5068 записів
з платіжної картки банк АВАЛЬ 04/12/2020 року Квітанція № 70137646 на суму 124,55 грн-оплата за розподіл за листопад Також Квітанція № 70138073 від 04.12 2020 року за розподіл сплачено 124,55 грн. в КАБІНЕТІ Я ОДЕРЖАЛА інвойс від 03.01.21.р. де вказана заборгованість 124,55.У кабінеті у розділі "РОЗРАХУНКИ" також відображено не 2 платіжки, а тільки одна. Прошу виправити помилку.Дякую.
з платіжної картки банк АВАЛЬ 04/12/2020 року Квітанція № 70137646 на суму 124,55 грн-оплата за розподіл за листопад
Також Квітанція № 70138073 від 04.12 2020 року за розподіл сплачено 124,55 грн. в КАБІНЕТІ Я ОДЕРЖАЛА
інвойс від 03.01.21.р. де вказана заборгованість 124,55.У кабінеті у розділі "РОЗРАХУНКИ" також відображено не 2 платіжки, а тільки одна. Прошу виправити помилку.Дякую.
Добрий день Валентина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Как мне вызвать контролера по своему адресу? Все Ваши телефоны не отвечают!
Как мне вызвать контролера по своему адресу? Все Ваши телефоны не отвечают!
Добрий день Анна Ц..
Можна особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Можна особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті. На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Можна особисто заповнити заяву у найближчому абонпункті.
На Поповича 3 у м Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
споживач на даний момент ще не прийняв спадщину від прмерлої особи на яку зареестрований будинок та відкрито особовий рахунок.Питання: Яким чином можна змінити спадкоємцю, що ще не вступив в права спадщини постачальника газу.
споживач на даний момент ще не прийняв спадщину від прмерлої особи на яку зареестрований будинок та відкрито особовий рахунок.Питання:
Яким чином можна змінити спадкоємцю, що ще не вступив в права спадщини постачальника газу.
Добрий день ольга.
Зверніться до нотаріуса для відкриття спадкової справи
Дякуємо за звернення.
Зверніться до нотаріуса для відкриття спадкової справи
Дякуємо за звернення.
Зверніться до нотаріуса для відкриття спадкової справи
Доброго дня. Не можу повністю зареєструватися в особистому кабінеті для того щоб дізнатися еіс код для укладення договору з новим постачальником. Я вже користувалася всіма вашими порадами. Додала 3 суми , згідно чека без комісій, ввела іх і все одно не співпадає номер особового рахунку із суммою. І окремо вводила сумка за розподіл і окремо останню оплату. За грудень. Як мені бути і що вводити щоб добитися еіс код?
Доброго дня. Не можу повністю зареєструватися в особистому кабінеті для того щоб дізнатися еіс код для укладення договору з новим постачальником. Я вже користувалася всіма вашими порадами. Додала 3 суми , згідно чека без комісій, ввела іх і все одно не співпадає номер особового рахунку із суммою. І окремо вводила сумка за розподіл і окремо останню оплату. За грудень. Як мені бути і що вводити щоб добитися еіс код?
Добрий день Катерина.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Дякуємо за звернення.
Зазначте свій населений пункт
Особовий кабінет був один на ХерсонГаз за розподіл і на ХерсонРегіонГаз за газопостачання. Питання чи залишається діючим даний особовий кабінет для ХерсонГаз бо я показники внесла для формування рахунку по оплаті розподілу і трансортування газу
Особовий кабінет був один на ХерсонГаз за розподіл і на ХерсонРегіонГаз за газопостачання. Питання чи залишається діючим даний особовий кабінет для ХерсонГаз бо я показники внесла для формування рахунку по оплаті розподілу і трансортування газу
Добрий день Валентина.
Кабінети залишаться.
Дякуємо за звернення.
Кабінети залишаться.
Дякуємо за звернення.
Кабінети залишаться.
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как можно написать заявление на сайте на возврат денег, так как у меня переплата 529 грн, у меня уже даже есть акт проверки контролера. Или скиньте ссылку на заявление, спасибо
Здравствуйте, подскажите, пожалуйста, как можно написать заявление на сайте на возврат денег, так как у меня переплата 529 грн, у меня уже даже есть акт проверки контролера. Или скиньте ссылку на заявление, спасибо
Добрий день Людмила.
