Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Людмила від 238429 написав 11.01.2021:
Доброго дня, сьогодні перебувала в абонентській службі по вул. Поповича, але аналогічна ситуація я думаю в усіх інших службах! Прошу звернути увагу на повну відсутність інформування осіб, які бажають отримати послуги абонентсьої служби, що призводить як до порушення прав споживачів, так і до порушення протиепідеміологічних норм, метою яких є протидія розповсюдження Ковід! Працівники абонентської служби допускають некоректне відношення до відвідувачів, при цьому не надаючи вичерпної та зрозумілої інформації... черга жодним чином не упорядковується, що дало б можливість зменшити кількість людей в ній...прошу вжити відповідниз заходів!!! Крім того прошу пояснити, яким чином врегулювати питання невірного відображення в особистому кабінету показань на листопад місяць 2020 року, що призвело до невірної передачі обсягу спожитого газу за грудень до Нового постачальника, а також до утворення переплати у Старого постачальника за листопад 2020 року...
Доброго дня, сьогодні перебувала в абонентській службі по вул. Поповича, але аналогічна ситуація я думаю в усіх інших службах! Прошу звернути увагу на повну відсутність інформування осіб, які бажають отримати послуги абонентсьої служби, що призводить як до порушення прав споживачів, так і до порушення протиепідеміологічних норм, метою яких є протидія розповсюдження Ковід! Працівники абонентської служби допускають некоректне відношення до відвідувачів, при цьому не надаючи вичерпної та зрозумілої інформації... черга жодним чином не упорядковується, що дало б можливість зменшити кількість людей в ній...прошу вжити відповідниз заходів!!! Крім того прошу пояснити, яким чином врегулювати питання невірного відображення в особистому кабінету показань на листопад місяць 2020 року, що призвело до невірної передачі обсягу спожитого газу за грудень до Нового постачальника, а також до утворення переплати у Старого постачальника за листопад 2020 року...
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Михайло від 208168, Камышаны написав 11.01.2021:
Добрый вечер, если счет оформлен на умершего человека и еще не переведен на наследника, как оформить нового поставщика?
Добрый вечер, если счет оформлен на умершего человека и еще не переведен на наследника, как оформить нового поставщика?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Михайло.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Любовь Викторовна від 022410 написав 11.01.2021:
Прошу Вас проверить мой лицевой счет за транспотировку газа т.к. cчет 022410 указан и за газ и за доставку. Оплачиваю в Приват24. И еще где на сайте можно проверить самостоятельно свои оплаты ? Жду Вашего положительного ответа.
Прошу Вас проверить мой лицевой счет за транспотировку газа т.к. cчет 022410 указан и за газ и за доставку. Оплачиваю в Приват24. И еще где на сайте можно проверить самостоятельно свои оплаты ? Жду Вашего положительного ответа.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь Викторовна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та повну адресу
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт та повну адресу
Інна від 51079097, Херсон написав 11.01.2021:
Вітаю. Я вводила в особстому кабінеті показники лічильника 180, а зараз бачу 200м куб. Я стільки не використовую, тільки 1 плита газова. Введіть, будь ласка правильні показники
Вітаю. Я вводила в особстому кабінеті показники лічильника 180, а зараз бачу 200м куб. Я стільки не використовую, тільки 1 плита газова. Введіть, будь ласка правильні показники
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Інна.
Показники 200 внесено вами через особистий кабінет - 02.01.20
Дякуємо за звернення.
Показники 200 внесено вами через особистий кабінет - 02.01.20
Владимир від 70001632 г.Таврійськ написав 11.01.2021:
Добрий вечір! Є особистий кабінет але я хочу отримувати квитанції розподіл паперову, я пенсіонер роздрукувати не можу куди звернеться
Добрий вечір! Є особистий кабінет але я хочу отримувати квитанції розподіл паперову, я пенсіонер роздрукувати не можу куди звернеться
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Для отримання паперової квитанції натисніть - Друкувати рахунок
Дякуємо за звернення.
