Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5068 записів
Константин від 37661, Херсон написав 17.12.2020:
Здравствуйте. Имели счастье столкнуться с работой сервисного центра. Цены просто космические: около 10 тыс. за замену счетчика и пары метров трубы. 1621/2020-ГСВ по Ярослава Мудрого 23, кв.3. Например, банальное снятие пломбы перед котлом называется: "врізка та пуск газу" и стоит около 2 тыс. 5-минутный визит сотрудника технадзора стоит 800 грв. Сотрудница с 1 окошка пояснить ничего не может а лишь твердит, что все посчитано верно. Просьба: направить к компетентному сотруднику для консультации.
Здравствуйте. Имели счастье столкнуться с работой сервисного центра. Цены просто космические: около 10 тыс. за замену счетчика и пары метров трубы. 1621/2020-ГСВ по Ярослава Мудрого 23, кв.3. Например, банальное снятие пломбы перед котлом называется: "врізка та пуск газу" и стоит около 2 тыс. 5-минутный визит сотрудника технадзора стоит 800 грв. Сотрудница с 1 окошка пояснить ничего не может а лишь твердит, что все посчитано верно. Просьба: направить к компетентному сотруднику для консультации.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Константин.
Розрахунок робіт проводиться згідно законодавчо встановленої системи, оператор не може виставити рахунок більше ніж затверджена сума витрат на виконання даного виду робіт. Якщо ви незгоді із нарахуваннями, ви можете звернутися на прийом до головного інженера. Прийом проводиться по телефону щопонеділка, запис за телефоном 32-76-27
Дякуємо за звернення.
Розрахунок робіт проводиться згідно законодавчо встановленої системи, оператор не може виставити рахунок більше ніж затверджена сума витрат на виконання даного виду робіт. Якщо ви незгоді із нарахуваннями, ви можете звернутися на прийом до головного інженера. Прийом проводиться по телефону щопонеділка, запис за телефоном 32-76-27
Ирина від 6077566 написав 17.12.2020:
Добрый день! Выбираю поставщика газа, в договоре есть фраза , относительно передачи показаний счетчика и акта сверки на показание. Есть какие то нововведения? Каким образом будет производится передача данных приборов? Для подтверждения предачи что будут требовать? Передача данных останется на тех же сервисах(личный кабинет, вайбер-бот, телефон горячей линии)?
Добрый день! Выбираю поставщика газа, в договоре есть фраза , относительно передачи показаний счетчика и акта сверки на показание. Есть какие то нововведения? Каким образом будет производится передача данных приборов? Для подтверждения предачи что будут требовать? Передача данных останется на тех же сервисах(личный кабинет, вайбер-бот, телефон горячей линии)?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними.
Дякуємо за звернення.
Товариство Херсонгаз, які і раніше займається транспортуванням природного газу по газовим трубопроводам та обслуговуванням газових мереж області і споруд на них (ГРП, ШРП газові колодязі тощо) та отримує за це оплату у вигляді тарифу на розподіл (оплата за трубу) від споживачів. Також, як і раніше АТ Херсонгаз займається обліком спожитого газу, тобто щомісяця отримує та узагальнює показники лічильників газу усіх споживачів в області для обрахування щомісячного загального обсягу спожитого газу в Херсонській області. Тому, шановні споживачі, наголошуємо що, діяльність АТ Херсонгаз не припиняється, оплата за розподіл, прийняття показників спожитого газу, які споживач має в обов'язковому порядку надавати щомісяця з 01 по 05 число, залишаються незмінними. Номери особових рахунків для споживачів, присвоєні в АТ Херсонгаз з моменту відкриття особового рахунку — залишаються незмінними.
Володимир від 64630 м.Херсон написав 17.12.2020:
Добрий день. Де я можу дізнатися про розміри величини середньомісячного споживання в опалювальний та міжопалювальний сезон для мене як споживача по моєму особовому рахунку. Дякую.
Добрий день. Де я можу дізнатися про розміри величини середньомісячного споживання в опалювальний та міжопалювальний сезон для мене як споживача по моєму особовому рахунку. Дякую.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Володимир.
Дана інформація міститься в кодексі ГРМ
Дякуємо за звернення.
Дана інформація міститься в кодексі ГРМ
Светлана від 204503 Херсон написав 17.12.2020:
Почему сверку на газ делаем в Херсонгазе, а в ответах, вы перенаправляете на Херсонрегионгаз? Значит и результат сверки должны спрашивать с Херсонгаза.
Почему сверку на газ делаем в Херсонгазе, а в ответах, вы перенаправляете на Херсонрегионгаз? Значит и результат сверки должны спрашивать с Херсонгаза.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Звірку ви здійснюєте у дільницях АТ Херсонгаз, де ТОВ Херсонрегіонгаз арендує приміщення.
Дякуємо за звернення.
Звірку ви здійснюєте у дільницях АТ Херсонгаз, де ТОВ Херсонрегіонгаз арендує приміщення.
Светлана від 204503 Херсон написав 17.12.2020:
Сверка была 16 декабря 2020г. По нашей вине, ошибочно начислены 6000грн долга. Через сколько дней обновятся данные на сайте. Необходимо заключить договор с новым поставщиком..
Сверка была 16 декабря 2020г. По нашей вине, ошибочно начислены 6000грн долга. Через сколько дней обновятся данные на сайте. Необходимо заключить договор с новым поставщиком..
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Светлана.
Дані про нарахування оновлюються щомісяця 10 числа за минулий
Дякуємо за звернення.
