5556 записів
Добрый день. Почему по моему счету были переданы неправильные показания в "Нефтегаз" за январь : вместо 140 куб.м. 19 куб.м? В колцентр дозвониться невозможно.
Добрый день. Почему по моему счету были переданы неправильные показания в "Нефтегаз" за январь : вместо 140 куб.м. 19 куб.м? В колцентр дозвониться невозможно.
Добрий день Людмила.
З 01.12.20 ви не надаєте показники ліичльника Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Дякуємо за звернення.
З 01.12.20 ви не надаєте показники ліичльника Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Дякуємо за звернення.
З 01.12.20 ви не надаєте показники ліичльника
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу.
В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ.
Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом.
Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук.
Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
Доброго дня! На 01/01/2021 були передані показники лічильника 1387; на 01/02/2021 було надано показники 1402. Об'єм спожитого газу має бути 15 куб.м. На нового постачальника газу був переданий об'єм 30 куб.м. Допоможіть, будь ласка, розібратися. Завчасно дякую!
Доброго дня! На 01/01/2021 були передані показники лічильника 1387; на 01/02/2021 було надано показники 1402. Об'єм спожитого газу має бути 15 куб.м. На нового постачальника газу був переданий об'єм 30 куб.м. Допоможіть, будь ласка, розібратися. Завчасно дякую!
Добрий день Анастасія.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
В платежке Нафтогаза за Январь указан обьем использованого газа 336 куб.м. В реальности использовано 169 куб.м. что отмечено в личном кабинете Херсонгаз. На мой вопрос почему такая разница в показаниях ответили что такие показания передал оператор ГРМ.
В платежке Нафтогаза за Январь указан обьем использованого газа 336 куб.м.
В реальности использовано 169 куб.м. что отмечено в личном кабинете Херсонгаз.
На мой вопрос почему такая разница в показаниях ответили что такие показания передал оператор ГРМ.
Добрий день Олександр.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Передані вам показники лічильника: листопад 28040; Грудень 28090; січень 28140. Тобто за січень 50 куб. м, а нафтогаз виставив рахунок за 100 куб.м. Будь ласка виправте цю помилку
Передані вам показники лічильника: листопад 28040; Грудень 28090; січень 28140. Тобто за січень 50 куб. м, а нафтогаз виставив рахунок за 100 куб.м. Будь ласка виправте цю помилку
Добрий день Старюченко Анатолій.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Здравствуйте, за январь 2021 года я использовала 224 куба газа, а счёт в нафтогазе за 448 кубов. Почему такое расхождение в показателях? Спасибо за ответ.
Здравствуйте, за январь 2021 года я использовала 224 куба газа, а счёт в нафтогазе за 448 кубов. Почему такое расхождение в показателях? Спасибо за ответ.
Добрий день Татьяна.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Отсутствие хоть какого-то сервиса от слова совсем. Квест на переоформление лицевого счета: 1. обязательно вызвать контролера (запись аж через полтора месяца) 2. контролер ходит только в рабочие дни и в рабочее время 3. и только потом можно поехать на поповича, выстоять там несколько часов и переоформить... И никаких других возможностей... убогий сервис.
Отсутствие хоть какого-то сервиса от слова совсем. Квест на переоформление лицевого счета:
1. обязательно вызвать контролера (запись аж через полтора месяца)
2. контролер ходит только в рабочие дни и в рабочее время
3. и только потом можно поехать на поповича, выстоять там несколько часов и переоформить...
И никаких других возможностей... убогий сервис.
Добрий день Дмитрий.
До 01.01.21 ви протягом року не надавали показники лічильника, тому виклик контролера є обовязковим
Дякуємо за звернення.
До 01.01.21 ви протягом року не надавали показники лічильника, тому виклик контролера є обовязковим
Дякуємо за звернення.
До 01.01.21 ви протягом року не надавали показники лічильника, тому виклик контролера є обовязковим
Добрий день, чому по моємц особовому рахунку в Нафтогаз було передано обєм споживання газу за січень місяц 17 куб. замість 9куб
Добрий день, чому по моємц особовому рахунку в Нафтогаз було передано обєм споживання газу за січень місяц 17 куб. замість 9куб
Добрий день Олексій.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Добрый день. Передал показания счетчика за январь 5167. За декабрь показания счетчика было 5096. Разница 71 куб. На Нефтегаз пришло что я использовал 142 куб. Показания передаю через сайт. Долгов за газ нет. Как теперь все это исправить. С уважением к Вам Виталий.
Добрый день. Передал показания счетчика за январь 5167.
За декабрь показания счетчика было 5096. Разница 71 куб. На Нефтегаз пришло что я использовал 142 куб. Показания передаю через сайт. Долгов за газ нет. Как теперь все это исправить. С уважением к Вам Виталий.
Добрий день Виталий.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Подавал данные за потребление газа в начале месяца. Показания приняты, но провели не верно. 377, вместо 347. Как решить этот вопрос? Нужно ли вызывать контролера?
Подавал данные за потребление газа в начале месяца. Показания приняты, но провели не верно. 377, вместо 347.
Как решить этот вопрос? Нужно ли вызывать контролера?
Добрий день Андрей.
Надайте фактичні показники лічильника у наступному місяці
Дякуємо за звернення.
Надайте фактичні показники лічильника у наступному місяці
Дякуємо за звернення.
Надайте фактичні показники лічильника у наступному місяці
Лина ор 44632 Херсон и 1328 Олешки. Почему на Нафтоназ передано задвоенные показатели за январь?
Лина ор 44632 Херсон и 1328 Олешки. Почему на Нафтоназ передано задвоенные показатели за январь?
Добрий день Лина.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Дякуємо за звернення.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів.
Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.