Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Владимир від 203090 г.Херсон написав 28.12.2020:
я таких показаний не мог подать это ошибка я что спалил за месяц 2000 кубов я прошу вашего совета что делать в таких случаях
я таких показаний не мог подать это ошибка я что спалил за месяц 2000 кубов я прошу вашего совета что делать в таких случаях
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Показники надані вами через особистий кабінет 02.12.20. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Показники надані вами через особистий кабінет 02.12.20. Вам необхідно викликати контролера Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Олександр від 10080610 написав 28.12.2020:
Олександр від 10080610 написав 28.12.2020: Здравствуйте,при укладании договора не подтверждается eic код,щет 10080610 код 56XM35T100806104,проверьте правильность пожалуйста,или подскажите где его можно проверить?г.Херсон
Олександр від 10080610 написав 28.12.2020: Здравствуйте,при укладании договора не подтверждается eic код,щет 10080610 код 56XM35T100806104,проверьте правильность пожалуйста,или подскажите где его можно проверить?г.Херсон
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Владимир від 203090 г.Херсон написав 28.12.2020:
1 декабря как обычно делаю передал показания счетчика а именно 14217. 15 числа собрался платить за газ, у меня пенсия приходит 14 числа, и с удивлением увидел что вместо 14217 у меня стоит 16071. Кстати за октябрь у меня было 14071. И что мне теперь прошу Вашего совета.
1 декабря как обычно делаю передал показания счетчика а именно 14217. 15 числа собрался платить за газ, у меня пенсия приходит 14 числа, и с удивлением увидел что вместо 14217 у меня стоит 16071. Кстати за октябрь у меня было 14071. И что мне теперь прошу Вашего совета.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
01.12.20 через сайт ви надали показники 16071
Дякуємо за звернення.
01.12.20 через сайт ви надали показники 16071
Ольга від 6703 написав 28.12.2020:
на даний момент відбувається процедура зміни постачальника (пакет документів надіслано в Нафтогаз. Документи - в стадії розгляду). Питання: 1. Кому передавати показання лічильника, 2.яка організація виставлятиме рахунок за грудень . за якими реквізитами сплачувати рахунок за грудень 2020р.
на даний момент відбувається процедура зміни постачальника (пакет документів надіслано в Нафтогаз. Документи - в стадії розгляду). Питання: 1. Кому передавати показання лічильника, 2.яка організація виставлятиме рахунок за грудень . за якими реквізитами сплачувати рахунок за грудень 2020р.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. Рахунки за постачання виставляє ваш новий постачальник
Дякуємо за звернення.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. Рахунки за постачання виставляє ваш новий постачальник
Р від 3864 написав 28.12.2020:
Добрий день Игорь. Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Если владелец не находится на месте, возможно ли переоформить договор по доверенности от владельца?
Добрий день Игорь. Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). Если владелец не находится на месте, возможно ли переоформить договор по доверенности от владельца?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Р.
Так, можливо
Дякуємо за звернення.
Так, можливо
Олександр від 10080610 написав 28.12.2020:
Здравствуйте,при укладании договора не подтверждается eic код,щет 10080610 код 56XM35T100806104,проверьте правильность пожалуйста,или подскажите где его можно проверить?
Здравствуйте,при укладании договора не подтверждается eic код,щет 10080610 код 56XM35T100806104,проверьте правильность пожалуйста,или подскажите где его можно проверить?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олександр.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Вадим від О/Р 229462 г.Херсон написав 28.12.2020:
Добрый день.Мы перешли в "Нафтогаз" с18 декабря 2020.Как и кому передать показания счётчиков до 18 декабря 2020 ,как произвести оплату в ХерсонГаз или уже Нафтогаз?Как организовать этот переходной процесс?т.к. переход был 18 декабря?Как производить оплату до 18 декабря и после ?Нигде нет информации.
