Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5238 записів
Юрій від 23827,м.Херсон написав 16.07.2024:
Доброго вечора! Абонент не вносить показники. За травень 2024 року планові показники склали 3 кубічних метри,а в червні чомусь 0 кубічних метри. Поясніть, будь ласка,поясніть чому так відбувається. Юрій
Доброго вечора! Абонент не вносить показники. За травень 2024 року планові показники склали 3 кубічних метри,а в червні чомусь 0 кубічних метри. Поясніть, будь ласка,поясніть чому так відбувається. Юрій
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юрій.
Оскільки показники не надходили 2 місяці, та з огляду на ситуацію - тимчасово рахується, що споживач не проживає у помешканні. Які показники у вас по факту на 01.05, 01.06, 01.07
Дякуємо за звернення.
Оскільки показники не надходили 2 місяці, та з огляду на ситуацію - тимчасово рахується, що споживач не проживає у помешканні. Які показники у вас по факту на 01.05, 01.06, 01.07
Микуленко Л від 24263 написав 16.07.2024:
Добрий день. Підскажить, при зміні власника житла , як переоформити о/р на нового власника
Добрий день. Підскажить, при зміні власника житла , як переоформити о/р на нового власника
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Микуленко Л.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих документів разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com, АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Дякуємо за звернення.
Якщо за вказаною адресою змінився власник, просимо, згідно з вимогами п. 6 гл. 3 р. VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у найкоротший термін звернутися до товариства для укладання договору розподілу природного газу та внесення змін до персоніфікованих даних споживача. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднання Сформований пакет вищевказаних відсканованих документів разом із заявою про укладення договору розподілу природного газу просимо надіслати на електронну пошту товариства: secretary.gaz.kherson@gmail.com, АБО, якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету АТ Херсонгаз, всі ці дії можна виконати через вкладку «Послуги» - «Укладення договору розподілу природного газу» - «Додати нову аяву» – виконати усі запропоновані дії, обравши у вкладці Підставі «Переоформлення особового рахунку» та ОБОВЯЗКОВО додавши копії відповідних документів у вкладинці - КРОК2. На підставі заяви товариством буде сформовано та надіслано Вам для підписання 2 примірники заяви-приєднання (один з яких необхідно буде повернути до товариства).
Інна від 226849 написав 12.07.2024:
Добрий день. Надсилаю о/р за розподіл газу за вашим проханням.
Добрий день. Надсилаю о/р за розподіл газу за вашим проханням.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Нажаль, ваша адреса потрапила під аварійне відключення внаслідок пошкоджень через обстріл ШРП. Як тільки дозволить безпекова ситуація, розподіл газу буде відновлено. Вибачте за незручності. На час відстуності послуги розподілу природного газу - оплата не нараховується.
Дякуємо за звернення.
Нажаль, ваша адреса потрапила під аварійне відключення внаслідок пошкоджень через обстріл ШРП. Як тільки дозволить безпекова ситуація, розподіл газу буде відновлено. Вибачте за незручності. На час відстуності послуги розподілу природного газу - оплата не нараховується.
Інна від 2260067 написав 12.07.2024:
Коли буде постачання газу в села Кізомис і Велетенське? Чому ви ігноруєте людей? Заборгованості у нас немає!!!
Коли буде постачання газу в села Кізомис і Велетенське? Чому ви ігноруєте людей? Заборгованості у нас немає!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Питання відновлення розподілу газу у с Кізомис повязане із безпековою ситуацію, наразі разом із місцевоб адміністрацією розробляються інші заходи щодо відновлення газопостачання.
Дякуємо за звернення.
Питання відновлення розподілу газу у с Кізомис повязане із безпековою ситуацію, наразі разом із місцевоб адміністрацією розробляються інші заходи щодо відновлення газопостачання.
Інна від 350013291, с.Велетенське написав 11.07.2024:
Добрий день. Отримала відповідь на мою скаргу. Але.... Ця відповідь мене не задовольнила. Я не побачила жодного коструктивного рішення з даної проблеми. Я не розумію, чому мій будинок відключили від газопостачання. Відключайте тих, у кого є заборгованність.
