5282 записи
Почему на мой вопрос уже 3 день нету ответа???
Почему на мой вопрос уже 3 день нету ответа???
Добрий день Ирина.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Доброго дня! З 14 травня п.р. абоненти Білозерської районної дільниці Херсонського міжрайонного управління отримують повідомлення від працівників дільниці, щодо відключення газопостачання у разі неукладення договору на розподіл газу у триденний термін, який необхідно укласти споживачу, особисто надавши оригінали документів на право власності до дільниці, що суперечить нормам Постанови НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за № 1384/27829, так як Договір розподілу природного газу є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання споживача до умов договору розподілу (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти договір розподілу, зокрема сплата рахунка оператора газорозподільної системи, та/або документально підтверджене споживання природного газу. Прошу надати роз'яснення, щодо правомірності вимог працівників Білозерської дільниці Херсонгазу, щодо особистої явки споживача для укладення договору.
Доброго дня! З 14 травня п.р. абоненти Білозерської районної дільниці Херсонського міжрайонного управління отримують повідомлення від працівників дільниці, щодо відключення газопостачання у разі неукладення договору на розподіл газу у триденний термін, який необхідно укласти споживачу, особисто надавши оригінали документів на право власності до дільниці, що суперечить нормам Постанови НКРЕКП від 30.09.2015 № 2498, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за № 1384/27829, так як Договір розподілу природного газу є договором приєднання, що укладається з урахуванням вимог статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного Кодексу України на невизначений строк. Фактом приєднання споживача до умов договору розподілу (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які засвідчують його бажання укласти договір розподілу, зокрема сплата рахунка оператора газорозподільної системи, та/або документально підтверджене споживання природного газу. Прошу надати роз'яснення, щодо правомірності вимог працівників Білозерської дільниці Херсонгазу, щодо особистої явки споживача для укладення договору.
Добрий день Ольга.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок.
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок.
Добрий день, підскажіть, як можно викликати контролера на дім?В марті місяці дозвонившись з 20-го разу до Каховського горгазу нам пообіцяли, що до нас контролер приїде, не дочекавшись його ми самі поїхали до Каховського горгазу, нас знову записали в список для виклику контролера, до цього часу контролер так і не приїхав!!!На сайті АТ Херсонгаз вже створено 3 заявки для виклику контролера!!!! На даний час Каховський горгаз не відповідає на телефоні звінки!!!КУДИ ЩЕ ТРЕБА ЗВЕРНУТИСЬ ДЛЯ ВИКЛИКУ КОНТРОЛЕРА?????
Добрий день, підскажіть, як можно викликати контролера на дім?В марті місяці дозвонившись з 20-го разу до Каховського горгазу нам пообіцяли, що до нас контролер приїде, не дочекавшись його ми самі поїхали до Каховського горгазу, нас знову записали в список для виклику контролера, до цього часу контролер так і не приїхав!!!На сайті АТ Херсонгаз вже створено 3 заявки для виклику контролера!!!! На даний час Каховський горгаз не відповідає на телефоні звінки!!!КУДИ ЩЕ ТРЕБА ЗВЕРНУТИСЬ ДЛЯ ВИКЛИКУ КОНТРОЛЕРА?????
Добрий день Драчук Ірина Павлівна.
Будь ласка очікуйте сьогодні на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте сьогодні на дзвінок оператора
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте сьогодні на дзвінок оператора
На 01.12.20 г. были показания 197. В связи с чем вдруг произошли изменения и теперь показания на эту дату стали 185. Таким образом для Нафтогаза вы увеличили потребление на 12 кубов.
На 01.12.20 г. были показания 197. В связи с чем вдруг произошли изменения и теперь показания на эту дату стали 185. Таким образом для Нафтогаза вы увеличили потребление на 12 кубов.
Добрий день Зинаида Васильевна.
Оскільки ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. 12.03.21 вам зроблено перерахунок за вашим зверненням Для уникнення у подальшому складнощів, надавайте щомісяця показники лічильника.
Дякуємо за звернення.
Оскільки ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. 12.03.21 вам зроблено перерахунок за вашим зверненням Для уникнення у подальшому складнощів, надавайте щомісяця показники лічильника.
Дякуємо за звернення.
Оскільки ви не надавали показники лічильника вам обраховувався плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ.
12.03.21 вам зроблено перерахунок за вашим зверненням
Для уникнення у подальшому складнощів, надавайте щомісяця показники лічильника.
Сегодня позвонил контролёр, я в отъезде, потребовал в 3х дневный срок заключить договор на распределение газн в Белозерском отделении, иначе пригрозил отключением. Я прачу во время за распределение и потребление газа, приехать в 3 дневный срок не могу. Какие варианты решения проблемы?
Сегодня позвонил контролёр, я в отъезде, потребовал в 3х дневный срок заключить договор на распределение газн в Белозерском отделении, иначе пригрозил отключением. Я прачу во время за распределение и потребление газа, приехать в 3 дневный срок не могу. Какие варианты решения проблемы?
Добрий день Наталя.
Чи ви є власником особового рахунку?
Дякуємо за звернення.
Чи ви є власником особового рахунку?
Дякуємо за звернення.
Чи ви є власником особового рахунку?
