Гостьова книга

Задати питання

 
 
 
 
 
 
Поля, позначені *, обов'язкові для заповнення.

Ваша електронна адреса не буде опублікована.
5661 запис
Михаил від 211660 написав 28.01.2021
Здравствуйте. Подскажите, что будет, если не успели(не было возможности) заключить договор с новым поставщиком газа?
Здравствуйте. Подскажите, что будет, если не успели(не было возможности) заключить договор с новым поставщиком газа?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.
Інформуємо вас про те, що з 01.07.2015 АТ Херсонгаз не є постачальником природного газу. До функцій підприємства відноситься транспортування і облік.... Згорнути
Володимир від 227575 написав 28.01.2021
Здравствуйте!Проживаю в г.Херсоне, ул.Тихая, 46. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.
Здравствуйте!Проживаю в г.Херсоне, ул.Тихая, 46. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020
Починаючи з 01 січня 2021 року відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг ,від 16.12.2020 року № 2463 “Про встановлення тарифу на послуги розподілу природного газу для АТ “Херсонгаз” встановлено: тариф на послуги розподілу природного газу — у розмірі 1,68 грн. на 1 м3 на місяць (без урахування ПДВ), з ПДВ - 2,016 грн. Інформація про зміну тарифу була опублікована у грудні 2020 року на сайті товариства, у соціальних мереж, друкованих та електронних ЗМІ Обсяг розраховується відповідно до отриманих щомісяця показників протягом газового року з 01.10.2019 по 31.09.2020... Згорнути
Євген від 68917, Херсон написав 28.01.2021
22.09.2020 уклали договір на газопостачання, фактичне підключення відбулося 10.11.2020. Станом на 28.01.2021 газ не використовувався, оскільки квартира у новобудові та тривають ремонтні роботи. На початок січня 2021 року встановлена заборгованість за використання газу у розмірі 2417.58 грн. 12.01.2021 електронною поштою на Secretary@gaz.kherson.ua направлено звернення щодо коригування показників заборгованості, однак жодної відповіді не отримано. Як відкоригувати показники?
22.09.2020 уклали договір на газопостачання, фактичне підключення відбулося 10.11.2020. Станом на 28.01.2021 газ не використовувався, оскільки квартира у новобудові та тривають ремонтні роботи. На початок січня 2021 року встановлена заборгованість за використання газу у розмірі 2417.58 грн. 12.01.2021 електронною поштою на Secretary@gaz.kherson.ua направлено звернення щодо коригування показників заборгованості, однак жодної відповіді не отримано. Як відкоригувати показники?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .... Згорнути
Віталій від 47754 написав 28.01.2021
Доброго дня! Я є новим власникои о/р 47754 з 28.12.2020р і вже заключив договір з новим постачальником газу ( ГК "Нафтогаз").Але на моєму о/р є перплата за газ (Херсонрегіонгаз) , в наявності всі квитанції. Як мені її повернути і що потрібно, щоб у Вашій базі зробити зміни власника? У Херсонгазі теж дані попереднього власника. Спасибі
Доброго дня! Я є новим власникои о/р 47754 з 28.12.2020р і вже заключив договір з новим постачальником газу ( ГК "Нафтогаз").Але на моєму о/р є перплата за газ (Херсонрегіонгаз) , в наявності всі квитанції. Як мені її повернути і що потрібно, щоб у Вашій базі зробити зміни власника? У Херсонгазі теж дані попереднього власника. Спасибі... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Якщо переплата/борг у вас за постачання (оплата спожитого газу по лічильнику, за куби), з усіх питань остаточного нарахування, повернення оплати/переплати та перерахунку по особовому рахунку до 01.12.2020, будь ласка звертайтеся до вашого постачальника послуг. Якщо ваш постачальник був ТОВ "Херсонрегіонгаз" - http://khersonregiongas.com.ua/ Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).... Згорнути
Анна від О/р 9047, м.Хесон написав 28.01.2021
Добрый день! Я Тертица Анна Александровна, лицевой счёт 9047, г. Херсон Хочу закрыть лицевой счёт. Что для этого необходимо? С момента приобретения квартиры газом не пользовалась. И в дальнейшем не планирую пользоваться. Показания счётчика как были 556 в течение года, так и остались.
Добрый день! Я Тертица Анна Александровна, лицевой счёт 9047, г. Херсон Хочу закрыть лицевой счёт. Что для этого необходимо? С момента приобретения квартиры газом не пользовалась. И в дальнейшем не планирую пользоваться. Показания счётчика как были 556 в течение года, так и остались.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Вам необхідно звернутися на Поповича 3 з документами власника та документаим на помешкання для розірвання угоди на розподіл.
Вам необхідно звернутися на Поповича 3 з документами власника та документаим на помешкання для розірвання угоди на розподіл.... Згорнути
Данил від 208243 написав 28.01.2021
Здравствуйте Сплатили за розподіл ввели свій особовий рахунок 208243, Але за цим о/р 208243 ще один абонент Постовой.В.І и гроші перейшли ошибочно на його о/р и мой о/р однакові. Що потрібно зробити щоб гроші перевели на мій рахунок. Увага !!!! Можливо щоб в нас не були однакові о/р по розподілу.
Здравствуйте Сплатили за розподіл ввели свій особовий рахунок 208243, Але за цим о/р 208243 ще один абонент Постовой.В.І и гроші перейшли ошибочно на його о/р и мой о/р однакові. Що потрібно зробити щоб гроші перевели на мій рахунок. Увага !!!! Можливо щоб в нас не були однакові о/р по розподілу.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.
