5639 записів
Доброго дня! Хочу уточнити, які показники лічильника передали до «Нафтогаз» на кінець грудня за о/р 64753. Ваша відповідь на попереднє звернення: «Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068» А які ж показники були до цього? Для обчислення обʼєму потрібно два числових значення, чи не так?
Доброго дня! Хочу уточнити, які показники лічильника передали до «Нафтогаз» на кінець грудня за о/р 64753. Ваша відповідь на попереднє звернення: «Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068» А які ж показники були до цього? Для обчислення обʼєму потрібно два числових значення, чи не так?
Добрий день Анатолій.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Дякуємо за звернення.
Попередні показники 1066 - обсяг 2 м куб
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем причина того, что у меня снова не зачислена оплата за "розподіл газу". Мне что снова отправлять все документы и писать заявление? Оплата через приват24. Все данные: адрес, Ф.И.О., номер счёта указаны верно. Есть квитанция об оплате? Подскажите, что не так? В чем проблема?
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, в чем причина того, что у меня снова не зачислена оплата за "розподіл газу". Мне что снова отправлять все документы и писать заявление? Оплата через приват24. Все данные: адрес, Ф.И.О., номер счёта указаны верно. Есть квитанция об оплате? Подскажите, что не так? В чем проблема?
Добрий день Анна.
Яка сума та коли сплачена?
Дякуємо за звернення.
Яка сума та коли сплачена?
Дякуємо за звернення.
Яка сума та коли сплачена?
Хазяїн виїхал,дім на продажі. Херсона вказує не існуючи показники лічильника і виставляє борг (абсурд)
Хазяїн виїхал,дім на продажі. Херсона вказує не існуючи показники лічильника і виставляє борг (абсурд)
Добрий день Людмила.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на 1.03.2021 у меня осталась переплата на ТОВ "Херсонрегiонгаз" 800 грн. Если я уже не пользуюсь их услугами, можно ли мне перевести эти деньги вам за транспортировку, по какой-нибудь упрощенной процедуре?
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, на 1.03.2021 у меня осталась переплата на ТОВ "Херсонрегiонгаз" 800 грн. Если я уже не пользуюсь их услугами, можно ли мне перевести эти деньги вам за транспортировку, по какой-нибудь упрощенной процедуре?
Добрий день Геннадий.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Доброго дня! Виправте, будь ласка, помилку у показниках лічильника, що були передані до «Нафтогаз» за о/р 64753 (Херсонгаз) На 05 січня 2021 року показники лічильника 1061 (звірка у сервісному центрі м. Херсон, вул. Генерала Алмазова, 41 – можу надати скан документу). На 08 лютого 2021 показники 1066 (є акт перевірки пломб лічильника, можу надати скан) На 20 березня показники 1068. Тобто за січень – березень 7 м/3. Чому до «Нафтогаз» передали у січні – 20 м/3, у лютому 23 м/3????? Сподіваюся на ваше розуміння та допомогу! Мій О/р у "Нафтогаз" - 350194368
Доброго дня! Виправте, будь ласка, помилку у показниках лічильника, що були передані до «Нафтогаз» за о/р 64753 (Херсонгаз) На 05 січня 2021 року показники лічильника 1061 (звірка у сервісному центрі м. Херсон, вул. Генерала Алмазова, 41 – можу надати скан документу). На 08 лютого 2021 показники 1066 (є акт перевірки пломб лічильника, можу надати скан)
На 20 березня показники 1068. Тобто за січень – березень 7 м/3. Чому до «Нафтогаз» передали у січні – 20 м/3, у лютому 23 м/3????? Сподіваюся на ваше розуміння та допомогу! Мій О/р у "Нафтогаз" - 350194368
Добрий день Анатолій.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068
Дякуємо за звернення.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068
Дякуємо за звернення.
Через скриньку прийому показників 28.02.21 вами надано показники 1068
Добрый вечер. Внесла показания 4.03..21 за февраль 8105. Вчера получила платёжку , в шоке. На сайте показания 8312. Откуда взяты эти показания если контролёр не ходил. Моих записей показаний нет. Куда они исчезли. Откоректируйте показания по фактическим записям.
Добрый вечер. Внесла показания 4.03..21 за февраль 8105. Вчера получила платёжку , в шоке. На сайте показания 8312. Откуда взяты эти показания если контролёр не ходил. Моих записей показаний нет. Куда они исчезли. Откоректируйте показания по фактическим записям.
Добрий день Ирина.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Ваші показники на 01.03.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає.
Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Усі способи (6 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Добрый день, я Евсеева Л.Н. проживаю в Херсонской обл, село Масловка, ул. Степная 1В, мой особовый рахунок, присвоенный Новокаховским горгазом 30759. У нас такая проблема: когда мы были клиентами Нафтогаза, мы ошибочно через терминал Ощадбанка заплатили в Херсонрегионгаз, но особовий рахунок указали присвоенный Нафтогазом 350035948 в сумме 920.20 грн и получается что деньги, придназначены для Нафтогаза были ошибочно отосланы в Херсонрегионгаз, но так как особового рахунка в Херсонрегионгазе такого нет 350035948, то деньги "зависли" в Херсон-газе (обьяснение специалиста в Ощадбанке). Мы обратились в Новокаховский горгаз, они категорически отрицают вернуть деньги на карту Ощадбанка, посылая нас снова в Ощадбанк. Ждем вашего ответа
Добрый день, я Евсеева Л.Н. проживаю в Херсонской обл, село Масловка, ул. Степная 1В, мой особовый рахунок, присвоенный Новокаховским горгазом 30759. У нас такая проблема: когда мы были клиентами Нафтогаза, мы ошибочно через терминал Ощадбанка заплатили в Херсонрегионгаз, но особовий рахунок указали присвоенный Нафтогазом 350035948 в сумме 920.20 грн и получается что деньги, придназначены для Нафтогаза были ошибочно отосланы в Херсонрегионгаз, но так как особового рахунка в Херсонрегионгазе такого нет 350035948, то деньги "зависли" в Херсон-газе (обьяснение специалиста в Ощадбанке). Мы обратились в Новокаховский горгаз, они категорически отрицают вернуть деньги на карту Ощадбанка, посылая нас снова в Ощадбанк. Ждем вашего ответа
Добрий день Евсеева Лприса.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Добрий день. У лютому місяці заплатила за січень по рахунку за розподіл газу 254,52 грн. Помилково не вказала номер о/р платника та ФІП, зразу ж написала лист про помилку на електронну адресу, вказану на рахунку, та надіслала підтвердження платіжки. Мій платіж не зарахували.
Добрий день. У лютому місяці заплатила за січень по рахунку за розподіл газу 254,52 грн. Помилково не вказала номер о/р платника та ФІП, зразу ж написала лист про помилку на електронну адресу, вказану на рахунку, та надіслала підтвердження платіжки. Мій платіж не зарахували.
Добрий день Людмила.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника.
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць ( тобто у березні за березень, у квітні за квітень і т д), і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
В связи с карантинными ограничениями, есть ли возможность без контактного переоформления договора на распределение природного газа. Можно ли отослать сканы документов по электронной почте, как это было при заключении договора на поставку газа? На Шуменском районев г. Херсоне где находится ваше отделение?
В связи с карантинными ограничениями, есть ли возможность без контактного переоформления договора на распределение природного газа.
Можно ли отослать сканы документов по электронной почте, как это было при заключении договора на поставку газа?
На Шуменском районев г. Херсоне где находится ваше отделение?
Добрий день Сергій.
Карантин адаптивний, відділення працюють, із дотриманням карантинних заходів.. У Шуменському мікрорайоні адреса вул. Лавреньова 7
Дякуємо за звернення.
Карантин адаптивний, відділення працюють, із дотриманням карантинних заходів.. У Шуменському мікрорайоні адреса вул. Лавреньова 7
Дякуємо за звернення.
Карантин адаптивний, відділення працюють, із дотриманням карантинних заходів..
У Шуменському мікрорайоні адреса вул. Лавреньова 7
Добрый день. Для сверки оплат сейчас требуют паспорт, инд.код и договор. Раньше этого не было. Для чего это сделали и где взять бланк о составлении договора и как узнать есть ли он?
Добрый день. Для сверки оплат сейчас требуют паспорт, инд.код и договор. Раньше этого не было. Для чего это сделали и где взять бланк о составлении договора и как узнать есть ли он?
Добрий день Ольга.
Під час проведення звірки, вам нададуть договір на розподіл для підписання. Для цього необхідно підтвердження що ви є власником.
Дякуємо за звернення.
Під час проведення звірки, вам нададуть договір на розподіл для підписання. Для цього необхідно підтвердження що ви є власником.
Дякуємо за звернення.
Під час проведення звірки, вам нададуть договір на розподіл для підписання. Для цього необхідно підтвердження що ви є власником.
