Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5709 записів
Сергій Осипенко від 350189734, Херсон написав 11.01.2023
Нафтогаз прислав разунок на споживання 124 куб м. Але газом ніхто не користувався. Звідки у херсонгазу такі показники? Як можна призупинити надання послуги з постачання газу?
Нафтогаз прислав разунок на споживання 124 куб м. Але газом ніхто не користувався. Звідки у херсонгазу такі показники? Як можна призупинити надання послуги з постачання газу?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З питань припинення постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника. Якщо ви не користуєтеся газом ви маєте подавати показники до АТ Херсонгаз щомісяця, навіть якщо вони не змінюються
З питань припинення постачання, будь ласка зверніться до свого постачальника. Якщо ви не користуєтеся газом ви маєте подавати показники до АТ Херсонгаз щомісяця, навіть якщо вони не змінюються... Згорнути
Жанна Шаталова від 205792, м.Херсон написав 11.01.2023
Доброго дня! Допоможіть вирішити питання, так як неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. З жовтня місяця у мене неправильно вказано об'єми сожитого газу, тому нарахування оплати за спожитий газ завищено. Показники лічильника наступні: за вересень - 41798 за жовтень - 41825 за листопад - 41851 за грудень - 42012. Чому я повинна платити за зайві 68 куб.м, які мені приписали? На початку січня показники було передано.
Доброго дня! Допоможіть вирішити питання, так як неможливо додзвонитися по телефону до кол-центру. З жовтня місяця у мене неправильно вказано об'єми сожитого газу, тому нарахування оплати за спожитий газ завищено. Показники лічильника наступні: за вересень - 41798 за жовтень - 41825 за листопад - 41851 за грудень - 42012. Чому я повинна платити за зайві 68 куб.м, які мені приписали? На початку січня показники було передано.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності... Згорнути
Сергій Осипенко від 350189734, Херсон написав 11.01.2023
Вітаю. Коли запрацює кабінет для населення?
Вітаю. Коли запрацює кабінет для населення?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Роботу особистого кабінету частково відновлено
Роботу особистого кабінету частково відновлено... Згорнути
Юрій від 350259112 написав 11.01.2023
Прийшов рахунок на оплату 74м.куб. Повідомляю,що з лютого 2022 року. Споживання газу за вищевказаним рахунком припинено. Показники 5818 м. Куб.останній. прошу відрегувати рахунок.
Прийшов рахунок на оплату 74м.куб. Повідомляю,що з лютого 2022 року. Споживання газу за вищевказаним рахунком припинено. Показники 5818 м. Куб.останній. прошу відрегувати рахунок.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте населений пункт та особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте населений пункт та особовий рахунок, присвоєний в АТ Херсонгаз... Згорнути
Михайло Власович Дикун від 56386, м.Херсон написав 11.01.2023
В особистому кабінеті за січень по моєму рахунку вказані показники 4752, але останні показники подані мною за листопад 2022 буди 4728. Газ вимкнено з 23.11.2022 і посьогодні. Прошу перевірити та внести вірні показники - 4728. Дякую.
В особистому кабінеті за січень по моєму рахунку вказані показники 4752, але останні показники подані мною за листопад 2022 буди 4728. Газ вимкнено з 23.11.2022 і посьогодні. Прошу перевірити та внести вірні показники - 4728. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви надали показники на 01.10- 4697 та на 01.01.23 - 4728, які показники були на 01.11 та 01.12
Ви надали показники на 01.10- 4697 та на 01.01.23 - 4728, які показники були на 01.11 та 01.12... Згорнути
Ярослава Євченко від 35011103 м.Херсон написав 10.01.2023
Доброго дня. Де я можу звірити свій особовий рахунок. та як до Вас подзвонити? Чи змінювались реквізити для сплати споживання газу та транспртування?
Доброго дня. Де я можу звірити свій особовий рахунок. та як до Вас подзвонити? Чи змінювались реквізити для сплати споживання газу та транспртування?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Реквізити не змінювалися, протягом 2022 року ваш щомісячний платіж не змінився. Розрахунки на 2023 рік протягом січня будуть доступні для перегляду в особистому кабінеті. особистий кабінет працює стабільно, окрім ситуацій із аварійним відключенням світла у місті.