Добрый день.Мы перешли в "Нафтогаз" с18 декабря 2020.Как и кому передать показания счётчиков до 18 декабря 2020 ,как произвести оплату в ХерсонГаз или уже Нафтогаз?Как организовать этот переходной процесс?т.к. переход был 18 декабря?Как производить оплату до 18 декабря и после ?Нигде нет информации.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Вадим.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Наталя від 234833 написав 28.12.2020:
Добрый день, хотела узнать- Списывается переплата автоматически, если вычесть ее из суммы теперешней оплаты за использованный газ ? Или нужно вызывать контролера? И ещё вопрос - Как дозвониться и вызвать контролера, если телефон не отвечает и говорит о беспрерывной перегрузке направления?
Добрый день, хотела узнать- Списывается переплата автоматически, если вычесть ее из суммы теперешней оплаты за использованный газ ? Или нужно вызывать контролера? И ещё вопрос - Как дозвониться и вызвать контролера, если телефон не отвечает и говорит о беспрерывной перегрузке направления?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталя.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Алина від 12211 написав 28.12.2020:
Херсонська обл. Каховський р-н.
Херсонська обл. Каховський р-н.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Алина.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Дякуємо за звернення.
Для повторного листування, будь ласка, зберігайте усю історію повідомлень
Олена від 21684 м. Херсон написав 28.12.2020:
22.12.2020р. звернулась до сервісного центру на тел. 0503185242 з приводу виклику спеціаліста для підключення нової плити. Оператор пояснила, що небохідно подати онлайн-заявку, яку опрацюють після 16-00 год. і зателефонують . 23.12.2020р. мною була оформлена онлайн-заявка 0 13-17год. Станом на 8-00год. 28.12.2020р. нам так і не зателефонували представники Херсонгазу. Вищевказаний телефон весь ранок не на звязку. Дозвонилась на міський телефон, де оператор сказала, що зараз опрацює мою заявку і надішле рахунок. Рахунок надіслали, він оплачений. Я знову зателефонувала оператору, повідомити, що рахунок оплачений і дізнатись, коли прийде майстер. На що я отримала відповідь, що ніякий майстер не прийде, доки не зайде на рахунок оплата -, а це ще 2-3 дні. Скажіть, чому заявка не була оброблена своєчасно, як і вказано на сайті - в день подачі після 16-00 год, і чому одразу не було виставлено рахунок і не було попереджено нас про те, що майстер приходить лише після надходження оплати на рахунок Херсонгазу. І хотілось би побачити підстави, на яких виставлено рахунок в 408грн. за підключення нової плити замість старої?
22.12.2020р. звернулась до сервісного центру на тел. 0503185242 з приводу виклику спеціаліста для підключення нової плити. Оператор пояснила, що небохідно подати онлайн-заявку, яку опрацюють після 16-00 год. і зателефонують . 23.12.2020р. мною була оформлена онлайн-заявка 0 13-17год. Станом на 8-00год. 28.12.2020р. нам так і не зателефонували представники Херсонгазу. Вищевказаний телефон весь ранок не на звязку. Дозвонилась на міський телефон, де оператор сказала, що зараз опрацює мою заявку і надішле рахунок. Рахунок надіслали, він оплачений. Я знову зателефонувала оператору, повідомити, що рахунок оплачений і дізнатись, коли прийде майстер. На що я отримала відповідь, що ніякий майстер не прийде, доки не зайде на рахунок оплата -, а це ще 2-3 дні. Скажіть, чому заявка не була оброблена своєчасно, як і вказано на сайті - в день подачі після 16-00 год, і чому одразу не було виставлено рахунок і не було попереджено нас про те, що майстер приходить лише після надходження оплати на рахунок Херсонгазу. І хотілось би побачити підстави, на яких виставлено рахунок в 408грн. за підключення нової плити замість старої?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олена.
Роботи виконуються пілся отримання оплати - стандартна процедура. Якщо вас цікавить рахунок - зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62 або 63
Дякуємо за звернення.
Роботи виконуються пілся отримання оплати - стандартна процедура. Якщо вас цікавить рахунок - зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз - 35-47-62 або 63