Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4944 записи
руслан від 13096487 написав 17.01.2021:
Добрый вечер, скажите пожалуйста как нам быть если мы не пользуемся газом , а нам считывают, какие нужны документы чтобы нам считали за газ?
Добрый вечер, скажите пожалуйста как нам быть если мы не пользуемся газом , а нам считывают, какие нужны документы чтобы нам считали за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день руслан.
Абонент має право відмовитися від послуги газопостачання. Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .
Дякуємо за звернення.
Абонент має право відмовитися від послуги газопостачання. Дана процедура проводиться через замовлення послуги з Сервісному центру шляхом механічного роз'єднання в місці підключення до розподільних мереж АТ Херсонгаз з наявним розривом газопроводу. При цьому зарезервована за споживачем потужність вивільняється для газифікації інших об'єктів. Разом з цим, повідомляємо вас про те, що в разі відновлення газопостачання і при наявності резервних потужностей газорозподільних мереж, на вашу письмову заявою, послуга тарифікується як «Нове приєднання» (стандартне / нестандартне), яке щорічно затверджується по Херсонській області постановою регулятора - НКРЕКП .
Олена від 42074007 Херсон написав 17.01.2021:
Доброго вечора! Підкажіть будь ласка, як повернути переплату за газ, чи можливо це якщо вже перейшли до нового постачальника? Дякую.
Доброго вечора! Підкажіть будь ласка, як повернути переплату за газ, чи можливо це якщо вже перейшли до нового постачальника? Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Або до вашого нового постачальника
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Або до вашого нового постачальника
Игорь від Р.с 8153 Г/по. р-н. Кардашинка написав 17.01.2021:
За учётный период - с 01.10.19 по 31.09.20г. использовал 125м3 газа, что должно было браться за основу для расчета суммы ежемесячной оплаты за распределение газа. При коэффициенте 2.02, выходило 21 гр. На каком основании в платёжке появилась сумма- почти 54 гр.? С какой нездоровой головы незаконно определен объем неиспользованного мной газа за учётный период?
За учётный период - с 01.10.19 по 31.09.20г. использовал 125м3 газа, что должно было браться за основу для расчета суммы ежемесячной оплаты за распределение газа. При коэффициенте 2.02, выходило 21 гр. На каком основании в платёжке появилась сумма- почти 54 гр.? С какой нездоровой головы незаконно определен объем неиспользованного мной газа за учётный период?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Игорь.
Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): Для нового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців (крім об’єктів споживачів, що не є побутовими), або за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 39 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. Тобто( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4, глави 6, Розділу VI Кодексу газорозподільних систем (надалі ГРМ): Для нового споживача та/або його об’єкта, що має фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців (крім об’єктів споживачів, що не є побутовими), або за умови відсутності споживання природного газу споживачем та/або його об'єктом протягом усього попереднього газового року річна замовлена потужність споживача (його об’єкта) визначається Оператором ГРМ на рівні: 39 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб.м - для об’єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення, або об’єкта споживача, що не є побутовим. Тобто( у відповідності до п. 2 гл. 6 розділу VI , кодексу ГРМ) за підсумками 2020 газового року (період з 01.10.2019 р. по 30.09.2020 р.) фактичний обсяг споживання не може бути менше за: 39 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується тільки для приготування їжі; 126 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується для підігріву води та приготування їжі; 314 куб. м - для об'єкта побутового споживача, на якому природний газ використовується комплексно, у тому числі для опалення
Валентина від 797 написав 17.01.2021:
01.01.21р.були передані показника лічільника через особистий кабінет споживача за грудень місяць 8852.на момент отримання рахунку були відображенні зовсім іньші показники 9338.призверненні в Каховську філію до оператора мені було повідомлено щоб вислати через вайбер фото лічильника з показниками це було виконане 11.01.21р.черз два дні нічого не було зроблено передзвонила в Каховську філію мені відповіли що це питання вирішуе Херсон.Як мені бути в цьому випадку?Так якя являюсь абонентом Нафтогазу і тариф умене з 01.01.21 річний.За фактично використаний газ за грудень я розрахуфалась а борг за неіснуючі куби весить за тарифом грудня місяця.Пошу Вас допомогти розібратись у у цій сетуацї.з повагой вчитель пенсіонер Верхнього рогачика.
