Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Тетяна від 45088 написав 30.06.2021:
Скажіть будь ласка, що треба для того,щоб змінити реквізити власника квартири,в зв'язку з тим,що попередній власник помер і залишив спадок(право власності на нового власника оформили)
Скажіть будь ласка, що треба для того,щоб змінити реквізити власника квартири,в зв'язку з тим,що попередній власник помер і залишив спадок(право власності на нового власника оформили)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. За умови наявності якісних фото/ сканів усіх необхідних оригіналів документів, в особистому кабінеті доступна онлайн-функція (у розділ “Послуги”) для здійснення перерахунку з розподілу, переоформлення особового рахунку, замовлення примірнику договору на розподіл тощо.
Ірина від 18230 с.Роздольне Каховський р-н написав 26.06.2021:
Доброго дня. При зміні особового рахунку у зв'язку зі зміною власника квартири потрібна обов'язково довідка про склад сім'ї. Але ніхто з членів сім'ї поки не прописався і не проживають в ній ( всі зареєстровані в різних населених пунктах). Що робити у даному випадку ??
Доброго дня. При зміні особового рахунку у зв'язку зі зміною власника квартири потрібна обов'язково довідка про склад сім'ї. Але ніхто з членів сім'ї поки не прописався і не проживають в ній ( всі зареєстровані в різних населених пунктах). Що робити у даному випадку ??
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ірина.
Надайе довідку від балансоутримувача будинку - ОСББ, ЖЕК, ін .
Дякуємо за звернення.
Надайе довідку від балансоутримувача будинку - ОСББ, ЖЕК, ін .
Сергей від 350156504 написав 24.06.2021:
Добрый день. Подскажите пожалуйста что нужно чтобы установить счетчик в квартире по адресу Лавренева 15
Добрый день. Подскажите пожалуйста что нужно чтобы установить счетчик в квартире по адресу Лавренева 15
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз
Валентин від Херсон написав 22.06.2021:
Здравствуйте! Я проживаю в Херсоне, а в Бериславе стоит пустой дом, расход газа 10 куб. в год. Заказаную мощность начислили 314 куб. Возможно ли отсоединить котел, оставить только газплиту и куда можно обратиться? Спасибо.
Здравствуйте! Я проживаю в Херсоне, а в Бериславе стоит пустой дом, расход газа 10 куб. в год. Заказаную мощность начислили 314 куб. Возможно ли отсоединить котел, оставить только газплиту и куда можно обратиться? Спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентин.
Зверніться за адресою Поповича 3 каб 11
Дякуємо за звернення.
Зверніться за адресою Поповича 3 каб 11
Валентина від 2473 г.Каховка написав 22.06.2021:
Добрый день! Прошу вас направить мне по электр.почте счета по транспортировке газа за апрель, май 2021 г., за июнь я получила. Я не могу ни до кого достучаться с этой просьбой. Я исправно плачу все услуги и за то, что плачу не могу получить счёт на оплату. Надеюсь на положительный ответ. Спасибо!
Добрый день! Прошу вас направить мне по электр.почте счета по транспортировке газа за апрель, май 2021 г., за июнь я получила. Я не могу ни до кого достучаться с этой просьбой. Я исправно плачу все услуги и за то, что плачу не могу получить счёт на оплату. Надеюсь на положительный ответ. Спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Для друку рахунку на розподіл необхідно натиснути - мій кабінет- перейти до розрахунку - друк рахунка, або переглянути свій ел поштовик, де рахунок продубльовано.
Дякуємо за звернення.
Для друку рахунку на розподіл необхідно натиснути - мій кабінет- перейти до розрахунку - друк рахунка, або переглянути свій ел поштовик, де рахунок продубльовано.
Наталія від №350023168 м. Нова Каховка написав 22.06.2021:
У особистому кабінеті Нафтогазу зарєєстровано 3 адреси для подачі показників постачання газу. Помилково на №350023168 було надано невірні показники лічильника. .В даній квартирі газ заведений, але газові прилади( газова плита та котел ) не підключені. Газом ніхто не користується. На лічильнику показники 00( нулі). Можливо викликати контролера, щоб скласти акт про вище сказане,та онулювати показники?
