Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Віктор від 15396 написав 15.06.2021:
День добрий. Ваша відповідь - "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Віктор. Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз. Дякуємо за звернення."- не є правдивою. Так як після мого звернення до начальника Високопільської дільниці АТ Херсонгаз Швець В.І. він сказав що відключено за борг і вчора мені вручили повідомлення про відключення, яке вже відбулося. І навіть якщо був витік газу, то на усунення є всього 5 днів. Так що не займайтесь обманом! І виправте ситуацію!
День добрий. Ваша відповідь - "Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Віктор. Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз. Дякуємо за звернення."- не є правдивою. Так як після мого звернення до начальника Високопільської дільниці АТ Херсонгаз Швець В.І. він сказав що відключено за борг і вчора мені вручили повідомлення про відключення, яке вже відбулося. І навіть якщо був витік газу, то на усунення є всього 5 днів. Так що не займайтесь обманом! І виправте ситуацію!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Віктор від 15396 написав 14.06.2021:
Віктор від 15396 написав 11.06.2021: смт Високопілля, Високопільський район. Повторний запис. 09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
Віктор від 15396 написав 11.06.2021: смт Високопілля, Високопільський район. Повторний запис. 09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Дякуємо за звернення.
Причиною відключення є виток газу на розподільчому газопроводі, що зафіксовано документально. Для відновлення газопостачання будь ласка зверніться до Високопільської дільниці АТ Херсонгаз.
Олег від 350217177 м.Херсон написав 13.06.2021:
Здраствуйте! Скажите как я могу вызвать контролёра по газу на дом для сверки? заполнила заявку всё правильно а мне выбивает неправильно!
Здраствуйте! Скажите как я могу вызвать контролёра по газу на дом для сверки? заполнила заявку всё правильно а мне выбивает неправильно!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Що саме пише система?
Дякуємо за звернення.
Що саме пише система?
Віктор від 15396 написав 11.06.2021:
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
09.06.2021 року близько 15.00 години по вулиці Садовій біля будинку де я проживаю №83, під'їхав автомобіль газової служби і троє працівників навмисно створивши витік газу по мережі що проходить по вулиці, а саме розкрутивши гвинти на газовому фланці, і після цього поставили заглушки що спричинило вівдсутність газу в мене в будинку. Таким чином вони приховали той факт, що мене було відключено від газопостачання за не своєчасну сплату за послуги з розподілу природного газу (про це вони мене повідомляли з особистого мобільного телефону близько 10 днів назад Собчук О.П., та Швець В.І.) Коли я попросив цих трьох працівників, що крутили фланець, показати свої посвідчення, гр. Єфремов О. та Козицький відмовилися їх пред'явити. А працівник який безпосередньо розкручував газопровід гр. Ткачук В.Т. показав своє посвідчення слюсара відбудовника срок дії якого закінчився 31.12.2020 року. Не маючи дозвільного документу, він здійснив втручання в газову мережу, що можливо і призвело до появи того навмисного витоку газу, щоб відключити мене від газопостачання. Коли я їм повідомив що відключення в період карантину є протизаконним відповідно до закону № 3219 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)», на що вони мені відповіли що це їх не стосується. На сьогоднішній день не відновлено мені подачу газу до будинку. Чи є дії вказаних працівників правомірними? І яким чином в коротший відновити газопостачання до будинку вул. Садова, 83.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віктор.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та район області
Віталій від Херсон написав 11.06.2021:
Яким чином можливо дізнатися інформацію щодо вільної потужності в газорозподільній мережі АТ “ХЕРСОНГАЗ” для вирішення питання щодо наявності технічної можливості з боку Херсонгазу для підключення нового споживача природного газу (приєднання) для встановлення у квартирі котла для індивідуального опалення та гарячого водопостачання. Адреса : 200-річчя Херсона, будинок 38
Яким чином можливо дізнатися інформацію щодо вільної потужності в газорозподільній мережі АТ “ХЕРСОНГАЗ” для вирішення питання щодо наявності технічної можливості з боку Херсонгазу для підключення нового споживача природного газу (приєднання) для встановлення у квартирі котла для індивідуального опалення та гарячого водопостачання. Адреса : 200-річчя Херсона, будинок 38
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Віталій.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62(63), 35-47-85, моб 050 318 52 42 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Геннадій від 2100025516 Херсон написав 11.06.2021:
Доброго дня. 2.06 передав показники лічильника через СМС на №7104, у відповідь прийшло повідомлення, як завжди, що показники прийняті. Сьогодні отримав рахунок від Тас Енерджі - кажуть, показники, які ви їм передали утричі вищі, ніж я відсилав у СМС повідомленні. Кол-центр постійно зайнятий. Що робити?
Доброго дня. 2.06 передав показники лічильника через СМС на №7104, у відповідь прийшло повідомлення, як завжди, що показники прийняті. Сьогодні отримав рахунок від Тас Енерджі - кажуть, показники, які ви їм передали утричі вищі, ніж я відсилав у СМС повідомленні. Кол-центр постійно зайнятий. Що робити?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Геннадій.
В АТ Херсонгаз не існує номера для передачі показників - 7104
Дякуємо за звернення.
В АТ Херсонгаз не існує номера для передачі показників - 7104
Павло від 203312 м. Херсон написав 10.06.2021:
Я писав заяву саме на закриття особового рахунку - назавжди. Мені казали, що всі відносини з АТ Херсонгаз будуть припинені. Яким ще чином я маю розірвати договір і як вийти з переліку споживачів?