01.01.21р.були передані показника лічільника через особистий кабінет споживача за грудень місяць 8852.на момент отримання рахунку були відображенні зовсім іньші показники 9338.призверненні в Каховську філію до оператора мені було повідомлено щоб вислати через вайбер фото лічильника з показниками це було виконане 11.01.21р.черз два дні нічого не було зроблено передзвонила в Каховську філію мені відповіли що це питання вирішуе Херсон.Як мені бути в цьому випадку?Так якя являюсь абонентом Нафтогазу і тариф умене з 01.01.21 річний.За фактично використаний газ за грудень я розрахуфалась а борг за неіснуючі куби весить за тарифом грудня місяця.Пошу Вас допомогти розібратись у у цій сетуацї.з повагой вчитель пенсіонер Верхнього рогачика.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Александр від 3102 написав 17.01.2021:
Добрый день объясните пожайлуста почему нельзя перевести деньги за предоплату газа ?на счет транспортировки газа
Добрый день объясните пожайлуста почему нельзя перевести деньги за предоплату газа ?на счет транспортировки газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Александр.
Тому що це абсолютно різні підприємства.
Дякуємо за звернення.
Тому що це абсолютно різні підприємства.
Шевченко Тетяна від 800014, м.Таврійськ написав 17.01.2021:
Добрий день! В рахунку № 3-800014 на сплату послуг з газопостачання за Листопад вказана опалювальна площа - 4 кв.м. , але по договору № 3-800014 опалюваньна площа - 67,2кв.м. В компанію Нафтогаз передано обсяг спожитого газу у грудні 2020 лише 11 м куб , але на сайті "Херсонгаз" було внесено 201 м куб . Будь ласка, відкорегуйте данні.
Добрий день! В рахунку № 3-800014 на сплату послуг з газопостачання за Листопад вказана опалювальна площа - 4 кв.м. , але по договору № 3-800014 опалюваньна площа - 67,2кв.м. В компанію Нафтогаз передано обсяг спожитого газу у грудні 2020 лише 11 м куб , але на сайті "Херсонгаз" було внесено 201 м куб . Будь ласка, відкорегуйте данні.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шевченко Тетяна.
Станом на 01.01.21 ваші показники 1131- вони надані до вашого нового постачання
Дякуємо за звернення.
Станом на 01.01.21 ваші показники 1131- вони надані до вашого нового постачання
Ольга від 41958 Херсон написав 17.01.2021:
как вернуть переплату со старого лицевого счёта на новый?
как вернуть переплату со старого лицевого счёта на новый?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Иваненко Геннадий Алексеевич від 232101 Зеленовка, ул Лермонтова14 написав 17.01.2021:
Почему уже три дня не могу зайти в свой кабинет?
Почему уже три дня не могу зайти в свой кабинет?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Иваненко Геннадий Алексеевич.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть в чому саме виникають складнощі
Илона від 000379, Херсон написав 17.01.2021:
Добрый день, скажите пожалуйста как вернуть деньги на розподил если случайно оплатила на херсонгаз и они пришли на мой лицевой, а не на розподил.
Добрый день, скажите пожалуйста как вернуть деньги на розподил если случайно оплатила на херсонгаз и они пришли на мой лицевой, а не на розподил.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Илона.
АТ Херсонгаз - це і є розподіл
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз - це і є розподіл
Сергей від 9689,Херсон написав 17.01.2021:
Добрый день,могу ли я переоформить лицевой счет(я купил квартиру)со старого хозяина на нового онлайн,не посещая физически вашу организацию?Так как очередь к вам 300 чел,занимают ее с 3 часов ночи,а на улице мороз? Задолженостей у меня нет,спасибо.
Добрый день,могу ли я переоформить лицевой счет(я купил квартиру)со старого хозяина на нового онлайн,не посещая физически вашу организацию?Так как очередь к вам 300 чел,занимают ее с 3 часов ночи,а на улице мороз? Задолженостей у меня нет,спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).