Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5286 записів
Олена від м. Каховка о/р 5168 написав 21.12.2021:
Добрый день, у меня ложилась такая ситуация, с мая месяца я начала заниматься реконструкцией рабочего проекта по отоплению в г.Каховка по ул. Жовтнева 2/122 о/р 5168 . И по сегодняшний день мне не могут предоставить услуги по доставке газа в квартиру. Все необходимые платежи совершала вовремя. Вот 18.10.2021 оплатила монтажные работы по перевариванию труб непосредственно в квартире, рабочие приехали спустя месяц после оплаты (все необходимые материалы были закуплены нами лично и уже ждали их дома). Наконец то дождались и работы выполнили, но вот счетчик ждем до сих пор , квартира в отопительный сезон стоит без газа, жить в ней соответственно невозможно, вынуждены с двумя детьми снимать жилье. Хотелось бы узнать сколько еще это будет продолжаться? последний платеж провели три недели назад , я так понимаю за технадзор, тоже до сегодня так никто и не приехал. Новая Каховка трубки не берет или сбрасывает, говорит что во всем вина Херсона. Якобы не поставляют счетчик. Просто сплошной кошмар. зарание спасибо за ответ, я надеюсь вы разберетесь как можно быстрее с нашей проблемой и мы наконец то будем с газифицированной квартирой.
Добрый день, у меня ложилась такая ситуация, с мая месяца я начала заниматься реконструкцией рабочего проекта по отоплению в г.Каховка по ул. Жовтнева 2/122 о/р 5168 . И по сегодняшний день мне не могут предоставить услуги по доставке газа в квартиру. Все необходимые платежи совершала вовремя. Вот 18.10.2021 оплатила монтажные работы по перевариванию труб непосредственно в квартире, рабочие приехали спустя месяц после оплаты (все необходимые материалы были закуплены нами лично и уже ждали их дома). Наконец то дождались и работы выполнили, но вот счетчик ждем до сих пор , квартира в отопительный сезон стоит без газа, жить в ней соответственно невозможно, вынуждены с двумя детьми снимать жилье. Хотелось бы узнать сколько еще это будет продолжаться? последний платеж провели три недели назад , я так понимаю за технадзор, тоже до сегодня так никто и не приехал. Новая Каховка трубки не берет или сбрасывает, говорит что во всем вина Херсона. Якобы не поставляют счетчик. Просто сплошной кошмар. зарание спасибо за ответ, я надеюсь вы разберетесь как можно быстрее с нашей проблемой и мы наконец то будем с газифицированной квартирой.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
До кінця поточного року вам встановлять лічильник газу.
Дякуємо за звернення.
До кінця поточного року вам встановлять лічильник газу.
Світлана від 24563 написав 19.12.2021:
Як видалити кабінет на сайті або змінити електронну адресу?
Як видалити кабінет на сайті або змінити електронну адресу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Дякуємо за звернення.
Для зміни електронної адреси/ реєстрації нового користувача видаліть старий рахунок, натиснувши “мій кабінет” - “видалити рахунок”, та здійсніть нову реєстрацію на нову електронну пошту
Ващенко Людмила від 16081540 Херсон написав 17.12.2021:
В декабре обещали приехать снять счётчик на поверку. Где можно узнать когда? Спасибо за номера телефонов: (0552) 51-13-27 не отвечает, 39-10-26, 39-10-28 эти номера не обслуживаются. Мой контактний номер тел.0953880480
В декабре обещали приехать снять счётчик на поверку. Где можно узнать когда? Спасибо за номера телефонов: (0552) 51-13-27 не отвечает, 39-10-26, 39-10-28 эти номера не обслуживаются. Мой контактний номер тел.0953880480
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ващенко Людмила.
Усі вказані номери працюючі. Вам телефонували на номер, зазначений в особовому рахунку, який не відповідав. Очікуйте на дзвінок на номер, вказаний у вашому зверненні.
Дякуємо за звернення.
Усі вказані номери працюючі. Вам телефонували на номер, зазначений в особовому рахунку, який не відповідав. Очікуйте на дзвінок на номер, вказаний у вашому зверненні.
Виктор від 38679 Херсон Суворова 22 кв.13А написав 16.12.2021:
Прошу надати роз’яснення, чому передані вами показники лічильника за квiтень 2021 р. зафіксовано неправильно і звідки взялася зазначена у рахунках сума.
Прошу надати роз’яснення, чому передані вами показники лічильника за квiтень 2021 р. зафіксовано неправильно і звідки взялася зазначена у рахунках сума.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктор.
04.05.21 ви надали показники 1007 - вони прийняті та надані до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
04.05.21 ви надали показники 1007 - вони прийняті та надані до вашого постачальника.
Ніна від 224556, м. Херсон написав 16.12.2021:
Добрий день! Які прийомні дні та години для громадян?
