Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4964 записи
Катерина від м. Херсон написав 03.12.2023:
Як зайти в особистий кабінет, щоб подивитись стан рахунку? Посилання "кабінет для населення" не завантажується
Як зайти в особистий кабінет, щоб подивитись стан рахунку? Посилання "кабінет для населення" не завантажується
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Катерина.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Андрій Коноваленко від 236606 Херсон написав 03.12.2023:
Не вдалося сьогодні зайти в особистий кабінет. При вході видає помилку. Прийміть показники лічильника за спожитий газ станом на 03.12.2023 - 27245
Не вдалося сьогодні зайти в особистий кабінет. При вході видає помилку. Прийміть показники лічильника за спожитий газ станом на 03.12.2023 - 27245
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій Коноваленко.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Показники прийнято
Олександр від 35250, м.Херсон написав 03.12.2023:
Сторінка особистого кабінету не відкривається. І підкажіть де знаходиться кнопка – «Внесення показників без реєстрації»?
Сторінка особистого кабінету не відкривається. І підкажіть де знаходиться кнопка – «Внесення показників без реєстрації»?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Кнопка знаходиться з самого верху : "Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено. Кнопка знаходиться з самого верху : "Кабінет споживача - Головна - Внесення показників без реєстрації "
Володимир від 230464 написав 03.12.2023:
Показника на 03.12.2023- 3311
Показника на 03.12.2023- 3311
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Любов від 32975.Херсон написав 03.12.2023:
Доброго дня.Показники неможливо передати через сайт ваш http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ тому залишаю тут: 641. Немає зв’язку із сайтом Хост gaz.ukrcom.kherson.ua довго не відповідає. Видае помилку
Доброго дня.Показники неможливо передати через сайт ваш http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ тому залишаю тут: 641. Немає зв’язку із сайтом Хост gaz.ukrcom.kherson.ua довго не відповідає. Видае помилку
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любов.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Шевченко Ганна Петрівна від 229360, Херсон написав 03.12.2023:
03.12.2023. Херсон, показники 3864
03.12.2023. Херсон, показники 3864
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шевченко Ганна Петрівна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Карасьов Петро Борисович від 7968, Херсон написав 03.12.2023:
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
03.12.2023. Херсон, о/р 7968 - показники 4549 куб.м.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Карасьов Петро Борисович.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Ольга від Херсон написав 03.12.2023:
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Чому не можливо зайти в особистий кабінет споживача? Чи показники вже вносити не потрібно?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Олександр від 270016 . Ульяновка написав 03.12.2023:
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
ор 270016 показники 56213. не працює кабінет
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Дякуємо за звернення.
Через обстріли був повністю відсутній звязок, наразі роботу електронних сервісів відновлено.
Манжула Ольга Олександрівна від 10374, Херсон написав 03.12.2023:
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.
З технічних причин 01.12 не вдалося передати поточний показаник лічильника в особистому кабінеті ХГРК (Поточний показник - 89. Попередній - 73). З цієї причини я передала проказник на сайті ГК Нафтогаз України, але при цьому припустилася помилки в показниках, вказавши значно більшу цифру. Лист в ГК Нафтогаз з проханням скасувати показник я написала. У відповіді нічого не сказано щодо помилки, є тільки рекомендації щодо передачі показників оператору ГРМ. Показник в особистому кабінеті ХГРК я передала дещо пізніше. Питання: Чи не потягне невірний показник в ГК Нафтогаз надлишкові нарахування за спожитий газ? Дякую за увагу.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Манжула Ольга Олександрівна.
Ваші показники прийнято
Дякуємо за звернення.
Ваші показники прийнято