Дані про нарахування оновлюються щомісяця 10 числа за минулий
Людмила від 215957 написав 17.12.2020:
Добрый день! Моя мама ошибочно передала показания счетчика за ноябрь те же, что за октябрь, а оплатила по факту, получилась пере плата. Как внести правильные показания счетчика, за ноябрь должно быть 45872. Поехала в абон. службу, а там очереди неимоверные(
Добрый день! Моя мама ошибочно передала показания счетчика за ноябрь те же, что за октябрь, а оплатила по факту, получилась пере плата. Как внести правильные показания счетчика, за ноябрь должно быть 45872. Поехала в абон. службу, а там очереди неимоверные(
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Людмила.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Дякуємо за звернення.
Будь ласка уточніть ваш населений пункт
Ирина від Скадовск написав 17.12.2020:
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, сложилась такая ситуация: необходимо переподключится к новому поставщику газа в Скадовске. Дом на 3-х собственников: мама и дети. Дети территориально находятся за пределами Украины. Для того чтобы переподключится Скадовское отделение "Херсонгаз" помимо документов на дом, идентификационного кода, согласия всех собственников, требует от мамы: оригиналы паспортов всех собственников. Без каких либо альтернатив. Поскольку предоставить оригиналы паспортов совладельцев не представляется возможным, подскажите пож-ста как поступить в таком случае (доверенность может оформить нотариальную, предоставить копии паспортов заверенные личной подписью или справки о том что не проживаем в данном доме).На каком основании вообще требуют оригиналы?? Ведь понятно что если человек не проживает на территории то и паспорту неоткуда взяться. И кто заверяет согласие от собственников?? Спасибо
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, сложилась такая ситуация: необходимо переподключится к новому поставщику газа в Скадовске. Дом на 3-х собственников: мама и дети. Дети территориально находятся за пределами Украины. Для того чтобы переподключится Скадовское отделение "Херсонгаз" помимо документов на дом, идентификационного кода, согласия всех собственников, требует от мамы: оригиналы паспортов всех собственников. Без каких либо альтернатив. Поскольку предоставить оригиналы паспортов совладельцев не представляется возможным, подскажите пож-ста как поступить в таком случае (доверенность может оформить нотариальную, предоставить копии паспортов заверенные личной подписью или справки о том что не проживаем в данном доме).На каком основании вообще требуют оригиналы?? Ведь понятно что если человек не проживает на территории то и паспорту неоткуда взяться. И кто заверяет согласие от собственников?? Спасибо
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Ирина.
Так, можливо надати або довіреність або письмову згоду інших власників з копіями їх паспортів належно завірених _ "згідно оригіналу, підпис дата"
Дякуємо за звернення.
Так, можливо надати або довіреність або письмову згоду інших власників з копіями їх паспортів належно завірених _ "згідно оригіналу, підпис дата"
Анатолий від 56XM35T04096631U г.Херсон написав 16.12.2020:
Доброго времени суток. В связи с куплей продажи недвижимости как зарегистрировать нового собственника? В каком окне в абонентской службе это делать? И почему в период карантина не предусмотреть подачу документов через онлайн кабинет? Приезжаю уже в третий раз для подачи документов. В среду 16.12.2020г. в 14:30 в списках была очередь 241. А принято на это время по списку только 86.
Доброго времени суток. В связи с куплей продажи недвижимости как зарегистрировать нового собственника? В каком окне в абонентской службе это делать? И почему в период карантина не предусмотреть подачу документов через онлайн кабинет? Приезжаю уже в третий раз для подачи документов. В среду 16.12.2020г. в 14:30 в списках была очередь 241. А принято на это время по списку только 86.
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Анатолий.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). На Поповича 3 у м. Херсон для переоформлення рахунку - окрема черга.
Дякуємо за звернення.
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства). На Поповича 3 у м. Херсон для переоформлення рахунку - окрема черга.
Шамановська Тетяна від 10212, Чаплинський р-н с.Преображенка написав 16.12.2020:
Доброго дня . Підскажіть як взнати інформацію по оплаті за розподіл природнього газу. Оплата проводилась чарез термінал, на гарячій лінії терміналу підтвердили оплату по телефону , а наче б то Херсонгаз не отримав кошти. Оплати проводилась одним платежем 14 жовтня 2020 року(за липень, серпень, вересень і жовтень). Щоб дізнатись подальші дії на кого писати лист-звернення. Дякую
Доброго дня . Підскажіть як взнати інформацію по оплаті за розподіл природнього газу. Оплата проводилась чарез термінал, на гарячій лінії терміналу підтвердили оплату по телефону , а наче б то Херсонгаз не отримав кошти. Оплати проводилась одним платежем 14 жовтня 2020 року(за липень, серпень, вересень і жовтень). Щоб дізнатись подальші дії на кого писати лист-звернення. Дякую
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Шамановська Тетяна.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Дякуємо за звернення.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника, якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок гпбт и- ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Оксана від 9330 м.Нова Каховка написав 16.12.2020:
Добрий день . Я власниця двох кімнат в трьох кімнатній квартирі( Комунальне житло). Був встановлений лічільник і мене як абонента не існує. Чи можна платити за спожитий газ без лічильника. І як від нього відказатись. Куда звертатись?
Добрий день . Я власниця двох кімнат в трьох кімнатній квартирі( Комунальне житло). Був встановлений лічільник і мене як абонента не існує. Чи можна платити за спожитий газ без лічильника. І як від нього відказатись. Куда звертатись?
Відповідь адміністратора АТ Херсонгаз
Добрий день Оксана.
Відмова від лічильника газу тягне за собою відключення від газу.
Дякуємо за звернення.
Відмова від лічильника газу тягне за собою відключення від газу.