Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
4940 записів
Владимир від 20-11074616, Херсон, Инженерное написав 04.12.2020:
По каким адресам в Херсоне работают абонпункты для сверки? Какой график их работы?
По каким адресам в Херсоне работают абонпункты для сверки? Какой график их работы?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Будь ласка уточніть про яку звірку йде мова
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть про яку звірку йде мова
Дмитро від 46401, Нова Каховка написав 04.12.2020:
Добрий день! За постачання маю переплату 876,86 грн, а за розподіл - борг 1358,39 грн. Як перевести переплату з ТОВ "Херсонрегiонгаз" на АТ Херсонгаз, щоб при зміні постачальника не довелось повертати кошти?
Добрий день! За постачання маю переплату 876,86 грн, а за розподіл - борг 1358,39 грн. Як перевести переплату з ТОВ "Херсонрегiонгаз" на АТ Херсонгаз, щоб при зміні постачальника не довелось повертати кошти?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Дмитро.
Це дві різні організації з різними функціями та рахунками.
Дякуємо за звернення.
Це дві різні організації з різними функціями та рахунками.
Владимир від 20-11074616, Херсон, Инженерное написав 04.12.2020:
Мне поменяли счетчик в связи с плановой поверкой. В акте запись: Потребителю необходимо через 12 дней сделать сверку. Сказали сверку необходимо делать в абонпункте (Поповича,3; Петренко). Это обязательно - идти в абонпункт? Можно сделать сверку и получить акт сверки дистанционно? Если нет, то какой порядок сверки?
Мне поменяли счетчик в связи с плановой поверкой. В акте запись: Потребителю необходимо через 12 дней сделать сверку. Сказали сверку необходимо делать в абонпункте (Поповича,3; Петренко). Это обязательно - идти в абонпункт? Можно сделать сверку и получить акт сверки дистанционно? Если нет, то какой порядок сверки?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Владимир.
Дистанціно звірка не проводиться
Дякуємо за звернення.
Дистанціно звірка не проводиться
Сергей від 2234 Великая Александровка написав 04.12.2020:
Добрый день, у меня на Вашем счету переплата за газ 7018,64 грн., при смене поставщика газа как быть с этими деньгами?
Добрый день, у меня на Вашем счету переплата за газ 7018,64 грн., при смене поставщика газа как быть с этими деньгами?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Сергей.
Ваша переплата становить 7,62 грн.
Дякуємо за звернення.
Ваша переплата становить 7,62 грн.
Тетяна від м.Херсон, 16085258 написав 04.12.2020:
Подскажите, в связи с пандемией, как можно провести сверку по оплатам за газ (и за распределение) ДИСТАНЦИОННО? Возможен ли вариант отправки квитанций на вайбер или эл. почту?
Подскажите, в связи с пандемией, как можно провести сверку по оплатам за газ (и за распределение) ДИСТАНЦИОННО? Возможен ли вариант отправки квитанций на вайбер или эл. почту?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Тетяна.
Ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 або Secretary@gaz.kherson.ua та викласти у зверненні усі питання.
Дякуємо за звернення.
Ви можете письмово звернутися на імя голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. За адресою вул.Поповича 3, Херсон , 73036 або Secretary@gaz.kherson.ua та викласти у зверненні усі питання.
Людмила від 100020 написав 04.12.2020:
Інформація для тих хто перейшов до іншого постачальника у Листопаді . Робили офіційний запит у компанію НАФТОГАЗ , з приводу того як заплатити за газ якщо змінили постачальника у середині місяця . Відповідь. ""Облік газу – зобов’язання операторів ГРМ (облгазів). Саме облгаз самостійно розподіляє куби спожитого газу між компаніями."" Тобто наша компанія ХЕРСОНГАЗ повинна повинна прийняти два показники з лічильника . Перший показник після зміни постачальника , Другий показник кінець місяця . Питання до компанії ХЕРСОНГАЗ , як подати два різні показники лічильника ??? У особистому кабінеті немає другої строки. Будь ласко дотримуйтесь чинного законодавства .
Інформація для тих хто перейшов до іншого постачальника у Листопаді . Робили офіційний запит у компанію НАФТОГАЗ , з приводу того як заплатити за газ якщо змінили постачальника у середині місяця . Відповідь. ""Облік газу – зобов’язання операторів ГРМ (облгазів). Саме облгаз самостійно розподіляє куби спожитого газу між компаніями."" Тобто наша компанія ХЕРСОНГАЗ повинна повинна прийняти два показники з лічильника . Перший показник після зміни постачальника , Другий показник кінець місяця . Питання до компанії ХЕРСОНГАЗ , як подати два різні показники лічильника ??? У особистому кабінеті немає другої строки. Будь ласко дотримуйтесь чинного законодавства .
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Ви маєте надавати показники лічильника до АТ Херсонгаз як і раніше з 01 по 05 число та сплачувати за розподіл до 20 числа місяця за поточний місяць.
Дякуємо за звернення.
Ви маєте надавати показники лічильника до АТ Херсонгаз як і раніше з 01 по 05 число та сплачувати за розподіл до 20 числа місяця за поточний місяць.
Гнат Бусс від Ос.р 30632 Херсон написав 03.12.2020:
Здравствуйте, как можно узнать сроки замены старого счётчика на новый,контролёр был в октябре, звонил оператору и нас взяли на список. У списка есть сроки?
Здравствуйте, как можно узнать сроки замены старого счётчика на новый,контролёр был в октябре, звонил оператору и нас взяли на список. У списка есть сроки?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Гнат Бусс.
Про необхідність зняття лічильника газу на планову повірку вас повідомлять за телефоном, вказаним у вашому особовому рахунку.
Дякуємо за звернення.
Про необхідність зняття лічильника газу на планову повірку вас повідомлять за телефоном, вказаним у вашому особовому рахунку.
Хачикян Ирина від 16391 г. Н. Каховка написав 03.12.2020:
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 03.12.2020 номер платежа 1021713964 Сума 162 грн. 40 коп но платежка у меня еще на струю владелицу колмиец так как я еще не успела поменять книжку. Если можно так Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 03.12.2020 номер платежа 1021713964 Сума 162 грн. 40 коп но платежка у меня еще на струю владелицу колмиец так как я еще не успела поменять книжку. Если можно так Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Хачикян Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Любовь пгт. Камышаны від 206929 написав 03.12.2020:
Здравствуйте. У меня вопрос если я поменяю поставщика газа за разпрделения мне платить в ат херсонгаз
Здравствуйте. У меня вопрос если я поменяю поставщика газа за разпрделения мне платить в ат херсонгаз
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Любовь пгт. Камышаны.
АТ Херсонгаз не припиняє свою діяльність - усі процедури залишаються.
Дякуємо за звернення.
АТ Херсонгаз не припиняє свою діяльність - усі процедури залишаються.
Хачикян Ирина від 16391 г. Н. Каховка написав 03.12.2020:
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 03.12.2020 номер платежа 1021713964 Сума 162 грн. 40 коп.Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Здравствуйте. Я оплатила за распридиления через укрпочту 03.12.2020 номер платежа 1021713964 Сума 162 грн. 40 коп.Прошу на основании выше указной квитанции снять долг. Зарание благодарю.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Хачикян Ирина.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.