Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5715 записів
Тетяна від 4-8019 Великоолександрівський район смт Кар'єрне написав 14.02.2021
У нас, коли ходив контролер записав завищенні показники .Велике прохання відреагувати ,щоб контролер прийшов ще раз і зняв показники та зробили перерахунок.Чекаю відповіді.
У нас, коли ходив контролер записав завищенні показники .Велике прохання відреагувати ,щоб контролер прийшов ще раз і зняв показники та зробили перерахунок.Чекаю відповіді.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка очікуйте на виїзд спеціалістів
Будь ласка очікуйте на виїзд спеціалістів... Згорнути
Сергей від 11336 написав 14.02.2021
Ваши тарифы на доставку завышены и я как потребитель заявляю ваша компания не честная. Подаю жалобу в СБУ.
Ваши тарифы на доставку завышены и я как потребитель заявляю ваша компания не честная. Подаю жалобу в СБУ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Будь ласка, уточніть Ваше питання... Згорнути
Виктор від 350031587 Корсунка написав 14.02.2021
Я инвалид ликвидатор государство мне оплачивает за газ.А вам с какого боку я обязан платить того чего нет.
Я инвалид ликвидатор государство мне оплачивает за газ.А вам с какого боку я обязан платить того чего нет.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка, уточніть Ваше питання
Будь ласка, уточніть Ваше питання... Згорнути
Юлия від 232092 написав 13.02.2021
Добрый день! Как вернуть переплату в размере 1084 грн.? Ваши телефоны для галочки, никто трубку не берет???? Верните деньги!!!
Добрый день! Как вернуть переплату в размере 1084 грн.? Ваши телефоны для галочки, никто трубку не берет???? Верните деньги!!!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020 (або ви були неуважні та сплатили за постачання у грудні/січні ), будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ На вказаному сайті (розділ новини) міститься інструкція щодо процедури повернення зайво сплачених коштів. Перевести ці кошти на іншого постачальника або як плату за розподіл - неможливо.... Згорнути
Тамила від 6-2388 написав 13.02.2021
Здравствуйте! Пожалуйста внесите корректные показания за январь на сайт Нафтогаза. Последние показания 28218.
Здравствуйте! Пожалуйста внесите корректные показания за январь на сайт Нафтогаза. Последние показания 28218.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники 28218 прийняті та надані до постачальника
Ваші показники 28218 прийняті та надані до постачальника... Згорнути
Нина від 20738 написав 12.02.2021
Выше я писала о сорванной пломбе завода изготовителя . Перед Новым Годом была проверка контролёром,все было в норме ,пломбы на месте.29 января опять проверка ,но хозяин дома вместе с контролёром к счётчику не подходил и дей ствий его не видел.Контролер позвал и сказал ,что нет охоронной пломбы завода изготовителя ,все остальные пломбы впорядке.Другой работник херсонгаза заменил счётчик,а наш забрал на экспертизу в херсонгаз.Он на месте осмотрел счётчик и по телефону другому работнику сообщил ,а также и хозяину дома,что никаких действий ,то есть отвёртка в шуруп не вставлялась,вмешательства не было ,все остальные пломбы в норме .11 февраля муж был на экспертизе,но то как проводилась эта экспертиза был в шоке.Эксперт выкрутил шуруп при этом сильно его дёрнул и начал там скребать ножом и все.Посмотрел просто на показания,что они отличаются,так как октябрь и до 20 где-то наября мы отапливали газом ,а потом уже перешли на дрова, така как наш котел не набирает температуру и платить за холод не хотим ,при этом у нас маленький ребенок.Мы топим так каждую зиму и это можно проверить.Эксперт с Херсона нас теперь направил на комиссию в Цюрупинск,пусть мол они сами решают.Если бы это пломба выпала то она бы лежала на земле ,а так ее нет.Я уверенна ,что сорвал ее контролёр ,так как за то ,что они находят нарушения им платят премии .И это уже не один случай так как в селе люди более тесно общаются и слухи ходят .Я не знаю как это доказать ,что нашей вины в этом нет.Неужели нет действительно точной и правдивой экспертизы где можно проверить счётчик?! Что делать в такой ситуации,я просто хочу справедливости и наказать виновника.Сколько людей страдает от таких неправомерных действий контролёров .Что можно сделать и где добиться правды ? Цюрупинский район ,село Виноградово
Выше я писала о сорванной пломбе завода изготовителя . Перед Новым Годом была проверка контролёром,все было в норме ,пломбы на месте.29 января опять проверка ,но хозяин дома вместе с контролёром к счётчику не подходил и дей ствий его не видел.Контролер позвал и сказал ,что нет охоронной пломбы завода изготовителя ,все остальные пломбы впорядке.Другой работник херсонгаза заменил счётчик,а наш забрал на экспертизу в херсонгаз.Он на месте осмотрел счётчик и по телефону другому работнику сообщил ,а также и хозяину дома,что никаких действий ,то есть отвёртка в шуруп не вставлялась,вмешательства не было ,все остальные пломбы в норме .11 февраля муж был на экспертизе,но то как проводилась эта экспертиза был в шоке.Эксперт выкрутил шуруп при этом сильно его дёрнул и начал там скребать ножом и все.Посмотрел просто на показания,что они отличаются,так как октябрь и до 20 где-то наября мы отапливали газом ,а потом уже перешли на дрова, така как наш котел не набирает температуру и платить за холод не хотим ,при этом у нас маленький ребенок.Мы топим так каждую зиму и это можно проверить.Эксперт с Херсона нас теперь направил на комиссию в Цюрупинск,пусть мол они сами решают.Если бы это пломба выпала то она бы лежала на земле ,а так ее нет.Я уверенна ,что сорвал ее контролёр ,так как за то ,что они находят нарушения им платят премии .И это уже не один случай так как в селе люди более тесно общаются и слухи ходят .Я не знаю как это доказать ,что нашей вины в этом нет.Неужели нет действительно точной и правдивой экспертизы где можно проверить счётчик?! Что делать в такой ситуации,я просто хочу справедливости и наказать виновника.Сколько людей страдает от таких неправомерных действий контролёров .Что можно сделать и где добиться правды ? Цюрупинский район ,село Виноградово... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 або Secretary@gaz.kherson.ua.
Ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 або Secretary@gaz.kherson.ua.... Згорнути
Михайло від 20523, м.Херсон. 56XM35T00020523Q написав 12.02.2021
на початку місяця я зареєстрував 7 кубів використаного газу (704-711) на вашому сайті без реєстрації, а ви передали в Нафтогаз 12 кубів. Скажіть, які я буду тепер подавати показники у березні, якщо ви їх так завищили.
на початку місяця я зареєстрував 7 кубів використаного газу (704-711) на вашому сайті без реєстрації, а ви передали в Нафтогаз 12 кубів. Скажіть, які я буду тепер подавати показники у березні, якщо ви їх так завищили.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані.
Просимо прийняти до уваги, що листи з необ'єктивними судженнями, безпідставними образами, хамським ставленням, погрозами на рахунок підприємства, чи працівників надалі не розглядатимуться. Ми працюємо, для того, щоб допомагати вам, поважайте нашу роботу, як ми поважаємо вас, шановний споживач. В разі таких повторних суджень, ви будете заблоковані.... Згорнути
Михайло від 45840, м.Херсон. 56XM35T00045840E написав 12.02.2021
за січень 2021 року я вніс показник використаного газу 1 куб (1604-1605) у кабінеті без реєстрації. Мені Нафтогаз чомусь видав, що я використав 8 кубів газу (ви ж їм дали такий показник). Чому накинули скільки кубів? Які я буду давати показники у кінці місяця, якщо вони у мене на стільки завищені вами. У вас тактика наживання, потім доказуй що ти не ідіот. Я з вами вже мав такі відносини 10 років тому через суди, які доказали що ви хапуги.
за січень 2021 року я вніс показник використаного газу 1 куб (1604-1605) у кабінеті без реєстрації. Мені Нафтогаз чомусь видав, що я використав 8 кубів газу (ви ж їм дали такий показник). Чому накинули скільки кубів? Які я буду давати показники у кінці місяця, якщо вони у мене на стільки завищені вами. У вас тактика наживання, потім доказуй що ти не ідіот. Я з вами вже мав такі відносини 10 років тому через суди, які доказали що ви хапуги.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваші показники на 01.02.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця
Ваші показники на 01.02.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. Отримані фактичні показники або планове споживання буде надано 07 числа до вашого постачальника. На сьогодні можливості коригувати показники немає. Внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число наступного місяця... Згорнути
Іван від Херсон написав 12.02.2021
Іван від Херсон написав 11.02.2021: Добрий день.Різниця фактичних показників лічильника з вашими 69 куб. В кабинеті за січень ввів фактичні.Викликав контролера 08.02.2021,але виконання заявки 18.03.2021!??За два місяці різниця ще виросте? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Іван. Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз Дякуємо за звернення Особливий рахунок в Нафтогазі - 350162594, попередній - 30996
Іван від Херсон написав 11.02.2021: Добрий день.Різниця фактичних показників лічильника з вашими 69 куб. В кабинеті за січень ввів фактичні.Викликав контролера 08.02.2021,але виконання заявки 18.03.2021!??За два місяці різниця ще виросте? Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз Добрий день Іван. Будь ласка уточніть ваш особовий рахунок в АТ Херсонгаз Дякуємо за звернення Особливий рахунок в Нафтогазі - 350162594, попередній - 30996... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
04.02.21 ви надали показники 2230, вони надані до постачальника До цього ви жодного разу не надали показники вам обраховувалося планове споживання
04.02.21 ви надали показники 2230, вони надані до постачальника До цього ви жодного разу не надали показники вам обраховувалося планове споживання... Згорнути
Спілок Ольга Тимофіївна від 3207 Херсон написав 12.02.2021
Добрый день. Вами были некорректно переданы показания в компанию нафтогаз. По О/р 3207 последние показания были 445 оплачено за 12 м куб. И по моему о-р к тому же переплата 383,44 грн. Просьба передать для перерасчета верные данные за декабрь 2020г. И как быть с переплатой, будет ли она возвращена?
Добрый день. Вами были некорректно переданы показания в компанию нафтогаз. По О/р 3207 последние показания были 445 оплачено за 12 м куб. И по моему о-р к тому же переплата 383,44 грн. Просьба передать для перерасчета верные данные за декабрь 2020г. И как быть с переплатой, будет ли она возвращена?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ви надали показники за січень 454 та підтвердили їх у вашогопостачальника. До 01.02.21 ви жодного разу не надали показники,у вас розраховано планове споживання.
Ви надали показники за січень 454 та підтвердили їх у вашогопостачальника. До 01.02.21 ви жодного разу не надали показники,у вас розраховано планове споживання.... Згорнути