Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Шамановська Тетяна від 10212, Чаплинський р-н с.Преображенка написав 16.12.2020:
Доброго дня . Підскажіть як взнати інформацію по оплаті за розподіл природнього газу. Оплата проводилась чарез термінал, на гарячій лінії терміналу підтвердили оплату по телефону , а наче б то Херсонгаз не отримав кошти. Оплати проводилась одним платежем 14 жовтня 2020 року(за липень, серпень, вересень і жовтень). Щоб дізнатись подальші дії на кого писати лист-звернення. Дякую
Доброго дня . Підскажіть як взнати інформацію по оплаті за розподіл природнього газу. Оплата проводилась чарез термінал, на гарячій лінії терміналу підтвердили оплату по телефону , а наче б то Херсонгаз не отримав кошти. Оплати проводилась одним платежем 14 жовтня 2020 року(за липень, серпень, вересень і жовтень). Щоб дізнатись подальші дії на кого писати лист-звернення. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шамановська Тетяна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Оксана від 9330 м.Нова Каховка написав 16.12.2020:
Добрий день . Я власниця двох кімнат в трьох кімнатній квартирі( Комунальне житло). Був встановлений лічільник і мене як абонента не існує. Чи можна платити за спожитий газ без лічильника. І як від нього відказатись. Куда звертатись?
Добрий день . Я власниця двох кімнат в трьох кімнатній квартирі( Комунальне житло). Був встановлений лічільник і мене як абонента не існує. Чи можна платити за спожитий газ без лічильника. І як від нього відказатись. Куда звертатись?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Відмова від лічильника газу тягне за собою відключення від газу.
Дякуємо за звернення.
Відмова від лічильника газу тягне за собою відключення від газу.
Ольга від 11522 Новая Каховка написав 16.12.2020:
Добрый день. Юридическому лицу нужно подключить офисное здание с целью отопления. Подскажите какой пакет документов для этого необходим.
Добрый день. Юридическому лицу нужно подключить офисное здание с целью отопления. Подскажите какой пакет документов для этого необходим.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ольга.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверніться до сервісного центру АТ Херсонгаз Новокаховська дільниця 050-324-76-15 або скористайтеся сервісом онлайн-замовлення http://194.79.22.199:8080/webzakaz/
Оксана від 20-10839, Херсон написав 16.12.2020:
Добрый день. Что необходимо для смены собственника и можно подать онлайн. Почему нет такой услуги.
Добрый день. Что необходимо для смены собственника и можно подать онлайн. Почему нет такой услуги.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). На Поповича 3 у м. Херсон для переоформлення рахунку - окрема черга.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). На Поповича 3 у м. Херсон для переоформлення рахунку - окрема черга.
Антон від 202786 написав 16.12.2020:
Добрый день! У меня проблема с Херсонрегионгазом, они говорят что показания которые я вводил 01.12.20, а именно 0 куб за ноябрь, они не получили от вас "ХерсонГаз"! И в итоге они начисляли плановые 204 куб!!!! Прошу решить этот вопрос с Херсонрегионгазом, т.к. у меня в личном кабинете зафиксирована запись что я 01.12.20 внёс показания 0куб за ноябрь (и также и за октябрь, если они начнут выдумывать ещё какие то месяца)!!! Надеюсь что вы решите этот вопрос с Херсонрегионгазом, ведь показания отправляем вам, а вы им! Ну я так считаю!? Я нахожусь в Херсоне, шуменский м-н
Добрый день! У меня проблема с Херсонрегионгазом, они говорят что показания которые я вводил 01.12.20, а именно 0 куб за ноябрь, они не получили от вас "ХерсонГаз"! И в итоге они начисляли плановые 204 куб!!!! Прошу решить этот вопрос с Херсонрегионгазом, т.к. у меня в личном кабинете зафиксирована запись что я 01.12.20 внёс показания 0куб за ноябрь (и также и за октябрь, если они начнут выдумывать ещё какие то месяца)!!! Надеюсь что вы решите этот вопрос с Херсонрегионгазом, ведь показания отправляем вам, а вы им! Ну я так считаю!? Я нахожусь в Херсоне, шуменский м-н
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Антон.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Жанна від 57959 Херсон написав 16.12.2020:
Добрый день. На счету осталась не малая сумма, чтобы вернуть деньги, надо сделать проверку счетчика. Как мне вызвать мастера по адресу? По телефону не могу дозвониться.