Я писав заяву саме на закриття особового рахунку - назавжди. Мені казали, що всі відносини з АТ Херсонгаз будуть припинені. Яким ще чином я маю розірвати договір і як вийти з переліку споживачів?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 12 із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Дякуємо за звернення.
Для розірвання угоди на розподіл, вам необхідно звернутися до АТ Херсонгаз - Поповича 3, каб 12 із відповідною заявою та документами власника особового рахунку та правом власності на помешкання.
Павло від 203312 м. Херсон написав 10.06.2021:
Доброго дня! 28 квітня 2021 року через сервісний центр (Поповича, 3) мною була подана заява про відключення мого житлового приватного будинка від газопостачання та закриття особового рахунка (аби не нараховувалась плата за розподіл, оскільки я майже не користувався природнім газом). 30 квітня майстри АТ "Херсонгаз" відключили мій будинок від газопостачання та зняли всі пломби, в т.ч. і на лічильнику (який купувався за мій рахунок), про що був складений акт. Заборгованість за розподіл газу за квітень 2021 року виплачена в повному обсязі. Але, станом на 10 червня 2021 року в електронному кабінеті по особовому рахунку 203312 продовжує нараховуватись плата за розподіл газу і виникла заборгованість за травень та червень в розмірі 104, 50 грн. Підкажіть, чи закритий особовий рахунок 203312 і чому продовжує нараховуватись оплата за розподіл газу? Чи потрібно робити ще якісь дії?
Доброго дня! 28 квітня 2021 року через сервісний центр (Поповича, 3) мною була подана заява про відключення мого житлового приватного будинка від газопостачання та закриття особового рахунка (аби не нараховувалась плата за розподіл, оскільки я майже не користувався природнім газом). 30 квітня майстри АТ "Херсонгаз" відключили мій будинок від газопостачання та зняли всі пломби, в т.ч. і на лічильнику (який купувався за мій рахунок), про що був складений акт. Заборгованість за розподіл газу за квітень 2021 року виплачена в повному обсязі. Але, станом на 10 червня 2021 року в електронному кабінеті по особовому рахунку 203312 продовжує нараховуватись плата за розподіл газу і виникла заборгованість за травень та червень в розмірі 104, 50 грн. Підкажіть, чи закритий особовий рахунок 203312 і чому продовжує нараховуватись оплата за розподіл газу? Чи потрібно робити ще якісь дії?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Павло.
За розподіл газу сплачують усі споживачі, які не розірвали договір на розподіл газу та є у переліку споживачів. Від оплати за розподіл газу також НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: якщо споживач тривалий час не проживаєте у приміщенні; якщо є пільги або субсидія; якщо раніше споживача було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Дякуємо за звернення.
За розподіл газу сплачують усі споживачі, які не розірвали договір на розподіл газу та є у переліку споживачів. Від оплати за розподіл газу також НЕ ЗВІЛЬНЯЄ: якщо споживач тривалий час не проживаєте у приміщенні; якщо є пільги або субсидія; якщо раніше споживача було опломбовано чи механічно від'єднано від газопостачання за будь-якої причини. Від щомісячної плати за розподіл газу ЗВІЛЬНЯЄ ТІЛЬКИ розірвання договору на розподіл газу, що передбачає механічне від'єднання колишнього споживача від газової мережі та його виключення назавжди з переліку споживачів. Розділ ГРМ VI. Комерційні умови доступу до газорозподільної системи для отримання/передачі природного газу, глава 6. Порядок розрахунків за договором розподілу природного газу Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору.
Валентина від 30949, Херсон написав 09.06.2021:
Добрий день Валентина. Показники завантажуються на платформу протягом доби. Дякую, чому на 08.06.21 відсутні показники у Нафтогаза? Показники були передані 01.06.21 р.
Добрий день Валентина. Показники завантажуються на платформу протягом доби. Дякую, чому на 08.06.21 відсутні показники у Нафтогаза? Показники були передані 01.06.21 р.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Показники відвантажуються з кожного 7 числа місяця
Дякуємо за звернення.
Показники відвантажуються з кожного 7 числа місяця
Оксана від 17289, Геническ написав 09.06.2021:
Добрый день,с переводом на Нафтогаз у меня появилась задолжность так как Херсон газ поставил неправильно кубы ,и на данный момент отказывается делать перерасчёт кубов,они соглашаются ,что написали сами так как я не предоставила им показания но теперь делать нечего не хотят ,и начальник тоже ,сказали платить потом что это мои проблемы!У меня все квитанции об оплате есть все регулярно,что мне делать? спасибо.
Добрый день,с переводом на Нафтогаз у меня появилась задолжность так как Херсон газ поставил неправильно кубы ,и на данный момент отказывается делать перерасчёт кубов,они соглашаются ,что написали сами так как я не предоставила им показания но теперь делать нечего не хотят ,и начальник тоже ,сказали платить потом что это мои проблемы!У меня все квитанции об оплате есть все регулярно,что мне делать? спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Ви звернулися за коригуванням показників до АТ Херсонгаз у лютому 2021 року, коригування зроблено і передано до вашого постачальника. З питань остаточних розраунків зверніться до вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Ви звернулися за коригуванням показників до АТ Херсонгаз у лютому 2021 року, коригування зроблено і передано до вашого постачальника. З питань остаточних розраунків зверніться до вашого постачальника.