Якщо кошти сплачено, але вони не надійшли на особовий рахунок - вони знаходяться на умовному особовому рахунку як і інші невизначені платежі, які не мають адреси призначення або населеного пункту або ПІБ власника особового рахунку. Для визначення приналежності платежу, для повернення/рознесення/ зарахування платіжного документу на особовий рахунок необхідно надати наступні документи: - якщо необхідно повернути кошти платнику на банківський рахунок необхідна копія паспорту та інд коду ВЛАСНИКА особового рахунку, банківські реквізити платника. - ПІДПИСАНУ заяву від імені ВЛАСНИКА особового рахунку у довільній формі на ім'я Голови правління АТ Херсонгаз Зангієва А.Г. (про уточнення реквізитів платежу/ повернення коштів/ зарахування коштів на особовий рахунок ) Обов'язково вкажіть контактний телефон для зв'язку. - НАДІСЛАТИ документи до найближчого абонпункту / АБО спрямувати їх поштою до м. Херсона вул. Поповича, 3, 73036,/ АБО на ел адресу Secretary@gaz.kherson.ua Документи можуть бути не тільки відскановані, а й у форматі PDF, або звичайні фото (на занадто великого розміру). УСІ документи мають бути надіслані в ОДНОМУ електронному листі. УВАГА! Документи не надані або не оформлені належним чином не можуть бути розглянуті як звернення. Дані звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ як категорія звернення громадян і не потребують відповіді. Документи відпрацьовуються протягом місяця, про зміни у вашому рахунку ви можете спостерігати в особистому кабінеті Головна -Мій кабінет -Перейти до розрахунку !!!Також нагадуємо, що оплата за розподіл здійснюється щомісячно до 20 числа місяця за поточний місяць, і банківська установа може проводити платіж до 5 робочих днів.... Згорнути
Гайдук Любов Федосіївна від 19427, Геническ, вокзальная 4/2 написав 28.01.2021
Добрый день! Просим провести перерасчет за декабрь месяц. Последние показания 10392. За декабрь выставлен счет по среднему, хотя показания оператору передавались по телефону. В декабре газом не пользовались.
Добрый день! Просим провести перерасчет за декабрь месяц. Последние показания 10392. За декабрь выставлен счет по среднему, хотя показания оператору передавались по телефону. В декабре газом не пользовались.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .
Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх оператору ГРМ (АТ Херсонгаз) та сплатити до 20 числа поточного місяця за поточний місяць за розподіл газу. В разі неотримання показників - обсяг споживання природного газу визначається на рівні планового місячного обсягу відповідно до кодексу ГРМ. Щоб уникнути різночитань і нарахувань за плановими показниками - просимо щомісяця (виключно з 01 по 05 число) своєчасно вносити показники лічильника будь-яким зручним для вас способом. Усі способи надання показників лічильника визначено на головній сторінці сайту АТ Херсонгаз https://gaz.kherson.ua - як передати показники лічильника. Показники через ресурси гостьової книги та звернення/листування не зчитуються. Ваші показники на 01.01.21 - не отримано, вам обраховано плановий обсяг споживання відповідно до кодексу ГРМ. На сьогодні можливості коригувати показники немає. У наступному місяці внесіть фактичні показники у період з 01 по 05 число .... Згорнути
Віталій від 47754 написав 28.01.2021
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що потрібно, щоб змінити власника по особовому рахунку?
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що потрібно, щоб змінити власника по особовому рахунку?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).
Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р № 2494, у разі зміни власника об'єкта підключеного до газорозподільної мережі, новий власник повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою для укладання договору розподілу природного газу. Разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу (формування заяви-приєднання до умов договору природного газу) подають Оператору ГРМ такі документи: - документи, якими визначено право власності чи користування замовника на його об'єкт (приміщення); - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України)); для іноземців та осіб без громадянства - національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, - серія та номер паспорта). - якщо об'єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні кількох осіб), укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), завіреної уповноваженою особою. Для оформлення усіх документів необхідно звернутися до найближчого абонпункту. В разі відсутності фото щомісячних показників лічильника, або контролер був більше 6 місяців назад, необхідно звернутися із заявою до АТ “Херсонгаз” про виклик контролера для проведення інвентаризації і зняття фактичних показників лічильника газу з фотофіксацією показників (контролера можна викликати також за телефоном 31-65-55 для м. Херсон або особисто заповнити заяву у найближчій контактній точці товариства).... Згорнути
Володимир від 227575 написав 28.01.2021
Здравствуйте! Меня зову Лукьяненко Владимир. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.
Здравствуйте! Меня зову Лукьяненко Владимир. Подскажите, пож, почему за декабрь мне пришла сумма по транспортировке газа в размере 889,72 грн ( личный счет 227575), если раньше суммы были в приделах 60 грн?Несколько месяцев назад тоже была такая ситуация - сказали, что произошел сбой в системе.... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області
Будь ласка уточніть ваш населений пункт/район області... Згорнути
Любов від о/р 1082, г. Новая Каховка написав 28.01.2021
Здравствуйте. Подали заявку на смену счетчика ещё в начале декабря. До сих пор никто не приходил не менял (ул. Пионерская 22/4. Уже и номер телефона успел поменяться в конце января (номер номер телефона 0506616606). Можно как то ускорить замену счетчика?
Здравствуйте. Подали заявку на смену счетчика ещё в начале декабря. До сих пор никто не приходил не менял (ул. Пионерская 22/4. Уже и номер телефона успел поменяться в конце января (номер номер телефона 0506616606). Можно как то ускорить замену счетчика?... Згорнути
Відповідь Адміністрації: АТ Херсонгаз
Ваша заявка у наявності, повірка запланована у період з 01 по 10.02.21
Ваша заявка у наявності, повірка запланована у період з 01 по 10.02.21... Згорнути