5656 записів
Здравствуйте! По ошибке заплатили за газ, на старый счет (Хотя уже числимся на Нафтогаз), как вернуть теперь деньги??
Здравствуйте! По ошибке заплатили за газ, на старый счет (Хотя уже числимся на Нафтогаз), как вернуть теперь деньги??
Добрий день Валентина.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Дякуємо за звернення.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Здравствуйте! Наверно этот вопрос зававали уже тысячу раз, и все же прошу сообщить , как сейчасможно передать показания счетчика , или напишите ссылку на старничку где об этом можно поситать. Спасибо за вимание к вопросу.
Здравствуйте!
Наверно этот вопрос зававали уже тысячу раз, и все же прошу сообщить , как сейчасможно передать показания счетчика , или напишите ссылку на старничку где об этом можно поситать.
Спасибо за вимание к вопросу.
Добрий день Юрий Борисович.
Усі способи (7 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Усі способи (7 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Дякуємо за звернення.
Усі способи (7 варіантів) надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - “Як передати показники лічильника”. У соціальній мережі Фейсбук (пошук-АТ Херсонгаз)
Здравствуйте. Остался долг по "Херсонрегионгаз". На какие реквизиты правильно его оплатить, чтобы перейти к новому поставщику газа. Спасибо.
Здравствуйте. Остался долг по "Херсонрегионгаз". На какие реквизиты правильно его оплатить, чтобы перейти к новому поставщику газа. Спасибо.
Добрий день Александр.
Реквізити вашого колишнього постачальника не змінювалися
Дякуємо за звернення.
Реквізити вашого колишнього постачальника не змінювалися
Дякуємо за звернення.
Реквізити вашого колишнього постачальника не змінювалися
В кабинете указана дата поверки счётчика . Но по каким причинам она не проведена?
В кабинете указана дата поверки счётчика . Но по каким причинам она не проведена?
Добрий день Тамара.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Дякуємо за звернення.
Будь ласка очікуйте на дзвінок
Фамилию Не знаю, он не представился, влетел кипишь устроил и убежал когда матери стало плохо, пломба на стояке до сих пор весит и ни каких телодвижений.
Фамилию Не знаю, он не представился, влетел кипишь устроил и убежал когда матери стало плохо, пломба на стояке до сих пор весит и ни каких телодвижений.
Добрий день Юрий.
В якій квартирі проживають ваші батьки?
Дякуємо за звернення.
В якій квартирі проживають ваші батьки?
Дякуємо за звернення.
В якій квартирі проживають ваші батьки?
Я понимаю что ремонтные работы, но все перечисленное выше, было при обходе соседей на стояке. Пришел с угрозами что не подключит стояк, плюс то что я писал ранее. Напугал родителей, сейчас сижу успокаиваю мать после приступа. Я считаю что поведение оператора не адекватное как минимум!!!
Я понимаю что ремонтные работы, но все перечисленное выше, было при обходе соседей на стояке. Пришел с угрозами что не подключит стояк, плюс то что я писал ранее. Напугал родителей, сейчас сижу успокаиваю мать после приступа. Я считаю что поведение оператора не адекватное как минимум!!!
Добрий день Юрий.
Чи можете ви зазначити прізвище працівника?
Дякуємо за звернення.
Чи можете ви зазначити прізвище працівника?
Дякуємо за звернення.
Чи можете ви зазначити прізвище працівника?
как подать заявку на вызов контролера если лицевой счет херсон газа не открывается но есть лиц, счет нафтогаза
как подать заявку на вызов контролера если лицевой счет херсон газа не открывается но есть лиц, счет нафтогаза
Добрий день Александр.
Контролера можна викликати особисто заповнивши заяву у найближчому абонпункті.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати особисто заповнивши заяву у найближчому абонпункті.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати особисто заповнивши заяву у найближчому абонпункті.
Здравствуйте! 18.02.21 г. Подал через свой личный кабинет заявку на вызов контролера. В кабинете появилось оповещение, что заявка принята, ожидайте звонка. Но звонка не было.
Здравствуйте! 18.02.21 г. Подал через свой личный кабинет заявку на вызов контролера. В кабинете появилось оповещение, что заявка принята, ожидайте звонка. Но звонка не было.
Добрий день Владимир.
У той же день вам призначено дату на 05.04.21 Оновіть сторінку замовлення і ви побачите дату
Дякуємо за звернення.
У той же день вам призначено дату на 05.04.21 Оновіть сторінку замовлення і ви побачите дату
Дякуємо за звернення.
У той же день вам призначено дату на 05.04.21
Оновіть сторінку замовлення і ви побачите дату
Здравствуйте, благодарю администраторов Херсонгаза за всегда оперативные, подробные и адекватные запросу ответы в гостевой книге. Спасибо.
Здравствуйте, благодарю администраторов Херсонгаза за всегда оперативные, подробные и адекватные запросу ответы в гостевой книге. Спасибо.
Добрий день Ирина.
Дуже раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Дуже раді були допомогти
Дякуємо за звернення.
Дуже раді були допомогти
Добрий день! Знову звертаюсь з проханням допомогти у розшуку платежу за розподіл газу. Платіж зроблено через Приват24 12 лютого. У особистому кабінеті значиться заборгованість. Копію квитанції я відсилала вам на ел почту.
Добрий день! Знову звертаюсь з проханням допомогти у розшуку платежу за розподіл газу. Платіж зроблено через Приват24 12 лютого. У особистому кабінеті значиться заборгованість. Копію квитанції я відсилала вам на ел почту.
Добрий день Анна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника.
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Мій кабінет -Перейти до розрахунку
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