Для отримання паперової квитанції натисніть - Друкувати рахунок
Валентина Херсон вул Червоного Хреста 27 від 203623 місто Херсон вул Червоного Хреста 27 написав 11.01.2021:
О/Р 203623 04.12.2020 оплочені 2 суммі за розподіл по 124,55 грн тобто по 2-м квітанціям за листопад 2020 та за грудень 2020 .На Вашому сайті помилково вказана заборгованість за груденью Прошу виправити помилку. Дякую.
О/Р 203623 04.12.2020 оплочені 2 суммі за розподіл по 124,55 грн тобто по 2-м квітанціям за листопад 2020 та за грудень 2020 .На Вашому сайті помилково вказана заборгованість за груденью Прошу виправити помилку. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валентина Херсон вул Червоного Хреста 27.
Оплата отримана, борг складає - 284,32 грн.
Дякуємо за звернення.
Оплата отримана, борг складає - 284,32 грн.
Валерий від 234956, с. Чернобаевка написав 11.01.2021:
Добрый день, подскажите как вызвать контролера, бо по телефону или в живой очереди это сделать Нереально !!!!!
Добрый день, подскажите как вызвать контролера, бо по телефону или в живой очереди это сделать Нереально !!!!!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Валерий.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окреме вікно для заповнення заявки.
Антонина від Нова каховка 30185 написав 11.01.2021:
Внесла показания счётчика за декабрь 5878, затем был обход 8 января 2021 года, показания 5939.теперь нафтогаз выставил оплату видимо по последним показаниям, а в кабинете отражён 5878.или исправьте в кабинете на 5939,или пусть пересчитают на показания 5878
Внесла показания счётчика за декабрь 5878, затем был обход 8 января 2021 года, показания 5939.теперь нафтогаз выставил оплату видимо по последним показаниям, а в кабинете отражён 5878.или исправьте в кабинете на 5939,или пусть пересчитают на показания 5878
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Антонина.
Останні отримані показники - 5939
Дякуємо за звернення.
Останні отримані показники - 5939
Котлюба Світлана Юрьївна від 231880, м.Херсон, сел.Інженерне написав 11.01.2021:
Чи можливо переоформити онлайн особовий рахунок на спадкоємця, взв*язку зі смертю власника особового рахунка
Чи можливо переоформити онлайн особовий рахунок на спадкоємця, взв*язку зі смертю власника особового рахунка
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Котлюба Світлана Юрьївна.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Світлана від 68264, м. Херсон написав 11.01.2021:
Доброго дня! У червні 2019 року придбали квартиру у новобудові. відповідно до заяви - приєднання від 10.09.2019 року присвоєно рахунок за № 68264. До цього часу газ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ взагалі. Станом на сьогодні за особистим рахунком існує борг в сумі 2725, 45 грн., а показники лічільника станом на 30.06.2020 складає 506 куб, що не відповідає дійсності. З моменту користування газом нами щомісячно здійснювалось внесення відповідних показників та оплата за них, і сьогодні обсяг складає 228 куб. Враховуючи викладене прошу надати інформацію про навну заборгованімть по особистому рахунку № 68264.
Доброго дня! У червні 2019 року придбали квартиру у новобудові. відповідно до заяви - приєднання від 10.09.2019 року присвоєно рахунок за № 68264. До цього часу газ НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ взагалі. Станом на сьогодні за особистим рахунком існує борг в сумі 2725, 45 грн., а показники лічільника станом на 30.06.2020 складає 506 куб, що не відповідає дійсності. З моменту користування газом нами щомісячно здійснювалось внесення відповідних показників та оплата за них, і сьогодні обсяг складає 228 куб. Враховуючи викладене прошу надати інформацію про навну заборгованімть по особистому рахунку № 68264.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Світлана.
З 06.10.19 по 06.01.21 жодних показників не надходило. З питань розрахунків у період до 01.12.2020 зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз.
Дякуємо за звернення.
З 06.10.19 по 06.01.21 жодних показників не надходило. З питань розрахунків у період до 01.12.2020 зверніться до ТОВ Херсонрегіонгаз.