Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Анна від 44555 написав 08.01.2021:
Добрый день! Что делать если ваши показатели счётчика не совпадают с моими показателями(гораздо больше, чем на моём счётчике)? Я уехала на заработки, дома не бываю. В конце прошлого года я уплатила долг 10000 гривен, но не обратила внимание, что показали не мои (эта сумма выросла из неоткуда). К тому же я не знала, нужно было выносить каждый месяц показатели здесь на сайте. В общем я не знаю что теперь делать. Деньги оплачены, но мне опять насчитали какой-то долг в этом месяце, хотя показали остались на уровне 1195,710~приблизительно, но точно не больше. Что делать? Вернуться домой я сейчас не могу, чтобы вы проверили показатели счётчика.
Добрый день! Что делать если ваши показатели счётчика не совпадают с моими показателями(гораздо больше, чем на моём счётчике)? Я уехала на заработки, дома не бываю. В конце прошлого года я уплатила долг 10000 гривен, но не обратила внимание, что показали не мои (эта сумма выросла из неоткуда). К тому же я не знала, нужно было выносить каждый месяц показатели здесь на сайте. В общем я не знаю что теперь делать. Деньги оплачены, но мне опять насчитали какой-то долг в этом месяце, хотя показали остались на уровне 1195,710~приблизительно, но точно не больше. Что делать? Вернуться домой я сейчас не могу, чтобы вы проверили показатели счётчика.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Любовь від 14146 чорнянка написав 08.01.2021:
У меня адрес переулок Первомайский а не улица прошу вас произвести исправление
У меня адрес переулок Первомайский а не улица прошу вас произвести исправление
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь.
Ви пілписали заяву- приєднання на ардресу - вулиця. Якщо ваші дані змінилися, надайте до найближчого абонпункту відповідні документи
Дякуємо за звернення.
Ви пілписали заяву- приєднання на ардресу - вулиця. Якщо ваші дані змінилися, надайте до найближчого абонпункту відповідні документи
Анна від 210282, Херсон написав 08.01.2021:
При внесении 3,01 показаний счетчика, была допущена ошибка, исправьте ,пожалуйста, с 34185 на 34785
При внесении 3,01 показаний счетчика, была допущена ошибка, исправьте ,пожалуйста, с 34185 на 34785
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анна.
Показники не можуть бути змінені після 5 числа. Надайте вірні показники з 01 по 05.02.21
Дякуємо за звернення.
Показники не можуть бути змінені після 5 числа. Надайте вірні показники з 01 по 05.02.21
Сергей від 22000088 написав 07.01.2021:
Передавал показания на конец месяца 12773, пришла контролер 05.01.2021 сняла новые показания 12808. Теперь в кабинете были 12773, стали новые. Какие показания пройдут для оплаты?
Передавал показания на конец месяца 12773, пришла контролер 05.01.2021 сняла новые показания 12808. Теперь в кабинете были 12773, стали новые. Какие показания пройдут для оплаты?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Показники, зняті контролером
Дякуємо за звернення.
Показники, зняті контролером
Оксана від 222037 Херсон написав 07.01.2021:
04.01.2021 р. заплатила за розподіл газу через ощадбанк 771.90 грн. кв.№ 23. В особистому каб. борг не скасовано. Всі реквізити правильні. Прошу зарахувати.
04.01.2021 р. заплатила за розподіл газу через ощадбанк 771.90 грн. кв.№ 23. В особистому каб. борг не скасовано. Всі реквізити правильні. Прошу зарахувати.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Тетяна від 449 написав 07.01.2021:
У меня есть несколько знакомых, которые по разным причинам не смогут переоформить поставщика газа до 1 .02 2021 года. На каких условиях они смогут пользоваться газом после 1.02 2021 года?
У меня есть несколько знакомых, которые по разным причинам не смогут переоформить поставщика газа до 1 .02 2021 года. На каких условиях они смогут пользоваться газом после 1.02 2021 года?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Христина від 68184 написав 06.01.2021:
Добрый день, код eic ,который указан в моем договоре не правильный, не могу подать заявку в Нафтогаз . В личном кабинете лицевой счёт также не подтягивается. Хотя информация по переплате и задолженности на сайте видна. Как быть? Подключены с 2017 года.
Добрый день, код eic ,который указан в моем договоре не правильный, не могу подать заявку в Нафтогаз . В личном кабинете лицевой счёт также не подтягивается. Хотя информация по переплате и задолженности на сайте видна. Как быть? Подключены с 2017 года.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Христина.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас не має ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор або відповідальна особа роздрукує його вам.
Савина Анна від 27419 Херсон написав 06.01.2021:
Здравствуйте? 30 декабря была произведена оплата задолженности по газу за ноябрь месяц , но в личном кабинете все так же висит долг и нет ведомостей о произведении оплаты. А также подскажите как теперь производить оплату за декабрь новому поставщику и куда вносить показания ?
Здравствуйте? 30 декабря была произведена оплата задолженности по газу за ноябрь месяц , но в личном кабинете все так же висит долг и нет ведомостей о произведении оплаты. А также подскажите как теперь производить оплату за декабрь новому поставщику и куда вносить показания ?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Савина Анна.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку для оплати за розподіл (транспортування) газу — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку на 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Наталія від 350223067, Херсон написав 06.01.2021:
Щойно отримала особовий рахунок, зареєструвалася в кабінеті Нафтогазу, в Херсонгазі такого рахунку ще немає. Тож показники лічільника знято 31 грудня 2020 о 21 годині, змоги внести їх бодай яким способом до сьогодня не мала і сьогодня не маю. Люди не винні у вашіх розбірках. Тож із Різдвом Хрестовим і мої показники на 31.12.2020 становлять 4760м.куб. Прийміть до уваги, будь ласка!
Щойно отримала особовий рахунок, зареєструвалася в кабінеті Нафтогазу, в Херсонгазі такого рахунку ще немає. Тож показники лічільника знято 31 грудня 2020 о 21 годині, змоги внести їх бодай яким способом до сьогодня не мала і сьогодня не маю. Люди не винні у вашіх розбірках. Тож із Різдвом Хрестовим і мої показники на 31.12.2020 становлять 4760м.куб. Прийміть до уваги, будь ласка!
Татьяна від 12834, Новая Каховка написав 06.01.2021:
добрый день. сегодня на сайте в личном кабинете обнаружила, что появилась новая кнопка "використання газу". открыла. а там непонятное: мои показания стоят 168 и 119, то есть разница за декабрь составляет по счетчику 151 метр куб. А написано, что спожитий обсяг 200 метров кубических. Как это понять? Почему приписали лишних почти 50 кубов? Как это исправлять?
добрый день. сегодня на сайте в личном кабинете обнаружила, что появилась новая кнопка "використання газу". открыла. а там непонятное: мои показания стоят 168 и 119, то есть разница за декабрь составляет по счетчику 151 метр куб. А написано, что спожитий обсяг 200 метров кубических. Как это понять? Почему приписали лишних почти 50 кубов? Как это исправлять?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Татьяна.
01.01.2021 319 м куб - 01.12.2020 168 м куб = 151 м куб
Дякуємо за звернення.
01.01.2021 319 м куб - 01.12.2020 168 м куб = 151 м куб