зашел в личный кабинет Нафтогаза, а там мой счет присвоили неизвестному человеку, при этом адрес стоит мой. Это как такое может быть? Прошу разобраться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
Якщо ви не укладали договір із жодним постачальником - ваш постачальник автоматично - Постачальник останньої надії. Зверніться до нього
Дякуємо за звернення.
Якщо ви не укладали договір із жодним постачальником - ваш постачальник автоматично - Постачальник останньої надії. Зверніться до нього
Ірина від 10554 написав 02.12.2021:
Скажите, пожалуйста, сейчас на старом счете за газ переплата в 80 грн. Как вернуть или пересчитать эти деньги на Нафтогаз? Неоднократно пыталась связаться по телефону, никто не отвечает. Мой телефон 80501843402 Ирина Постачальник: ТОВ "Херсонрегiонгаз" , 73025, м. Херсон, вул. Михайлівська, 18 ЄДРПОУ 39500143 , р/р UA823223130000026031000001473 ТОВ "Херсонрегiонгаз" Природний газ Переплата за ЖОВТЕНЬ 2021 р. 80,00 грн
Скажите, пожалуйста, сейчас на старом счете за газ переплата в 80 грн. Как вернуть или пересчитать эти деньги на Нафтогаз? Неоднократно пыталась связаться по телефону, никто не отвечает. Мой телефон 80501843402 Ирина Постачальник: ТОВ "Херсонрегiонгаз" , 73025, м. Херсон, вул. Михайлівська, 18 ЄДРПОУ 39500143 , р/р UA823223130000026031000001473 ТОВ "Херсонрегiонгаз" Природний газ Переплата за ЖОВТЕНЬ 2021 р. 80,00 грн
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Кошти, які помилково сплачені після 01.01.2021 на рахунок ТОВ Херсонрегіонгаз, можуть бути повернуті за оригіналом листа (надісланими нарочно або через укрпошту) з банківської установи. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Кошти, які помилково сплачені після 01.01.2021 на рахунок ТОВ Херсонрегіонгаз, можуть бути повернуті за оригіналом листа (надісланими нарочно або через укрпошту) з банківської установи. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Геннадий від 223314 написав 02.12.2021:
Договор с Нафтогаз я не заключал, договор оформлен без моего согласия с полными моими данными и лицевым счетом на другую фамилию, на неоднократные мои заявления об отключении от газовой магистрали никаких действий, Куда обращаться,,,,,
Договор с Нафтогаз я не заключал, договор оформлен без моего согласия с полными моими данными и лицевым счетом на другую фамилию, на неоднократные мои заявления об отключении от газовой магистрали никаких действий, Куда обращаться,,,,,
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадий.
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання. Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .
Дякуємо за звернення.
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до найближчої дільниці АТ Херсонгаз із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання. Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .
Альона від 214914 Чорнобаївка написав 02.12.2021:
Добрий день, відбулась зміна власника, для укладення договору нового власника з Херсонгазом куди потрібно звернутись та які документи для цього потрібні?
Добрий день, відбулась зміна власника, для укладення договору нового власника з Херсонгазом куди потрібно звернутись та які документи для цього потрібні?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Альона.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо: Послуги - Укладання договору на розподіл - у підставі звернення вказати "Переоформити особовий рахунок"
Уваров Володимир Анатолійович від м .Херсон 350137058 написав 02.12.2021:
Випадково переплутав показники газу і передав з іншої адреси. Мої показники 118, а передав 77830. Що робити?
Випадково переплутав показники газу і передав з іншої адреси. Мої показники 118, а передав 77830. Що робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Уваров Володимир Анатолійович.
До 05.12.21 надайте вірні показники
Дякуємо за звернення.
До 05.12.21 надайте вірні показники
Юлія від 58968 написав 02.12.2021:
о/р 58968 м Херсон В листопаді зверталися в абонентський відділ для корегування показників лічильника.Вже грудень,а результату звернення я не бачу.Більше того -через особовий кабінет передала покази лічильника-9 в кабінеті стоїть -44 Звідки?
о/р 58968 м Херсон В листопаді зверталися в абонентський відділ для корегування показників лічильника.Вже грудень,а результату звернення я не бачу.Більше того -через особовий кабінет передала покази лічильника-9 в кабінеті стоїть -44 Звідки?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
12.11.21 вам здійснено перерахунок, дані на постачальника надаються щомісяця 07числа - у вашому випадку 07.12.21. Через місяць ваш постачальник має перевиставити вам рахунок.
