Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5659 записів
Василь від 5231 Олешки написав 10.02.2021
За січень спожито 184 куб.м, а в Нафтогазі виставлено 319. Звертався до них на гарячу лінію, направляють вияснять питання до вас. Розберіться, будь ласка.
За січень спожито 184 куб.м, а в Нафтогазі виставлено 319. Звертався до них на гарячу лінію, направляють вияснять питання до вас. Розберіться, будь ласка.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Микола від 350201276 написав 10.02.2021
Підключений до Нафтогаз України. Поясніть кому слід передавати показники лічильника? 1-го лютого передав через сайт і в Нафтогаз і в Херсонгаз. Нахахували в два рази більше. Що тепер робити?
Підключений до Нафтогаз України. Поясніть кому слід передавати показники лічильника? 1-го лютого передав через сайт і в Нафтогаз і в Херсонгаз. Нахахували в два рази більше. Що тепер робити?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Олександр від 5364, Козацьке написав 10.02.2021
Привіт! Виправте будь ласка неправильно передані дані споживання моєму постачальнику. Замість 20 кубів ви передали 40. Дякую.
Привіт! Виправте будь ласка неправильно передані дані споживання моєму постачальнику. Замість 20 кубів ви передали 40. Дякую.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Людмила від 28403 Херсон написав 10.02.2021
Добрый день. Почему по моему счету были переданы неправильные показания в "Нефтегаз" за январь : вместо 140 куб.м. 19 куб.м? В колцентр дозвониться невозможно.
Добрый день. Почему по моему счету были переданы неправильные показания в "Нефтегаз" за январь : вместо 140 куб.м. 19 куб.м? В колцентр дозвониться невозможно.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
З 01.12.20 ви не надаєте показники ліичльника Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.
З 01.12.20 ви не надаєте показники ліичльника Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. У соціальній мережі Фейсбук. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються.... Згорнути
Анастасія від 12567, Херсон написав 10.02.2021
Доброго дня! На 01/01/2021 були передані показники лічильника 1387; на 01/02/2021 було надано показники 1402. Об'єм спожитого газу має бути 15 куб.м. На нового постачальника газу був переданий об'єм 30 куб.м. Допоможіть, будь ласка, розібратися. Завчасно дякую!
Доброго дня! На 01/01/2021 були передані показники лічильника 1387; на 01/02/2021 було надано показники 1402. Об'єм спожитого газу має бути 15 куб.м. На нового постачальника газу був переданий об'єм 30 куб.м. Допоможіть, будь ласка, розібратися. Завчасно дякую!... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Олександр від 205904 написав 10.02.2021
В платежке Нафтогаза за Январь указан обьем использованого газа 336 куб.м. В реальности использовано 169 куб.м. что отмечено в личном кабинете Херсонгаз. На мой вопрос почему такая разница в показаниях ответили что такие показания передал оператор ГРМ.
В платежке Нафтогаза за Январь указан обьем использованого газа 336 куб.м. В реальности использовано 169 куб.м. что отмечено в личном кабинете Херсонгаз. На мой вопрос почему такая разница в показаниях ответили что такие показания передал оператор ГРМ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Старюченко Анатолій від 219785 Херсон написав 10.02.2021
Передані вам показники лічильника: листопад 28040; Грудень 28090; січень 28140. Тобто за січень 50 куб. м, а нафтогаз виставив рахунок за 100 куб.м. Будь ласка виправте цю помилку
Передані вам показники лічильника: листопад 28040; Грудень 28090; січень 28140. Тобто за січень 50 куб. м, а нафтогаз виставив рахунок за 100 куб.м. Будь ласка виправте цю помилку... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Татьяна від 201143 написав 10.02.2021
Здравствуйте, за январь 2021 года я использовала 224 куба газа, а счёт в нафтогазе за 448 кубов. Почему такое расхождение в показателях? Спасибо за ответ.
Здравствуйте, за январь 2021 года я использовала 224 куба газа, а счёт в нафтогазе за 448 кубов. Почему такое расхождение в показателях? Спасибо за ответ.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути
Дмитрий від 36195, Херсон написав 10.02.2021
Отсутствие хоть какого-то сервиса от слова совсем. Квест на переоформление лицевого счета: 1. обязательно вызвать контролера (запись аж через полтора месяца) 2. контролер ходит только в рабочие дни и в рабочее время 3. и только потом можно поехать на поповича, выстоять там несколько часов и переоформить... И никаких других возможностей... убогий сервис.
Отсутствие хоть какого-то сервиса от слова совсем. Квест на переоформление лицевого счета: 1. обязательно вызвать контролера (запись аж через полтора месяца) 2. контролер ходит только в рабочие дни и в рабочее время 3. и только потом можно поехать на поповича, выстоять там несколько часов и переоформить... И никаких других возможностей... убогий сервис.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
До 01.01.21 ви протягом року не надавали показники лічильника, тому виклик контролера є обовязковим
До 01.01.21 ви протягом року не надавали показники лічильника, тому виклик контролера є обовязковим... Згорнути
Олексій від 8091283 Херсон написав 10.02.2021
Добрий день, чому по моємц особовому рахунку в Нафтогаз було передано обєм споживання газу за січень місяц 17 куб. замість 9куб
Добрий день, чому по моємц особовому рахунку в Нафтогаз було передано обєм споживання газу за січень місяц 17 куб. замість 9куб... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.
Про дану проблему вже повідомлено вашого постачальника. За його інформацією, виправлення будуть здійснені упродовж 2-3 днів. Перевірити корегування ви зможете у своєму особистому кабінеті на сайті вашого постачальника.... Згорнути