У особистому кабінеті Нафтогазу зарєєстровано 3 адреси для подачі показників постачання газу. Помилково на №350023168 було надано невірні показники лічильника. .В даній квартирі газ заведений, але газові прилади( газова плита та котел ) не підключені. Газом ніхто не користується. На лічильнику показники 00( нулі). Можливо викликати контролера, щоб скласти акт про вище сказане,та онулювати показники?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталія.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки. Адреси пунктів обслуговування споживачів та графік їх роботи знаходяться за посиланням http://gaz.kherson.ua Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз - викликати контролера можливо у розділі “Послуги”.
Олена від 15006 , Нова Каховка написав 18.06.2021:
Доброго дня. 15006 Нова Каховка 1. При реєстрації мене, як нового власника квартири, були допущені помилки: адміністратор вказала всю площу квартири, як опалювальну. А у нас тільки підігрів їжі та нагрів води. Що робити? 2. Я, як новий власник квартири, вже протягом 3 місяців використовую набагато менше газу, ніж попередні мешканці. Як я можу зменшити оплату за транспортування газу? Дякую.
Доброго дня. 15006 Нова Каховка 1. При реєстрації мене, як нового власника квартири, були допущені помилки: адміністратор вказала всю площу квартири, як опалювальну. А у нас тільки підігрів їжі та нагрів води. Що робити? 2. Я, як новий власник квартири, вже протягом 3 місяців використовую набагато менше газу, ніж попередні мешканці. Як я можу зменшити оплату за транспортування газу? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте.
Дякуємо за звернення.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте.
Наталия від Херсон написав 16.06.2021:
Пионерская 89-отключили газ, двое детей прописаны, никаких документов, предписаний, предупреждение! Главное что бы к вам попасть-по очереди в километр-карантин! А то что согласно закону Украины в период карантина вы не имеете права отключать газ-не распространяется! Поломки уточки газа и т. Д нет и не было... Если бы она была, вы должны её устранить сразу! А не отключать!!! Читая коментарии это не единичный случай! Что это за методы такие!
Пионерская 89-отключили газ, двое детей прописаны, никаких документов, предписаний, предупреждение! Главное что бы к вам попасть-по очереди в километр-карантин! А то что согласно закону Украины в период карантина вы не имеете права отключать газ-не распространяется! Поломки уточки газа и т. Д нет и не было... Если бы она была, вы должны её устранить сразу! А не отключать!!! Читая коментарии это не единичный случай! Что это за методы такие!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
За вашою адресою зафіксовано виток газу, для відновлення газопостачання власник має звернутися до сервісного центру за тел 35-47-62 або 63
Дякуємо за звернення.
За вашою адресою зафіксовано виток газу, для відновлення газопостачання власник має звернутися до сервісного центру за тел 35-47-62 або 63
Хижняк Микола Миколайович від 26065 с.Нововознесенське Високопільського району написав 16.06.2021:
Добрий день,звертаюсь до вас з приводу пепеплати за спожитий газ . 11.02 2021 року була здійсненна переплата в сумі 1947,33грн, в звязку з путаниною переходу з Херсонгазу на Нафтогаз.Як повернути кошти?? Було зроблено запит на повернення коштів у Приватбанк але відповідді до сих пір немає. Ми пенсіонери і сумма для нас не маленька. Будь ласка допоможіть повернути кошти,або зарахувати на рахунок транспортування газу(якщо так можливо)
Добрий день,звертаюсь до вас з приводу пепеплати за спожитий газ . 11.02 2021 року була здійсненна переплата в сумі 1947,33грн, в звязку з путаниною переходу з Херсонгазу на Нафтогаз.Як повернути кошти?? Було зроблено запит на повернення коштів у Приватбанк але відповідді до сих пір немає. Ми пенсіонери і сумма для нас не маленька. Будь ласка допоможіть повернути кошти,або зарахувати на рахунок транспортування газу(якщо так можливо)
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Хижняк Микола Миколайович.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Наталия від Херсон написав 15.06.2021:
Херсон, отключили газ не оставит никаких документов, причины отключения! В доме прописаны двое несовершеннолетних детей! Если если задолженности почему не предупредили за ранние об отключит?
Херсон, отключили газ не оставит никаких документов, причины отключения! В доме прописаны двое несовершеннолетних детей! Если если задолженности почему не предупредили за ранние об отключит?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз або адресу
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть особовий рахунок в АТ Херсонгаз або адресу