Добрый день. На счету осталась не малая сумма, чтобы вернуть деньги, надо сделать проверку счетчика. Как мне вызвать мастера по адресу? По телефону не могу дозвониться.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Жанна.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті. На Поповича 3 ум Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті. На Поповича 3 ум Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Владислав від 7973, Херсон написав 16.12.2020:
Мне до 01.12.2020 года не удалось определиться с поставщиком газа в силу разных причин. Кому я должен оплачивать за декабрь 2020 года за газ как таковой и за так называемую "трубу" и за каким тарифом? Когда по срокам необходимо мне выбрать поставщика газа и можно ли это сделать, оформив соответствующий договор, в режиме онлайн, поскольку, как свидетельствуют соседи, в абонпунктах очереди, не выстоять (во внутрь зайти - строгие правила, возле пунктов скамеек нет да и не тот уже температурный режим на улице...). И последнее уточнение: так теперь с 01.01.2021 года АТ "Херсонрегионгаз" как такового уже не будет существовать? Спасибо и с надеждой на полный и понятный ответ. Ведь мы, хотя и пенсионеры, но тоже пытаемся "жить в стране смартфонов и компьютеров".
Мне до 01.12.2020 года не удалось определиться с поставщиком газа в силу разных причин. Кому я должен оплачивать за декабрь 2020 года за газ как таковой и за так называемую "трубу" и за каким тарифом? Когда по срокам необходимо мне выбрать поставщика газа и можно ли это сделать, оформив соответствующий договор, в режиме онлайн, поскольку, как свидетельствуют соседи, в абонпунктах очереди, не выстоять (во внутрь зайти - строгие правила, возле пунктов скамеек нет да и не тот уже температурный режим на улице...). И последнее уточнение: так теперь с 01.01.2021 года АТ "Херсонрегионгаз" как такового уже не будет существовать? Спасибо и с надеждой на полный и понятный ответ. Ведь мы, хотя и пенсионеры, но тоже пытаемся "жить в стране смартфонов и компьютеров".
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владислав.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Дякуємо за звернення.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік. Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними. З усіх питань остаточного нарахування, оплати та перерахунку по особовому рахунку ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/
Наталия від 2364112 написав 16.12.2020:
Здравствуйте, У меня по двум адресам переплата по газу. За последний год в личный кабинет вносились показания счетчика в личный кабинет. Есть взаиморасчет, где показана переплата. Так как Херсонрегионгаз с 1.12.2020г. не является поставщиком газа. Возможно эту переплату перевести на счет за транспортировку природнего газа в Херсонгаз???
Здравствуйте, У меня по двум адресам переплата по газу. За последний год в личный кабинет вносились показания счетчика в личный кабинет. Есть взаиморасчет, где показана переплата. Так как Херсонрегионгаз с 1.12.2020г. не является поставщиком газа. Возможно эту переплату перевести на счет за транспортировку природнего газа в Херсонгаз???
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Наталия.
Ні, ця процедура неможлива.
Дякуємо за звернення.
Ні, ця процедура неможлива.
Оксана від 16090013 написав 16.12.2020:
Для переоформления договора на распределение газа на нового владельца надо вызвать контролера для снятия показаний (прочитала у Вас в ответах), но дозвониться на 316555 не возможно. Как заказать вызов онлайн?
Для переоформления договора на распределение газа на нового владельца надо вызвать контролера для снятия показаний (прочитала у Вас в ответах), но дозвониться на 316555 не возможно. Как заказать вызов онлайн?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті. На Поповича 3 ум Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Дякуємо за звернення.
Контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 (для м.Херсон) або особисто заповнити заяву у найближчому абопнункті. На Поповича 3 ум Херсон для виклику контролера - окрема черга для заповнення заявки.
Сергей від Херсон написав 16.12.2020:
Підкажіть, як встановити лічільник в квартирі?
Підкажіть, як встановити лічільник в квартирі?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Якщо лічильника не було раніше вам необхідно написати відповідну заяву за адресою Поповича 3 каб.11
Дякуємо за звернення.
Якщо лічильника не було раніше вам необхідно написати відповідну заяву за адресою Поповича 3 каб.11