Добрий день. Отримала відповідь на мою скаргу. Але.... Ця відповідь мене не задовольнила. Я не побачила жодного коструктивного рішення з даної проблеми. Я не розумію, чому мій будинок відключили від газопостачання. Відключайте тих, у кого є заборгованність.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок за розподіл газу
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зазначте свій особовий рахунок за розподіл газу
Інна від 2260067 село Велетенське Херс.району Херсонської області написав 11.07.2024:
Доброго дня,доводжу до вашого відома,що ви,користуючись вигідно для себе,безпековою ситуацією в нашому селі, займаєтеся геноцидом мешканців,які залишились і ігноруєте слова президента стосовно відключень транспортування газу. Україні відключати населення за несплату комунальних послуг на період дії воєнного стану заборонено. Про це у Телеграмі повідомила пресслужба Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, передає Укрінформ. Зазначається, що на гарячу лінію Мінреінтеграції надходить багато звернень від громадян щодо того, що люди отримують попередження від надавачів комунальних послуг і електропостачання про відключення за несплату. Це, за даними міністерства, стосується електроенергії, газопостачання, гарячої води та централізованого водопостачання. Як уточнюється, є навіть випадки, коли громадян залякують виселенням із житла за комунальні борги. «У період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 206», - заявили у міністерстві. Також рішенням регулятора були припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 № 335). «Закликаємо надавачів послуг не нехтувати законами України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги», - йдеться у повідомленні. Читайте також: Уряд виділив на компенсацію різниці в тарифах на комунальні послуги ₴14 мільярдів - Чернишов Разом з тим у міністерстві закликали співгромадян з розумінням і повагою ставитись до працівників комунальних служб. «Перед ними, як і перед всією державою, в нинішній час постали великі виклики. За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України», - зазначили у Мінреінтеграції.
Доброго дня,доводжу до вашого відома,що ви,користуючись вигідно для себе,безпековою ситуацією в нашому селі, займаєтеся геноцидом мешканців,які залишились і ігноруєте слова президента стосовно відключень транспортування газу. Україні відключати населення за несплату комунальних послуг на період дії воєнного стану заборонено. Про це у Телеграмі повідомила пресслужба Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, передає Укрінформ. Зазначається, що на гарячу лінію Мінреінтеграції надходить багато звернень від громадян щодо того, що люди отримують попередження від надавачів комунальних послуг і електропостачання про відключення за несплату. Це, за даними міністерства, стосується електроенергії, газопостачання, гарячої води та централізованого водопостачання. Як уточнюється, є навіть випадки, коли громадян залякують виселенням із житла за комунальні борги. «У період дії воєнного стану в Україні забороняється припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг населенню у разі їх несплати або оплати не в повному обсязі. Така вимога діє відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2022 № 206», - заявили у міністерстві. Також рішенням регулятора були припинені позапланові та планові перевірки суб’єктів господарювання, що провадять діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова НКРЕКП від 01.03.2022 № 335). «Закликаємо надавачів послуг не нехтувати законами України та з розумінням ставитися до тих, хто наразі не може оплачувати та погашати борги за надані послуги», - йдеться у повідомленні. Читайте також: Уряд виділив на компенсацію різниці в тарифах на комунальні послуги ₴14 мільярдів - Чернишов Разом з тим у міністерстві закликали співгромадян з розумінням і повагою ставитись до працівників комунальних служб. «Перед ними, як і перед всією державою, в нинішній час постали великі виклики. За першої ж можливості підтримайте тих, хто дає нам тепло, світло, газ, воду. Оплата спожитих послуг для них сьогодні критично важлива. Цим ви зробите свій внесок в енергетичну стійкість України», - зазначили у Мінреінтеграції.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Будь ласка уточніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваше питання
Інна від 350013291, с.Велетенське написав 09.07.2024:
Добрий день. Звертаюся до вас зі скаргою на Білозерське відділення АТ Херсонгазу. Ця організація відмовляється подавати газ до осель жителів сіл Велетенське та Кізомис. Газова мережа була пошкоджена внаслідом артобстрілів РФ. Для її відновлення військова адміністрація Білозерської ТГ створила всі умови робітникам служби. Проте вони відмовляються подати газ мотивуючи це заборгованністю за транспортування. У мене , особисто, немає жодної заборгованності. Тому їхні дії я розцінюю як знущання з людей, які залишилися проживати на теритрії сіл.
