5615 записів
Доброго дня! До будинку підключено газ, але не використовується і не підключений до побутових приладів, так як йде ремонт. Лічильник знаходиться за межами подвір"я з показником - 0000. За розподіл природного газу оплата йде помісячно. 10 березня 2021 року стало відомо, що за лютий місяць нараховані "планові куби" в обсязі 739 куб. Відповідно до запису в особистому кабінету, то відсутня позначка з якого джерела внесені такі данні. Повідомте, будь ласка, на якій законодавчій підставі вносяться так названі планові куби? І яке подальше вирішення данного питання? Хто із працівників відповідає за внесення відповідних данних?
Доброго дня! До будинку підключено газ, але не використовується і не підключений до побутових приладів, так як йде ремонт. Лічильник знаходиться за межами подвір"я з показником - 0000. За розподіл природного газу оплата йде помісячно. 10 березня 2021 року стало відомо, що за лютий місяць нараховані "планові куби" в обсязі 739 куб. Відповідно до запису в особистому кабінету, то відсутня позначка з якого джерела внесені такі данні. Повідомте, будь ласка, на якій законодавчій підставі вносяться так названі планові куби? І яке подальше вирішення данного питання? Хто із працівників відповідає за внесення відповідних данних?
Добрий день Ірина.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Дякуємо за звернення.
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
звертаюсь в п*яте!!!! Херсонгаз обіцяв вирішити проблему некоректних даних 10.03.21, але завищені в січні показники залишились не відкоригованими . КОЛИ ЦЕ СКІНЧИТЬСЯ?!!!!! Направте до Нафтогазу реальні дані, будь ласка!!!!!!!
звертаюсь в п*яте!!!! Херсонгаз обіцяв вирішити проблему некоректних даних 10.03.21, але завищені в січні показники залишились не відкоригованими . КОЛИ ЦЕ СКІНЧИТЬСЯ?!!!!! Направте до Нафтогазу реальні дані, будь ласка!!!!!!!
Добрий день Алла Крижиновська.
Ваші показники відкореговано з моменту вашого першого звернення.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники відкореговано з моменту вашого першого звернення.
Дякуємо за звернення.
Ваші показники відкореговано з моменту вашого першого звернення.
Добрий день! Дата повірки лічильника сплинула 08.08.2019р. Яка процедура повірки лічильника на теперешній час, чи потрібно викликати контролера, як подати заявку? Дякую
Добрий день! Дата повірки лічильника сплинула 08.08.2019р. Яка процедура повірки лічильника на теперешній час, чи потрібно викликати контролера, як подати заявку? Дякую
Добрий день Ірина.
Надайте свій контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Надайте свій контактний телефон
Дякуємо за звернення.
Надайте свій контактний телефон
О/р 12008, 75580, ЩАСЛИВЦЕВО, МИРУ, буд. 71 Період До сплати на початок періоду, грн Нараховано за період, грн з ПДВ Оплачено, грн Коригування, грн До сплати на кінець періоду, грн Березень 2021 р. 268,79 268,79 0,00 0,00 537,58 Лютий 2021 р. 410,64 268,79 410,64 0,00 268,79 Січень 2021 р. -1350,97 268,79 -1492,82 0,00 410,64 Грудень 2020 р. 141,85 141,85 1634,67 0,00 -1350,97 Доброго дня!Проаналізуйте,будь ласка таблицю взаєморозрахунків!Я не можу зрозуміти,як + перентворився в -,ця історія почалась з грудня 2020р' Дякую!
О/р 12008, 75580, ЩАСЛИВЦЕВО, МИРУ, буд. 71
Період До сплати на початок періоду, грн Нараховано за період, грн з ПДВ Оплачено, грн Коригування, грн До сплати на кінець періоду, грн
Березень 2021 р. 268,79 268,79 0,00 0,00 537,58
Лютий 2021 р. 410,64 268,79 410,64 0,00 268,79
Січень 2021 р. -1350,97 268,79 -1492,82 0,00 410,64
Грудень 2020 р. 141,85 141,85 1634,67 0,00 -1350,97 Доброго дня!Проаналізуйте,будь ласка таблицю взаєморозрахунків!Я не можу зрозуміти,як + перентворився в -,ця історія почалась з грудня 2020р' Дякую!