Дякуємо за звернення.
12.11.21 вам здійснено перерахунок, дані на постачальника надаються щомісяця 07числа - у вашому випадку 07.12.21. Через місяць ваш постачальник має перевиставити вам рахунок.
Наталия від 6077657 Херсон написав 01.12.2021:
Добрый день! из-за болезни и смерти мужа, не до того было, только сегодня увидела, что в ноябре нужно было сделать поверку счетчика. Куда обращаться и как это осуществить?
Добрый день! из-за болезни и смерти мужа, не до того было, только сегодня увидела, что в ноябре нужно было сделать поверку счетчика. Куда обращаться и как это осуществить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до служби метрології (0552) 51-13-27, 39-10-26, 39-10-28
Наталья від 15304 г каховка написав 29.11.2021:
Добрый день. Просьба удалить , расторгнуть договор на несуществующи счет 6707. Так как на один прибор учета и жилое помещение 2 счета. - счет 15304--- ВЕРНЫЙ. СЧЕТ 6707--- ДУБЛИРУЕТ ТУ ЖЕ КВАРТИРУ И ПРИБОР УЧЕТА. и его владелец умер больше года.... На мою просьбу разобраться (каховка), меня попросили как владельца оформить это счет на себя и тут же разорвать договор с компанией. Так и сделал. Итог: счет умершего человека теперь на мне, договор никто не разорвал. Отвечают-- это все Херсон. Мы документы подали.... Помогите решить абсурдную ситуацию..... 15 рабочих дней уже прошло.
Добрый день. Просьба удалить , расторгнуть договор на несуществующи счет 6707. Так как на один прибор учета и жилое помещение 2 счета. - счет 15304--- ВЕРНЫЙ. СЧЕТ 6707--- ДУБЛИРУЕТ ТУ ЖЕ КВАРТИРУ И ПРИБОР УЧЕТА. и его владелец умер больше года.... На мою просьбу разобраться (каховка), меня попросили как владельца оформить это счет на себя и тут же разорвать договор с компанией. Так и сделал. Итог: счет умершего человека теперь на мне, договор никто не разорвал. Отвечают-- это все Херсон. Мы документы подали.... Помогите решить абсурдную ситуацию..... 15 рабочих дней уже прошло.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталья.
Приносимо вибачення, ваші документи ще в роботі
Дякуємо за звернення.
Приносимо вибачення, ваші документи ще в роботі
Анна від 146851 написав 29.11.2021:
17.11.21 было написано заявление, в окошке. В Белозерск, по телефону отвечают ждите до 2 месяцев, когда будем не знаю, 22.11.21 была поданна заявка в личном кабинете, по сей день висит НА ОБРОБЦІ
17.11.21 было написано заявление, в окошке. В Белозерск, по телефону отвечают ждите до 2 месяцев, когда будем не знаю, 22.11.21 была поданна заявка в личном кабинете, по сей день висит НА ОБРОБЦІ
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження тати візиту контролера
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок оператора для узгодження тати візиту контролера
Світлана від 624 написав 26.11.2021:
Доброго вечора. Розясніть, будь ласка, з 01.12.2021, постачання газу буде здійснювати Нафтогаз, а Херсонгаз вже не постачальник? Тобто потрібно новий договір. Мені нафтогаз за жовтень прислав квитанцію за послуги взагалі з незрозумілими цифрами, притому що кожного місяця надаю дані лічильника, за розподіл перед херсонгазом заборгованості не маю. * Показники лічильника відправляти куди?(за газ сплачую компанії мегаватт). Дякую за відповідь.
Доброго вечора. Розясніть, будь ласка, з 01.12.2021, постачання газу буде здійснювати Нафтогаз, а Херсонгаз вже не постачальник? Тобто потрібно новий договір. Мені нафтогаз за жовтень прислав квитанцію за послуги взагалі з незрозумілими цифрами, притому що кожного місяця надаю дані лічильника, за розподіл перед херсонгазом заборгованості не маю. * Показники лічильника відправляти куди?(за газ сплачую компанії мегаватт). Дякую за відповідь.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. Усі інші питання будь ласка вирішуйте із постачальником.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. Усі інші питання будь ласка вирішуйте із постачальником.