Реквізити не змінювалися, протягом 2022 року ваш щомісячний платіж не змінився. Розрахунки на 2023 рік протягом січня будуть доступні для перегляду в особистому кабінеті. особистий кабінет працює стабільно, окрім ситуацій із аварійним відключенням світла у місті.... Згорнути
Ярослава Євченко від 35011103 м.Херсон написав 10.01.2023
Доброго дня. Не можу знайти в особ.кабінеті, де внести показання лічильника, та подивитися свій борг по оплаті. Буду вдячна за допомогу.
Доброго дня. Не можу знайти в особ.кабінеті, де внести показання лічильника, та подивитися свій борг по оплаті. Буду вдячна за допомогу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка зазначте вірний особовий рахунок
Будь ласка зазначте вірний особовий рахунок... Згорнути
Бездольный Максим від 207767 написав 10.01.2023
Доброго дня! 06.12.2022 було проведено сплату через "Ощадбанк" на рахунок "Херсонгаз" щодо розподілу газу. До теперішнього часу в мойому особистому кабінеті немає відомостей про зарахування грошей. Чому? Всі банковські квітанції в наявності і можуть бути надані в будь який час. Дякую
Доброго дня! 06.12.2022 було проведено сплату через "Ощадбанк" на рахунок "Херсонгаз" щодо розподілу газу. До теперішнього часу в мойому особистому кабінеті немає відомостей про зарахування грошей. Чому? Всі банковські квітанції в наявності і можуть бути надані в будь який час. Дякую... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся, якщо ви вірно вказали особовий рахунок та населений пункт,кошти неодмінно потраплят на ваш осообовий рахунок.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, не було можливості оперативно обробляти платежі та відобразити їх в особових рахунках споживачів. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся, якщо ви вірно вказали особовий рахунок та населений пункт,кошти неодмінно потраплят на ваш осообовий рахунок.... Згорнути
Тетяна від 52076691 написав 09.01.2023
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, чому не змінилася сума за транспортування газу, якщо об'єм використання менший за 2022 газовий рік і складає 876 куб.м., про що є запис в особистому кабінеті. Дякую
Доброго дня! Поясніть, будь ласка, чому не змінилася сума за транспортування газу, якщо об'єм використання менший за 2022 газовий рік і складає 876 куб.м., про що є запис в особистому кабінеті. Дякую... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, особистий кабінет працює ще нестабільно. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся.
У зв'язку із відсутністю зв'язку та інтернету а також через те, що окупантами повністю було викрадено усе обладнання з підприємства, особистий кабінет працює ще нестабільно. Але ситуація протягом січня поточного року буде виправлена. Будь ласка не хвилюйтеся.... Згорнути
Зінаїда від 235351 написав 09.01.2023
Добрий день. З квітня 2022 року в будинку ніхто не проживає. Показники незмінні передаю через кабінет споживача кожного 1 числа. Пишуть показники прийняті. Зараз на сайті у кабінеті для населення показники більші ніж фактичні. Підкажіть чому відбувається збільшення показників?
Добрий день. З квітня 2022 року в будинку ніхто не проживає. Показники незмінні передаю через кабінет споживача кожного 1 числа. Пишуть показники прийняті. Зараз на сайті у кабінеті для населення показники більші ніж фактичні. Підкажіть чому відбувається збільшення показників?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності
Поки тривають стабілізаційні заходи, тимчасово прийом показників обмежено. Будь ласка надайте показники з 01 по 05 число до свого постачальника або зафіксуйте їх для себе будь-яким зручним способом. Згодом усі перерахунки та нарахування будуть здійснені. Для відновлення усіх видів робіт та послуг в АТ Херсонгаз треба час. Будь ласка зачекайте та слідкуйте за повідомленнями в мережі Фейсбук. Вибачте за тимчасові незручності... Згорнути