5238 записів
Будь ласка внесіть зміни в показання лічильника .Правильні показання станом на 1 травня 2024 р. є 1718 куб.м. Показники 1810 не правильні це іншого абонента
Будь ласка внесіть зміни в показання лічильника .Правильні показання станом на 1 травня 2024 р. є 1718 куб.м.
Показники 1810 не правильні це іншого абонента
Добрий день Валентина.
Ваші показники 1718 були відкореговані на 14.04.24
Дякуємо за звернення.
Ваші показники 1718 були відкореговані на 14.04.24
Дякуємо за звернення.
Ваші показники 1718 були відкореговані на 14.04.24
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.05.2024 О/р 1072103 : 1026 О/р 12098342 : 14 О/р 14798 : 1866 Дякую!
Добрий день! Внесіть, будь ласка, показники на 01.05.2024
О/р 1072103 : 1026
О/р 12098342 : 14
О/р 14798 : 1866
Дякую!
Добрий день Тетяна.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Дякуємо за звернення.
Дякуємо
Доброго дня, після деокупації в селі проводилося підключення до мережі. Так як я був тоді ВПО і тимчасово проживав в Дніпрі, трубу до моєї хати тоді запломбували. Як мені можна відновити газопостачання?
Доброго дня, після деокупації в селі проводилося підключення до мережі. Так як я був тоді ВПО і тимчасово проживав в Дніпрі, трубу до моєї хати тоді запломбували.
Як мені можна відновити газопостачання?
Добрий день Микола Рибаченко.
Будь ласка зверністья зв номером 096 594 88 75
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверністья зв номером 096 594 88 75
Дякуємо за звернення.
Будь ласка зверністья зв номером 096 594 88 75
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як зробити перерахунок послуги за розподіл газу за період окупації відповідно до Постанови 1405 від 29 грудня 2023 року?
Доброго дня, підкажіть будь ласка, як зробити перерахунок послуги за розподіл газу за період окупації відповідно до Постанови 1405 від 29 грудня 2023 року?
Добрий день Дрогобицька Антоніна.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Добрий день. Підкажіть будьласка, як зробити перерахунок, якщо в будинку ніхто не проживав, але не були передані показники лічильника кожного місяця.
Добрий день. Підкажіть будьласка, як зробити перерахунок, якщо в будинку ніхто не проживав, але не були передані показники лічильника кожного місяця.
Добрий день Марія.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз».
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника.
Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву.
Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок.
Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця.
Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок.
А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».
Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця:
1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена.
2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото.
3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz
4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні.
УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Добрый день. У меня 2х контурный котел, при его замене на новый, какие мои действия, куда обращаться и какие документы нужны, или все это можно как то через личный кабинет оформить документально замену котла. Спасибо.
Добрый день. У меня 2х контурный котел, при его замене на новый, какие мои действия, куда обращаться и какие документы нужны, или все это можно как то через личный кабинет оформить документально замену котла. Спасибо.
Добрий день Наталия.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.
Дякуємо за звернення.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.
Дякуємо за звернення.
Для заміни газового обладнання споживач має право звернутися до будь-якої спеціалізованої організації, що має відповідні дозволи на проведення таких робіт. Представник організації після проведення робіт надає до АТ Херсонгаз усі відповідні документи та зміни до проекту.
Доброго дня. Звертаюсь до вас з приводу нарахувань за спожитий за о/р 350193669 та 350170522. Ці рахунки відкриті на Ященко Олену Іванівну. Справа в тому що Олена Іванівна померла 22 січня 2021 року і в її квартирі ніхто не проживав і на даний час не проживає.. Я її триюрідна плиміниця, і до початку війни сплачувала всі послуги, так як подала документи на спадщину. Так як я не являюсь спадкоємцем першої черги, процес оформлення спадщини затягнувся. З жовтня 2022 року я теж не проживаю в Херсоні. Прошу вирішити питання з приводу нарахувань та списання заборгованності, так як в картирі ніхто не знаходився і не знаходиться. Дякую.