Добрий день! Які прийомні дні та години для громадян?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ніна.
Прийом ПН-ПТ з 08.00 до 17.00, четвер - не прийомний день.
Дякуємо за звернення.
Прийом ПН-ПТ з 08.00 до 17.00, четвер - не прийомний день.
Оксана від 208190, Херсон, Комишани написав 16.12.2021:
Коригування показників
Коригування показників
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Дякуємо за звернення.
Перерахунок за показниками лічильника та оплатами за розподіл (транспортування) газу користувачі особистого кабінету АТ Херсонгаз можуть здійснити через вкладку “Послугу” на своїй сторінці особистого кабінету АТ Херсонгаз. В онлайн режимі моєливо додати фото лічильника або копії квитанцій із зазначеними показниками. Якщо ви не зареєстрований користувач, рекомендуємо вам звернутися до найближчого пункту обслуговування споживачів із паспортом, кодом власника особового рахунку та квитанціями на сплату із вказаними показниками лічильника або помісячними фото лічильника за відповідний період, коли необхідно здійснити звіряння. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua Або зареєструватися в особистому кабінеті АТ Херсонгаз http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
Оксана від 208190 написав 16.12.2021:
Невірні показники. маю сплатити 605 грн а не 1400. Чому рахунок прийшов на суму більшу, а не меншу. Будь-ласка відкорегуйте! Сплатити більше не маю можливості. Правильні показники 20342
Невірні показники. маю сплатити 605 грн а не 1400. Чому рахунок прийшов на суму більшу, а не меншу. Будь-ласка відкорегуйте! Сплатити більше не маю можливості. Правильні показники 20342
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Виталий від м. Олешки написав 15.12.2021:
Здравствуйте. Купили квартиру. Имя фамилию нового владельца поменяли в нафтогаз. Скажите в АТ Херсонгаз также нужно менять или это произойдёт автоматически? И ещё, нам не известно о/р в Херсонгаз и также не можем зайти в личный кабинет в Херсонгаз. Еис:56XM35M000112026.
Здравствуйте. Купили квартиру. Имя фамилию нового владельца поменяли в нафтогаз. Скажите в АТ Херсонгаз также нужно менять или это произойдёт автоматически? И ещё, нам не известно о/р в Херсонгаз и также не можем зайти в личный кабинет в Херсонгаз. Еис:56XM35M000112026.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виталий.
Найперше, ви маєте переоформити рахунок в АТ Херсонгаз. Під час переоформлення рахунку ви отримаєте усі дані. В чому саме у вас виникають складнощі із входом до особистого кабінету
Дякуємо за звернення.
Найперше, ви маєте переоформити рахунок в АТ Херсонгаз. Під час переоформлення рахунку ви отримаєте усі дані. В чому саме у вас виникають складнощі із входом до особистого кабінету
Ващенко Людмила від 16081540 Херсон написав 15.12.2021:
Спасибо за номера телефонов 0552511327 не отвечает, а другие номера не обслуживаются
Спасибо за номера телефонов 0552511327 не отвечает, а другие номера не обслуживаются
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ващенко Людмила.
Зазначте свій контактний номер
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій контактний номер
Михайло Іванович від О/р 16384 м. Нова Каховка, вул. Таврійська,6, кв. 32 написав 15.12.2021:
Оскаржую дію вашого контролера (тел: 0501080181), яка безцеремонно вимагала зайти в квартиру для перевірки лічильника. Я зробив фото лічильника на смартфоні, пропонував контролеру зробити фото на її смартфон.Але вона відмовила в цьому. В час пандемії заходити в чужу квартиру до людей похилого віку, це велика небезпека для нас. Показники лічильника я регулярно кожного місяця першого числа надаю в особистому кабінеті. Які можуть бути претензії?
Оскаржую дію вашого контролера (тел: 0501080181), яка безцеремонно вимагала зайти в квартиру для перевірки лічильника. Я зробив фото лічильника на смартфоні, пропонував контролеру зробити фото на її смартфон.Але вона відмовила в цьому. В час пандемії заходити в чужу квартиру до людей похилого віку, це велика небезпека для нас. Показники лічильника я регулярно кожного місяця першого числа надаю в особистому кабінеті. Які можуть бути претензії?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло Іванович.
Контролер здійснює контрольне зняття показників лічильника та огляд стану лічильника, його роботу - що не може бути здійснено на фотоапарат. Херсонська область знаходиться у жовтій карантинній зоні, працівники товариства проходять щоденний медичний огляд та мають щеплення від Ковід-19.
Дякуємо за звернення.
Контролер здійснює контрольне зняття показників лічильника та огляд стану лічильника, його роботу - що не може бути здійснено на фотоапарат. Херсонська область знаходиться у жовтій карантинній зоні, працівники товариства проходять щоденний медичний огляд та мають щеплення від Ковід-19.