Добрий день Наталя.
Із цим питанням зверніться за перерахунком до найближчого абонпункту або сформуйте заявку через особистий кабінет - Послуги - Перерахунок з розподілу
Дякуємо за звернення.
Із цим питанням зверніться за перерахунком до найближчого абонпункту або сформуйте заявку через особистий кабінет - Послуги - Перерахунок з розподілу
Дякуємо за звернення.
Із цим питанням зверніться за перерахунком до найближчого абонпункту або сформуйте заявку через особистий кабінет - Послуги - Перерахунок з розподілу
Здравствуйте. 18.02.21 г. подал заявку на вызов контролера. 5 апреля он должен прийти. Как узнать время его прихода? Будет ли предварительный звонок чтобы уточнить это время?
Здравствуйте. 18.02.21 г. подал заявку на вызов контролера. 5 апреля он должен прийти. Как узнать время его прихода? Будет ли предварительный звонок чтобы уточнить это время?
Добрий день Владимир.
Контролер зателефонує вам за телефоном вказаним у заяві
Дякуємо за звернення.
Контролер зателефонує вам за телефоном вказаним у заяві
Дякуємо за звернення.
Контролер зателефонує вам за телефоном вказаним у заяві
Здравствуйте, провели оплату не в нефтегаз, а по ошибке к вам Херсонрегионгаз. Через банк в котором оплачивали к вам прийдет заява на возврат денежных средств. Пожалуйста подтвердите.
Здравствуйте, провели оплату не в нефтегаз, а по ошибке к вам Херсонрегионгаз. Через банк в котором оплачивали к вам прийдет заява на возврат денежных средств. Пожалуйста подтвердите.
Добрий день Павел.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Есть долг за газ октябрь и ноябрь 2020 года, как его оплатить, какие реквизит для оплаты, заранее спасибо
Есть долг за газ октябрь и ноябрь 2020 года, как его оплатить, какие реквизит для оплаты, заранее спасибо
Добрий день Ирина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
повторяю мною оплачено за распределение газа 02 03 2021 через "Ощадбанк " кв №13 0т 02, 03, 2021 с указанием всех реквизитов ФИО Гноянко Андрей Васильевич Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 о/ р 20021 72,42 грн. что еще нужно .точно так же по таким реквизитам зачислялось в январе и в феврале . а в марте почему то нет
повторяю мною оплачено за распределение газа 02 03 2021 через "Ощадбанк " кв №13 0т 02, 03, 2021 с указанием всех реквизитов ФИО Гноянко Андрей Васильевич Новая Каховка пр Победы 22 кв 22 о/ р 20021 72,42 грн. что еще нужно .точно так же по таким реквизитам зачислялось в январе и в феврале . а в марте почему то нет
Добрий день Андрей.
Заборгованості за роподіл немає
Дякуємо за звернення.
Заборгованості за роподіл немає
Дякуємо за звернення.
Заборгованості за роподіл немає
Добрый день. 5.03 приходил контролёр по проверке счётчика, но я находилась на роботе. Контролёр на мои звонки не отвечает и не перезванивает. Как мне быть.?
Добрый день. 5.03 приходил контролёр по проверке счётчика, но я находилась на роботе. Контролёр на мои звонки не отвечает и не перезванивает. Как мне быть.?
Добрий день Татьяна.
Замовляйте контролера знову
Дякуємо за звернення.
Замовляйте контролера знову
Дякуємо за звернення.
Замовляйте контролера знову
как вернуть переплату?
как вернуть переплату?
Добрий день Наталья.
Переплату за що, постачання чи розподіл?
Дякуємо за звернення.
Переплату за що, постачання чи розподіл?
Дякуємо за звернення.
Переплату за що, постачання чи розподіл?