Добрий день. Звертаюся до вас зі скаргою на Білозерське відділення АТ Херсонгазу. Ця організація відмовляється подавати газ до осель жителів сіл Велетенське та Кізомис. Газова мережа була пошкоджена внаслідом артобстрілів РФ. Для її відновлення військова адміністрація Білозерської ТГ створила всі умови робітникам служби. Проте вони відмовляються подати газ мотивуючи це заборгованністю за транспортування. У мене , особисто, немає жодної заборгованності. Тому їхні дії я розцінюю як знущання з людей, які залишилися проживати на теритрії сіл.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
За сприяння Білозерської військової адміністрації були локалізовані попередні місця пошкоджень, але це не вирішує питання подальшої експлуатації мереж. У подальшому - пропрацьовується питання експлуатації в небезпечних умовах та реагування на аварійні виклики, які надходять під час обстрілів в будь який час доби і працівники товариства вимушені працювати під обстрілами, дістаючи поранення. Разом з тим, нагадуємо, що усі роботи виконуються виключно за рахунок оплати споживачів за послугу розподілу природного газу. І борги по населеному пункту тільки зростають. На сьогодні безпекова ситуація не дає можливості безпечного пуску газу в суцільну вуличну газову мережу та прибудинкову, будинкову мережу, тому пропрацьовуються інші можливі варіанти.
Дякуємо за звернення.
За сприяння Білозерської військової адміністрації були локалізовані попередні місця пошкоджень, але це не вирішує питання подальшої експлуатації мереж. У подальшому - пропрацьовується питання експлуатації в небезпечних умовах та реагування на аварійні виклики, які надходять під час обстрілів в будь який час доби і працівники товариства вимушені працювати під обстрілами, дістаючи поранення. Разом з тим, нагадуємо, що усі роботи виконуються виключно за рахунок оплати споживачів за послугу розподілу природного газу. І борги по населеному пункту тільки зростають. На сьогодні безпекова ситуація не дає можливості безпечного пуску газу в суцільну вуличну газову мережу та прибудинкову, будинкову мережу, тому пропрацьовуються інші можливі варіанти.
Ольга від 211581.м.Херсон написав 09.07.2024:
Доброго дня.підкажіть як зробити звірку чи перерахунок.по о/р 211581.два роки не хто не живе і не передае показники.набіг борг.зараз зняли показники.33788.дякую за відповідь
Доброго дня.підкажіть як зробити звірку чи перерахунок.по о/р 211581.два роки не хто не живе і не передае показники.набіг борг.зараз зняли показники.33788.дякую за відповідь
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками (в разі їх тривалого не надання), Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. З 07 числа місяця телефонии доступні для консультацій у ті ж часи. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Олег від 218927 написав 09.07.2024:
Не можу увійти в особистий кабінет. Пише "Для перегляду стану розрахунків необхідно додати особовий рахунок". Коли додаю свій рахунок пише що цей рахунок вже додано до кабінету. Але ж там його немає. Декілька днів тому був.
Не можу увійти в особистий кабінет. Пише "Для перегляду стану розрахунків необхідно додати особовий рахунок". Коли додаю свій рахунок пише що цей рахунок вже додано до кабінету. Але ж там його немає. Декілька днів тому був.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Вам не потрібно додавати рахунок - у вас вже є реєстрація на логін roya71@i.ua. Будь ласка, спробуйте зайти під цим логіном до кабінету ще раз.
Дякуємо за звернення.
Вам не потрібно додавати рахунок - у вас вже є реєстрація на логін roya71@i.ua. Будь ласка, спробуйте зайти під цим логіном до кабінету ще раз.
Анна від 17490 Степанівка Херсон написав 07.07.2024:
Добрий день. Я за червень місяць забула внести показники ( технічні неполадки). Будь ласка можна якось це виправити. Мої показники 2067. О/р 17490. Степанівка, вул. Шкільна, буд. 75. кВ 13
Добрий день. Я за червень місяць забула внести показники ( технічні неполадки). Будь ласка можна якось це виправити. Мої показники 2067. О/р 17490. Степанівка, вул. Шкільна, буд. 75. кВ 13
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо