5659 записів
Доброго дня. Прошу вказати показники лічильника за грудень 2020 року та за січень 2021 рік які у Вас обліковується для здійснення розрахунків
Доброго дня. Прошу вказати показники лічильника за грудень 2020 року та за січень 2021 рік які у Вас обліковується для здійснення розрахунків... Згорнути
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Добрий день! О/р 100800 м. Нова Каховка, вул. Шевченко 14, Олексієнко. Мені помилково виставили об"єм на 557 куб.м, тоді як у мене показники на початок січня 70691 на кінець місяця мною на сайт до 5 січня були надані показники 70909, тобто на 218 куб.м. Прошу внести вірні показники та зробити перерахунок на сайте Газ Ап. Дякую
Добрий день! О/р 100800 м. Нова Каховка, вул. Шевченко 14, Олексієнко. Мені помилково виставили об"єм на 557 куб.м, тоді як у мене показники на початок січня 70691 на кінець місяця мною на сайт до 5 січня були надані показники 70909, тобто на 218 куб.м. Прошу внести вірні показники та зробити перерахунок на сайте Газ Ап. Дякую... Згорнути
Ваші показники на 01.02.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Ваші показники на 01.02.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ.
Отримані фактичні показники або планове споживання надається 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає.
Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця... Згорнути
Александр від 35142 написав 15.02.2021: нет, счетчик не поставили, предложили купить сразу новый, без результатов поверки. просто опломбировали вход и сняли счетчик
Александр від 35142 написав 15.02.2021: нет, счетчик не поставили, предложили купить сразу новый, без результатов поверки. просто опломбировали вход и сняли счетчик... Згорнути
Зазначте свій населений пункт
Зазначте свій населений пункт... Згорнути
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка написав 11.02.2021: Я хочу зрозуміти, чому Ви передаєте не коректні показники постачальнику. Я 01.02.2021 внесла показники 1233куб., а Ви передали постачальнику 1285куб. Питання: Навіщо ми тоді вносимо показники, якщо ви передаєте показники які зняті через 5 днів. Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Тетяна. Показники 1285 знято контролером на 31.01.21 Дякуємо за звернення. !!! Шановні навіщо б я зверталася до Вас про некоректні надані показники. Ще раз перечитайте питання. Показники зняті контролером через 5 днів , після того як я передала 1.02.2021 і різняться вони аж на 52куб.м. більше. Ваші контролери ходять 5-го, а подають заднім числом., нібито 1-го. У мене є фото показників на 1.02.2021
Тетяна від 17134 с. Хлібодарівка написав 11.02.2021:
Я хочу зрозуміти, чому Ви передаєте не коректні показники постачальнику. Я 01.02.2021 внесла показники 1233куб., а Ви передали постачальнику 1285куб. Питання: Навіщо ми тоді вносимо показники, якщо ви передаєте показники які зняті через 5 днів.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Показники 1285 знято контролером на 31.01.21
Дякуємо за звернення.
!!! Шановні навіщо б я зверталася до Вас про некоректні надані показники. Ще раз перечитайте питання. Показники зняті контролером через 5 днів , після того як я передала 1.02.2021 і різняться вони аж на 52куб.м. більше. Ваші контролери ходять 5-го, а подають заднім числом., нібито 1-го. У мене є фото показників на 1.02.2021... Згорнути
З даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036. До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо) Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.
З даного приводу надішліть заяву від свого імені (якщо ви є власником особового рахунку) у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. на адресу Secretary@gaz.kherson.ua або укрпоштою м.Херсон вул Поповича3 73036.
До звернення додайте підтвердження показників ( копія квитанції про оплату із вказаними показниками, скріншот наданих показників, фото лічильника на фіксовану дату тощо)
Без наявності достовірного підтвердження обсягів споживання (варіанти , що зазначені вище), листи не розглядаються.... Згорнути
У нас переплата за газ, платил дедушка он уже умер, я новый владелец дома, все документы я предоставила( заявление, копии документов, квитанции...) нам не возвращают деньги и сказали в Геническ газе, что никто не вернёт. Что делать?
У нас переплата за газ, платил дедушка он уже умер, я новый владелец дома, все документы я предоставила( заявление, копии документов, квитанции...) нам не возвращают деньги и сказали в Геническ газе, что никто не вернёт. Что делать?... Згорнути
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів.
Також можливо звернутися до постачальника особисто на вул. Михайлівську 18, 2 поверх
Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Намагання увійти у кабінет марні! При виконанні спроби написано, що невірний логін, або пароль. При намаганні заново перереєструватись і внесенні тих самих паролю и логіну пишуть, що така реєстраіція вже є, немає потреби реєструватися знову, натисніть вхід. І так поколу весь січень і лютий. Показники вношу без кабінету. Кошти берете непомірні, а навіть кабінети не в змозі налаштувати, не те, щоб вам додзвонитись
Намагання увійти у кабінет марні! При виконанні спроби написано, що невірний логін, або пароль. При намаганні заново перереєструватись і внесенні тих самих паролю и логіну пишуть, що така реєстраіція вже є, немає потреби реєструватися знову, натисніть вхід. І так поколу весь січень і лютий. Показники вношу без кабінету. Кошти берете непомірні, а навіть кабінети не в змозі налаштувати, не те, щоб вам додзвонитись... Згорнути
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області
Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз та населений пункт /район області... Згорнути
Добрий день! Скажіть будь ласка при переоформленні особистого рахунку можливо подача документів на електрону адресу херсонгазу. Або можливо буде достатньо надісланих документів на херсонрегіонгаз для повернення коштів ( заплатили помилково за грудень і січень херсонрегіонгазу).
Добрий день! Скажіть будь ласка при переоформленні особистого рахунку можливо подача документів на електрону адресу херсонгазу. Або можливо буде достатньо надісланих документів на херсонрегіонгаз для повернення коштів ( заплатили помилково за грудень і січень херсонрегіонгазу).... Згорнути
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги. Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи:
- документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення);
- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта).
- якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою (квартальний комаітет, ОСББ, ЖЕК, сільрада тощо) або нотаріально
Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту.
В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо ви зареєстрований користувач особистого кабінету з м.Херсон - викликати контролера можливо у розділі послуги.
Онлайн переоформлення рахунку не здійснюється... Згорнути
Доброго дня, поясніть будь ласка чому ви передали за грудень місяць не правильні показники нофтогазу . Тепер у мене в херсонрегіонгазі переплата а в Нафтогазі борг. Що мені тепер робити? Квитанція за листопад 2163-4762-7866-4970. Отримано банком 2020-12-03, в 13:20:06. Там були такі показники попередні 2330- поточні 2600. А ви надали такі показники 2484. Можливо виправити цю помилку?
Доброго дня, поясніть будь ласка чому ви передали за грудень місяць не правильні показники нофтогазу . Тепер у мене в херсонрегіонгазі переплата а в Нафтогазі борг. Що мені тепер робити? Квитанція за листопад 2163-4762-7866-4970. Отримано банком 2020-12-03, в 13:20:06. Там були такі показники попередні 2330- поточні 2600. А ви надали такі показники 2484. Можливо виправити цю помилку?... Згорнути
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області
Будь ласка уточніть ваш населений пункт /район області... Згорнути
Доброго дня. На 16.02.2021 я викликав контролера ХерсонГаз для підтвердження показів лічильника але на протязі дня нікого не було і на телефон який я вказав в заявці дзвінка не було. В мене лічильник стоіть в загальному коридорі тоб то до нього є вільний доступ. Підкажіть будь ласка що мені робити ? Писати заявку ще раз?
Доброго дня. На 16.02.2021 я викликав контролера ХерсонГаз для підтвердження показів лічильника але на протязі дня нікого не було і на телефон який я вказав в заявці дзвінка не було. В мене лічильник стоіть в загальному коридорі тоб то до нього є вільний доступ. Підкажіть будь ласка що мені робити ? Писати заявку ще раз?... Згорнути
Ви викликали контролера на 16.03.21 - ця дата ще не настала
Ви викликали контролера на 16.03.21 - ця дата ще не настала... Згорнути
Здравствуй, я не знаю куда нужно еще обращаться, мне насчитали 273 куба, по факту использованно 68 куба, как мне внести правки? Почему так вообще произошло не могу понять, предыдущие показания: 17715 сейчас:17783. КАК МОЖНО ИЗМЕНИТЬ ПОКАЗАНИЯ???
Здравствуй, я не знаю куда нужно еще обращаться, мне насчитали 273 куба, по факту использованно 68 куба, как мне внести правки? Почему так вообще произошло не могу понять, предыдущие показания: 17715 сейчас:17783. КАК МОЖНО ИЗМЕНИТЬ ПОКАЗАНИЯ???... Згорнути
Зазначте рахунок в АТ Херсонгаз
Зазначте рахунок в АТ Херсонгаз... Згорнути
