Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Сергей від 221268 написав 24.12.2020:
Ежемесячно передавал показания и платил согласно тарифу за использованный газ через Приват 24 . В ноябре 2020 года мне выставили задолженность за три предыдущих месяца, а оплата производилась ежемесячно. Как решить данную проблему?
Ежемесячно передавал показания и платил согласно тарифу за использованный газ через Приват 24 . В ноябре 2020 года мне выставили задолженность за три предыдущих месяца, а оплата производилась ежемесячно. Как решить данную проблему?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Виктория від 221424, г. Херсон написав 24.12.2020:
Спасибо за ответ. Тогда подскажите, как мне заключить договор с новым поставщиком газа, если требуется согласие второго собственника, имеющего отдельное от меня включение в доме, свой лицевой счет и прибор учета?
Спасибо за ответ. Тогда подскажите, как мне заключить договор с новым поставщиком газа, если требуется согласие второго собственника, имеющего отдельное от меня включение в доме, свой лицевой счет и прибор учета?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Михаил від 8767, Новая Каховка написав 24.12.2020:
6 октября 2020 наш счетчик сняли на поверку. На стояк поставлена заглушка. Более месяца счетчик был в Херсоне, а теперь, более месяца его не подключают хотя он проверен и в Н. Каховке. (работник Ирина кабинет №3 дважды обещала прислать слесаря в среду. Две среды, а воз и нынче там Долгов у нас нет и не было никогда, но счетчика все нет, газа нет...а за доставку плати, в горгаз ходи, на колени пади? Если не по нашей вине нет возможности пользоваться системой и газом, почему нам начисляют оплату? И кодга же, пятиминутное дело будет решено? Спасибо за ответ
6 октября 2020 наш счетчик сняли на поверку. На стояк поставлена заглушка. Более месяца счетчик был в Херсоне, а теперь, более месяца его не подключают хотя он проверен и в Н. Каховке. (работник Ирина кабинет №3 дважды обещала прислать слесаря в среду. Две среды, а воз и нынче там Долгов у нас нет и не было никогда, но счетчика все нет, газа нет...а за доставку плати, в горгаз ходи, на колени пади? Если не по нашей вине нет возможности пользоваться системой и газом, почему нам начисляют оплату? И кодга же, пятиминутное дело будет решено? Спасибо за ответ
Виктория від 221424, г. Херсон написав 24.12.2020:
Добрый день! Подскажите, где получить документ, который подтверждает наличие двух EIC-кодов на одном адресе (на одном доме). Дом один, собственников - 2, у каждого свой лицевой счет. Документ необходимо предоставить поставщику газа для заключения договора. Спасибо!
Добрый день! Подскажите, где получить документ, который подтверждает наличие двух EIC-кодов на одном адресе (на одном доме). Дом один, собственников - 2, у каждого свой лицевой счет. Документ необходимо предоставить поставщику газа для заключения договора. Спасибо!
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Виктория.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Сергей від Херсон написав 24.12.2020:
Все время ежемесячно провожу регулярные платежи через Приват 24. В ноябре 2020 мне выставили задолженность об неуплате с августа 2020, что не соответствует действительности. Прошу разобраться.
Все время ежемесячно провожу регулярные платежи через Приват 24. В ноябре 2020 мне выставили задолженность об неуплате с августа 2020, что не соответствует действительности. Прошу разобраться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
На показники 18818 борг 421,60 грн
Дякуємо за звернення.
На показники 18818 борг 421,60 грн
Андрій від 11990 написав 24.12.2020:
Я правильно зрозумів оплачувати за розподіл газу треба по старому о/р, а за спожитий - по новому, що надав Нафтогаз?
Я правильно зрозумів оплачувати за розподіл газу треба по старому о/р, а за спожитий - по новому, що надав Нафтогаз?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Так, все вірно.
Дякуємо за звернення.
Так, все вірно.
Андрій від 11990 написав 24.12.2020:
Доброго дня! 23.12.2020 року я підключений до ГК “Нафтогаз України”. Чи потрібно у кабінеті "Херсонгазу" видаляти старий особовий рахунок та додавати новий для передачі показників і коли? Чи це буде автоматично?
Доброго дня! 23.12.2020 року я підключений до ГК “Нафтогаз України”. Чи потрібно у кабінеті "Херсонгазу" видаляти старий особовий рахунок та додавати новий для передачі показників і коли? Чи це буде автоматично?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Андрій.
Як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними.
Владимир Петрович від 46955, Херсон написав 24.12.2020:
Добрый день, Вопрос следующем, 2 ноября 2020 года были внесены показания газового счётчика за ноябрь и выполнена оплата за ноябрь в полном размере 3 ноября соответственно через ПриватБанк, квитанция имеется. Показания счётчика 16080(октябрь)-16143 (ноябрь) согласно квитанции оплаты. 21 декабря обнаружили в личном кабинете долг и совершенно другие показания счётчика, которые на сегодняшний день совершенно завышены. Почему возникли такие изменения в показаниях? Как исправить?Обратились в Херсонрегионгаз для выяснения ситуации 22 декабря , там сказали что внесли изменения показаний счётчика согласно нашей предоставленной квитанции от 3 декабря 2020г. На сегодняшний день , никаких изменений корректировки в показаниях нет , прошу учесть квитанцию за ноябрь месяц с реальными показаниями и оплатой, завышенные показания исправить.спасибо.
Добрый день, Вопрос следующем, 2 ноября 2020 года были внесены показания газового счётчика за ноябрь и выполнена оплата за ноябрь в полном размере 3 ноября соответственно через ПриватБанк, квитанция имеется. Показания счётчика 16080(октябрь)-16143 (ноябрь) согласно квитанции оплаты. 21 декабря обнаружили в личном кабинете долг и совершенно другие показания счётчика, которые на сегодняшний день совершенно завышены. Почему возникли такие изменения в показаниях? Как исправить?Обратились в Херсонрегионгаз для выяснения ситуации 22 декабря , там сказали что внесли изменения показаний счётчика согласно нашей предоставленной квитанции от 3 декабря 2020г. На сегодняшний день , никаких изменений корректировки в показаниях нет , прошу учесть квитанцию за ноябрь месяц с реальными показаниями и оплатой, завышенные показания исправить.спасибо.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир Петрович.
Показники з 46955 квитанції зафіксовано, зміни будуть внесені.
Дякуємо за звернення.
Показники з 46955 квитанції зафіксовано, зміни будуть внесені.
Олег від 12745 м. Каховка написав 24.12.2020:
У меня сменился поставщик природного газа, новый поставщик просит передать вам текущие показания, на сайте вы их принимаете только в начале месяца, на номера абонентской службы невозможно дозвониться вообще.
У меня сменился поставщик природного газа, новый поставщик просит передать вам текущие показания, на сайте вы их принимаете только в начале месяца, на номера абонентской службы невозможно дозвониться вообще.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Олег.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними.
Николай від 56813 написав 24.12.2020:
У меня не правильно опломбирован счётчик, прошу сделать перепломбировку.
У меня не правильно опломбирован счётчик, прошу сделать перепломбировку.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Николай.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника
Дякуємо за звернення.
Будь ласка надішліть на адресу PresSecr@gaz.kherson.ua фото лічильника