Доброго дня. Звертаюсь до вас з приводу нарахувань за спожитий за о/р 350193669 та 350170522. Ці рахунки відкриті на Ященко Олену Іванівну. Справа в тому що Олена Іванівна померла 22 січня 2021 року і в її квартирі ніхто не проживав і на даний час не проживає.. Я її триюрідна плиміниця, і до початку війни сплачувала всі послуги, так як подала документи на спадщину. Так як я не являюсь спадкоємцем першої черги, процес оформлення спадщини затягнувся. З жовтня 2022 року я теж не проживаю в Херсоні. Прошу вирішити питання з приводу нарахувань та списання заборгованності, так як в картирі ніхто не знаходився і не знаходиться. Дякую.
Добрий день Тетяна.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз». В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника. Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву. Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця. Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок. А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ». Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця: 1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/ За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена. 2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото. 3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz 4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні. УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором... Читати далі
Дякуємо за звернення.
Для проведення звірки за показниками, Вам необхідно надати заяву від власника приміщення (вказати адресу, особовий рахунок, повне ПІБ та контактний телефон,електронну пошту) на імя «АТ Херсонгаз».
В заяві необхідно у довільній формі викласти ваше питання та додати інформацію із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок. Додати інші документи, якщо в цьому є необхідність. Бажано фото лічильника.
Надати заяву за адресою м.Херсон вул Поповича 3 (залишити заяву на пункті охорони), або на електронну пошту Secretary.gaz.kherson@gmail.com
АБО створити електронну заяву в особистому кабінеті АТ Херсонгаз: Послуги - Проведення перерахунку по особовому рахунку - Додати нову заяву.
Заповнити УСІ графи. В обов’язковому порядку в КРОК2 - додати/завантажити файл (скан, фото, пдф тощо) із помісячними показниками лічильника за той період, коли ви бажаєте зробити перерахунок.
Якщо споживач тимчасово не проживає у своєму помешканні, показники необхідно надавати у будь-якому випадку у період з 01 по 05 число щомісяця.
Такі показники будуть незмінні, але не буде застосовано планових нарахувань і у подальшому непотрібен буде перерахунок.
А постачальник не буде виставляти споживачу рахунок за «невикористаний газ».
Способи надання показників лічильника з 01 по 05 число місяця:
1.Особистий кабінет з реєстрацією – http://gaz.ukrcom.kherson.ua:8080/abonent/
За відсутності реєстрації в особистому кабінеті, показники можна надати, натиснувши кнопку – «Внесення показників без реєстрації». Цю функцію можна використати для надання показників лічильника газу за родичів, близьких та знайомих, які тимчасово не мають доступу до мережі Інтернет. Кількість надання показників – необмежена.
2. Електронна пошта pokazy@gaz.kherson.ua у форматі: населений пункт/особовий рахунок за розподіл /ПІБ (необов’язково)/ показання лічильника або його фото.
3. Вайбер-бот – viber://pa/info?uri=khersongaz
4. Телефонами (0552) 31 65 55 або 050 494 30 37: з 09.00 до 14.00 години у робочі дні.
УВАГА! Відповідно до Кодексу ГРМ, Розділ VI, глава 6: Припинення або обмеження розподілу (споживання) природного газу не звільняє споживача від зобов’язання оплати вартості послуг за договором розподілу природного газу, крім випадку розірвання цього договору або відповідно підтвердженого факту про пошкодження помешкання/газової мережі, що унеможливлює їх використання.
Ви відповіли, що повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано. Але я запитував не це. 1. Що і коли Вами зроблено для вирішення вищезазначеної проблеми для виконання вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 - відсутності механізму перерахунку? Залишилось 10 діб. 2. Ви не відповіли, тому запитую повторно та більш детально: 2.1. КОЛИ САМЕ Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи 2.2. що ПЛАНУЄТЕ зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ. 2.3. Який № і дата звернення та про що воно? 3. Чи плануєте Ви взагалі виконувати у визначений строк вимоги постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405? Прошу надати однозначну відповідь без всяких вихилясів.