Здравствуйте. Как быть в такой ситуации? Умерла моя тетя, у нее в г.Новая Каховка есть квартира. Там сейчас проживают квартиранты. Им управляющая дома сказала что нужно перезаключить договор о транспортировке газа. Тетя умерла, ее дети и внуки находяться за границей. Можно ли как то им решить этот вопрос онлайн.? Или все таки обращаться лично в отделение Херсонгаз?
Здравствуйте. Как быть в такой ситуации? Умерла моя тетя, у нее в г.Новая Каховка есть квартира. Там сейчас проживают квартиранты. Им управляющая дома сказала что нужно перезаключить договор о транспортировке газа. Тетя умерла, ее дети и внуки находяться за границей. Можно ли как то им решить этот вопрос онлайн.? Или все таки обращаться лично в отделение Херсонгаз?
Добрий день Надежда.
За відсутності договору на розподіл - неможливе користування газом. власник приміщення обовязково має переоформити особовий рахунок та укласти угоду. У вашому випадку новий власник має надати довіреність на переофрмлення особового рахунку на пенву особу
Дякуємо за звернення.
За відсутності договору на розподіл - неможливе користування газом. власник приміщення обовязково має переоформити особовий рахунок та укласти угоду. У вашому випадку новий власник має надати довіреність на переофрмлення особового рахунку на пенву особу
Дякуємо за звернення.
За відсутності договору на розподіл - неможливе користування газом. власник приміщення обовязково має переоформити особовий рахунок та укласти угоду.
У вашому випадку новий власник має надати довіреність на переофрмлення особового рахунку на пенву особу
Добрый день, в личном кабинете написано - " Наступна дата повірки лічильника: 01.04.2021" . Ко мне никто не приходил и уведомлений не присылал. Много раз пыталась дозвониться по телефону (0552) 35-47-87 - отвечает только робот, советуют перезвонить позже. Объясните, пожалуйста, что мне нужно делать.
Добрый день, в личном кабинете написано - " Наступна дата повірки лічильника: 01.04.2021" . Ко мне никто не приходил и уведомлений не присылал. Много раз пыталась дозвониться по телефону (0552) 35-47-87 - отвечает только робот, советуют перезвонить позже. Объясните, пожалуйста, что мне нужно делать.
Добрий день Елена.
будь ласка зазначте свій контактний номер телефону
Дякуємо за звернення.
будь ласка зазначте свій контактний номер телефону
Дякуємо за звернення.
будь ласка зазначте свій контактний номер телефону
Доброго дня. Приходять з Білозерської дільниці АТ "Херсонгаз", просять укласти договір на доставку газу. Щомісячно проходить оплата за розпроділ газу. Чи є необхідність в укладенні Договору? Дякую
Доброго дня. Приходять з Білозерської дільниці АТ "Херсонгаз", просять укласти договір на доставку газу. Щомісячно проходить оплата за розпроділ газу. Чи є необхідність в укладенні Договору? Дякую
Добрий день Сергій.
Підписання заяви-приєднання до договору є обовязковою умовою для отримання послуги розподілу газу.
Дякуємо за звернення.
Підписання заяви-приєднання до договору є обовязковою умовою для отримання послуги розподілу газу.
Дякуємо за звернення.
Підписання заяви-приєднання до договору є обовязковою умовою для отримання послуги розподілу газу.
Добрий день, якщо можна дайте телефони "гарячої" лінії по яких можна звернутись у вирішенні моєї проблеми . Каховський горгаз не відповідає на телефони "гарячої лінії". Нам припинили подачу газу ще 04.05.2021 р. в зв'язку з аварією газопроводу . Сьогодні вже 18.05.2021 р. ремонт не проводиться. Складається враження, що там працюють не компитентні люди. Ганьба горгазу в м.Каховка,
Добрий день, якщо можна дайте телефони "гарячої" лінії по яких можна звернутись у вирішенні моєї проблеми
. Каховський горгаз не відповідає на телефони "гарячої лінії". Нам припинили подачу газу ще 04.05.2021 р. в зв'язку з аварією газопроводу . Сьогодні вже 18.05.2021 р. ремонт не проводиться. Складається враження, що там працюють не компитентні люди. Ганьба горгазу в м.Каховка,
Добрий день Тетяна.
Чи зверталися ви до сервісного центру для замовлення ремонтних робіт?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви до сервісного центру для замовлення ремонтних робіт?
Дякуємо за звернення.
Чи зверталися ви до сервісного центру для замовлення ремонтних робіт?
Доброго Вам дня! 14.05.2021 року було здійснено 2 платежі за розподіл газу: призначення платежу 12-9394 - за квітень 52.66 грн., за травень 52.76 грн. Квітанції у наявності. В особистому кабінеті так і існує заборгованість за ці два місяці. Чекаю на Ваше пояснення. Заздалегідь дякую за відповідь.
Доброго Вам дня! 14.05.2021 року було здійснено 2 платежі за розподіл газу:
призначення платежу 12-9394 - за квітень 52.66 грн.,
за травень 52.76 грн. Квітанції у наявності.
В особистому кабінеті так і існує заборгованість за ці два місяці. Чекаю на Ваше пояснення. Заздалегідь дякую за відповідь.
Добрий день Олена.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо. Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку, як невизначений платіж, що не має адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку тощо.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/правильного рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- Якщо необхідно повернути кошти платнику САМЕ на банківський рахунок ДОДАТКОВО необхідно надати копію паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити ПЛАТНИКА.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (не занадто великого розміру ).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення.
Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку