Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4944 записи
Владимир від 70001632 г.Таврійськ написав 11.01.2021:
Добрий вечір! Є особистий кабінет але я хочу отримувати квитанції розподіл паперову, я пенсіонер роздрукувати не можу куди звернеться
Добрий вечір! Є особистий кабінет але я хочу отримувати квитанції розподіл паперову, я пенсіонер роздрукувати не можу куди звернеться
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Для отримання паперової квитанції натисніть - Друкувати рахунок
Дякуємо за звернення.
Для отримання паперової квитанції натисніть - Друкувати рахунок
Валентина Херсон вул Червоного Хреста 27 від 203623 місто Херсон вул Червоного Хреста 27 написав 11.01.2021:
О/Р 203623 04.12.2020 оплочені 2 суммі за розподіл по 124,55 грн тобто по 2-м квітанціям за листопад 2020 та за грудень 2020 .На Вашому сайті помилково вказана заборгованість за груденью Прошу виправити помилку. Дякую.
О/Р 203623 04.12.2020 оплочені 2 суммі за розподіл по 124,55 грн тобто по 2-м квітанціям за листопад 2020 та за грудень 2020 .На Вашому сайті помилково вказана заборгованість за груденью Прошу виправити помилку. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Херсон вул Червоного Хреста 27.
Оплата отримана, борг складає - 284,32 грн.
Дякуємо за звернення.
Оплата отримана, борг складає - 284,32 грн.
Валерий від 234956, с. Чернобаевка написав 11.01.2021:
Добрый день, подскажите как вызвать контролера, бо по телефону или в живой очереди это сделать Нереально !!!!!
Добрый день, подскажите как вызвать контролера, бо по телефону или в живой очереди это сделать Нереально !!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Антонина від Нова каховка 30185 написав 11.01.2021:
Внесла показания счётчика за декабрь 5878, затем был обход 8 января 2021 года, показания 5939.теперь нафтогаз выставил оплату видимо по последним показаниям, а в кабинете отражён 5878.или исправьте в кабинете на 5939,или пусть пересчитают на показания 5878
Внесла показания счётчика за декабрь 5878, затем был обход 8 января 2021 года, показания 5939.теперь нафтогаз выставил оплату видимо по последним показаниям, а в кабинете отражён 5878.или исправьте в кабинете на 5939,или пусть пересчитают на показания 5878
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Антонина.
Останні отримані показники - 5939
Дякуємо за звернення.
Останні отримані показники - 5939
Котлюба Світлана Юрьївна від 231880, м.Херсон, сел.Інженерне написав 11.01.2021:
Чи можливо переоформити онлайн особовий рахунок на спадкоємця, взв*язку зі смертю власника особового рахунка
Чи можливо переоформити онлайн особовий рахунок на спадкоємця, взв*язку зі смертю власника особового рахунка
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Котлюба Світлана Юрьївна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Світлана від 68264, м. Херсон написав 11.01.2021:
Доброго дня! У червні 2019 року придбали квартиру у новобудові. відповідно до заяви - приєднання від 10.09.2019 року присвоєно рахунок за № 68264. До цього часу газ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ взагалі. Станом на сьогодні за особистим рахунком існує борг в сумі 2725, 45 грн., а показники лічільника станом на 30.06.2020 складає 506 куб, що не відповідає дійсності. З моменту користування газом нами щомісячно здійснювалось внесення відповідних показників та оплата за них, і сьогодні обсяг складає 228 куб. Враховуючи викладене прошу надати інформацію про навну заборгованімть по особистому рахунку № 68264.
Доброго дня! У червні 2019 року придбали квартиру у новобудові. відповідно до заяви - приєднання від 10.09.2019 року присвоєно рахунок за № 68264. До цього часу газ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ взагалі. Станом на сьогодні за особистим рахунком існує борг в сумі 2725, 45 грн., а показники лічільника станом на 30.06.2020 складає 506 куб, що не відповідає дійсності. З моменту користування газом нами щомісячно здійснювалось внесення відповідних показників та оплата за них, і сьогодні обсяг складає 228 куб. Враховуючи викладене прошу надати інформацію про навну заборгованімть по особистому рахунку № 68264.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
З 06.10.19 по 06.01.21 жодних показників не надходило. З питань розрахунків у період до 01.12.2020 зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз.
Дякуємо за звернення.
З 06.10.19 по 06.01.21 жодних показників не надходило. З питань розрахунків у період до 01.12.2020 зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз.
Людмила від 8073,м.Каховка написав 11.01.2021:
Добрый день. Подскажите, можно поменять хозяина лицевого счета онлайн,в личном кабинете?
Добрый день. Подскажите, можно поменять хозяина лицевого счета онлайн,в личном кабинете?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Анна від 123555 с. Микільске написав 11.01.2021:
Что за начисления? Вы еще в ноябре разослали расчеты с новыми объемами газа на 2021 год. На сайте опубликован новый тариф. Сегодня уже 11 января , а вы не можете дать нормальное начисление. У вас кто то отвечает за цифры?
Что за начисления? Вы еще в ноябре разослали расчеты с новыми объемами газа на 2021 год. На сайте опубликован новый тариф. Сегодня уже 11 января , а вы не можете дать нормальное начисление. У вас кто то отвечает за цифры?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта. Будь ласка зачекайте.
Дякуємо за звернення.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта. Будь ласка зачекайте.
Сергій від 30216 Брилівка написав 11.01.2021:
Доброго дня.Величина річноі замовленої потужності за 2019 рік 2924 куби. за 2020 рік згідно рахунку 2710 кубів.Рахунок за розподіл за січень прийшов згідно 2019року(2924куба).Дякую.
Доброго дня.Величина річноі замовленої потужності за 2019 рік 2924 куби. за 2020 рік згідно рахунку 2710 кубів.Рахунок за розподіл за січень прийшов згідно 2019року(2924куба).Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта. Будь ласка зачекайте.
Дякуємо за звернення.
Дані про нові нарахування для користувачів особистого кабінету АТ Херсонгаз оновляться після 10.01.2021, також на електронні поштові адреси, вказані при реєстрації, буде надіслано квитанції із зазначенням щомісячної сплати за транспортування газу. Для споживачів, які не мають реєстрації в особистому кабінеті АТ Херсонгаз, рахунки будуть надіслані поштовим зв'язком Укрпошта. Будь ласка зачекайте.
Татьяна від 81127, Новая Каховка написав 11.01.2021:
Как перевести деньги с одного счета на другой за транспортировку газа
Как перевести деньги с одного счета на другой за транспортировку газа
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.