Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Юлия від 3581 написав 02.01.2021:
оплата "За розподіл природного газу" оплатили 2020-12-19 квитанчия номер0.0.1949868801.2 от2020-12-19 5,54 грн !!!
оплата "За розподіл природного газу" оплатили 2020-12-19 квитанчия номер0.0.1949868801.2 от2020-12-19 5,54 грн !!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Юлия.
Будь ласка утчніть ваше питання
Дякуємо за звернення.
Будь ласка утчніть ваше питання
Людмила від 350132572 Верхній Рогачик написав 02.01.2021:
змінила постачальника газу в звязку з чим змінився номер особового рахунку. Який номер особового рахунку треба вказувати при оплаті за розподіл газу?
змінила постачальника газу в звязку з чим змінився номер особового рахунку. Який номер особового рахунку треба вказувати при оплаті за розподіл газу?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Инна від 11694 Новая Каховка написав 02.01.2021:
Добрый день. В октябре были переданы завышеные показания 13550, на которые был сформирован Херсонрегионгазом счет 310грв и оплачен потребителем. 13 ноября контролером были сняты фактические показания 13311. В декабре был сформирован счет за ноябрь на показания 13354 с долгом 336,46грв. Посещение абонпункта ничего не решил.
Добрый день. В октябре были переданы завышеные показания 13550, на которые был сформирован Херсонрегионгазом счет 310грв и оплачен потребителем. 13 ноября контролером были сняты фактические показания 13311. В декабре был сформирован счет за ноябрь на показания 13354 с долгом 336,46грв. Посещение абонпункта ничего не решил.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Инна.
Ваші показники - 13410 прийняті
Дякуємо за звернення.
Ваші показники - 13410 прийняті
Сергій від 12109, Нова Каховка написав 02.01.2021:
На весні 2019, згідно моєї заяви, був відрізаний газовий котел. Обсяг використаного газу за останній рік 40 куб.метрів. Питання: чому я маю платити за розподіл 314 кубів.
На весні 2019, згідно моєї заяви, був відрізаний газовий котел. Обсяг використаного газу за останній рік 40 куб.метрів. Питання: чому я маю платити за розподіл 314 кубів.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергій.
Будь ласка уточніть чи є у вас відповідний акт, що саме в ньому зазначено
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть чи є у вас відповідний акт, що саме в ньому зазначено
Максим від 40119 написав 01.01.2021:
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста: 1) переоформление документов на нового владельца (после купли-продажи квартиры), в какие дни, какой кабинет, и где возможно это сделать? 2) Если там долг, то на какие счета необходимо внести оплату? На Херсонгаз? Заранее признателен за ответ.
Здравствуйте. Подскажите пожалуйста: 1) переоформление документов на нового владельца (после купли-продажи квартиры), в какие дни, какой кабинет, и где возможно это сделать? 2) Если там долг, то на какие счета необходимо внести оплату? На Херсонгаз? Заранее признателен за ответ.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Максим.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Наталия від 20-64372 написав 01.01.2021:
Доброго дня!!! Як передати відомості про спожитий газ у грудні 2020 Нафтогазу " Остання надія" та сплатити за газ ?! Показники лічильника "Херсонгазу "передала 01.01.21.Постачальника газу ще не обрала.
Доброго дня!!! Як передати відомості про спожитий газ у грудні 2020 Нафтогазу " Остання надія" та сплатити за газ ?! Показники лічильника "Херсонгазу "передала 01.01.21.Постачальника газу ще не обрала.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Ирина від 227977 Евтушенко Валентина Леонтьевна написав 31.12.2020:
Здравствуйте, в личном кабинете сделала сверку по платежам за транспортировку газа, оказался не зачислен один платёж на сумму 171 грн (оплата через терминал Ошадбанк), реквизиты указанные в квитанции проверила лицевой счёт указан правильно и реквизиты банка получателя тоже. Какой порядок сверки, подскажите пожалуйста.
Здравствуйте, в личном кабинете сделала сверку по платежам за транспортировку газа, оказался не зачислен один платёж на сумму 171 грн (оплата через терминал Ошадбанк), реквизиты указанные в квитанции проверила лицевой счёт указан правильно и реквизиты банка получателя тоже. Какой порядок сверки, подскажите пожалуйста.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Орлова Мария від 56095780 написав 30.12.2020:
Орлова Мария від 56095780 написав 23.12.2020: Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление??? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Орлова Мария. Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт Дякуємо за звернення. М. ХЕРСОН О/Р 56095780
Орлова Мария від 56095780 написав 23.12.2020: Добрый день! Как решить вопрос с неправильными показаниями счетчика в ЛК ( не жилая квартира и недавно был контролер. зафиксировал показания 205 м.куб) . ежемесячно я подаю те же показания. в этом месяце обнаружила. что их изменили на 230( без моего ведома). соответственно начислив долг. Мне что ежемесячно делать сверку и вызывать контролера в нежилую квартиру??? Подобную ситуацию я обнаружила и по другим адресам, кот я контролирую( показания переданные через личный кабинет не соответствуют тем. которые давал потребитель!!! Как такое возможно??? Приходить и стоять сутками под офисами нет возможности. к тому же один из потребителей- инвалид... Куда писать жалобу??? или Заявление??? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Орлова Мария. Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок та населений пункт Дякуємо за звернення. М. ХЕРСОН О/Р 56095780
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Орлова Мария.
Останні показники від вас отримано 02.10.20, В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Останні показники від вас отримано 02.10.20, В разі неотримання показників або після отримання показників 06 числа/до 01 числа - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Лариса від 203515 м.Херсон написав 30.12.2020:
До какого числа можно подать заявление на возврат переплаты за газ?
До какого числа можно подать заявление на возврат переплаты за газ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Лариса.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Алла від 4307 написав 30.12.2020:
Підкажіть, як змінити власника? Оформляти, але здається, не пройшло Які документи завантажити і куди
Підкажіть, як змінити власника? Оформляти, але здається, не пройшло Які документи завантажити і куди
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алла.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).