Ви відповіли, що повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано. Але я запитував не це. 1. Що і коли Вами зроблено для вирішення вищезазначеної проблеми для виконання вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 - відсутності механізму перерахунку? Залишилось 10 діб.
2. Ви не відповіли, тому запитую повторно та більш детально:
2.1. КОЛИ САМЕ Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи
2.2. що ПЛАНУЄТЕ зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ.
2.3. Який № і дата звернення та про що воно?
3. Чи плануєте Ви взагалі виконувати у визначений строк вимоги постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405? Прошу надати однозначну відповідь без всяких вихилясів.
Добрий день Sasha.
Вам кілька разів було надано відповідь, будь ласка уважно прочитайте її.
Дякуємо за звернення.
Вам кілька разів було надано відповідь, будь ласка уважно прочитайте її.
Дякуємо за звернення.
Вам кілька разів було надано відповідь, будь ласка уважно прочитайте її.
лист направив за адресою gaz.moderator@ukr.net. 1. Що та коли Ви зробили для реалізації вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405,однозначно вказано, що перерахунок потрібно зробити до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? 2. Які і коли Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи що плануєте зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ.
лист направив за адресою gaz.moderator@ukr.net.
1. Що та коли Ви зробили для реалізації вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405,однозначно вказано, що перерахунок потрібно зробити до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року?
2. Які і коли Ви прийняли заходи стосовно вирішення вимог постанови КМУ від 29 грудня 2023 р. № 1 405 чи що плануєте зробити для виконання перерахунку до кінця квітня поточного року за період з 2 березня по 11 листопада 2022 року? сьогодні уже 18,04,24 тобто залишилось 10 діб, інакше не виконання вимог КМУ.
Добрий день Sasha.
Зазанчена вами адреса не є адресою АТ Херсонгаз. Офіційна адреса для листування зазначена на офіційному сайті товариства - Secretary.gaz.kherson@gmail.com Повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
Зазанчена вами адреса не є адресою АТ Херсонгаз. Офіційна адреса для листування зазначена на офіційному сайті товариства - Secretary.gaz.kherson@gmail.com Повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Дякуємо за звернення.
Зазанчена вами адреса не є адресою АТ Херсонгаз. Офіційна адреса для листування зазначена на офіційному сайті товариства - Secretary.gaz.kherson@gmail.com
Повторно надаємо інформацію: На сьогодні відсутнє роз’яснення про механізм реалізації цього нормативного документу. АТ Херсонгаз звернулось щодо надання роз'яснень стосовно механізму реалізації Постанови до КМУ. Наразі відповіді не отримано.
Добрий день! Я до вас зверталася по електронній пошті ви нічого мені не відповіли. Звертаюся до вас з відси. Ми євакуїрувалися 16 грудня 2022 року. Останній раз ми заплатили за газ 22.06.2022p. І з тих пір ми не можемо до дозвонитися. Ви нарахували дуже великий борг. З 16 грудня 2022р. ми не користуємося газом, і не проживаємо так як ми ВПО. Ми готові виплачувати борг тільки той який ми використовували. Будь ласка допоможіть вирішати це питання.
Добрий день! Я до вас зверталася по електронній пошті ви нічого мені не відповіли. Звертаюся до вас з відси. Ми євакуїрувалися 16 грудня 2022 року. Останній раз ми заплатили за газ 22.06.2022p. І з тих пір ми не можемо до дозвонитися. Ви нарахували дуже великий борг. З 16 грудня 2022р. ми не користуємося газом, і не проживаємо так як ми ВПО. Ми готові виплачувати борг тільки той який ми використовували. Будь ласка допоможіть вирішати це питання.
Добрий день Оксана.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації. А також уточніть коли та на яку електронну адресу ви надавали звернення.
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації. А також уточніть коли та на яку електронну адресу ви надавали звернення.
Дякуємо за звернення.
Зазначте ваш особовий рахунок в АТ ХЕРСОНГАЗ(розподіл), будь ласка. Це рахунок, наданий вашому домогосподарству моменту його газифікації.
А також уточніть коли та на яку електронну адресу ви надавали звернення.