Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4954 записи
Любов від 350192098 написав 09.06.2021:
Прошу зробити перерахунок об'єму споживання газу, в зв'язку з тим , що я, як новий власник житла, поки перереєструвалася , не було технічної можливості передавати показники лічильника і мені нараховувались дані по середньому.В квартирі ніхто по теперішній час не проживає і споживання газу відсутнє.Показник лічильника газу складає 156 м3.
Прошу зробити перерахунок об'єму споживання газу, в зв'язку з тим , що я, як новий власник житла, поки перереєструвалася , не було технічної можливості передавати показники лічильника і мені нараховувались дані по середньому.В квартирі ніхто по теперішній час не проживає і споживання газу відсутнє.Показник лічильника газу складає 156 м3.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Чи переоформили ви особовий рахунок?
Дякуємо за звернення.
Чи переоформили ви особовий рахунок?
ВАСИЛИНА ВАСИЛІВНА від 10595 написав 08.06.2021:
ДОБРОГО ДНЯ.Дуже хочиться щоб оператори правильно розносили проплату за розподіл газу.Мені виставили борг 348.81грн .Контролер провірив всю оплату все вірнобуло.платимо місяць в місяцьТри місяця назад була таж історія писала заяву все знайшли і тепер знову теж борг.
ДОБРОГО ДНЯ.Дуже хочиться щоб оператори правильно розносили проплату за розподіл газу.Мені виставили борг 348.81грн .Контролер провірив всю оплату все вірнобуло.платимо місяць в місяцьТри місяця назад була таж історія писала заяву все знайшли і тепер знову теж борг.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день ВАСИЛИНА ВАСИЛІВНА.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Нина Павловна від Херсон ор 12836 написав 08.06.2021:
У меня счетчик. Пользуюсь только газовой плитой. Плачу согласно тарифу и показанию счетчика. Мне выставляются завышенные счета, Обратилась по этому вопросу в "Нафтогаз", говорят, что начисляют согласно подданным вами сведениям. Откуда вы берете завышенные цифры. Я плачу регулярно через Приват24. .
У меня счетчик. Пользуюсь только газовой плитой. Плачу согласно тарифу и показанию счетчика. Мне выставляются завышенные счета, Обратилась по этому вопросу в "Нафтогаз", говорят, что начисляют согласно подданным вами сведениям. Откуда вы берете завышенные цифры. Я плачу регулярно через Приват24. .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Нина Павловна.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. З грудня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника.
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (це - АТ ХЕРСОНГАЗ) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. З грудня 2020 року ви жодного разу не надали показники лічильника.
Валентина від 30949, Херсон написав 08.06.2021:
Чому на 08.06.21 відсутні показники у Нафтогаза? Показники були передані 01.06.21 р.
Чому на 08.06.21 відсутні показники у Нафтогаза? Показники були передані 01.06.21 р.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Показники завантажуються на платформу протягом доби.
Дякуємо за звернення.
Показники завантажуються на платформу протягом доби.
КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА від 23360 . Херсон.Сенявіна буд.156 кор.3 кВ.1 написав 04.06.2021:
Я сплатила ці кошти коли зробила перерахунок восени перед опалювальним періодом. На рік вперед. Всі документи на повернення коштів були віддані в Херсон регіон газ. Питання :,, Чому кошти не повернули до цього часу ???."
Я сплатила ці кошти коли зробила перерахунок восени перед опалювальним періодом. На рік вперед. Всі документи на повернення коштів були віддані в Херсон регіон газ. Питання :,, Чому кошти не повернули до цього часу ???."
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА від 23360 . Херсон.Сенявіна буд.156 кор.3 кВ.1 написав 04.06.2021:
Доброго дня.Ще в лютому відправила весь пакет документів на емеїл , а потім поштою. До цього часу гроші в сумі : 4тисячі 2...... Мені не перераховані. Я перенесла інсульт кошти обмеженні. То чому не повернені мої кошти???
Доброго дня.Ще в лютому відправила весь пакет документів на емеїл , а потім поштою. До цього часу гроші в сумі : 4тисячі 2...... Мені не перераховані. Я перенесла інсульт кошти обмеженні. То чому не повернені мої кошти???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Свірса Дмитро від 49049, Херсон написав 03.06.2021:
Доброго дня. Є можливість змінити власника особового рахунку онлайн? Які документи потрібні для приєднання до договору при зміні власника?
Доброго дня. Є можливість змінити власника особового рахунку онлайн? Які документи потрібні для приєднання до договору при зміні власника?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Свірса Дмитро.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. Адреси усіх абонпунктів розміщені за посиланням http://gaz.kherson.ua В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Юлія від о/р 222, м.Каховка,Херсонська обл. написав 03.06.2021:
Доброго дня! Якщо я продаю квартиру,а новий власник не спішить два місяці переаформлювати на себе особистий рахунок на газ і боргові рахунки приходять на мене. Які мої дії???? Як я можу аннулювати рахунок??? Дякую
Доброго дня! Якщо я продаю квартиру,а новий власник не спішить два місяці переаформлювати на себе особистий рахунок на газ і боргові рахунки приходять на мене. Які мої дії???? Як я можу аннулювати рахунок??? Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлія.
На сьогодні юридично немає підстав вважати вас невласником приміщення, доки не буде надано підтверджуючих документів від нового власника.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні юридично немає підстав вважати вас невласником приміщення, доки не буде надано підтверджуючих документів від нового власника.
Людмила від Херсон, о/рах. 1070535 написав 03.06.2021:
21.05.2021 залишила на Поповича заявку на демонтаж колонки. Обіцяли протягом тижня зателефонувати. Минає 2 тиждень. Які мої дії?
21.05.2021 залишила на Поповича заявку на демонтаж колонки. Обіцяли протягом тижня зателефонувати. Минає 2 тиждень. Які мої дії?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Оскільки ваше замовлення передбачає зменщення потужності, перевірка документів займає певний час. Будь ласка зачекайте, вам зателефонують.
Дякуємо за звернення.
Оскільки ваше замовлення передбачає зменщення потужності, перевірка документів займає певний час. Будь ласка зачекайте, вам зателефонують.
Анна від 44555 написав 03.06.2021:
Здравствуйте! Какой у нас тариф? Город Херсон.
Здравствуйте! Какой у нас тариф? Город Херсон.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.
Дякуємо за звернення.
На головній сторінці особистого кабінету http://194.79.22.199:8080/Abonent або http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ та сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua/ надана уся детальна інформація про розподіл, будь ласка уважно її прочитайте. Персональний обрахунок для кожного споживача надано в його особистому кабінеті або в паперовому рахунку на розподіл.