Переплата за розподіл чи постачання?
Дякуємо за звернення.
Переплата за розподіл чи постачання?
Дякуємо за звернення.
Переплата за розподіл чи постачання?
Через приват 24 змінив постачальника, як переконатися, що все правильно зробив і його змінено?
Через приват 24 змінив постачальника, як переконатися, що все правильно зробив і його змінено?
Добрий день Валентин.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Добрий день! Чому ви чітко не відповідаєте на поставлені вам запитання? У мене є особовий кабінет в АТ Херсонгаз. Питання! Чи буде вилучена колонка в особовому кабінеті ТОВ Херсонрегіонгаз? Так як у мене інший постачальник, у мене ще є особовий кабінет у Нафтогазі, і там інший особовий рахунок. А зараз конкретне питання. Щось поміняється в моєму особовому кабінеті АТ Херсонгаз? Якщо не знаєте відповіді, то так і кажіть. А що ви не є постачальником газу, це зрозуміло. І зрозуміло, що мій постачальник газу не ТОВ Херсонрегіонгаз, а Нафтогаз.
Добрий день! Чому ви чітко не відповідаєте на поставлені вам запитання? У мене є особовий кабінет в АТ Херсонгаз. Питання! Чи буде вилучена колонка в особовому кабінеті ТОВ Херсонрегіонгаз? Так як у мене інший постачальник, у мене ще є особовий кабінет у Нафтогазі, і там інший особовий рахунок. А зараз конкретне питання. Щось поміняється в моєму особовому кабінеті АТ Херсонгаз? Якщо не знаєте відповіді, то так і кажіть. А що ви не є постачальником газу, це зрозуміло. І зрозуміло, що мій постачальник газу не ТОВ Херсонрегіонгаз, а Нафтогаз.
Добрий день Алла.
Колонка залишиться. Особовий кабінет АТ Херсонгаз залишиться без змін
Дякуємо за звернення.
Колонка залишиться. Особовий кабінет АТ Херсонгаз залишиться без змін
Дякуємо за звернення.
Колонка залишиться.
Особовий кабінет АТ Херсонгаз залишиться без змін
В поштовому відділені в Олешках тато постійно сплачує за розподіл природного газу за адресою вул. Миру, 1, корп. 4, кв. 55, але в нього показує борг за перші декілька місяців, він звертався і писав заяву в міськгаз, долучав копії квитанцій, але без результату, що робити?
В поштовому відділені в Олешках тато постійно сплачує за розподіл природного газу за адресою вул. Миру, 1, корп. 4, кв. 55, але в нього показує борг за перші декілька місяців, він звертався і писав заяву в міськгаз, долучав копії квитанцій, але без результату, що робити?
Добрий день Олена.
Борг за розподіл 270,33 грн Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Борг за розподіл 270,33 грн Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Борг за розподіл 270,33 грн
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку.
Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи:
- копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок
- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку.
- НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua
Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру).
УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі.
УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді.
Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку
!!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за
поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Добрый день. Не могу найти ЕIС код Платежек около года не было В горгазе сегодня сказали, что ждите платежки, должны принести.
Добрый день. Не могу найти ЕIС код Платежек около года не было В горгазе сегодня сказали, что ждите платежки, должны принести.
Добрий день Сусанна.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги. Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку. Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ) Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам
Дякуємо за звернення.
Ваш ЕІС-код знаходится у вашому особистому кабінеті. Також код можна дізнатися при зверненні до найближчого абонпункту із паспортом власника особового рахунку або переглянути його у вашій заяві- приєднанні до умов договору або рахунку на спожиті послуги.
Оскільки ЕІС-код є персональними даними - він не може бути названий у телефонному режимі, або особі, яка не є власником особового рахунку.
Для введення ЛІТЕР з коду необхідно використовувати ВИКЛЮЧНО ЛАТИНИЦЮ (АНГЛІЙСЬКІ ВЕЛИКІ ЛІТЕРИ)
Якщо у вас немає ніяких документів ні особистого кабінету, підійдіть із паспортом до найближчого абонпункту та зазначте , що вам необхідно отримати тільки код, оператор роздрукує його вам